Wolfenstein

Members
  • تعداد محتوا

    275
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10

درباره Wolfenstein

  • رتبه حساب کاربری
    03- ?????? ???

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. کاش حداقل یه مستند درباره این ساخته بشه ٰ از اعلام خبر در ایران و واکنش های اولیه و نظرات کارشناسان رسانه های غربی و عربی و فارسی اونور و ....! واقعا" لازمه.
  2. حالا روی شبکه هایی مثل من و تو و ... سیاه! که چند تا آدم هرزه و مزدبگیر دیگه نیان بشینن بگن ایران دروغ میگه! بی وطنها انگار امریکا واسشون خدا شده! اونقدر مخشون تعطیل شده که باورشون نمیشد چنین کاری امکان پذیره! جای نگهداریش توی این سالن امنه؟بهتر از سالن ورزشی نبود؟ نکنه این امریکایی ها و مزدورانشون دست به کاری بزنن.
  3. Wolfenstein

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    افغانستان 30 ساله که داره رنج میکشه ، زجرآور اینه که هر کس که ادعای بیشتری داشته به این ملت بیشتر ستم کرده ، چه روسها ، چه طالبان یا اسلام سلفی و حالا هم امریکا به نام دموکراسی و ازادی! آقای جرج بوش هم به اوباما توصیه کرده که خارج کردن نیروهای امریکا از افغانستان موجب میشه که اوضاع زنان در این کشور وخیم بشه ، این بی وجدان های بی رحم وقتی با یه پسر جوان چنین می کنند وای به حال دختران و زنان افغان ، خدا به داد این مردم برسه. به نظرم باید احمق باشه ملتی که فکر کنه بیگانه برایش کاری خواهد کرد.اگر این سران مجاهدین و سران قبایل و طالبان و ... عرضه داشتند و توافق کرده بودند و مملکتشون رو حفظ می کردند باور کنید که وضعش از الان بهتر بود ، البته اگر عربستان می گذاشت ، اگر جوجه کشور امارات متوهم نمی شد ، اگر آن زمان سیاست گذاران و مقامات ما در خواب نبودند ،اگر به جای سالی یک میلیارد دلار هزینه مبارزه با مواد مخدر و زیانهای اجتماعی و امنیتی و اقتصادی که تحمل می کنیم ، سالی 500 میلیون دلار در افغانستان خرج کرده بودیم ارزش داشت و از امروز نفعش را می بردیم و این ملت بیچاره هم اینقدر زجر نمی کشید ، اگر ....... ، افسوس! برادرانی که چند سال پیش ادعا می کردند که چند سال دیگه ما باید برای کارگری به افغانستان برویم نظری ندارند؟؟؟؟ هموطنان عزیزی که همین امروز هم مدام طعنه می زنند و با عَلَم کردن سرعت اینترنت کابل ، هر دستاورد علمی و اقتصادی و سیاسی کشور را منکر می شوند و شقیقه را به ..... ربط می دهند نظری ندارند؟؟؟؟
  4. شاید از این به بعد از این موارد بیشتر ببینیم ، حالا کار چه کسی است و چرا به نام دیگران؟ http://www.ireconomist.ir
  5. [quote name="FBI"][quote]] جای دیگری می گوید ما یعنی چندنفر هستند I should mention[b][color=red] we[/color][/b] have no relation to Iranian Cyber Army,[b][color=red] we[/color][/b] don't change DNSes[color=brown][/color][color=red][/color][/quote] اووووه! خیلی ها از کلمه ما به جای من استفاده می کنند ، بعضی ها هم می گن مو! البته در آن پاسخ از اون حرفای کذایی مثل تروریست! وابسته به فلان جا و ... زیاد نسبت داده شده به اون فرد. اشکالی نداره ، امریکا یک میلیون نفر رو در عراق کشته ، سربازای امریکایی در افغانستان حشیش می کشن بعد برای تفریخ می رن بچه های افغان رو می کشند اونوقت یکی دیگه تروریسته! هیچ اشکال نداره!
