bell214

آخرين سخنراني فرمانده قواي محمد رسول الله: با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

آخرين سخنراني فرمانده قواي محمد رسول الله
با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد

اين حركت جديد ما نيز در منطقه نه صرفا به عنوان يك حضور سمبليك و صورى است، بلكه حضور ما در اين منطقه، عمل نيز در پى دارد. با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد و عمليات‏مان را عليه آنها شروع خواهيم كرد. هر كس با ماست؛ بسم‏الله! هر كس با ما نيست، خداحافظ!

متن زير، آخرين سخنراني سردار شهيد حاج احمد متوسليان براي قواي محمد رسول الله در پادگان زبداني واقع در خارج از شهر دمشق است.كمتر از ده روز پس از ايراد اين سخنان، حاج احمد در بيروت به همراه 3 تن از همراهانش به اسارت مزدوران مسيحي رژيم صهيونيستي در آمد.
[align=center]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/113040_orig.jpg[/img][/align]

بسم‏ الله الرحمن الرحيم
بعد از انجام عمليات فتح‏ المبين در ايران، روند مسايل سياسى جهان، تغييرات عمده‏اى پيدا كرد و كامل كننده اين تغييرات، عمليات پيروزمندانه الى بيت‏ المقدس بود.
در پى اين دو عمليات بود كه ابر قدرت آمريكا و امپرياليزم بين‏ المللى به اين نتيجه رسيدند كه عراق نه تنها قادر نيست در مقابل انقلاب اسلامى ايران بايستد و آن را به زانو در بياورد، بلكه موجوديت خود او نيز در منطقه به خطر افتاده و هر آن بيم آن مى ‏رود كه با سقوط جريان صدامى در منطقه امپرياليزم و منافع آن متحمل ضربات سنگينى بشوند. به همين دلايل، امپرياليزم به فكر افتاد كه بايد اين جريان بعثى را به نحوى از نابودى نجات دهد. بنابراين تصميم گرفتند تا هماهنگى خاصى در بين ايادى خودشان در منطقه ايجاد نمايند. شما عزيزان خودتان شاهد اين هماهنگى هستيد و سكوت سران مرتجع منطقه در مقابل تجاوز اسراييل، دليل اين مدعاست.
ژنرال الكساندر هيگ - وزير خارجه آمريكا - گفته است: ما بايد سه مسأله جنگ ايران و عراق، بى ‏ثباتى كشورهاى خليج فارس و بحران در جنوب لبنان را هر چه سريع‏تر حل كنيم! البته ما نيز بر اين اعتقاد هستيم؛ ولى بر طبق آن خط مشى ‏اى كه اسلام به ما ارايه مى ‏دهد. آمريكا آرام نمى ‏نشيند و هر روز توطئه‏اى جديدتر و خدعه‏آميزتر از قبل را بر ملت‏هاى مسلمان تحميل مى‏ نمايد؛ غافل از آنكه تا در اقصى نقاط جهان گوينده "لااله الا الله" هست، همان جا نيز مرز اسلامى ماست. ما اين هنرنمايى‏هاى فرسوده و نقاشى ‏هاى از بين رفته در طول تاريخ بر روى صفحات لجن مالى شده‏اى را كه به نام مرزهاى جغرافيايى در بين ممالك اسلامى علم كرده‏اند، هرگز قبول نداريم.
آقاى هيگ - وزير خارجه آمريكا - يك هفته قبل از حمله اسراييل به جنوب لبنان در روز سى‏ ام مه 1982 مى ‏گويد: ما تا هفته آينده، اين سه مسأله را حل خواهيم كرد.
اسحاق شامير - وزير خارجه اسراييل - نيز براى آنكه اعتراضى به وزير خارجه آمريكا كرده باشد، بر آشفته مى‏گويد: شما آمريكايى‏ها، چرا طرح‏ها و برنامه‏هاى نظامى محرمانه ما را افشا مى‏كنيد؟!
