najaf47

پنتاگون نیروی زمینی را به دستگاه Land Warrior مجهز می کند

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بسمه تعالي
با سلام

تصویر

پنتاگون 70 میلیون دلار برای تجهیز یکی از واحدهای نیروی زمینی به سیستم های ارتباطاتی و ردیابی Land Warrior تخصیص داد که طی چند سال توسط کمپانی General Dynamics C4 System طراحی شده است.

به گزارش «ریا نووستی» از Global Security سیستم های Land Warrior از سنسورهایی که بر روی سلاح نصب می شوند، دستگاه های گیرنده -فرستنده، جی پی اس، "چشم الکترونیکی" (دوربین تک چشمی با اینترفیس تمام رنگی و سیستم نزدیک کننده اجسام) و سیستم آکوستیکی تعیین محل استقرار تک تیراندازها در مجموع به وزن 3,2 کیلوگرم ترکیب شده است.

سری قبلی این سیستم که در سال 2006 تولید شده بود در حدود 7 کیلوگرم وزن داشت. مدل جدید Land Warrior با در نظر گرفتن تجارب آزمایشات جنگی در جریان جنگ کنونی در عراق تکمیل شده است. طراحان پیشنهادات و انتقادات سربازانی که این دستگاه را در میدان جنگ امتحان کردند را در طراحی دستگاه جدید درنظر گرفته اند.

در کنار این مجموعه گردان پنجم لشکر دوم به دستگاه هایی جهت همگرایی به سیستم ماشین های جنگی "استایکر" مجهز خواهند شد که بدین ترتیب در کنار پشتیبانی آتشباری با تامین تبادل اطلاعاتی میان واحدهای مختلف، نقش مرکز هماهنگ کننده را نیز ایفا می کند.

منبع: مسکو، 26 شهریور، خبرگزاری ریا نووستی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.