Recommended Posts

روسيه و چين: نظرات انگليس نظرات ما نيست

نمايندگان روسيه و چين به گزارش انحرافي نماينده انگليس درباره تصميم اجلاس وزراي خارجه 1+5 در لندن شديداً‌ اعتراض كردند و اعلام داشتند كه نظرات انگليس، نظرات چين و روسيه نيست.


به گزارش فارس، در اين نشست كه روز دوشنبه در ژنو تشكيل شد و همچنان نيز ادامه دارد، «جان دانكن»‌ نماينده انگليس در كميته مقدماتي اجلاس بازنگري معاهده منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي با تشريح ديدگاههاي انگليس درباره برنامه هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران، به نتايج نشست پنج كشور به علاوه آلمان كه در روز جمعه دوم ماه مي 2008 در لندن تشكيل شده بود اشاره كرد و مدعي شد در اين نشست وزراي خارجه شش كشور توافق كردند كه معضل بزرگي توسط برنامه هسته‌اي ايران ايجاد شده است.

نماينده انگليس گفت: پيام ارسالي 1+5 براي ايران روشن است كه بايستي به حقوق و تعهداتش عمل كند.

وي افزود: ايران يا بايد به مشوقهاي پيشنهادي پاسخ مثبت بدهد و يا اينكه با اقدامات بيشتري از سوي شوراي امنيت سازمان ملل مواجه شود.

پس از سخنراني جنجالي نماينده انگليس، نمايندگان روسيه و چين به شدت به سخنان نماينده انگليس اعتراض كردند.
«آنتونف» نماينده روسيه در پاسخ به ادعاهاي نماينده انگليس گفت: در جلسه 1+5 در لندن تصميم گرفته شد براي حل موضوع هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران از راهكارهاي سياسي و ديپلماتيك استفاده شود و به همين منظور بسته‌اي به ايران پيشنهاد شود.

نماينده روسيه تاكيد كرد: ‌جان دانكن نماينده انگليس واقعيات جلسه 1+5 در لندن را وارونه ارائه كرد.

وي افزود: البته هر هيئتي مي‌تواند نظر خود را داشته باشد اما وقتي از جانب ديگران در موضوع حساسي مثل موضوع هسته‌اي ايران حرف مي‌زند، نبايد واقعيات را لوث كرد.
نماينده روسيه گفت: سخنان نماينده انگليس همان موضوعي است كه كشورش در شوراي حكام و جلسات ديگر اتخاذ مي‌كند، اولاً انگليس مسئوليتي از جانب شش كشور ندارد و ما نمايندگي به انگليس نداده‌ايم تا اين سخنان را در اين نشست بيان كند، ثانياً سخنان نماينده انگليس منطق با واقعيت‌هاي جلسه 1+5 در لندن نبود.

«وانگ چن» سفير چين نيز در اين نشست با تاييد نظرات نماينده روسيه گفت:‌ شركت‌كنندگان در اجلاس لندن از راه حل هاي ديپلماتيك استقبال كردند بنابراين سخنان نماينده انگليس منطبق با واقعيات جلسه لندن نبود.

نماينده چين ابراز اميدواري كرد كه هر چه زودتر راه حل جامعي براي حل موضوع هسته‌اي ايران پيدا شده و مذاكرات از سر گرفته شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- سفارت ایران در رم با صدور بیانیه ای به چاپ مصاحبه جعلی و خیالی یک روزنامه ایتالیایی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) خبرگزاری آکی ایتالیا با بیان این مطلب نوشت: "سفارت ایران روز دوشنبه مصاحبه روزنامه چپ گرای لونیتا با رهبر معظم انقلاب را تکذیب کرد."

در بیانیه سفارت ایران آمده است: "این سفارت خانه مقاله روز یک شنبه روزنامه لونیتا را فاقد هرگونه ارزش یا واقعیت می داند و موکدا آن را تکذیب می کند."

بنا به نوشته آکی ، سفارت ایران در رم اعلام کرده است: "آیت الله خامنه ای در طول بیش از 10 سال گذشته هیچ مصاحبه ای با نشریات و جراید نداشته اند."

