hamed_713

جرج دبليو بوش: شرمنده‏ام

Recommended Posts

رئیس جمهوری آمریكا سرانجام پس از هشت سال جنگ افروزی و ناآرام كردن جهان که به بهانه مبارزه با تروریسم انجام شد، درباره سیاست هایش اظهار شرمندگی کرد.

به گزارش "الف" از شبکه خبر، جرج بوش، در گفتگوی اختصاصی با روزنامه انگلیسی تایمز که در شماره امروز این روزنامه در اینترنت منتشر شد، اذعان كرد كه شعارهای جنگ طلبانه اش، جهانیان را به این باور رسانده كه وی در پی آغاز كردن جنگ در عراق بوده است.

بوش در ادامه با اعلام شرمندگی از اقدامات خود، در مورد بر جای گذاشتن میراثی برای جانشین خود در سمت ریاست جمهوری آمریكا كه از "دیپلماسی بین المللی" برای برخورد با ایران بهره بگیرد، ابراز امیدواری کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: رئیس جمهوری آمریكا در ادامه این گفتگو درباره بروز اختلاف های تلخ ناشی از جنگ عراق، ابراز تاسف كرد و اظهار داشت از این كه كشورش مورد سوء تعبیر قرار گرفته بود، به دردسر افتاده است.

رئیس جمهوری آمریکا در این باره افزود: در نگاهی به گذشته باید بگویم می توانستم لحن و شعار متفاوتی را به کار ببردم.

جرج بوش همچنین اذعان كرد با به كار بردن عبارت هایی از جمله "آنها (تروریست ها) را زنده یا مرده دستگیر كنید"، به مردم نشان داده است كه مرد صلح نیست.

رئیس جمهوری آمریكا که فقط تا پایان سال جاری میلادی (دی ماه امسال) در کاخ سفید حضور خواهد داشت، همچنین با اشاره به مشاركت دادن نظامیان آمریكایی در جنگ پرتلفات عراق اظهار داشت به عمق درد ناشی از در معرض خطر قرار دادن جوانان، پی برده است.

تایمز همچنین با بیان این که "یكجانبه گرایی كه جرج بوش در نخستین دوره حضورش در كاخ سفید داشت، جای خود را در دوره دوم به چندجانبه گرایی شدید داد"، نوشت: بوش در ادامه اعلام كرد شش ماه پایانی ریاست جمهوری اش بر ایجاد اطمینان درباره توافق هایی در زمینه موضوع هایی از جمله تاسیس كشور مستقل فلسطین و همچنین بر جای گذاشتن مجموعه ساختاری كه كارها را برای رئیس جمهوری بعدی آمریکا، آسان تر كند، متمركز خواهد بود.

با این حال جرج بوش اعلام کرد علاقه دارد جانشینش به حضور نظامی در افغانستان و عراق ادامه دهد.

رئیس جمهوری آمریكا در بخش دیگری از سخنانش، درباره برنامه های باراک اوباما، نامزد جناح دموكرات در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در قبال جمهوری اسلامی ایران، ابراز نگرانی كرد و گفت: ممكن است این برنامه ها باعث بروز شكست در جبهه واحد در برابر برنامه های اتمی تهران شود.

تایمز با اشاره به سفر دوره ای رئیس جمهوری آمریکا به اروپا که از دوشنبه شب آغاز شده است، ادامه داد: بوش در نشست مشترك اروپا - آمریكا كه در اسلوونی برگزار شد، بر اعمال تحریم های شدیدتر علیه ایران، چنانچه این كشور با توقف برنامه غنی سازی اورانیوم جهت نظارت بر این فعالیت ها موافقت نكند، تاكید كرد و گفت كه آنان (ایرانی ها) می توانند به انزوای خود ادامه دهند یا این كه با همه ما رابطه بهتری داشته باشند.

جرج بوش همچنین در این گفتگو به تایمز اعلام کرد که (حتی) وقتی جانشینش تعیین شود و اعلام كند چه اقدام هایی در قبال ایران، كارساز و چه اقدام هایی بی نتیجه خواهد بود، باز هم سیاست كنونی اش را ادامه خواهد داد.

این روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: رئیس جمهوری آمریكا درباره تهدید شائول موفاز، وزیر تندروی اسرائیلی مبنی بر این كه "حمله نظامی به ایران، اجتناب ناپذیر است"، گفت: ما باید در این زمینه همكاری كنیم و متمركز عمل كنیم. سخنان این وزیر را باید این گونه تعبیر كرد كه لازم است به فشارها علیه ایران ادامه دهیم.
لینک مستقیم خبر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تصحیح می کنم! یک خر می ره! یک خره بدتر میاد جانم! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از کسی که در میان سالی دائم الخمر بوده و اکنون با لابی قدرتمند صهیونیستی به قدرت رسیده نباید بیش از این انتظار داشت. زیاد هم حرف های فعلی بوش را جدی نگیرید، صرفا مشغول آماده کردن افکار عمومی دنیا برای پزیرش رئیس جمهور بعدی است icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر غلطي دلش خواست كرد حالا ميگه شرمنده ام icon_cheesygrin اين ميره يكي بدتر از اين مياد روي كار مگه همه ارزوي بركناري اريل شارون رو نميكرديم اخرش چي شد اون رفت يكي خونخوار تر از اون اومد روي كار icon_cheesygrin به نظر من بوش يا غير بوش فرقي نداره اينها فقط بازيچه هستند و عوامل ديگري وجود دارند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طرح به اصطلاح خاورمیانه بزرگشون شکست خورده حالا میان این ارجیفها رو میگن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با این حال جرج بوش اعلام کرد علاقه دارد جانشینش به حضور نظامی در افغانستان و عراق ادامه دهد.

لینک مستقیم خبر

هر منگلی هم میفهمه که این مردک نه یه شیطان پرست بلکه صهیونیست پرسته
راستی وقتی داشتم روایات مربوط به سفیانی رو میخوندم نوشته بود دو سفیانی وجود داردکه سفیانی اول شخصی بود با مشخصات بوش ودومی که همان سفیانی اصلی است و جانشین اوست و یک چشم دارد بیشتر به مک کین شبیه بود icon_cheesygrin
اگه دقت کرده باشید یکی از چشمهای مک کین کامل باز نمیشه.
نظر شما چیه؟ icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرمنده من چطوری این نامه ی اشتباهی رو حذف کنم icon_cheesygrin مدیران پرتوان برسید به داد این بیسواد icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.