karkas

تنها راه حمله به ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با سلام منظور از تیک کردن چنین بحثی مورد بررسی قرار دادن یک هدف بود که هیچ وقت هیچ کدوم از دوستن به اون اشاره نکردند . دوستان .. احتمال حمله آمریکا به ایران ضعیف هست ولی اسرائیل چرا . ما می تونیم در برابر ناو ها ، جنگنده ها با بهترین نیرو ها عمل کنیم ولی نمی تونیم در مقابل موشک های بالستیک هیچ واکنشی نشون بدیم . چراکه اون هم نمی تونن . بحث اینه که اگر خواتسند ما رو توسط موشک بالستیک مورد هدف قرار بدن باید برای مقابله با اون چیکار کنیم ؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همونطوری که بنده یک میلیارد بار تکرار کردم استفاده از موشک های بالستیک بدون کلاهک اتمی فایده ای نداره! مخصوصا با فاصله ای که وجود داره! ما باید بیشتر معطوف به حملات موشک های کروز باشیم که اون هم مشکلی نیست! با هدف قرار دادن ناوهای هواپیمابر و غیر فعال کردن سایت های پرتاب موشک و زدن پایگاه موشکی آمریکا در کویت و سایت کشورهای منطقه این مشکل قابل حل است! البته تنها پایگاه موشکی شناخته شده آمریکا در منطقه کویت می باشد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

همونطوری که بنده یک میلیارد بار تکرار کردم استفاده از موشک های بالستیک بدون کلاهک اتمی فایده ای نداره!!


لیچ .

اگر استفاده از موشک بالستیک بدون کلاهک اتمی فایده نداره پس چرا برای ایران فایده داره ؟ شما خودت می گی با زدن پایگاه های آمریکایی در کویت و ... . خوب همون پایگاه ها رو باید با موشک شهاب زد که همونطور که همه می دونند موشک بالستیک هست .

در ضمن حمله به ایران با استفاده از موشک های بالستیک برای هدف قرار دادن نیروگاه های اتمی امکان داره که انجام بشه چراکه همین چند وقت پیش بود که اسرائیل موشک بالستیک خودش رو که 6 هزار کیلومتر برد داشت رو امتحان کرد .

ولی در کل استفاده از موشک بالستیک برای هدف قرار دادن ایران با کلاهک خوشه ای امکان پذیر خواهد بود . :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موشك جواب موشك. party البته اينها شعاره.اما چند تا اصل رو بايد رعايت كنيم.كه متاسفانه اونها رعايت كردن و ما تازه داريم يه كارهايي مي كنيم. اما در بازه زماني كوتاه و در صورت حمله موشكي بايد اين موارد رعايت كنيم. 1- استتار Camouflage 2-اختفاء Concealment 3- پوشش Cover 4- فريب Deception 5- تفرقه و پراكندگي Separation & Dispersion 6- مقاوم‌سازي استحكامات Hardening 7- اعلام خبر Early Warning

