nasirirani

پاسخ ایران به موج جدید فشار روانی غرب و افزایش هشدارهای نظامی از دید شما

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با سلام و عرض ادب واحترام خدمت اساتید و دوستان بزرگوار سایت میلیتاری همانطور که می دانید در روزهای اخیر وبا نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری امریکا شاهد افزایش موج حملات روانی وافزایش هشدارهای نظامی و هینطور رفتارهای تحریک آمیز از سوی غرب بخصوص امریکا هستیم مانند: 1-مستقر کردن سامانه راداری فوق پیشرفته توسط امریکا در سرزمین های اشغالی 2-قرارداد فروش جنگنده های پیشرفته F35 به اسرائیل 3-تصویب قطعنامه جدید در شورای امنیت حداقل برای بعد تبلیغاتی و.. 4-هشدارهای سارکوزی در سوریه با این جمله که یک روز از خواب بیدار می شویم و میبینیم اسرائیل به ایران حمله کرده و همینطور هشدارهای متعدد کوشنر و.. 5- عوض شدن لحن کشور های عربی بخصوص کشورهای حوزهء خلیج فارس در مورد اجازه ندان به امریکا در استفاده از خاک خود و همینطور ممانعت از بروز جنگ مانند بحرین ,عمان , قطر, کویت و حتی امارات و.. و... 1-بنظر شما نحوهء رفتار و عکسلعمل ایران در این شرایط باید چگونه باشد؟ 2-نظر شما در مورد افزایش احتمال حمله نظامی از سوی اسرائیل قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری و بخصوص در صورت ترک عراق توسط امریکا چیست؟ هر دیدگاه و نظر دیگری نیز دارید لطفآ بفرمایید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تبليغات انتخاباتي اين روزها به اوج خودش رسيده و همانطور كه ميدونيد دولت آمريكا و نومحافظه كاران شديدا تحت نفوذ لابي هاي صهيونيست هستند پس براي خريدن راي اونها احتياج به يك سري اقدامات دارن هيچ بعيد نيست كه اسراييل با اجازه آمريكا خبط كنه و حمله اي به ايران صورت بده و بعد بره قايم شه پشت ناتو در كل اين اتفاقات خوشايند نيست و البته جدي نيست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من كه ديگه نميتونم تحيل كنم! در حال حاظر اقتصاد و افكار عمومي آمريكا اصلا شرايط يك حمله ي حتي غافلگيرانه رو نداره.پس ا طرف آمريكا مردوده.با اين روند پيروزي اوباما قطعي هست... اگر تا قبل از انتخابات آمريكا به اسراييل اجازه حمله بده...كه بعد از اون بخواد ازش حمايت كنه .. يعني جورج بوش اين كارو بايد بكنه..و اين حالت هيچ مشخص نميكنه كه تاثيرش روي راي مردم آمريكا چيه. باز هم بنظر من ..بيخردانه مياد. يك حالت وجود داره و اونم بعد از روشن شدن نتيجه ي انتخابات و قبل از رفتن رييس جمهور(بيچاره ي ) آمريكا به كاخ سفيده... يعني بوش و اسراييل اونجوري وضعيت رو تحويل اوباما بدن! توي اين حالات ..ديپلماسي ايران اگر فعالانه باشه و با توجه به اطلاعات ي كه بدست مياره .. ميتونه با يك اقدام غير منتظره ..باز هم شرايط رو براي حمله ي اونها به ايران سخت تر كنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من فکر کنم ایران باید این اتفاقات رو تو دیپلماسیش نادیده بگیره ولی تو زمینه ی دفاعی در میان مدت مراقب باشه (منظور قضیه اف 35 ها هست)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته کار خاصی نیاز نیست فقط باید یه درگیری موقت بین سوریه و اسراییل راه بیفته مثلا نیروهوایی سوریه یکم سرصدا کنه یا اینکه حزب الله یک سری اعلامیه عجیب غریب مثل داشتن سری موشک های فلان یا نصب مثلا اس 300 یا نصب رادار بلند برد ایران تو لبنان icon_wink بده تا یه مدت درگیر این قضیه بشن بعد توی خلیج همیشه فارس هم ما یه مانور عجیب غریب بدیم که سروتهش معلوم نباشه :lol:
یه کم تو کارشون تجدید نظر میکنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

