Wolfenstein

فرانسه به رهبري جنگ صليبي عليه جهان اسلام اعتراف كرد

Recommended Posts

نخست وزير فرانسه به رهبري اين كشور در جنگ ‌صليبي جديد غرب عليه جهان اسلام اعتراف كرد. فرانسوآ فيون در گفت‌وگو با شبكه ماهواره‌اي "اروپا" با حمله شديد عليه كشورهاي اسلامي گفت: ارتش فرانسه جنگ صليبي جديدي را عليه جهان اسلام فرماندهي مي‌كند. وي افزود: در چارچوب اين جنگ فرانسه تجهيزات نظامي زيادي را به افغانستان ارسال كرده ‌است‌. فيون تصريح كرد: اين جنگ طولاني خواهد بود زيرا علل و عوامل آن زياد و از عمق گسترده‌اي برخوردار است. روزنامه تونسي الشروق هم در اين زمينه نوشت: نخست وزير فرانسه زماني مناسبي را براي ايراد چنين سخنان تنش آفريني انتخاب كرده ‌است چرا كه در جريان درگيري 18 اوت نظاميان فرانسوي با نيروهاي طالبان در شرق كابل 10 نظامي فرانسوي كشته و 21 تن ديگر مجروح شده‌اند. به علاوه اين سخنان همزمان با فرارسيدن ماه مبارك رمضان ايراد شده است. به نوشته اين روزنامه طالبان تهديد كرده ‌است در صورتي كه فرانسه نظاميان خود را از افغانستان خارج نكند آنان را به قتل خواهد رساند. در همين حال يك نماينده پارلمان افغانستان نيروهاي ناتو متهم كرد كه درچند هفته اخير 500 غير نظامي افغانستان را كشته‌اند. در حال حاضر 3 هزار نظامي فرانسوي در چارچوب نيروهاي بين‌المللي كمك به امنيت افغانستان (ايساف) در خاك اين كشور به ويژه در كابل و ولايت "كاپيسا" واقع در شمال شرقي پايتخت مستقرند. منبع: فارس نیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
توی جنگ های قبلی که با فضاحت شکست خوردند حالا ببینیم این یکیش چی می شه؟! icon_cheesygrin icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این موضوع را که دبیرکل اسبق ناتو بعد از فروپاشی شوروی اعلام کرده است. " اکنون بعد از هفتاد سال کج روی میتوانیم به جنگ اصلی خود بازگردیم! "

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا رضا اشتباه نکن، به وضع کنونی خاور میانه نگاه کن و ببین که نتیجه جنگ های صلیبی برای ما و آنها چه بوده. شاید در آن زمان آنها صرفا از نظر نظامی از مسلمین شکست خورده باشند ولی با کتاب هایی که از کتابخانه های مصر و اورشلیم در حنگ اول صلیبی به یغما بردند در قرون آینده رنسانسی به پا کردند و تا این حد از ما جلو افتادند. عرض کردم در آن زمان و آن هم صرفا از نظر نظامی، می دانید چرا؟ لازم به یادآوری است که در جنگ اول جهانی زمانی که ژنرال ارتش فرانسه به دمشق رسید به آرامگاه صلاح الدین رفت و با چکمه به سنگ قبر کوبید و گفت: صلاح الدین ما برگشتیم!!! و ژنرال ارتش بریتانیا هم زمانی که به قدس وارد شد گفت: و اکنون جنگ های صلیبی پایان یافت. بله دوست عزیز همان طور که مشاهده کردید در واقع مسلمین بازنده بودند. اما باید بدانید که هنوز هیچ چیز تمام نشده و به یاری حق و در سایه آقا امام زمان(عج) روزی که انشاء الله آنچنان هم دور نیست این جنگ پایان خواهد یافت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.