zed

يك ايده عجيب و خطرناك !!!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[align=justify]با سلام خدمت همه دوستان گرامي
مطلب زير بخشي از خاطرات روبرت باير جاسوس سازمان سيا است كه در دهه 80 ميلادي در منطقه خاورميانه خدمت مي كرد . ترجمه كتاب خاطرات وي هم اكنون به عنوان پاورقي توسط خبرگزاري فارس منتشر مي شود :
در يكي از دستور العملهاي آموزشي ما گفته شده بود كه چگونه پس از جنگ اعراب واسرائيل در سال 1967 ميلادي، تعدادي از ماموران سازمان ما به اين نتيجه رسيدند كه يك هواپيماي باري ربوده شده متعلق به شوروي را با خوك هاي زنده پرنموده و آنها را بر روي شهر مكه- مقدس ترين شهر اسلام- فرو بريزند. اين كار براي روشن كردن آتش انتقام در خاورميانه و جدايي از شوروي بعنوان دولتي كه تاثيرات خود را در اين منطقه رو به افزايش نهاده بود ، صورت مي گرفت .
مشابه چنين ايده هاي نابي !!! احتمالا هنوز هم در بين نهادهاي اطلاعاتي دشمن طرفداران زيادي دارد و بعيد نيست از اين شيوه ها براي تفرقه انداختن بين مسلمين استفاده كنند و متاسفانه با جهالتي كه هم اكنون بخشي از مسلمين گرفتار آن هستند بعيد نيست خيلي زود به نتيجه برسند [/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله دیگه . این عمل رو خود آمریکاییها مگه در عراق با بمب گذاری در محلات شیعی و سنی انجام نمیدند ؟ ولی تا حدودی با آگاهی بخشی و نفوذ علمای شیعه و سنی خنثی شده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تفرقه و بنداز و حکومت کن ، این مثل شماره یک برای استعمارگران اگر دیدی بهت تجاوز شد و توان مقابله نداری استقبال کن تا لذت ببری ، اینم مثل شماره دو برای مردم مستعمرات با همین دو ضرب المثل ساده که بدبختانه همه مسلمین هم از آن خبر دارند کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری بدست استعمارگران غربی افتاده است. همین الان هزاران مورد نفاق بین امت های اسلامی وجود دارد و گویی دیوارهای بتنی مانع از آشنایی مسلمانان با یکدیگر میشود! در این مرزهای بین المللی که توسط انگلیسها و فرانسویها تعیین گردیده نمیتوان دو کشوری را پیدا کرد که دعوای مرزی نداشته باشند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.