  6. اینها که شهریه دانشگاه بچه های خودشون رو هم نمیدن چطور به فکر پرکردن اوقات فراغت جوانها و زن های خانه دار ما افتادن؟ هر اسمی که روش بگذارید از توطئه یا طراحی یا دنبال کردن اهداف در پس یه کار دیگه و .... فرقی در اصل موضوع نمیکنه ، میگن گربه برای رضای خدا موش نمیگره!
  7. والا آنقدر درو مورد تبریز و تعصب مردمش شنیده بودم که بار اول با ترس و لرز رفتم تبریز ولی به جز خوبی و مهربانی و انصاف از مردمش ندیدم باهاشون هم فارسی حرف زدم بنده های خدا جواب می دادند و خوب برخورد می کردند ( تازه فارسی رو هم از من استانداردتر حرف می زدند!) از بین اون همه آدم فقط یه راننده تاکسی بود که درست برخورد نکرد اونم خودش ضرر کرد. در مورد این دو کشور من ارمنستان و نخجوان هر دو رو دیدم و مردمشون برخورد خوبی داشتند.من فکر کنم بهتره در مورد این دو کشور فقط منافع ملی درنظر گرفته بشه نه اینکه کدومشون رو بیشتر دوست داریم یا بهشون احساس نزدیکی می کنیم.شاید به تبع از اون در همه جای دیگه هم منافع ملی لحاظ شد. در مورد این جک ها هم راه حل مناسب وجود داره.همه میدونن که جک هایی که درباره هموطنان ترک زبان پخش می شه از کجا میاد. پس بهتره امکانات در همه جای کشور پخش بشه و اسم تهران رو به [b]طهران[/b] تغییر بدیم و [b]پایتخت رو هم عوض کنیم بفرستیم یه جای دیگه[/b] که حال یه عده ای جا بیاد فکر نکنند فقط خودشون ادمند.
  8. [quote] چون بعضی نظرات رو ادم میخونه حس کبکی بهش دست میده که سرش رو کرده تو برف ! انگاری دنیا برعکس شده یا ما بد میفهمیم ! دوستان ترور انجام شده و شخص مورده نظر شهید شد !!! تا اونجایی هم که ما یادمون هست هر عملیاتی اهدافی داره و وقتی به اهداف دست بیابی عملیات فینیش! حالا شما هی بگید تو دهنی زد و ... بله تو دهنی زد اما بعد مرگ سهراب ! هرچند همینم به خودی خودش بد نیست یا حق[/quote] [b]بله اگر تمام هدف این ترور کثیف را شهید کردن این اقا فرض کنید بدون شک برنده رژیم صهیونیستی است و متاسفانه عملیات اونها بر ضد این شهید با موفقیت انجام شده ولی ایا هدف اونها شهید کردن همین استاد بعنوان هدف اصلی بوده یا اهداف دیگری هم به جز آن داشتند؟ و آیا دستگیری این خائن خودفروخته تاثیری بر تکرار چنین خیانت هایی داره؟ من از برادران وزارت اطلاعات تشکر می کنم که این تیم خودفروخته رو دستگیر کردند و امیدوارم حرکتی در مقابل اونها انجام بشه که دیگر بار حتی فکر چنین عملی به سر این رژیم جنایتکار و افراد خودفروخته و مزدور نزند. [/b]
  9. 50 سال از کودتای 28 مرداد علیه دولت دکتر مصدق میگذره و هنوز اجازه انتشار اسناد 50 سال پیش رو نمی دهند ، دولت جنایتکار انگلستان اجازه بررسی اسناد دخالت و خیانت های 100 سال پیش و حتی قبل از آن در امور ایران و منطقه را حتی به مورخان نمیدهد و فقط برخی اسناد آنهم آنهایی که از فی*لتر سازمان های اطلاعاتی شان رد شده و منجر به انزجار از انگلیس نمی شه رو اجازه می دهند بررسی بشه تازه آنها هم کلی تحریف شده با دستکاری و .... ، چه شده که یک مرتبه یک سایتی می یاد و 70 هزار صفحه سند زمان حال به این مهمی آنهم در این شرایط منطقه رو به راحتی منتشر می کنه و باز هم میخواد اسناد دیگری از همین قبیل رو انتشار بده؟ این هایی که حتی تحمل یه روسری دانش آموز مسلمان رو ندارند ، حتی دانش آموز مسلمان رو به جرم نوشتن مطالبی در حمایت از مبارزین آنهم در دفتر خاطراتش می برند و نورافکن می اندازند توی چشمهاش که یالله اعتراف کن با القاعده همدستی یا نه! اینهایی که دانشجوی ایرانی رو فقط بخاطر ایکه گفته بوده 11 سپتامبر روز تولدشه و این کادوی بن لادن بوده از دانشگاه اخراج می کنند ،اینهایی که سیستم امنیتی شان طوری است که اساتید امریکایی دانشگاه هاروارد رو فقط به خاطر [b]اعتقاد نداشتن به نظریه داروین[/b] از تدریس در کلیه دانشگاه ها و حتی دبیرستانها منع می کنند ،آخه آدم چطور باور کنه؟ چطور میشه به این اراجیف منتشر شده گفت سند یا اسناد! ------------------------------------------------------------------------------------------ البته اینکه این وهابی ها در دلشان آرزو دارند بین ایران و قدرتی دیگر جنگ بشه هیچ شکی نیست همونطور که صدام ملعون رو هار کردند و انداختند به جان ایران همانطور که گروهک رجوی در زمان شاه با پول اینها تشکیل شد ، همونطور که ریگی رو حمایت می کردند.مشکل اینها با ایران مربوط به نوع حکومت نیست ، مشکل اینها با مردم ایرانه مشکل اینها بزرگی ایرانه مشکل اینها خود ایرانه!
  10. Wolfenstein

    اخبار برتر نظامی

    پس باید منتظر باشیم چند وقت دیگه بگن ارتش لبنان بود که جنوب رو آزاد کرد!
  11. [quote][quote]يكي از زن هاي خشايار هم يهودي بود.......كه اونو اطراف هفت تپه كه نزديك شوشه باهاش اشنا ميشه [/quote] اين كذب محضه! ايرانيان باستان تنها يك همسر داشتند و فقط يك بار ازدواج ميكردند.(براي اطمينان ميتونيد به نامه خواستگاري آرتميس از خشايار شاه مراجعه كنيد كه خشايار شاه در جواب گفت من يكبار ازدواج كرده ام)[/quote] همه شاهان ایران باستان دقیقا" مثل خسروپرویز فقط و فقط یک زن داشتتند! ای وای که از توان دفاعی ارتش رسید به تعداد زن های شاهان ایران باستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در کل آماری که سرانه دفاعی ایر ان رو با ترکیه و عربستان و عمان آورده بود جالبه! [b]هزينه سرانه دفاعى ايران را ۱۰۶ دلار ا و اين رقم براى تركيه ۱۵۴ دلار، سوريه ۲۸۰ دلار، عربستان حدود يك هزار دلار و عمان ۷۲۶ دلار!!![/b] حالا جالب است برادران ساکن در لندن و واشنگتن و برخی عزیزان در داخل کشور ، ایران را متهم به نظامی گری و و تلاش برای تسلط نظامی به کشورهای منطقه می کنند در حالیکه سرانه دفاعی ما کمترین در منطقه است. در کل هر گونه لاش برای خودکفایی در تولید تجهیزات و رهایی از وابستگی ، تلاش برای گسترش نظامی گری تعبیر می شه درحالیکه در خرید های 50 میلیارد دلاری کشورهای کوچک به علت سرازیر کردن سود سرشار به کمپانی های انگلیسی و امریکایی و فرانسوی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
  12. [quote][color=darkred] بروید کتاب جالب قلعه حیوانات را بخوانید تا بفهمید [color=darkred]انقلاب با فرزندان خود چکار می کند.[/color] [/quote] مسئله همینجاست که خواندن کتاب سفارشی جرج اورول و تکرار حرف های تقلید کنندگان روشنفکر نما از یه یهودی ضد بشر مثل پوپر بیشتر از قرآن و نهج البلاغه و وصایای امام خمینی روی برخی تاثیر می گذاره! چرا؟ چون هر کی اینو بخونه و تکرار کنه مشخصه که آدم روشنفکریه! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- [size=17]هنوز جواب قابل قبولی به این پرسش داده نشده چرا با وجود پیشنهاد ایران به روس ها مبنی بر 20 درصد برای همه ، روس ها با 18 درصد خوش تر هستند؟[/size] .