این بیانیه می افزاید: "انتشار مقالات مشابه که همگی کذب و بی اساس هستند گواهی بر فریبکاری این روزنامه به منظور تاثیرگذاری بر افکار عمومی و تلاشی در جهت خدشه دار کردن تصویر رهبری ، دولت و مردم ایران است."

در بیانیه سفارت ایران همچنین ذکر شده: "روزنامه لونیتا ظاهرا در محیطی فعالیت می کند که اغلب اصول اولیه اخلاقیات حرفه ای را به طور جدی زیر پا گذاشته است."

سفارت ایران در پایان اعلام کرد: "این سفارت خانه به طرق ممکن و قانونی اقدام خواهد کرد تا مطمئن شود که حقوق آن از جانب نویسنده مقاله و سردبیر روزنامه محترم شمرده می شود."

خبرگزاری آکی به مضمون مصاحبه خیالی این روزنامه ایتالیایی اشاره ای نکرده است.

ظاهرا ایتالیایی ها هم صاحب یک نخست وزیر خوک صفت مانند سارکوزی شده اند! از اقدامات ضد اسلامی این نخست وزیر احمق بعدها خواهم گفت!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين موشهاى كثيف و بد بو بايد بدانند كه رهبر و ولى امر مسلمين براى ما خط قرمز است و كوچكترين حركت در برابر وى به شدت محكوم خواهد شد icon_cheesygrin از سفارت ايران خواهش ميكنم كه خيلى بيشتر به اين لجنها فشار بياره تا دفعه ديگر جرات نكنند اينگونه كذب بگن. icon_cheesygrin اين مساله را جدى‌ بگيريد !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
معاون رامسفلد: بعد از 11 سپتامبر می خواستیم به ایران حمله کنیم!

عصر ایران- داگلاس فیت، معاون وزیر دفاع سابق آمریکا اخیرا کتابی منتشر کرده که در آن به افشاگری طرح های پنتاگون در خصوص تغییر رژیم های ایران، سوریه و چهار کشور دیگر خاورمیانه پس از حادثه 11 سپتامبر پرداخته است.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از خبرگزاری اینترپرس، فیت که از جمله طراحان جنگ عراق به شمار می رود در این کتاب با عنوان «جنگ و تصمیم» نقل می کند: "تنها سه هفته پس از حادثه 11 سپتامبر دونالد رامسفلد وزیر دفاع وقت آمریکا یک استراتژی رسمی نظامی تدوین کرد که در این طرح ، نه تنها حذف رژیم صدام حسین به واسطه حمله نظامی گنجانده شده بود بلکه سرنگونی رژیم های ایران، سوریه و چهار کشور دیگر خاورمیانه نیز از جمله اهداف این طرح بود."

روایت فیت از تصمیمات پس از حادثه 11 سپتامبر حاکی است: "تغییر نقشه خاورمیانه از طریق نیروی نظامی که مورد حمایت رهبران ارشد نظامی آمریکا قرار داشت از جمله اهداف این طرح بود."

در کتاب فیت که ماه گذشته منتشر شد، بخش هایی از یادداشتی که رامسفلد در سی ام سپتامبر 2001 خطاب به بوش نوشت، نقل شده است.

رامسفلد در این یادداشت نه تنها خواستار از بین بردن شبکه القاعده و رهبر آن اسامه بن لادن شد بلکه از دولت خواست بر هدف استقرار "رژیم های جدید" در برخی کشورهای حامی تروریسم متمرکز شود.

معاون وزیر دفاع سابق آمریکا درکتاب خود به جز افغانستان نام کشورهایی که قرار بود هدف حملات نظامی قرار بگیرند را حذف کرده و صرفا از عبارت «برخی کشورهای دیگر» در مورد یادداشت رامسفلد خطاب به بوش استفاده کرده است.

این در حالی است که ژنرال وسلی کلارک که فرماندهی ناتو در جنگ کوزوو را بر عهده داشت در کتاب چاپ 2003 خود با عنوان «پیروزی جنگ های مدرن» به نقل از یک مقام پنتاگون یادآوری می کند: فهرست کشورهایی که رامسفلد و پل ولفوویتز معاون وزیر دفاع خواهان اشغال آنها بودند شامل عراق، ایران، سوریه، لیبی، سودان و سومالی بود.

