Recommended Posts

بهتر نيست كه پيش داوري نكنيد ، معمولا نتيجه قضاوت عجولانه شرمندگي است ، شايعه دست داشتن بهائي ها در اين انفجار من رو به روزهاي آغازين انقلاب باز گرداند ، محل زندگي بهائي هاي شيراز تا پايگاه هفتم چندان دور نبود و من شلوغي ها و حمله به منازل بهائي هاي شيراز را به چشم ديدم ، خداوند را شاهد ميگيرم كه عين واقعيت را مينويسم ، من با چشم خودم ديدم كه مردم عادي منزل بهائي ها را غارت ميكردند ، هر كس را ميديدي آبگرم كني ، يخچالي و يا تكه اي از مبل را روي دوشش گذاشته بود ، درست مثل لانه مورچه ها كه مورچه ها با دانه اي به صف بسوي لانه ميروند در آنجا برعكس صف مردم در جهت عكس با اموال مردم از اين خانه ها خارج ميشدند و چند نفري هم با سطل رنگ و يك قلم روي ديوار هاي ويران شده مينوشتند ، اين سند جنايات ساواك است .
قصد من دفاع از بهائيت نيست ، بهائي اعتقاد خودش را دارد و به من مربوط نيست ولي كسي كه بهائيان را به اين انفجار مربوط ميكند ممكن است يك مثال در سي سال گذشته از شركت يك بهائي در حركتي خشن بياورد ؟ اين هموطنان ما كه تنها جرمشان رابطه شخصي شان با خدايشان است كه تا كنون بجز ظلم و سركوب چيزي نصيبشان نشده ، بس نيست ؟


اولا كه بهاييت مذهب مورد قبول اسلام نيست كه مانند تمامي مذاهب آسماني و ديني مورد حمايت باشد و مصونيت داشته باشند. ثانيا در اين سي سال گذشته جنايات زيادي را ديده و شنيده ايم. همه ما سرگذشت دختري كه از اين فرقه ضاله رهايي يافته و به دامان اسلام آمده بود و مرگ فجيع او را به ياد مي آوريم. اين تنها يكي از نمونه هايي ست كه بهاييان مرتكب شده اند.اكنون نيز كه اين شخصيت برجسته جناب انجوي نژاد خواب و خور را از آنها گرفته است مثل خاري در چشم شان است و قطعا برنامه هاي زيادي را براي از ميان برداشتن ايشان دارند. كه اميدواريم مكر آنها به خودشان برگردد. فرقه اي كه از سفارت انگليس بيرون آمده اگر تابع منويات آنها نباشد پس چه كند!؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

البته دوستان این یک واقعیت است که پژاک توسط خود نظام ایران تقویت و اعلام حیات نمود بخاطر تضعیف حزب دمکرات که برنامه هایش در سی سال قبل در ایران اعلام شد و تازه مورد قبول دانشگاهیان و روشنفکران و حتی اصلاح طلبان قرار گرفته است.پژاک نماینده ی تمام کردستان نیست که شما خیال نابودی کردستان را دارید.


منظور من کردستان ایران نبود! :mrgreen: چون اینها قدرت عملیاتی در ایران رو ندارند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پژاك را ايران نساخت.واقعيت اين است كه پژاك رابطه تنگاتنگي با پ ك ك دارد . مقر اصلي پ ك ك در دره بقاع لبنان و تحت حمايت گروههاي فلسطيني و سوريه بود.ايران نيز به خاطر حمايت تركيه از گروه مجاهدين از پ ك ك حمايت مي كرد و ان را تقويت مي نمود.ولي با روي كار امدن احمدي نژاد و فدرالي شدن كردستان عراق .ايران كه از احقاق حق كردهاي خود مي ترسيد به دامان رقيب قديمي خود و دوست و شريك اسراييل و امريكا در منطقه يعني تركيه پناه برد تا با كمك يكديگر و همچنين سوريه دوران بشار اسد كه به انان پيوشته بود هر گونه ازاديخواهي كردها را در منطقه خفه كنند . در مورد تهيه اسلحه بايد گفت كه به راحتي مي توان در بازار سياه انواع اسلحه را خريد.كما اينكه در جنگ ايران و عراق ؛شوروي و امريكا از عراق حمايت مي كردند ولي ايران انواع اسلحه روسي و امريكايي را از بازار سياه تهيه مي كرد ايا ايران به شوروي يا امريكا وابسته بود؟! :mrgreen:

مگر كردها حقي هم دارند كردستان هميشه جزو خاك ايران بوده. ( با عرض احترام به برادران هموطن و كرد نژاد )
همش بلوفه حمله چندروز پيش سپاه به اشرار كه يادتون هست 34 كشته از اشرار و يك زخمي از نيروهاي سپاه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران – روزنامه یمن پست نوشت: "چند مقام امنیتی آمریکا برای تحقیق در خصوص وضعیت کنونی 11 ملوان بازداشت شده ایرانی به یمن سفر کردند." به گزارش عصر ایران (asriran.com) این روزنامه با اشاره به بازداشت ملوانان ایرانی در یمن به اتهام ورود غیرقانونی به آب های منطقه ای این کشور نوشت: "دادستان کیفری استان المهره سرگرم تحقیق و بررسی درباره پرونده این ملوانان قبل از برگزاری جلسه محاکمه آنهاست." در همین حال چند مامور امنیتی آمریکا برای انجام تحقیقاتی در خصوص وضعیت بازداشت شدگان وارد استان المهره یمن شدند. گفته می شود این ملوانان ایرانی چندی پیش به اتهام حمل 200 کیلوگرم مواد مخدر در آب های سرزمینی یمن بازداشت شدند. منابع آگاه در دادستانی المهره اظهار داشتند: "مواد توقیف شده قرار بود به یمن و چند کشور همسایه دیگر قاچاق شود." این منابع افزودند: "پس از پایان مراحل تحقیق، ملوانان بازداشت شده ایرانی به همراه مواد مخدر توقیف شده به دادگاه ارجاع خواهند شد." منابع یمنی معتقدند که این ملوانان ممکن است در گروه فروشندگان مواد مخدر باشند. یمن پست در ادامه نوشت: "زمان انجام تحقیقات در خصوص این پرونده با حضور منوچهر متکی وزیر امور خارجه ایران در یمن همزمان شده است. متکی پنج شنبه گذشته در این سفر با علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن دیدار و نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در زمینه برقراری فصل جدیدی از روابط دو جانبه بین ایران و یمن و دیگر مسائل اسلامی و منطقه ای مورد توجه دو کشور را تقدیم رئیس جمهور یمن کرد." در دیدار متکی با صالح، رئیس جمهور یمن بر حق ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای تاکید کرد و اطمینان داد که ایران نقش مهمی در مسائل مرتبط با امنیت و ثبات یمن ایفا می کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته تكسوار ها و ايراني ها هم هيچ حقي ندارند چون دنيا مال خدا بوده و خدا به حق امر كرده و حق رو تاريخ تعيين نميكنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا اين قضيه چه ربطي به آمريكا داره؟
اصلاْ آمريكا با اين قاچاقچيها چيكار داره كه اين همه ادم فرستاده دنبالشون.
نكنه عَمَل رييس جمهورشون زده بالا اومدن دنبال اينها بلكه بتونن يه بس مواد مرغوب براش گير بيارن. :mrgreen:

البته عنوان اين خبر با محتواش نميخونه.ليچ عزيز فكر كنم ملونان آمريكايي بايد به ملوانان ايراني تغيير كنه. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان توجه داشته باشيد كه اينها جنگ رواني دشمنه. :mrgreen:

