امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

رزمایش عبور از رود دانوب

 

1000w_q95~1.jpg

 

بخشی از رزمایش مشترک Saber Guardian 19  عبور نیروهای ناتو از رود دانوب است. رود دانوب یکی از طولانی ترین رودخانه های اروپا است. در این تمرین، ترکیبی از  نیروها حضور داشتند. در حقیقت این تمرین همکاری گسترده بین نیروهای هوایی، دریایی و زمینی نیروهای آمریکایی و رومانیایی بود. در جریان این رزمایش تانک های آبرامز مجهز به تروفی شرکت داشتند که با کمک نیروهای مهندسی از رود دانوب عبور داده شدند.

 

thumb_dfghki8k.jpg thumb_691885.jpg

 

qweqr.jpg

 

thumb_mym.jpg thumb_zxvzxv.jpg

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سیستم دفاع فعال آلمانی در آمریکا تست می شود

Rheinmetall-StrikeShield.jpg

ارتش آمریکا جز معدود ارتش های در دنیا است که در کارنامه خود طیف گسترده ای از سیستم های دفاع فعال در را مورد ارزیابی قرار داده است از سیستم های بومی Quick Kill و Iron Curtain تا نمونه های اسرائیلی تروفی و  Iron Fist مورد ارزیابی قرار گرفته اند. در جدیدترین خبر  ارتش ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است سیستم دفاع فعال شرکت آلمانی راین متال ADS ( اکنون این سیستم دفاع فعال با نام StrikeShield نامگذاری شده است) را تست خواهد کرد. ارتش آمریکا برای آزمایش ها یک قرارداد 11 میلیون دلاری با شرکت راین متال و شریک امریکایی اش  UBT برای انجام تست ها بسته است. میشل دوسوزا  مدیر عامل UBT گفت:" سیستم StrikeShield یک سیستم دفاع فعال  بالغ در سطح جهانی است که توانایی فوق العاده ای را برای ارتش آمریکا فراهم می کند. UBT و راین متال مفتخرند که به عنوان یک تیم برای رسیدگی به الزامات ارتش در زمینه سیستم های دفاع فعال با یکدیگر همکاری می کنند. "این تست ها در اکتبر سال 2020 در مرکز ازمایش های ردستون (Redstone) ارتش آمریکا در ایالات آلاباما انجام خواهد شد.

 

تست های پیش رو توسط دفتر "برنامه سیستم های حفاظتی وسایل نقلیه" ارتش ارزیابی خواهد شد. در حقیقت شرکت راین متال و UBT  پیشنهاد نصب سیستم دفاع فعال StrikeShield را بر روی خودرو های زرهی استرایکر داده اند. تا قبل از این قرار داد، ارتش آمریکا در نظر داشت تا سیستم دفاع فعال Iron Curtain (پرده آهنین) را بر روی خودرو های زرهی استرایکر نصب نمایید. شرکت راین متال امیدوار است که این قرارداد فرصت های جدیدی را برای توسعه این سیستم دفاع فعال پیش روی این شرکت قرار دهد. استفان هاز ، رئیس بخش حفاظت فعال راین متال گفت: " ما مشتاق هستیم که وارد مرحله جدیدی از همکاری با ارتش آمریکا شده ایم  که ارتش را قادر می سازد آزمایش های گسترده ای را پیرامون سیستم StrikeShield انجام دهد. ما اطمینان داریم که این سیستم در تست ها، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت که امکان استفاده از این فناوری را برای نصب بر روی سیستم های وسایل نقلیه ارتش فراهم می کند." این تست ها برای ارتش امریکا نیز مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت است. آزمایش ها به ارتش ایالات متحده اجازه می دهد تا داده های مربوط به عملکرد این سیستم را جمع آوری کند در نتیجه می تواند در آینده تصمیمات کاملا آگاهانه ای برای نصب سیستم های دفاع فعال بگیرد. همچنین به ارتش آمریکا یک دید جدید خواهد داد تا بفهمد سیستم های دفاع فعال باید چه ویژگی های داشته باشند تا مناسب برای نصب بر روی خودروهای رزمی نسل بعدی باشند.