هرچند داگلاس فیت به دلایل امنیتی حاضر نشد در کتاب خود مشخصا به نام این کشورها اشاره کند اما زمانی که اخیرا پس از یک اجلاس از وی سئوال شد، کدام یک از شش رژیم مندرج در لیست کلارک با یادداشت رامسفلد اشتراک داشتند وی پاسخ داد: "همه آنها".

به عبارت دیگر کشورهای عراق، ایران، سوریه، لیبی، سودان و سومالی در این فهرست قرار داشتند.

این گزارش می افزاید: "یادداشت رامسفلد تنها دو هفته پس از آنکه بوش عملیات نظامی علیه بن لادن و رژیم طالبان در افغانستان را تصویب کرد تحویل کاخ سفید داده شد."

به رغم تصمیم گیری در مورد حمله به افغانستان، یادداشت رامسفلد اصرار داشت که آمریکا باید ابتدا کشورهایی که از نیروهای ضد اسرائیلی همچون حزب الله و حماس حمایت می کردند را هدف قرار دهد.

برپایه این گزارش تغییر رژیم های ایران، سوریه و چهار کشور دیگر پیشنهاد شده توسط رامسفلد به عنوان هدف اصلی بوش مطرح نبود، بنابراین رامسفلد یک طرح نظامی تهاجمی تدوین کرد که در آن تغییر رژیم چند کشور در خاورمیانه گنجانده شده بود، گرچه این طرح در راستای سیاست کاخ سفید نبود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از پوشیدن تی شرت های کاریکاتوری تا ورود به کابینه برلوسکونی!

عصر ایران- روزنامه دیلی تلگراف چاپ لندن نوشت: "تصمیم سیلویو برلوسکونی نخست وزیر جدید ایتالیا برای انتصاب یک عضو ارشد حزب راستگرای «اتحادیه شمال» در کابینه اش، وی را وارد جدال تازه ای با جهان اسلام کرده است."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) این روزنامه انگلیسی نوشت: "روبرتو کالدرولی، وزیر اصلاحات در دوره پیشین نخست وزیری برلوسکونی احتمالا در کابینه جدید وی نیز پست دیگری را بر عهده خواهد گرفت."

کالدرونی 52 ساله همان فردی است که دو سال قبل در جریان اعتراض مسلمانان به چاپ کاریکاتورهای موهن از پیامبر اسلام در نشریات دانمارکی با پوشیدن تی شرت هایی که منقش به این کاریکاتورها بود در برنامه های تلویزیونی ظاهر شد.

این وزیر اسبق ایتالیایی همچنین گفته بود: در اقدامی وقیحانه قصد دارد مکان پیشنهادی یک مسجد در شهر پادوا را از طریق عبور دادن یک خوک بر روی زمین آن نجس کند.

وی همچنین پس از غلبه ایتالیا بر فرانسه در جام جهانی 2006 اظهار داشت: "فرانسه هویت خود را به واسطه بازی دادن سیاه پوستان، مسلمانان و کمونیست ها از دست داده است."

این گزارش می افزاید:"به رغم این اظهارات جنجال برانگیز که کالدرونی را در سال 2006 وادار به استعفا کرد احتمالا برلوسکونی در انتخاب کابینه جدید خود بار دیگر قصد دارد پست دیگری را به وی پیشکش کند."

در واکنش به این خبر، سیف قذافی فرزند رهبر لیبی اظهار داشت: "در صورت انتصاب کالدرونی عواقب وحشتناکی در انتظار روابط تجاری بین ایتالیا و لیبی خواهد بود."

ایتالیا بزرگترین شریک تجاری لیبی در اتحادیه اروپا و واردکننده عمده نفت از این کشور محسوب می شود.

در همین حال فرانکو فراتینی که احتمالا به سمت وزیر خارجه دولت جدید برلوسکونی منصوب می شود، وعده داد: "برلوسکونی قبل از انتصابات کابینه خود با کشورهای اسلامی «گفت و گو» خواهد کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیویورک تایمز: بیانات آیت الله خامنه ای نشانه رد مشوق های غرب!

عصر ایران- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی بیانات اخیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشانه رد مشوق های جدید غرب در خصوص برنامه هسته ای ایران دانست.