  13. [quote]واقعا این ماجرای تقسیم دریای کاسپین(خزر) بدترین ننگ بعد از قراردادهای ننگین گلستان و ترکمنچای هست البته بعضی ها میخواهند با پیش کشیدن ماجرای بحرین این مسائل رو ناچیز جلوه بدهند ولی نمیدونند که ما در زمان نظام کنونی چند برابر خاک بحرین رو از دست دادیم و اب از اب تکون نخورد [/quote] آقای برادر ! مسئله بحرین و تقدیم خلیج فارس به شیوخ عرب ( در واقع انگلیس و بعد از آن امریکا) چیزی نیست که قابل فراموش کردن باشه! این چند برابر رو شما از کجا آوردید؟ چند برابر خاک بحرین رو از دست دادیم؟ کدوم خاک رو میگید؟ [quote] شاید کمتر کسی بدونه که در قرارداد های ترکمنچای و گلستان مناطق گرجستان و اذربایجان و ارمنستان به مدت 99 سال به روسیه تزاری واگذار شد و الان مدتهاست که این مدت تمام شده ولی ما به جای اینکه این سه کشور رو یه رسمیت نشناسیم اسراییل رو به رسمیت نمیشناسیم [/quote] این 99 سال رو از کجا آوردید؟ آقا اگه خبر هست بگید ما هم پایه هستیم! [quote] من یک سوال دارم ایا اگر در زمان شاه شوروی از هم فرو میپاشید این مناطق دوباره به خاک کشورمون ملحق نمیشد؟ اگر الان کسانی هستند که حرف از 50 درصد میزنند اطلاع دارند که قسمتهایی از خاک کشورمون هنوز اشغال هست و متاسفانه ما داریم سنگ فلسطینی ها رو به سینه میزنیم [/quote] اون مملی خائن بی وطن وقتی کشوری به نام پاکستان در حال تشکیل بود سران پاکستان آمدند پیشش و خواستند که به ایران ملحق شوند گفت ما در ایران خودمون 30 میلیون داریم چطور 100 میلیون نفر دیگه بهش اضافه کنیم! ترسید سهم نزدیکانش از چپاول کمتر بشه! جلوی چشم کورشون ناصر از مصر جکومت امامی ها در یمن رو برکنار کرد و رژیم دلخواه خودش رو حاکم کرد! وقتی مروارید خلیج فارس (بحرین) و تقریبا" تمام خلیج فارس را تقدیم کرد گفتند مگر چه بود؟ شوره زاری بیش نبود! جون من بگو کدوم قسمت از خاک کشورمون اشغاله؟ [quote] نام خلیج فارس رو تغییر میدهند نام دانشمندن ایرانی رو در فهرست دیگر کشور ها مینویسند در خارج از کشور به ایرانیها انگ تروریست بودن میزنند برای داشتن فن اوری اتمی باید به افغانستان هم جواب پس بدیم روزی صد بار در روزنامه های کشورهای عربی به ایران توهین میشود برای بدست اوردن بسیاری از اقلام و کالاها باید به صد تا کشور باج بدیم و ازمنافع ملی کشورمون باید چشم پوشی کنیم به خاطر یک میلیون فلسطینی [/quote] بریم گردنشون رو بشکونیم؟ اینها زمان شاه هم همین کار رو می کردند؟ شما پیشنهاد بده چکار می تونیم بکنیم باهاشون! فرضا" که ما نوکر امریکا هم باشیم؟ مگر زمان شاه نبودیم؟ مگر خلیج فارس را خلیج عربی نگفتند و در نقشه و کتاب های درسی شان ننوشتند؟ مگر زمان شاه ، کشور عربستان با کمک مالی مجاهدین خلق را تسلیح نکرد؟ آقا ما هم بی شرفی کنیم بگیم ادیسون ایرانی است واقعا" ایرانی میشه؟ فکر می کنی بخاطر این مسائل می شود به جایی لشکر کشی کرد؟ [quote] من به شخصه تا زمانی که تمامیت عرضی کشور خودم به رسمیت شناخته نشه هرگز در روز قدس شرکت نمیکنم و هر ایرانی باید همین کار رو بکنه چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است [size=18][/size] اقا مصطفی به نظر شما اگر ما کاری به مسئله فلسطین نداشته باشیم اسراییلی ها مرض دارن با این همه مشکلی که با کشورهای عربی دارند بیان با یک کشوری که 1300 کیلومتر باهاشون فاصله داره درگیر بشن اگر الان میبینید که عربها دارن با اسراییل کنار میاند به خاطر اینه که نمیخواهند در مبارزه با اسراییل ایران پرچم دار باشه همه دیگه اخلاق عربها رو خوب میشناسند حاضرند بدترین ننگ رو به جون بخرن ولی زیر بار ایران نروند پس نگید که اگر ایران کاری به اسراییل نداشت عربها مثل حالا با اسراییل صلح میکردند و اسراییلی ها از روی بیکاری هر دفعه یه سکی (با عرض معذرت ) به ایران میزدند اصلا کدوم جبهه نیاز بود [/quote] در مورد این تمامیت ارضی ما رو روشن بفرمائید!همه دیدیم وقتی کیهان شریعتمداری آواز کوچه باغی را نوشت و یا حاج محسن از بازگشت اران گفت دیدیم شمس الواعظین ها چه گفتند و چه نوشتند! موضوع چرا جمایت از حزب الله در بخش کاربران سایت هست اونجا نظر بدهید! [quote] مسئله دریای خزر مطمئنا به فلسطین ربط داره چون ما اگه داریم در این مورد و موارد دیگه از منافع ملیمون میگذریم به خاطر همین مسئله هست راستی روسیه عزیز دست مزد رییس جمهور عزیزترمون رو دادند و طی بیانیه ای سخنان دکتر رو در روز قدس محکوم کردند [/quote] مسئله خزر دقیقا" به فلسطین ربط داره! به اندازه ارتباط ............... با شقیقه! فکر نکنم کسی اینجا روسیه رو عزیز بدونه یا توقع داشته باشه روسیه یا امریکا یا فرانسه از سوال کردن درباره هولوکاست ابراز رضایت کنند! مگر نمی دونید که هولوکاست منطقه ممنوعه است و روسیه و دیگران مجبورند محکوم کنند! منطق رئیس جمهور کاملا" صحیح بود ایشون به صراحت گفتند اگر منطق تشکیل اسرائیل صحیح باشد کشورهایی چون روسیه نیز باید تجزیه شوند! امریکا نیز باید تجزیه شود!از کی تا حالا تائید یا محکوم کردن حرف های ما توسط روسیه مهم شده؟
  14. این که باقی کشورها ترک هستند دلیل نمیشه. چون روس ها روس هستند!حالا چون قزاقستان 50 درصد روس داره شاید ، ولی در مورد ترکمنستان چرا بیست و چند درصد؟ آذربایحان که طرف امریکا رو میگیره و به امریکا بیشتر نزدیکه و آینده اش هم رو با غرب تعریف کرده! میگن که روس ها بحث پول که میشه به هیچکس رحم نمی کنند حتی خودشون!
  15. ممکن هست مسئولین نظامی فکر فکر تولید انبوه ( مثلا" 100 تا به بالا) بدون رادار مناسب و .... و ارتقاء صاعقه در آینده رو در سر داشته باشند؟ چنین کاری تا حالا در دنیا صورت گرفته؟ اصلا" امکان پذیر هست؟