 

کلیپ سیستم دفاع فعال StrikeShield :

 

 

برای آشنایی بیشتر با برنامه سیستم دفاع فعال ADS یا StrikeShield  :

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تانکهای آبرامز مجهز به تروفی در آلمان

fhdgh~0.jpg

 

در تاریخ 10 جولای سال 2020 میلادی(20 تیر سال 1399) ، ارتش امریکا تصاویر تانکهای آبرامز مجهزبه سامانه دفاع فعال تروفی که در آلمان مستقر بودند را منتشر کرد. این تانک های آبرامز علاوه بر سامانه دفاع فعال تروفی مجهز به زره های واکنشی ARAT در کناره شاسی و زره های تقویتی بر روی جلوی برجک بودند. بخشی از علت حضور این تانک های ابرامز شدیدا تقویت شده در آلمان اموزش نیروهای گروهان 527 پلیس نظامی بود. در صورت بروز مشکل امنیتی در اروپا، پلیس های نظامی ارتش امریکا باید تجهیزات مستقر در اروپا را راه اندازی کنند. در نتیجه این نیروها باید با ساختار جدید دفاعی تانکهای ابرامز اشنا شوند.

این نیروها برای اولین بار آموزش دیدند تا بتوانند  به سرعت زره های واکنشی را بر روی تانک آبرامز سوار نمایند. سربازان باید در مجموع 62 کاشی از زره های واکنشی را بروی تانک نصب کنند. زره های واکنشی به همراه زره های جدید برجک و سیستم دفاع فعال تروفی موجب خواهد شد وزن تانک ابرامز افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کند( افزیش وزنی در حدود 2 تن) . در نتیجه بخش دیگر اموزش سربازان پلیس نظامی آشنایی آنها با نحوه حمل و نقل تانکهای آبرامز شدیدا محافظت شده است. وزن بیشتر  و ابعاد بزرگتر تانک ها میتواند موجب بروز خطارات جدی در هنگام سوار و پیدا کردن تانکها از تانکبرها بشود پس در این سری تمرین سربازان نکات ایمنی را نیز یاد میگیرند. 

 

unuky.jpg

پلیس های نظام ارتش امریکا در حال آموزش برای نصب زره وکنشی ARAT  بر روی تانک آبرامز

gfjfgj.jpg

بخش دیگر تمرین پلیس های نظامی ارتش آمریکا آموزش جابهجایی تانک های آبرامز با وزن و ابعاد جدید بود.

 

  • Like 2
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ   ای کسانی که ایمان آورده‌اید ، اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.    
      در صورت وقوع هرگونه پیش آمد احتمالی ....
       
      هجدهم  دی ماه سال یکهزار و سیصد و نود هشت .... 
       
      1- تمامی اخبار ، تحلیل ها ، ویدئوها ، لینکها در این تاپیک قرار می گیرد .....
      2- رعایت قوانین انجمن میلیتاری برای همه کاربران لازم الاجراست ....
      3- در خصوص پخش شایعات ، اخبار نادرست و .....  همه کاربران دقت لازم را داشته باشد 
       

       
       
      پی نوشت :
      در صورت وقوع بحران ، عنوان تاپیک تغییر خواهد کرد  ( تغییر عنوان تاپیک ، ساعت 8:35 دقیقه روز 18 دی 1398)
    • توسط MR9
      تلاش برای معرفی  گونه اولیه  نسلی جدید از خودروهای رزمی
       

      به گفته مدیر پروژه  مهندسی  مرکز تحقیقات خودروهای رزمی ارتش ایالات متحده این مرکز   در تلاش است تا قابلیتهای متفاوتی از گونه اولیه نسل  آینده  خودروهای رزمی که  هم  اکنون  طرح اولیه آن  در جریان یک تلاش مشترک میان  صنایع نظامی و بکارگیرندگان آن در حال شکل گیری است را به نمایش گذارد .
       