به گزارش عصر ایران (asriran.com) این روزنامه آمریکایی با اشاره به بیانات روز یک شنبه رهبری ایران مبنی بر اینکه کشورش در مقابل فشارها تسلیم نخواهد شد، نوشت: "قدرت های غربی روز جمعه از ارائه یک بسته جدید از مشوق ها به ایران برای واداشتن این کشور به ترک برنامه هسته ای خبر دادند و بیانات روز یک شنبه رهبری ایران ظاهرا به معنای رد این مشوق هاست."


به نوشته نیویورک تایمز آیت الله علی خامنه ای که ختم کلام مسائل حساس کشوری را عنوان می کند در بیانات خود مستقیما به موضوع هسته ای اشاره نکرد اما اظهارات وی ظاهرا به معنای آن است که ایران خواهان مصالحه بر سر برنامه اتمی خود نیست.


ایشان در سخنرانی اخیر خود اظهار داشتند: "قدرتمندانه به مسیر خود ادامه خواهیم داد و به ستمگران اجازه نمی دهیم ما را از حقوق خود محروم کنند."


براساس این گزارش آیت الله خامنه ای ادامه دادند: "تحریم های اقتصادی نمی تواند بر خواست ملت تاثیر بگذارد."


به نوشته نیویورک تایمز رهبری ایران به اقدامات ماه مارس شورای امنیت در خصوص تصویب سومین دور از قطعنامه تحریمی بر ضد برنامه هسته ای ایران اشاره می کرد.


کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا و مقاماتی از فرانسه، روسیه، آلمان و چین روز جمعه در لندن دیدار و اعلام کردند: آنها در تلاش برای متقاعد کردن ایران به دست کشیدن از برنامه غنی سازی اورانیوم یک بسته جدید از مشوق ها را به این کشور ارائه خواهند کرد. جزئیات این بسته تاکنون افشا نشده است.


ایران پیشنهادهای گذشته غرب در موضوع هسته ای را رد و تاکید کرده: این کشور از برنامه غنی سازی و آب سنگین دست نخواهید کشید.


روزنامه ها روز یک شنبه به نقل از منوچهر متکی وزیر خارجه ایران نوشتند: "بسته جدید نباید به منزله عبور از خط قرمز ایران باشد."


منظور از خط قرمز بنابر اظهارات گذشته مقامات ایرانی، توقف برنامه غنی سازی اورانیوم در این کشور است.


آمریکا و سایر کشورهای غربی ایران را به داشتن یک برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای متهم می کنند اما ایران می گوید برنامه این کشور صلح آمیز و صرفا مختص تولید سوخت برای راکتورهای هسته ای و در نهایت تولید برق است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قرارداد هسته ای روسیه و آمریکا!

مقامات روس و آمريكايي يك قرارداد مهم براي همكاري در زمينه انرژي هسته‌اي براي مقاصد غيرنظامي امضا كرده‌اند كه دسترسي به فن‌آوري روسي را در اختيار واشنگتن مي‌گذارد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين قرارداد كه سه‌شنبه امضا شده است براي مسكو نيز معامله‌اي سودآور به منظور ذخيره سوخت مصرفي محسوب مي‌شود.
اين قرارداد كه در آستانه آغاز به كار "دميتري مدوديف"، رئيس جمهور جديد روسيه، امضا شد به منزله تغيير در سياست دولت "جورج بوش"، رئيس جمهور آمريكا، براي همكاري با روسيه بر سر مسائل هسته‌اي به شمار مي‌رود.


اين نوع همكاري ميان روسيه و آمريكا به خاطر اختلاف‌نظر بر سر برخورد با برنامه هسته‌اي ايران طي سال‌هاي اخير مورد توجه واقع نشده بود.
"ويليام برنز"، سفير آمريكا، پس از برگزاري مراسم امضاي اين قرارداد گفت: «واشنگتن و مسكو زماني رقباي هسته‌اي بودند.»


اين سفير آمريكايي افزود: «امروز ما شركاي اتمي هستيم كه توانايي‌ها و مسئوليت‌هاي منحصربه‌فردي براي رهبري هسته‌اي جهان داريم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بان کی مون: اسرائیل شهرک سازی را متوقف کند!

بیرکل سازمان ملل متحد با تاکید بر ضرورت حل بحران انسانی نوار غزه به سبب محاصره مستمر آن از سوی رژیم صهیونیستی،از این رژیم اشغالگر خواست گذرگاهها را بازگشایی و شهرک سازی را متوقف کند.

