copout

5 بمب افکن گمشده

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

در روز ۵ دسامبر ۱۹۴۵ پنج بمب افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره ۱۹ نامیده میشد، از پایگاه نظامی «فورت لودردیل» واقع در «فلوریدا» به هوا برخاستند. طبق برنامه، آنها می‌بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند. قبلا چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت بر ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادند. و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.در ساعت ۱۰/۲ دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.

در ساعت ۴۵/۳ دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:
-برج مراقبت… وضع اضطراری پیش آمده… انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم… ما قادر نیستیم زمین را ببینیم… تکرار می‌کنم … ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.
مسئول برج مراقبت پرسید:
-حالا در چه موقعیتی هستید؟
-موقعیت خود را به درستی نمی‌دانیم … اصلا نمی‌دانیم کجا هستیم. به نظر میرسد راه را گم کرده‌ایم.
مسئول برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.
برج مراقبت گفت:
-طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.
ستوان « تایلور» پاسخ داد:
-ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست… همه دستگاه‌ها از کار افتاده… همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی‌توانیم تشخیص دهیم.
حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است…
چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:
-ما وارد آب‌های سفید می‌شویم… خطر همچون دشنه‌ای به سوی ما می‌آید… کمک… کمک …
و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد.

مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای «مارتین مرینر» با ۱۳ سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد. در ساعت ۴/۷ دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در «اوپالوکا» پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره ۱۹ بود. عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می‌بایستی تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.

سپیده دم روز بعد، ۲۴۲ فروند هواپیما و ۱۸ فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.

هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادف کرده اند، می‌بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادف پیدا میشد و از سوی دیگر هنگامیکه ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می‌توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند، یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک‌های بادی و جلیقه‌های نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت. هواپیمای «مارتین مرینر» که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه‌ای ساخته شده بود که می‌توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.

واقعیت حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده است.

[img]http://up6.iranblog.com/files2/dc3098.jpg[/img]

پنج بمب افکن امریکایی که بر فراز اقیانوس ناپدید شدند.

[img]http://up6.iranblog.com/files2/dcMariner-MartinBPM-5.jpg[/img]

هواپیمای جستجوی مارتین مرینر که بلافاصله پس از پرواز ناپدید شد.


منبع:

http://www.shegeftiha.com/25-%D9%85%D8%AB%D9%84%D8%AB%D9%8A-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%AF%D8%A7/

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثلث برمودا و هزار سوال در مورد ان؟ از نظر من این مثلث یه نوع دریچه ای است به سیارات دیگر که حیات در ان ها جریان دارد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش رسید که دیوانه وار فریاد زد:
-ما وارد آب‌های سفید می‌شویم… [b]خطر همچون دشنه‌ای به سوی ما می‌آید[/b]… کمک… کمک …
و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد. [/quote]

یک خلبان با تجربه :? . معلومه خیلی کاربلد بوده !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=indigo]هر كسي در مورد مثلث برمودا مطالعاتي رو داشته باشه ميدونه خاصيتهايي كه به اين محدوده جغرافيايي نسبت ميدن هميشگي نيست و اسناد تاريخي معتبرو نامعتبري وجود داره كه نشون ميده چنين اتفاقاتي اونجا افتاده-در دهه هاي اخير هم موردي نبوده .
[/color]

[quote]مثلث برمودا و هزار سوال در مورد ان؟ از نظر من این مثلث یه نوع دریچه ای است به سیارات دیگر که حیات در ان ها جریان دارد[/quote]
[color=indigo]دوست عزيز -
لطفا بعد از فراغت از تخيلات و خيال پردازي ها به امر خطير پست دادن بپردازيد- البته نظر شما در حد يك نظر شخصي محترمه.

در ثاني اگر واقعا علاقه به مطالب نظامي داريد كه با توجه به عضويت در سايت نظامي ميشه همچين نتيجه اي گرفت پس به دنبال علاقه واقعي خودتون - مطالب نظامي باشيد و ديگران رو هم در جريان مطالعات نظاميتون قرار بديد./- با تشكر[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثلث برمودا شگفتی سیاره ما! من چند سال پیش تحقیق گسترده ای راجب این مکان کردم اما به نتیجه قابل قبولی نرسیدم. البته اتفاقات بسیار زیادی در آن منطقه روی داده است. در یکی از این حوادث کاپیتان یک کشتی آمریکایی که سالم از مهلکه در رفته بود، اشاره به پیدا شدن ابرهای تیره در آسمان و ورود و خروج اشیای نورانی به این ابرها نموده بود که بعدها هم چندتا از شاهدان عینی این موضوع را کم و بیش تایید کرده بودند. تجربه کاپیتان آمریکایی و نقلهایی که از دیگر شاهدان شده رد کردن آن را اندکی سخت می کند.
آخرین نظریه ای که راجع به این منطقه بیان شده، حضور جریان آب گرم گلف استریم در خلاف جهت در کف اقیانوس است که باعث تولید حبابهایی عظیم شده و اجسام را به درون خود می بلعد. البته قدر مسلم موضوع چیزی فراتر از این حرفهاست. مثلا در یکی از پروازها بر فراز این منطقه، هواپیماها به مدت حدود 10 دقیقه از دید رادار زمینی ناپدید می شوند بطوریکه مرکز مراقبت در بیسیم به خلبان لیدر دسته می گه: شما به مدت 10 دقیقه وجود نداشتید!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته این موضوع بسیار مهم را هم باید عرض کنم که اینجوری نیست که هرموقع کسی از اونجا رد میشه اتفاقی بیفته بلکه اتفاقا این اواخر حادثه خاصی روی نداده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله جدیدا چیزی نبوده اما قبلا اتفاقات عجیب بسیاری رخ داده البته نباید زیاد خیال پردازی کرد.یکی از نظریه هایی که اون زمان مطرح بود این بود که ارتش آمریکا در حال انجام آزمایشات سری در آن منطقه در زیر اقیانوس هستش (من صرفا دارم نظریات مطرح شده رو میگم.نظر شخصیم نیست اینا) اما به هر حال هرچی که هست واقعا شگفت انگیزه. اگه خاطرات ثبت شده شاهدان و محققان رو بخونین این حرف من رو تایید می کنین. کسانی که دوس دارن کتاب عجیبتر از علم رو بخونن.توش حوادث و تجربه های شاهدان تا یک زمانی ثبت شده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بیشتر داستان پردازی است اگر هم عاملی باشه مطمئنا طبیعییه