به جاي اينكه اداي ميهن پرستها رو در بياريد و به هم بپريد يه كم عاقلانه تر به قضيه نگاه كنيد icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولي يك كشور هميشه بايد يكپارچه بماند اگر در گذشته مستقل بودند يك چيزي ولي حالا كه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چطور حقي ندارند؟ تركيه به بهانه وجود چند صد هزار ترك تبار در قبرس كه همگي هم از اعقاب تركان مهاجر دوره عثمانيان هستند به سرزمين مادري يوناني تباران قبرس لشكر كشيد و بخشي از ان را اشغال كرد. چطور بايد اقليت ترك در بلغارستان . عراق و حتي تركان يهودي مذهب كاراي در قفقاز (كه بازماندگان خزرها هستند)و تركان مسيحي گاگاووز در مولداوي بايد حق داشته باشند؟! و تركيه سنگ انان را به سينه مي زند حق دارد.چطور كوزوو حق دارد كشمير حق دارد لبنان حق دارد ولي ملت كرد با جمعيتي قريب به 40 ميليون هيچ حقي ندارد؟در ايران 8ميليون كرد حقي ندارد؟ در عراق 6ميليون كرد حقي ندارد؟ در سوريه 3ميليون كرد حقي ندارد؟ و مهمتر اينكه در كردستان تحت اشغال تركيه ملت كرد با بيش از 25ميليون بايد بميرد؟ بايد تحقير شود ؟ او را نه كرد بلكه تركان كوهي بنامند و مجبورش كنند روزي چند بار به دروغ بگويد من تركم پدرم ترك است مادرم ترك است و خدايا سپاس كه ترك افريده شدم. از ديد نژاد پرستان و دشمنان ملت كرد :كرد خوب يك كرد مرده است كردي كه خود را نشناسد. ولي كردها امروز بيدار گشته اند و به بازشناسي هويت خود پرداخته اند. ديگر تركيه و يا هر كشور ديگر با فشار ملي گرايي افراطي خود نمي تواند كردها را سركوب كند. براي همين افرادي همچون رجب طيب اردوغان به ميدان امده اند تا مگر با حربه دين كردها را بفريبند. ولي انها نيز شكست خواهند خورد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در اسلام امده :انما المومنون الاخوه يعني مومنان برادر يكديگر هستند و طبعا برادران حق يكديگر را پايمال نمي كنند. من ايران را با تركيه و عراق و سوريه مقايسه نمي كنم چون ايدلوژي انان مبتني بر قوم گرايي است و طبعا هيچ ملت ديگر را قبول نمي كنند ولي ايران اينگونه نيست چون در ان هيچ قومي اكثريت نيست و قوم گرايي جواب نمي دهد پس اگر طبق قانون اساسي و اصول اسلامي و انساني رفتار شود و حقوق تمام اقوام ايراني (فارس .ترك اذري .كرد.بلوچ. و ... )داده شود ديگر مجالي براي فعاليت گروههايي مانند پژاك و خلق عرب و يا تجزيه طلبان وابسته به تركيه باقي نمي ماند. بايد تسامح و تعامل خود را نسبت به ديگر اقوام بيشتر كرد. تعصب را بايد فراموش كرد دوستان :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در اسلام امده :انما المومنون الاخوه يعني مومنان برادر يكديگر هستند و طبعا برادران حق يكديگر را پايمال نمي كنند. من ايران را با تركيه و عراق و سوريه مقايسه نمي كنم چون ايدلوژي انان مبتني بر قوم گرايي است و طبعا هيچ ملت ديگر را قبول نمي كنند ولي ايران اينگونه نيست چون در ان هيچ قومي اكثريت نيست و قوم گرايي جواب نمي دهد پس اگر طبق قانون اساسي و اصول اسلامي و انساني رفتار شود و حقوق تمام اقوام ايراني (فارس .ترك اذري .كرد.بلوچ. و ... )داده شود ديگر مجالي براي فعاليت گروههايي مانند پژاك و خلق عرب و يا تجزيه طلبان وابسته به تركيه باقي نمي ماند. بايد تسامح و تعامل خود را نسبت به ديگر اقوام بيشتر كرد. تعصب را بايد فراموش كرد دوستان :lol:


آفرين.من هم در اين مورد تا حدودي با شما موافقم. icon_cheesygrin :mrgreen: :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کردها و کلا قوم کرد در ایران دارای دو جرم هستند که یکی کرد بودن آنهاست و دیگری سنی بودنشان و کلا تمام اقلیتهای قومی و مذهبی و دینی از مجرم بودن مستثنی نمیباشند.مثال بارز همان فشارهای اخیر بر جامعه ی بهاییان است که صدای زیادی به پا کرده.مردم کردستان ایران اکثرا طرفدارحزب دمکرات کردستان ایران هستند که سالها مبارزه ی مصلحانه را کنار گذاشته و شدیداً مخالف ادامه ی کشتو کشتارو یا به قول شما برادر کشی است.اما به هر حال این نبودن ازادی سیاسی است که مانع پیشبرد صلح و ادامه ی درگیری میشود. و هدف از به وجود اوردن گروه پژاک توسط نظام کمرنگ کردن صدای آزادی خواهانه ی حزب دمکرات کردستان ایران بود که بعضی ها تازه داشتند به این نتیجه میرسیدند.که با بر هم خوردن معادلات پژاک به این روز درامد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اولا اين بحث باعث منحرف شدن تاپيك مي شود ولي اقا پرويز خواهشا اگر قصد دفاع از بهاپي ها رو نداري پس اسمشونو نيار همون موقع اوايل انقلاب اگر حضور ذهن داشته باشي يك دونه از همين بهاپي هاي اشغال در شهرك سعدي خوب از خجالت مردم در اومد اقايون اين بهاپي حدود 60 70 نفر از جمله زن بچه پير بزرگ و....... رو به خاك و خون كشيد كه يكي از اقوام ما هم جز كشته ها بود دوما شما چرا هميشه از يه طرف به ماجرا نگاه مي كنين يه بار هم بياين اين طرف ماجرا و از يه ديد ديگه به قضيه نگاه كنيد اقا پرويز چرا پيش داوري مي كني و مي گي شايد كار بهاپي ها نبوده اگر از همون طرفي كه گفتم به قضيه نگاه كني مي فهمي سخن شما هم پيش داوريه و السلام

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقايون محض رضاي خدا از اين خبرا نزاريد لا اله الا الله اخه ادم چي به اين گروهكا بگه دهن ادمو باز مي كنن اگه يادتون باشه يه سري هم القاعده غلط زيادي ميكرد چي شد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.