مجموعه اين بيانات، نشان‏دهنده توطئه‏اى است كه از قبل طرح‏ريزى شده است و ابرقدرت آمريكا و فرزند نامشروع و خلفش اسراييل، هر دو از اين تجاوز جنايتكارانه به لبنان، با خبر و همدست يكديگر بوده‏اند. آنها از اين تجاوز، چنين تحليلى نيز داشته‏اند كه اولين نتيجه اين حمله، ايجاد فشارهايى بر ايران است؛ به اين معنا كه پيام اين فشارها به ايران، اين خواهد بود كه جنگ با عراق را حل و فصل نماييد تا ايران و عراق دوش به دوش همديگر عليه اسراييل بجنگند!
از سوى ديگر، اگر ايران فريب اين توطئه خدعه‏آميز را نخورد و ما به جنگ ادامه داديم، اذناب مرتجع و دست نشانده آمريكا در كشورهاى منطقه، ما را به ‏عنوان كشورى ضداسلام! محكوم كنند؛ با اين تحليل مكارانه كه دشمن صهيونيستى به ممالك اسلامى لبنان و سوريه تجاوز نموده و عراق مايل است عليه اسراييل بجنگد؛ ولى ايران نمى ‏خواهد! طبيعتا همين مسأله، ما را وا مى ‏داشت كه به آتش بسى ننگين تن بدهيم. كما اينكه به احتمال 80 درصد قصد داشتند در عراق كودتايى انجام بدهند، صدام را بر كنار نمايند و آتش بس يكجانبه‏اى را در جنگ اعلام كنند و طى مقطعى پانزده روزه از سرزمين‏هاى اشغالى ايران خارج شده، آنگاه بحث شناسايى آغازگر جنگ و شناختن مجرم كه از اهم خواسته ‏هاى ايران بوده و هست را به حكميت دو ارگان گرگ صفت محول كنند؛ يكى، شوراى امنيت سازمان ملل متحد و آن ديگرى، ديوان عالى عدالت بين‏ المللى يا همان "دادگاه لاهه"! ما هم خوب مى‏دانيم كه سگ زرد برادر شغال است و هر دو با هم يكى هستند.
آمريكا و اسراييل در نهايت ناباورى مشاهده مى ‏كنند كه ايران، با آنكه در حال جنگ با عراق است، در جبهه ديگرى نيز وارد عمل مى‏ شود و نيرويى تقويت شده و قدرتمند به لبنان اعزام مى ‏نمايد و با اين اعزام نيرو، دشمنان انقلاب اسلامى در منطقه با حالتى به ت‏زده، همه نقشه‏ هاى خود را نقش بر آب و تمامى معيارها و محاسباتشان را برعكس و وارونه شده مى بينند!
وقتى كه در شب بيست و يك خرداد ماه، ما وارد فرودگاه بين‏ المللى دمشق شديم، افرادى كه براى استقبال آمده بودند، فكر مى ‏كردند كه ما براى بازديدى تشريفاتى و حضور در ضيافتى دو ساعته به سوريه آمده‏ايم!
برادرها! تمامى مردم لبنان، شما را مرجع و ملجأ خود مى ‏دانند و معتقدند كه فقط شما مى ‏توانيد آنها را نجات دهيد. الان در لبنان مردم مدام مى‏پرسند: كى مى‏آييد؟ كى عمل مى‏كنيد؟! هر لبنانى را كه مى‏بينيم، اولين حرفش اين است كه آيا شما پاسداران انقلاب اسلامى ايران هستيد؟ وقتى پاسخ مثبت مى‏دهيم، بلافاصله مى‏پرسند: پس كى به اينجا مى‏آييد؟!
عزيزان، ان‏شاءالله با به كار بردن تمام تاكتيك‏هايى كه تاكنون آموخته‏ايم و به كار بردن تمامى امكاناتى كه در اختيار داريم، با ايمان به الله و اعتقاد به خدا، تن به اين آتش‏بس ‏ها نخواهيم داد. ما به آنچه كه برادرمان "رفسنجانى" در اين رابطه گفته است، صحه مى ‏گذاريم كه گفت: "ما در آنجا سلاح و نيرو داريم و اراده و تصميم به دست ماست و خودمان نيز عمل مى ‏كنيم و ما هرگز تن به سازش نخواهيم داد."
با افراد و كشورها تا آن زمانى كه عليه كفر "يعنى اسراييل" بجنگند، ما نيز همراه و همكار خواهيم بود و اكنون برادران سورى ‏مان در اين جهت هستند و ما هم در كنارشان هستيم و با اين برادران همكارى مى ‏كنيم و مى‏ جنگيم و اعتقاد داريم كه انقلاب اسلامى را بايد به جهان صادر كنيم.