قصه و داستان زیاد براش گفتن
امکان نداره منطقه ای در کنار امریکا باشه و اونها نتونن مجهولهاشو حل کنند
امریکاییها برای تحقیقات فوق العاده خرج میکنند گاهی مستندی در تلویزیون میبینی که کلی براش خرج کردن ولی چی شده زیاد از تحقیقات این نقطه خبری نیست
یا اینکه دروغ بوده یا زیر سر خودشونه میخوان همچنان افسانه بمونه
یا اینکه دارن ازش بهره برداری میکنند
در کل خیلی از داستانهای اون منطقه تخیلاته و البته فروش کتاب اسرار برمودا تو کل جهان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته هنوز مجهولاتی تو نقاط مختلف دنیا هست که حلش نکردن پس نمیشه اینجوری نتیجه گیری کرد. مثلا تو یه نقطه کوچیک از کره زمین شتاب گرانش بطور مرموزی بیشتر از مقدار معمول در قسمتهای مجاور و همتراز خودشه! طوریکه اجسام تو اون ناحیه سریعتر میفتن زمین، درختهای بلند اطراف همگی به سمت اون نقطه کج و خم شده اند و ....
منظورم از این حرفم اینه که هنوزم هست چیزایی که دلیل علمی براش وجود نداره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نقل از دانشمد روسي
وی می‏گوید: چون در این منطقه، گردش آب در جهت عقربه‌های ‌ساعت است، برمودا همانند گرداب، اشیا را به سمت خود می‏كشد، یعنی بردار جاذبه به سمت عمق دریا و مركز زمین است. برمودا برای وسایط نقلیه هوایی و دریایی تنها در زمان وقوع جزر در دریا خطرناك است. در این فاز، ابتدا گودال‌های ‌آبی و پس از آن گودال‌های ‌هوایی پدیدار می‏شوند. این وضعیت همانند فنجانی است كه به طور ناگهانی انتهای آن را باز كنند. آب به سمت شكاف حركت می‏كند و حركتی گردشی به خود می‏گیرد و در امتداد خود، جریان هوا را می‏راند. این دانشمند ژئوفیزیك روسیه می‏افزاید: با دانستن فاز جریان مد و ویژگی تشكیل جریانات، می‏توان روشی را ایجاد كرد كه وقوع حادثه را در این مثلث ناآرام، همچنین در سایر نقاط خطرناك جهان هشدار دهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بیشتر این داستانایی که میگن واقعیت نیست!

یعنی بعضی ها کارشون این بوده که بین مردم شایعه درست کنن تا کسی به اون منطقه نره!!!

خدا میدونه داشتن تو مثلث برمودا چی کار میکردن! :?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثلث برمودا يه كاور براي دور از ديد نگه داشتن آزمايشات سري آمريكا در اين منطقه است.......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برمودا سیخی چنده !!!!!!!!!!!!!!
چاله فضایی!!!!!!
چند وقت قبل که هواپیمایی برزیل - فرانسه بود با که 300-400 مسافر سقوط کرده بود تو اقیانوس تا 3یا 4 ماه فقط تونستن یه چند تا تکه ازش پیدا کنند اونم الان با این همه تجهیزات مدرن ...حالا دهه چهل پنجاه سقوط کرده باشه که واویلا.....
شک نکنید هارپشون هم مثل همینه....
با موج می خوان زمین رو تکون بدن .......نهایت نفهمی.....شما فقط 1*1متر زمین رو تا ارتفاعی که اینا میگن یا اون موج رو می خوان بفرستن حساب کنند ببینم فقط همین 1*1چند صد هزار تن میشه......
حالا صفحه بزرگ بشه .......فشار زیاد بشه...... اصلا به چند میلیارد میلیارد میرسه !!!!!!!!!
البته نادانیت عموم را می رساند عموم می ترسند ...
دانشمندان نمی توانند اظهار نظری بکنند چون اطلاعاتی درباره ش ندارند.....
اینها هم که چیزهای عجیب غریب زیاد می سازند با اون هالیود.........
تمام........
کی به کی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برخی نیز بین این حوادث و بشقاب پرنده ها رابطه قایل شده اند انیشتین هم در رابطه با بشقاب پرنده ها گفته اون ها انسان هایی بودند که بیش از 20000سال پیش زمین را ترک کردند(نقل از کتاب جزیره خضرا به نویسندگی"ناجی النجار و ترجمه محمدعلی مهدی پور)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.