karkas

تصاویر خودرو های آبی خاکی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با سلام


تصمیم گرفتم برای اشنایی دوستان با خودرو های آبی خاکی از جمله خودرو های زرهی و غیر زرهی تصاویری رو از این نوع خودرو ها بزارم که دوستان بیشتر با شکل ظاهری و بدنه این ماشین ها اشنا بشند .

خودروی آبی خاکی gibbs :

تصویر

خودروی آبی خاکیamph

تصویر

خودرو آبی خاکی GB

تصویر

جیپ آبی خاکی 300

تصویر

نفربر زرهی باستون

تصویر

نفربر ام کی

تصویر

نفربر زرهی کاترین

تصویر

نفربر زرهی دابلیو 551

تصویر

نفربر زرهی پاندار

تصویر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قشنگ و جالب بود فقط اسم ارتشايي كه دارن توش خدمت ميكنن رو ننوشتي؟ ايرانم از اينا داره چرا نزاشتي <<؟؟>>

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسم ارتش ها رو اگر می خوای باید به بخش نیروی زمینی انجمن خودرو های زرهی بری و اکثر عکس هایی که اینجا هستند نام و .. نفربر ها در اون انجمن مشخص شده . ایران نفربر ابی خاکی داره ولی زرهی نه غیر زرهی . برای مثال نفربر بی تی آر . اساسا کشور های پیش قدم در این زمینه : امریکا ، چین ، لهستان و روسیه هستند که حرف های اول رو در این زمینه می زنند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اتفاق اينا خيلي زشتن اين خودرو ها به چه درد مي خورن ممكن مثال بزنيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آرش جان دستت درد نکند عکسهای جالبی بودن. این خودروها برای انجام عملیاتهای ویژه کاربرد دارند. مثلا پیاده شدن سریع و غافلگیرانه تفنگداران دریایی در ساحل دشمن. بعد هم پشتیبانی همین نفربرها از نیروهای پیاده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببین برادر mm1368 اساسا این خودور های زرهی و غیر زرهی به دلیل دارا بودن به سیستم های P33 قادر هستند در آب با سرعت خوبی و بالایی حرکت کنند . تمام تصاویری که در بالا می بینی از خدور هایی هستند که تماما به این سیستم مجهز هستند . برای مثال : نفربر زرهی باستون یک نفربری هست که قابل حمل در ناو های هواپیما بر هست . خوب حالا فرض کن که می خوان این خودرو ها شروع به انجام ماموریت کنن . اگر به یک همچین سیستم مجهز نباشند ناو هواپیمابر باید بیاد لب ساحل لنگر بندازه . خوب اصلا به نظر شما یک همچین چیزی می شه . که ناو هواپیمابر بیاد لب ساحل لنگر بندازه . در ضمن اگر یک همچین چیزی امکان پذیر باشه که دشمن تا ناو هواپیمابر اومد با توپ و تانک و موشک که می فرستنش ته دریا . یا برای مثال دیگر رسیدن به هدف با حداکثر سرعت . برای مثال یک نفربر زرهی می خواد سربازاان رو به محل نبرد برسونه . در بین راه یک رود بسیار پهناور وجود داره . خوب اگر یک چنین سیستمی نباشه برادران سرباز باید شنا کنند و ممکنه حتی غرق بشند . در نمونه نفربر زرهی کاترین حتی به عنوان یک پشتیبان قدرتمند از نیرو های دریایی یعنی ناوشکن ها و ناو ها استفاده می شه چون قادر به شلیک دو موشک دریا به دریا و همچنین ساحل به دریا هست و اون هم از نوع JK-4 . در زمینه دیگه این خودرو ها بدرد انجام عملیات های سریع در انواع شرایط آب و هوایی ، جوی زمینی استفاده می شه . نفربر نفربر ام کی قدرتمند ترین خودرو در این عرصه هست . این خودرو که در واقع یک خودروی آبی خاکی ساخت المانه قادر هست با سرعتی بیش از 30 تا 60 کیلومتر در ساعت در آب حرکت کنه و همچنین در خشکی قادره با سرعتی معادل 150 کیلومتر در ساعت حرکت کنه . شما به ویژگی های هواناو ها دقت کن . همین خودروی ام کی با توجه به دارا بودن به سیتسم های ASA و دارا بودن به زیری قایق شکل که COAST ROAD بهش می گن و همچنین با دارا بودن به یک موتور در قسمت عقب به نام GL2 بهترین و پر سرعت ترین نفربر زرهی در همین عرصه هست . شما در آب و خاک و دریا و رودخونه بدون هیچ گونه محدیدیتی نفر حمل و نقل می کنی . بعدا یک تاپیک در این مورد می دم که چه ویزگی هایی دارند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.