به گزارش مهر به نقل از رادیو سوا، "بان کی مون" در کنفرانس مطبوعاتی درمقر سازمان ملل متحد در نیویورک از رژیم اسرائیل خواست تا شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن را متوقف و گذرگاههای نوار غزه را بازگشایی کند.

دبیرکل سازمان ملل گفت : از زمان برگزاری کنفرانس آناپولیس دستاورد زیادی به دست نیامده است، اما تداوم نشستهای تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل دلگرم کننده است. وی همچنین بر ضرورت حل اوضاع بحران نوار غزه تاکید کرد.

بان کی مون از وضعیت لبنان نیز به خاطر عدم هرگونه پیشرفتی در اجرای قطعنامه های 1559 و 1701 شورای امنیت عمیقا ابراز نگرانی و بر پایبندی خود به پیگیری اجرای آن تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی از چند ماه پیش،نوار غزه را به محاصره کامل خود درآورده است و حتی از ورود مواد غذایی، دارو وسوخت جلوگیری می کند تا جایی که سازمانهای بشردوستانه بین المللی درباره وقوع فاجعه انسانی به سبب تمام شدن سوخت و مواد غذایی به سبب کارشکنی های صهیونیستها هشدار داده اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عجب! واقعا روشون خیلی باز شده! از هر روش غیر اخلاقی و غیر انسانی برای رسیدن به هدف شوم خود استفاده میکنند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- در پی ادعای کشف مخفی گاه های بزرگ سلاح و تجهیزات ساخت ایران در عراق، سفیر این کشور در سازمان ملل گفت: "یک کمیته بلندپایه درباره نقش ایران در قاچاق سلاح از مرزهای این کشور به عراق تحقیق و بررسی خواهد کرد."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، "سمیر صمیدعی" در جمع خبرنگاران مدعی شد: "دولت ایران از ارسال چنین سلاح هایی به عراق اطلاع دارد."

وی در این باره گفت: "اینکه تصور کنیم چنین حجم بالایی از سلاح های مدرن ساخت امسال و سال گذشته می تواند بدون اطلاع دولت ایران به عراق ارسال شود، « تا حدودی غیرصادقانه » است."

سفیر عراق در سازمان ملل افزود: "با این وجود اطلاع دارم که نوری مالکی، نخست وزیر، تنها ظرف 48 ساعت گذشته دستور تشکیل یک کمیته برای گردآوری اطلاعات را صادر کرده تا تحقیق شود ارتباط بین این سلاح ها و شبه نظامیان چیست تا براساس آن بتوانیم به طور اصولی با همسایگان ایرانی خود رودررو شویم."

صمیدعی خاطرنشان کرد: "کمیته تحقیق عراق درباره نقش ایران توسط نخست وزیر منصوب شده و اعضای آن شامل وزیران کشور و دفاع هستند که کل واقعیات کنونی را ارزیابی خواهند کرد."

این کمیته پس از سفر اخیر یک هیات پارلمانی عراق به تهران که ادعا می شد حامل مدارکی درباره نقش ایران در عرضه تسلیحات به شبه نظامیان شیعه است، تشکیل شد.

مقامات ایرانی تاکنون هرگونه اتهام درباره حمایت از شبه نظامیان عراقی را تکذیب کرده اند.

سفیر عراق در سازمان ملل در ادامه اظهارات خود گفت: "با وجود جنگ هشت ساله علیه ایران در طول دهه 1980، شبه نظامیان عراق به ویژه مقتدی صدر اکنون روابط نزدیکی با تهران دارند."

وی افزود "در مقابل ، اکثر عراقی ها پیوندهای ناسیونالیستی قوی با کشورشان دارند و بیش از تعامل ، در تقابل با ایران هستند . "


از ایران خوشمان نمی آید ولی به کمکش نیاز داریم!

در همین حال روزنامه لس آنجلس تایمز به نقل از فردی که او را یک فرمانده ارتش شبه نظامی مهدی وابسته به مقتدی صدر معرفی کرده است، نوشت: "شبه نظامیان شیعه از ایران به خاطر جنگ هشت ساله علیه عراق نفرت دارند اما اکنون به کمک این کشور برای مقابله با آمریکا نیازمندند!"