ان‏شاءالله خداوند به همه شما برادرها توفيق بدهد و به همه ما نيز اين توفيق را بدهد كه بتوانيم قوانين انفرادى و اجتماعى اسلام را هم درون خودمان و هم در اجتماع‏مان پياده كنيم... اين حركت جديد ما نيز در منطقه نه صرفا به عنوان يك حضور سمبليك و صورى است، بلكه حضور ما در اين منطقه، عمل نيز در پى دارد. با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد و عمليات‏مان را عليه آنها شروع خواهيم كرد. [marq=down][b]هر كس با ماست؛ بسم‏ الله هر كس با ما نيست، خداحافظ![/b][/marq]
ما با ايمانمان مى‏جنگيم؛ جندالله با ايمانش مى‏ جنگد. بگذار بوق‏هاى تبليغاتى رسانه‏هاى صهيونيستى و سران اسراييل به ما بگويند شما براى خودكشى آمده‏ايد! ما ثابت مى ‏كنيم كه خون ما باعث خواهد شد كه سرزمين‏هاى مقدس اسلامى از دست امپرياليزم آمريكا و اين رژيم غاصب و فاسد صهيونيستى آزاد بشود.
اينها - اسراييلى‏ ها - وقتى باورشان شد كه نيروهاى ما به عزم جنگ با آنها دارند به سوريه مى ‏آيند، فورا اعلام آتش بس كردند! آتش بس؟! الان تمام فشارها دارد وارد مى ‏شود كه كشورهاى ديگر هم تن به آتش بس بدهند؛ آن هم در شرايطى كه ارتش اسراييل با تجاوز به لبنان، در منطقه ‏اى به طول هشتاد كيلومتر و به عرض چهل كيلومتر پيش مى‏آيد و سرزمين مقدس اسلامى را اشغال مى ‏كند. تا به امروز مؤمنين سخت‏ترين مقاومت‏ ها را در مقابل اسراييل از خودشان نشان داده ‏اند و هنوز ارتش صهيونيستى نتوانسته وارد شهر "صور" شود. چرا؟ چون در صور شيعيان سكونت دارند و آنها معتقدند كه نيروهاى ايرانى، امروز يا فردا از راه مى ‏رسند و به همين دليل است كه اين چنين در مقابل ارتش سفاك اسراييل مقاومت كرده‏اند. تا اين لحظه نگذاشته ‏اند كه آنها وارد صور بشوند. با آن كه برادران و خواهران ما در محاصره دشمن قرار گرفته‏ اند، ولى بحمدالله هنوز دشمن نتوانسته است به مناطق شيعه‏ نشين وارد بشود.
[b]سخت‏ترين مقابله‏ هاو مبارزه‏ ها توسط همين شيعيان محروم صورت گرفته؛ آن هم در موقعيتى كه ساير جريانات، حتى آن كسانى كه معتقدات ناسيوناليستى و ملى‏گرايى داشتند، در مقابل دشمن پا به فرار گذاشتند. اين مسلمانان واقعى هستند كه اكنون دارند در مقابل تجاوز صهيونيست‏ها ايستادگى مى‏كنند و ما نيز به يارى خدا هر شهرى را كه توسط اسراييلى‏ها محاصره شده، با در محاصره انداختن نيروهاى دشمن آزاد خواهيم كرد و اسراييل را به سقوط مى‏كشانيم! روزى را نزديك خواهيم نمود كه اسراييل چنان بترسد و در فكر اين باشد كه مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بيرون بيايد. باشد كه ما شبانگاهان بر سرشان بريزيم؛ همچون عقابان تيزپروازى كه شب و روز برايشان معنا ندارد و باشد آنجايى به هم برسيم كه با گرفتن هزاران اسير از صهيونيست‏ها به جهانيان ثابت كنيم كه ما به اتكا به سلاح ايمان‏مان مى‏جنگيم؛ نه به اتكاى هواپيما، نه با موشك‏هاى سام، نه با تانك، نه با توپ، نه با آتش جنگ‏ افزارهاى مادى‏ مان، ان‏شاءالله."[/b]