       

       
      ژنرال تد توماس
       
      ژنرال تد توماس ، میان شرکتهای تسلیحاتی و ارتش ایالات متحده ، تلاش مشترکی در جریان است که یک مسیر استاندارد برای نمونه سازی اولیه  خودروی رزمی آینده تعیین گردد . طبق برنامه های تدوین شده ، این نمونه پس از اصلاحات لازم در سال  2022  رونمایی شده و بدنبال ارزیابی های عملیاتی در سال 2023 به سازمان یگانهای عملیاتی اضافه خواهد شد . به گفته وی ، این تلاش مشترک ، مجموعه ای بهترین قابلیتها را برای آنچه که وی پروژه  NGCV می خواند ، فراهم خواهد آورد .
       
       

       
       
      به گفته این افسر ارشد ارتش ، مرکز تحقیق ، توسعه و مهندسی  زرهی ارتش (TARDEC )  پس از بررسی طرح های اولیه ، بهترین گزینه را در سپتامبر 2017 انتخاب و قرار داد را با شرکت برنده  منعقد خواهد نمود . پس از انعقاد قرار داد ، دو طرف (  TARDEC  و شرکت برنده  قرارداد )  ، با همکاری  هم  نمونه نخست را در یک بازه زمانی 7 ساله  تولید خواهند نمود . این قرارداد، گستره وسیعی از فناوری ها را پوشش خواهد داد و این نیاز  ارتش را در آینده تامین خواهد نمود . هر اندازه دو طرف  درگیر این پروژه  ، بیشتر همکاری نمایند ، خودروی رزمی آینده  ارتش ایالات متحده ،  با قابلیتها بیشتری  در خط تولید قرار خواهد گرفت .
       
       

      سرهنگ ویلیام  ناکولس  ، مدیر بخش تعیین نیازمندی های نیروی زمینی  مستقر در مرکز  ارزیابی های مانوری ارتش ( فورت بنینگ  / جورجیا) 
       
       
      سرهنگ ویلیام  ناکولس  ، مدیر بخش تعیین نیازمندی های نیروی زمینی  مستقر در مرکز  ارزیابی های مانوری ارتش ( فورت بنینگ  / جورجیا) ، در این زمینه می گوید :
       
      " در اواخر سال گذشته میلادی ، این مرکز نیازمندی های ارتش را مورد بررسی قرار داد و در نهایت این مساله مورد بررسی قرار گرفت که نسل بعدی خودروی رزمی ارتش صرفاً یک خودروی رزمی است یا می بایست بعنوان یک خودوری رزمی پیاده نظام  تعریف گردد که در یک بازه زمانی مشخص ، باید جایگزین  تانک اصلی میدان نبرد آبرامز ، نفربرهای برادلی و همچنین پلت فرم هایی نظیر نفربر استرایکر ( مجموعه ای از قدرت آتش و تحرک)  شود .

      ژنرال توماس در این زمینه معتقد است :
      " طراحی این خودرو در مرحله نخست براساس مفهوم سنتی  خودروی رزمی پیاده نظام (IFV) صورت پذیرفته  که می بایست حداقل دو خدمه و شش سرباز را با تمام تجهیزات محمول ، در پیچیده ترین شرایط رزمی حمل نماید "
       
       
      با تمام این تفاسیر ، هدف ارتش ، بکارگیری عملیاتی NCGV ، تا سال  مالی 2035 است و در این مسیر ، سال مالی 2022 یک نقطه عطف در این برنامه  بشمار می رود که آیا رکود فعلی دامنگیر  این پروژه خواهد شد یا اینکه سرمایه لازم برای ادامه آن جهت ارتقاء یا جایگزینی همه ناوگان فعلی ، فراهم خواهد گردید !!!!
       
      پی نوشت :
       
      این تاپیک از تجمیع اخبار مرتبط در تاریخ 20مهرماه سال 1399 خورشیدی ایجاد گردید
       
       
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم : MR9
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.