وی ایران را به خاطر جنگ خونین با عراق مورد سرزنش قرار داد اما گفت: "این کشور همسایه شیعه یک شریک مناسب در خصوص مقابله با ارتش آمریکا در عراق محسوب می شود."


وی افزود: "تصور می کنم ایرانی ها بسیار خطرناک تر از آمریکایی ها هستند و به آنها اعتماد نمی کنم اما با توجه به کمبود منابع در زمینه مقابله با مجهزترین ارتش جهان، زمانی که کسی (ایران) به کمک شما می آید، «نه» گفتن به آن سخت خواهد بود."


وی افزود: "حتی اگر این کمک ها از اسرائیل هم می آمد ما از آن استفاده می کردیم!"

فرمانده مورد ادعای این روزنامه آمریکایی خاطرنشان کرد: "اولین و مهم ترین هدف در حال حاضر پایان دادن به اشغالگری آمریکاست. ایرانی ها درست پشت در هستند اما آمریکایی ها از راه دور آمده اند."


لس آنجلس تایمز از ادعاهای این فرد نتیجه گرفته که سوءظن های آمریکا درباره دخالت ایران در امور عراق بی مورد نیست.

از چند ماه پیش تلاش های منسجمی از سوی امریکا برای مقصر جلوه کردن ایران در ناآرامی های عراق آغاز شده است ؛ آمریکایی ها حتی با چاپ آگهی در روزنامه های عراقی نیز در صدد گسترش این باور هستند .

ناتوانی ارتش آمریکا در برقراری امنیت در عراق، مورد انتقاد فزاینده افکار عمومی در ایالات متحده و عراق واقع شده است .

عجب رودارهایی هستند! اونها حمله کردند و از ما تازه نفرت هم دارند!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

برای مردم عراق متاسفم! تاکنون یک میلیون کشته داده اند فقط بخاطر منافع شرکتهای آمریکایی! اونوقت یه عده غرب پرست اومدن سر کار و آتیش بیار معرکه شدن! این مسئولین بی لیاقت عراق قبل از ایران به مردم عراق خیانت کرده اند. امیدوارم مردم مسلمان و شیعه عراق روزی کشور خود را آزاد سازند. تا زمانی که مردم عراق دست به کار نشوند اوضاع بهتر که هیچ بدتر از الان هم خواهد شد. تمام مسئولین عراقی توسط آمریکائیها سر کار اومدن و معلومه که علیه منافع آمریکا نباید حرفی بزنند و تا میتوانند علیه ایران یه مشت چرندیات سر هم کرده و تحویل بدن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
صدام با همه ي سفاك بودنش لااقل گرگ صفت بود ولي مسئولين جديد عراقي روباه صفت هستند كه بيشتر بايد مواظب اينها باشيم و حواسمون به اينها باشه.واقعا" براي مرم عراق متاسفم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وجود ارتشهاي مجهز و قدرتمندي چون ايران(بعد از انقلاب) و عراق(ديكتاتوري صدام) مي توانست خطر بزرگي رو براي اسراييل ايجاد كند در نتيجه براي تضعيف اين دو قدرت منتيج به جنگ ايران و عراق شد.جنگ ايران و عراق هم به تاريخ پيوست.همه هم مي دونند كه چه كسي حماقت شروع اون رو انجام داد و مسول جنايات اون كي بود. حالاكه ما داريم راه خودمون رو به سوي پيشرفت طي مي كنيم(ان شا الله). تا جايي كه وظايف ديني ما ايجاد مي كنه از خجالتشون در اومديم حالا كه نمي فهمن بذار درجا بزنن و از ما بدشون بياد.اينقدر فحش بدن تا جونشون دربياد.ما نيازي به اين قوم فلك زده نداريم كه براي ما ناز هم مي كنن. icon_cheesygrin icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واق واق كنيد كه هرچي داره به سرتون مياد حقتونه .. لياغت همين اوضاع نكبت بار رو داريد icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بشکنه این دست که نمک نداره بعد از گذشت فجایع صدام واون همه کمک برای این عرب ها بایدم این جوری جواب خوبیمونو بدن icon_cheesygrin icon_cheesygrin :oops: :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.