[url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900603155638]منبع مقاله[/url]

مدیران محترم لطفا منتقل کنن...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دست شما درد نکنه ؛ واقعا اگر اسراییل ایشون را نمی دزدیدند تو همان سالها ایران یک جبهه مستقیم از طریق سوریه بر علیه اسراییل می گشودند و کار به اینجا نمی رسید !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون موقع مطلقا چنین توانی وجود نداشته وجز قتل عام جوانان ما ثمری نداشته.
مگه ما گناه کردیم که برای ازاد سازی مردم یه کشور دیگه کشته بدیم؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اون موقع مطلقا چنین توانی وجود نداشته وجز قتل عام جوانان ما ثمری نداشته.
مگه ما گناه کردیم که برای ازاد سازی مردم یه کشور دیگه کشته بدیم؟[/quote]

ولی تو مستند دفاع مقدس خلاف این حرفشما بود... ولی در کل ما مطیع امر رهبریم و امام در اون موقع دستور اومدن نیروهای به کشور رو دادن و همه برگشتن ... icon_frown

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا چه کاریه از همین جا یه چندتا موشک هوامیکنیم به سوی اسرائیل ، روش دوربین هم نصب کنن تا رسیدن به هدف تصویر ارسال کنه تو خونه بشینیم تخمه بشکنیم لذت ببریم !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون شروع این جنگ یه فاجعه برای ایران بود چون ایران درگیر 2جبهه میشد و ایران اون موقع حمایت کشورهای دیگر که ازش تمومی نداشت و همین جوری ازطرف کشورهای شرقی حمایت میشد و کشورهای عربی رو که نگو خودشون جلوی ایران قربانی میکردند حتما پیروز میشدیم شاید هم یه 500 نفر کشته میدادیم icon_eek icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایشون با این بلند پروازی خودشون رو به کشتن دادن اون موقع راه قدس از کربلا رد میشد که البته نشد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ایشون با این بلند پروازی خودوشون رو به کشتن دادن اون موقع راه قدس از کربلا رد میشد که البته نشد[/quote]

تا جایی که من میدونم ایشون رو دزدیدند پس با این حرفتون نتیجه میگیریم هر کی رو بدزدند بلند پروازه icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تا جایی که من میدونم ایشون رو دزدیدند پس با این حرفتون نتیجه میگیریم هر کی رو بدزدند بلند پروازه[/quote]
این نتیجه ای است که شما میگیری icon_eek
در اینکه جنگ علیه اسراییل اون موقع بلند پروازی بود شکی نیست دوست عزیز ولی ایشون احتمال کمی داره تا الان در قید حیات باشن من امیدوارم به حیات ایشون ولی خوب....... سمیر خان چیز های دیگری گفتن در این رابطه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این موضوع تنها یه اوضاع خاص بود و قصد اون هم مشخص بود و اون اینکه صدام اصلا قابل اعتماد نبود و هیچ تضمینی نبود با انتقال نیروهای ایرانی به سوریه و خلوت شدن مرزها دوباره اقدامی نکنه و در عین حال اعتقاددات و اصول ما هم به ما دستور میداد که اقدامی باید بر علیه این غده چرکین بکنیم.
اتفاقا خلاف نظر دوستان این اعتقاد و ایمنا بی حصر کسانی چون حاج متوسلیان رو می رسونه که برای اسلام و اعتقاد نه مرز می شناسن و نه شرایط و... حالا از دیدیگاه عقلی نگاه کنیم خوب این نوع موضوعات عملا در قاموس خیلی ها نمی گنجه که چاره ای جز تحملشون نیست.
جناب مهدی 42 این حرف شما چقدر شبیه اون شعار خیلی مشهور نه غزه نه لبنان هست.
بحث اینه که قران در این شرایط چه دستوری میده ؟با خود دوستان تا بفهمن حاجی کار درستی کردن یا نه؟

اما موضوع بعدی اینکه امام خیلی زود این تاکتیک رو فهمیدن و در جلسه با نظامیان گفتن اونها می خوان یه جبهه با طول چند هزار کیلومتر جلوی شما باز کنن می تونید پرش کنید؟این در حالی بود که امام کلاسیک نظامی نبود .