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام hamed_713 منظور شما از فريب همون تله هاي پرنده است يا چيز ديگه !! 1- تاسيسات ايران خيلي پراكنده هستند. 2- اسراييل مساحت كمي دارد و مسلماْ تلفات جاني بيشتري خواهد داد . 3-سامانه پدافند موشكي tor-1 براي حفاظت از همين مراكز حياتي خريداري شده . 4-اسراييل فقط از طريق هوا و دريا توانايي دسترسي به ايران را دارد ولي در تمام جنگ ها نيروي زميني حرف اول وآخر را ميزند. 5ـ اگر اسراييل و امريكا وارد جنگ با ايران شود مسلماْ اهداف بعدي سورييه و لبنان و کره شمالی و ونزوئلا و قتل آم كامل در فلسطين خواهد بود و خطر بزرگی برای روسیه و چین . پس واکنش آنها (روسیه وچین )مسلما بیشتر از تحویل سلاح و مواد غذایی و دارویی خواهد بود . 6-فكر كنيد اسراييل و ايران فقط بوسيله نيروي هوايي و موشكهاي بالستيك و خرابكاري و بمب گذاري در مراكز مهم درگير شوند نهايتاْ هيچ يك از طرفين سود چنداني نخواهد برد پس اسراييل تا وقتي كه امريكا دوباره تجديد قوا كند منتظر خواهد ماند . ولي جنگ نزديك است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موشک شهاب 3 از اون جایی بدرد بخوره که د رصورت اصابت این موشک به هر جایی در اسرائیل فشار بسیاری بر حکومت اسرائیل برای پایان جنگ می آد و این که اسراییلی ها کشورشون رو بیش از اندازه امن می دونن و چنین اتفاقی همین اتحاد نیم بند رو هم از بین می بره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عزيز من هم اعتقاد دارم كه جنگ نزديكه و ميشه گفت اجتناب ناپذير هم هست. به نظر من حتي اگه كشور من از تمامي سياست هاش كوتاه بياد و هر كاري كه آمريكا ميگه بكنه باز هم زمان جنگ رو نميتونه بيشتر از 1 سال ديگه عقب بندازه چون قطعا غربيها براي حمله به ايران يه بهانه جديدتر پيدا ميكنن. درضمن مطمپن باشيد توي اين جنگ آمريكت و اسراپيل تنها نخواهند بود و حتما حمايت عربها و فرانسه و بريتانيا و ... رو خواهند داشت. بايد تدابيري انديشيده بشه كه مملكتمون تلفاتش كمتر باشه . من واقعا از عواقب جنگ ميترسم . همونطور هم كه سعيد گفت اين جنگ مارو كلي عقب ميندازه و مطپنا تلفاتش خيلي بيشتر از جنگ با كشوري مثل عراق خواهد بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من يه سوالي برام پيش اومده اينم اينكه اگه اسراييل جنگ رو شروع كنه، ما مي تونيم از نابودي كامل اسراييل صرف نظر كنيم؟(با توجه به اينكه همه منتظر اون لحظه اند)؟ :mrgreen: در ضمن جنگ هم با ايجاد روحيه اتحاد و ايجاد رضايت در كشور ميتونه خيلي عقب بيافته!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این جوی که الآن برای جنگ با ایران تشکیل شده بیشتر برای انتخابات آمریکا هست تا مردم آمریکا رو متقاعد کنن که آمریکا برای مقابله با دشمنانش به فردی قدرتمند مثل مک کین احتیاج داره البته ابن اواخر اوباما و کلینتون این موضوع رو فهمیدن و یه تلاشایی دارن می کنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کاندوليزا رايس، وزير امور خارجه آمريکا، روز سه شنبه، در سخنرانی در واشينگتن، گفت: «ایران در پی دستیابی به بمب اتمی و نابودی اسرائیل است، و شبه نظاميان حماس مانند جنگجويان نيابتی در خدمت دولت ايران هستند.» خانم رايس که در «کميته يهوديان آمريکا» سخن می گفت، افزود: «رهبران حماس بيش از بيش در خدمت رژيم ايران هستند. اين رزيم بيش از بيش منطقه را دچار بی ثباتی می کند و با شتاب در پی دستيابی به بمب اتمی بوده و اعلام کرده که خواهان نابودی اسرائيل است.» حدود يک هفته پيش نيز رابرت گيتس، وزير دفاع آمريکا در دانشکده نظامی «وست پوينت» در نيويورک گفته بود: «ايران با شتاب هر چه تمامتر در پی دستيابی به بمب اتمی است.» وزير دفاع آمريکا همچنين هشدار داد: «به دليل سياست های بر هم زننده ثبات که رژيم ايران در پی گرفته و خطری که می تواند يک ايران اتمی داشته باشد، گزينه نظامی عليه اين کشور همچنان بر روی ميز است.» حالا تنها راه حمله یا نابودی به ایران فقط گزینه نظامی نیست، من فکر میکنم اینها برنامه بلند مدت دارن که این وحشت و آماده باش در منطقه حکم فرما باشه تا ایران قسمت بزرگی از درآمد ملی اش را صرف صنایع نظامی و خرید نظامی کنه و از ساختن یک زیربنای محکم اقتصادی که متواند ملت ایران را به رفاح برسونه و در منطقه نمونه و الگو کنه بازدارند. و بجای آن در دراز مدت نارضایتی، فقر و غیره را به ایران تحمیل کنند و در آخر هزینهای سنگین تحقیقاتی ساخت صنایع نضامی، همان بلا را به سر ایران بیاودر که به سر اتحاد ج شوروی آورد. شوروی قدرت نظامی بود و در عمل قدرت اقتصادی نبود که در مقابل غرب بتوانست بایستد و در آخر هم دیدیم چی به سر این سوپر پور یا ابر قدرت آوردند. be very careful :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند سوال از دوستان دانشمندم داشتم كه شروع يا اجناب ناپذير بودن جنگ را پيش بيني مي كنند. :| 1- چرا آمريكاو اسراييل در زمان جنگ 33 روزه كه ايران اعلام كرده بود : درصورت حمله به سوريه ما اين حمله را به منظره حمله به ايران تلقي كرده و با متجاوزان وارد جنگ خواهيم شد. از اين فرصت استفاده نكردند؟ 2- مگر آمريكايي ها مغز خر خورده اند كه ناوهاشونو بيارن خليج فارس كه ما راحتتر آنها رو برنيم icon_biggrin اساتيد و مفسران نظامي و غير نظامي و آشپزي و خياطي ... :mrgreen: عنايت كنند كه هر وقت آمريكا ناوهاشو از خليج فارس برد بيرون احتمال جنگ بيشتر مي شود ( سخن سردار شمخاني و نجار ) .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان تا این لحظه آمریکا با چه کشورهایی جنگیده ؟ قاعدتا جواب کشورهایی هست که به مرز انحطاط رسیدن مثل عراق یا بی ثباتن مثل افغانستان و دیگر موارد اما ایران ما مثل اون کشورهاست؟؟؟ آمریکا جرئت درگیری با ما رو نداره ..شاید بیاد یکی مثل عراق رو با ما درگیر کنه مثل صدام ولی خودش نه که بعید میدونم همچین دیوانه ای مثل صدام بتونه پیدا کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کرکس عزیز! ما با استفاده از موشک های بالستیک کوتاه برد و میانبرد پایگاه های آمریکا رو در منطقه هدف قرار می دهیم لذا هرچه مسافتی که توسط موشک طی می شود کمتر باشد مقدار مواد منفجره کلاهک بیشتر خواهد بود! شما به فاصله بین آمریکا و ایران نگاه کنید اگر بخواهند با موشک های بالستیک بدون کلاهک های هسته ای ایران رو هدف بگیرند ضرر بیشتر متوجه آنها خواهد بود تا ما! همچنین موشک های بالستیک دارای برد بلند از دقت کمتری هم برخوردارند و اصلا استفاده برای منهدم کردن اهداف استراتژیکی ما ندارند! از طرفی دیگه به فاصله ما تا اسرائیل و مسافت اون کشور نگاهی بندازید! چند فروند موشک برای این کشور کافی خواهد بود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.