SAEID

سپاه و ارتش مصمم تراز هر زمان آماده دفاع از مرزهاي ميهن ...

Recommended Posts

[align=center]معاون ستاد كل نيروهاي مسلح

سپاه و ارتش جمهوري اسلامي ايران مصمم تر از هر زمان آماده رويارويي و دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي هستند.[/align]

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي ستاد كل نيروهاي مسلح ، سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري افزود: نيروهاي مسلح ما به خوبي مي دانند با اولين شيطنت و تعرض بيگانه به كشور عزيزمان ايران چگونه بايد برخورد كنند به گونه‌اي كه به ناگهان دشمنان منافع خود را در هر نقطه از جغرافياي دور يا نزديك باخسارات بزرگ مشاهده كنند.

وي به مناسبت سالگرد كودتاي نوژه ، خطاب به مردم آمريكا گفت : به دولت هاي خود اجازه كودتا در ساير كشورها را ندهيد.

سردار سرتيپ پاسدار جزايري خطاب به مردم آمريكا اين سوال را مطرح كرد كه چرا به دولت‌هاي خود اجازه مي‌دهند در ساير كشورها كودتا راه بيندازند وي اعلام كرد : كشف و خنثي‌سازي بزرگترين كودتاي آمريكا عليه انقلاب اسلامي در روز هيجدهم تير ماه ‪ ۱۳۵۹‬از الطاف الهي بود و براي انجام آن كه به كودتاي نوژه معروف شد ، دولت‌هاي آمريكا و انگليس مستقيما مشاركت داشتند.

جزايري افزود : براي تضمين موفقيت كودتا ، بين آمريكا و انگليس و كشورهاي ديگر مانند فرانسه و برخي از كشورهاي عربي ، رژيم صدام و رژيم غاصب اسراييل، هماهنگي به عمل آمده بود و صرف نظر از عوامل اصلي كودتا ،گروهك منافقين و تعدادي از مشاورين بني صدر در جريان موضوع قرار داشتند.

وي درمورد وضعيت كشور در هنگام كودتاي نوژه گفت : از لحاظ نظامي از يك طرف آمريكايي‌ها تلاش كردند، حضور خود را در سواحل نزديك ايران بيشتر كنند و از طرف ديگر به مناقشه عراق عليه جمهوري اسلامي ايران دامن زده مي‌شد.

بحراني نشان دادن اوضاع در مرزها و اطراف كشور از جمله زمينه‌هايي بود كه براي كودتاچيان فرصت طراحي و برنامه ريزيهاي اجراي كودتا و در خفا نگه داشتن اهدافشان را فراهم مي‌آورد.

جزايري افزود:عمليات كودتا حسب پاره‌اي اسناد ومدارك قراربود بطور گسترده ودروقت معين درتهران وديگر مراكز استان‌ها ونقاط مهم به اجرا درايد .

بطوري كه مراكز وپايگاه‌هاي اصلي انقلاب از جمله محل‌هاي نمازجمعه ، مراكز پرجمعيت ، مقرهاي دولتي ومسئولان ورهبران انقلاب مورد بمباران شديد واقع شوند وبراي اين منظور قراربود از دهها فروند هواپيما وتعدادي از مزدوران وعناصر ضد انقلاب وفريب خورده استفاده شود .

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح تاكيد كرد : با اين وجود در اثر غيرت ديني و ملي و نيز سرعت عمل نيروهاي انقلاب ، كودتاچيان در آستانه انجام آن با هزيمت ( حمله ) روبرو شدند.

اين مقام مسوول در نيروهاي مسلح درمورد علل و عوامل تنفر ايرانيان از كاخ سفيد اظهار داشت: دستگاه ديپلماسي عمومي و عمليات رواني آمريكا تلاش مي كند ، علل و عوامل تنفر مردم ايران از دولت‌هاي آمريكا را در محاق تبليغات دروغين خود قرار دهد و از طرح هر مساله‌اي كه ممكن است افكار عمومي و مردم آمريكا را به فكر وادارد به شدت پرهيز مي‌كنند.