خوب همه فهمیدن قضیه چیه و نیروها باز گردانده شدن و بعد امام اون کلام گهر بار رو گفتن که راه قدس از کربلا می گذره.
اما اینم باز به این معنا نیست که حاجی و امثال ایشون اشتباه می کردن نه فقط تاکتیک ما فرق کرد ما اومدیم و برخی امور رو اونجا سامان دادیم و کاری کردیم مردم اونجا خودشون با دشمن بجنگن نتیجه اش شد حزب الله و بعد عملیاتهای استشهادی و ..... که هم اصولمون رو داشتیم پیگیری می کردیم و هم ترفند تاکتیک دشمن نگرفت.
بعد از این قضیه امریکا و غرب فهمیدن با بودن کسی مثل اما نمیشه به این راحتی ها ایران رو کلاه سرش گذاشت برای همین در مدت بسیار کمی اقدام به استفاده از اقدامات دیپلماتیک فراوانی کردن و در مدت چند ماه ارتش از هم پاشیده شده صدام بعد از عملیات خرمشهر رو دوباره کردن ارتش.

اما جواب دوستان امین مسی جان اونجا قرار بود کارهای بشه ولی به دلیل اینکه ترفند و حیله ای بیش نبود امام فهمیدن و جلوش گرفته شد و این باعث این نیست در مورد حاجی و... شک کنیم اونها همیشه فقط به تکلیف فکر می کردن نه نتیجه این رو امام به اونها نشون داده بود.

جناب مهدی خان بخشی از جواب شما رو دادم ولی باید عرض کنم همون زمان حتی سوریه ضرباتی به اسراییل می زد و توانی داشت و در عین حال با ظهور حزب الله هم عملا اسراییل باز داشت تلفات میداد و از این طرف اگر چند لشگر ایرانی هم می رفت عملا اسراییل بدون ئشتیبانی غرب شاید مجبور به تلفات و لطماتی میشد حالا ممکنه در نظر شما کار و نتیجه فقط برد باشه که شاید به دست نمی اومد ولی اسراییل هم دیگه گنده گویی نمی کرد
در کل کشوری که چند میلیون نفر بیشتر جمعیت نداره در استراتژی قدرت همچین محلی از اعراب نداره ولی امان از تبلیغات و جنگ نرم دشمن.
این شعار شما رو هم ندیدیه می گیرم چون اصلا وقت ندارم درباره اصول برای شما حرف بزنم فقط در بالا اشاره کردم بهترین حکم قران هست اون چی می گه؟

جناب پامی اون زمان ما قدرت موشکی نبودیم.

در مورد جواب بژی لکستان هم که در متن چیزهایی نوشتم.

جناب گوبلز مگر ایشون در عملیات نظامی در لبنان دزدیده شدن که شما می گین بلند پروازی .ایشون بنا بر دستور و همچنین احساس مسئولیت برای رضای خدا دست به اقداماتی زدن که اگر امام ندا می داد بدون هیچ سکی وارد لبنان میشدن و مطمئن باشین یه کارهایی هم می کردن ولی خوب دستور بعدا بر برگشت بود و ایشون هم اون زمان نبودن.
در کل این رو هم باید عرض کنم در هر انقلابی در ابتدا کمی تندرویی و کندرویی وجود داره ولی خوب در کشور ما رهبری نقش استابلایزر رو داشتن و دارن و همیشه به داد ما رسیده.خوب اون زمان هم یه هدف نظامی در نظر گرفته شده بود که بعدا منصرف شدن در شمن ما در اون زمان ضربات خوبی به عراق زده بودیم و عملا صدام بدون کمک غرب دیگه در حالت عادی شاید تا سالها نمی تونست علیه ما کاری بکنه ولی خوب الطاف غربی ها مورد حال اونها بود و در عرض 1 ماه یکدفعه هم نیروی هوائیشون بازسازی می شد هم زمینی .
در اون زمان حمله به اسراییل شاید از نظر نظامی هم برای ما ماجرا جویی نبود چون ما عراق رو به موضع دفاعی برده بودیم ولی خوب اون اتفاقات افتاد و عراق دوباره شد اژدهای هفت س که هر بار سرش رو می زدیم هفت تا دیگه در می اومد.
اصولا نتیجه گیری شما بر اساس اوضاع ایران در انتهای جنگ هست که درست نیست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سرداران بزرگ از جمله جاوید الاثر متوسلیان گنجهای بی پایان ایران هستند .

هر کدوم از این سرداران میتونن در لحظه های سرنوشت ساز یعنی زمانهایی که از شدت ترس جان ها به گلو میرسه و نفس های انسانها در سینه حبس

میشه سرنوشت یک ملت و کشور رو عوض میکنند .