وي گفت : چنانچه مردم آمريكا به دهها اقدام براندازانه و دخالت گرانه دولت هايشان از قبيل كودتاي نوژه در امور داخلي مردم ايران آگاه شوند ، مطالبات جديدي را از دولت هايشان خواهند داشت و به دلايل و زمينه‌هاي تنفر مردم ايران از كاخ سفيد پي خواهند برد.

جزايري خطاب به مردم آمريكا اين سئوال را مطرح كرد كه چرا به دولت‌هاي خود اجازه مي‌دهيد در ساير كشورها كودتا به راه بياندازند آيا مي‌دانيد قراربود دركودتاي نوژه درايران ، هزاران انسان از جنس خود شما كشته وبي خانمان شوند .

وي ادامه داد : آمريكايي‌ها پس از چند عمليات خرابكارانه و تروريستي عليه ملت ايران پي بردند كه تحت هيچ شرايطي اقدامات سخت افزارانه آنها توام با موفقيت نخواهد بود و به خصوص با توجه به ساختار مردمي و در عين حال پيچيده نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران تحركات كودتايي و امثالهم را كاملا بي‌ثمر و حتي عليه خود مضر مي‌دانند و لذا به شدت بر تحركات نرم ، عمليات رواني و هجمه‌هاي فرهنگي خود بر ضد جامعه و نظام اسلامي افزوده اند و براي رسيدن به اهداف مداخله گرانه خود در ساير عرصه‌ها و به خصوص مسايل اقتصادي بر دولت و مردم ايران نهايت فشار را وارد ساخته‌اند .

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت : جامعه خلاق ، سرزنده و پوياي ايران اسلامي ، اين دوره تهاجم خارجي را نيز قطعا با پيروزي طي خواهد كرد و بدون ترديد آنچه از اين مصف به جاي خواهد ماند پيكر نحيف شده و متزلزل آمريكاي شكست خورده و چند پاره خواهد بود.

گفتني است نوژه يكي از شهداي پادگاني به همين نام مي‌باشد وبا توجه به اينكه قراربود اين كودتا از اين محل انجام شود به كودتاي نوژه معروف شد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارتش و سپاه هميشه براي دفاع آماده اند واين خبر تازه ايي نيست


خدا خودش حافظ ايران و ايراني باشد انشاالله



چو ايران نباشد تن من مباد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پيشرفتهاي نظامي سپاه و ارتش با توجه به تجارب حال از 8 سال دفاع مقدس در ابعاد نظامي چشمگير است.ازجمله ساخت انواع سلاح سبك و سنگين-طراحي هاي عمليات در سخت ترين شرايط-امكان انجام عملياتهاي غير منظم در شرايط جنگهاي شديد الكترونيك(مشابه جنگ 33 روزه)-جابجايهاي سريع و تاكتيكي-پشتيباني از خطوط دفاعي در بهترين حالات

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوشبختانه سپاه علاوه بر کسب تجارب از جنگ 8 ساله فرصت این را هم داشته تا با تمرکز بر جنگ های اسراییل-لبنان , اسراییل- غزه , آمریکا-افغانستان و آمریکا-عراق نقاط قوت و ضعف دشمنان را شناسایی کند و تاکتیک ها و تجهیزات لازمه برای مقابله را طراحی و تولید کند.
این امتیاز مثبتی برای ایران تلقی می شود , در حالیکه دشمنان ایران در مقابل ایران از این امتیاز مهم بی بهره هستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داشتن ارتش و سپاه امنیت ایران رو تامین نمی کنه تنها چیزی که این خاک رو می تونه از دست دشمنان حفظ کنه خونیه که در رگ های مردان این مرز و بوم اماده جاری شدن بر روی خاک این سرزمینه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمتر از همه اینها همبستگی مردم است! مردم باید هوشیار باشند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.