اوقاتی میرسه که همه ماها دنبال سوراخ موش گشتیم یا اگه پاش برسه حاضریم برای چند روز زندگی بیشتر طویله رو میلیاردی اجاره کنیم ( چیزی که در

بمباران تهران به چشم خودمون دیدیم ) و بعضی ها هم برای بدست آوردن گرین کارت یانکی ها برای چند روز خوشگذرانی به کشور و ملتشون خیانت کردند و

کشورشون رو به بیگانه فروختند . خیلی ها هم فقط حسرت داشتنش رو میخورن و آه میکشن وگرنه حاضر به خیانتن فقط مشتری وجود نداره . خیلی ها

به هنگامی که کشور در معرض تهاجم بیگانه قرار گرفت فرار کردند (یادش بخیر فراز از سربازی ها تو جنگ و قایم شدنها و ...) . کم نبودند مادرانی که دست

همسر و فرزندانشون رو گرفتند و از رفتن جبهه منصرف کردن . کم نبودن آدمهایی که وقتی آمریکا تهدید به حمله اتمی کرد مقاومت رو بی فایده دونستن

و خودشون و ناموسشون رو آماده برای پذیرای از آمریکایی ها کردن . ( یادم هست سایت یکی از همین ها شعری ساخته بود به این مضمون :

اگر سر به سر .... به دشمن دهیم از آن به که تن به کشتن دهیم ) .

کم نیستن کسانی که با یه تهدید دشمن خودشون رو باختن و حرف از تسلیم سوریه و تموم شدن کار ایران و ... میزدن . دیدیم که چه زیادند کسانی که به

هنگام احساس خطر یه دفعه رنگ عوض میکنن ( خودشون میفهمن یک منظورم کیا هستن ) و وقتی که خبری نیست فریاد ایران ایرانشون گوش فلک رو کر

میکنه و دم از داریوش و کورش و ایران بزرگ و امپراتوری پاس میزنن و لاف و ادعا میان که ....


اما فقط انسانهای شجاع و بزرگ هستند که سرنوشت ملت و آینده کشور در دستان اونهاست . اونها هستند که کشور و ملت رو در گردنه های خطیر تاریخی به

سلامت عبور میدن .

اگر امثال این شهید نبودن الان کردستان و خوزستان و گنبد و سیستان و ترکمن صحرا جزء ایران نبودند و شما در نقشه ها باید بجای خوزستان میگفتید

عربستان . یا بجای خرمشهر مبخوندید محمره و ..........

کم نبودن سرداران بزرگی مانند آریوبرزن و سورنا و رئیس علی دلواری و ستارخان و... که فقط وقتی جاشون تو کشور خالی شد دشمن تونست عرض اندام کنه

متوسلیان یکی از اونهاست . بی شک اگر بود جنگ ما سرنوشت دیگری داشت و کار بدست بعضیها نمی افتاد ( اسم نمی برم) . کار به جایی نمی رسید که

برخی فرماندهان لشکر رو با خلع سمت بخاطر اختلاف سلیقه در فرماندهی و شیوه رزم بعنوان نیروی ساده در عملیات شرکت بدن که دسته جمعی به شهادت

برسن و بیکباره شاهد خلا ناشی از فرماندهی کارآمد و سرخوردگی رزمندگان بخاطر احساس خیانت و عدم حضور در جبهه ها بشیم ( باید از فرماندهی

وقت جنگ و فرمانده سپاه وقت توضیح خواست) . اگر بود تکلیف خیلی ها بعد از جنگ رو مشخص میکرد . اگر بود نایب امام زمان (عج) اونقدر تنها نمی شد

که ندای این عمار سر بده . اگر بود ..........

نادانترین مردم کسانی هستند که بجای تکریم سردارن و قهرمانان و پشتوانه های کشور و ملتشون در مقابل زحمات و فداکاریها و از خودگذشتگی ها

و جانبازیهای افتخارات کشورش اهانت کنند و مقامشون رو قدر ندونند . هر چند اینها اونقدر بزرگ بودن که نیازی به تکریم و پاسداشت از جانب ما ندارند ولی

تکریم از جانب ما فقط نشاندهنده میزان فهم و شعور و قدرشناسی ماست و چراغ راه فرزندان ما .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.