البته کار خاصی نیاز نیست فقط باید یه درگیری موقت بین سوریه و اسراییل راه بیفته مثلا نیروهوایی سوریه یکم سرصدا کنه یا اینکه حزب الله یک سری اعلامیه عجیب غریب مثل داشتن سری موشک های فلان یا نصب مثلا اس 300 یا نصب رادار بلند برد ایران تو لبنان icon_wink بده تا یه مدت درگیر این قضیه بشن بعد توی خلیج هم ما یه مانور عجیب غریب بدیم که سروتهش معلوم نباشه :lol:
یه کم تو کارشون تجدید نظر میکنن



اخه اینجوری سیاست های کشور ما هر میلیتاریایی(عجب کلمه ای :rose: ) نوشن داده میشه و این هم بهانه ای برای دشمن میشه تا بازم هی بگه اینا نظامی گر و خواستار کشتار هستند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حوب میخوای اونا بزنن تو سرمون ما بگیم میریم سازمان ملل شکایت میکنیم بعد امریکا هم بیاد بگه چون اسراییل به ایران حمله کرده باید خسارت حمله رو جبران کنه icon_wink چاقو کشیدن باید گرز بکشیم :lol: اگه نظامی گری تو دنیا حاکم نبود که این همه سلاح ساخته نمیشد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حوب میخوای اونا بزنن تو سرمون ما بگیم میریم سازمان ملل شکایت میکنیم بعد امریکا هم بیاد بگه چون اسراییل به ایران حمله کرده باید خسارت حمله رو جبران کنه icon_wink


چاقو کشیدن باید گرز بکشیم :lol:
اگه نظامی گری تو دنیا حاکم نبود که این همه سلاح ساخته نمیشد


حرفت حقه دوست عزیز

باید با دشمن با زبان خودش حرف زد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بعد توی خلیج هم ما یه مانور عجیب غریب بدیم که سروتهش معلوم نباشه

منظور خليج هميشه فارس بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بعد توی خلیج هم ما یه مانور عجیب غریب بدیم که سروتهش معلوم نباشه

منظور خليج هميشه فارس بود


کلا هر خلیجی البته فارس :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر نمی کنید هدف اونا هم همچین مانور هایی از سوی ما باشه؟ یعنی اونا اصطلاحا هی سوک می زنن به ما تا مانور بزنیم(فکر کنم) نظر شما رو هم جویا هستیم :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فکر نمی کنید هدف اونا هم همچین مانور هایی از سوی ما باشه؟
یعنی اونا اصطلاحا هی سوک می زنن به ما تا مانور بزنیم(فکر کنم)
نظر شما رو هم جویا هستیم :lol:

خودت يكم فك كن اونا اينهمه سر و صدا كنن كه چي شايد ايران يه رزمايش انجام بده؟ كه چي؟ تازه احتمال اين كار از طرف ايران اينقدر كمه كه نيازي به فكر كردن نداره!
بنظر من خطر اينكه نو محافظه كارن جنگ راه بندازن بعد بدن دست دموكراتا هم كم نيست! تا بعد همه ي دردسرارو بندازن گردن اوباما و هم از شر ايران خلاص بشن و به بهانه ي توانايي بالا در اداره ي جنگ سري بعد (8 سال بعد) انتخابات رو واسه خودشون تضمين كنن!!!
اختمال ديگه اي هم هست اينكه بخوان افكار عمومي ايران رو بهم بريزن. اونم به اين دليل كه انتخابات ايران نزديكه ! و مردم از ترس جنگ به احمدي نژاد كه خيلي به اسراييليا مي پره راي ندن!
احتمال بعد اينكه با اين كارا فروش تسليحات رو بالا ببرن و بتونن تا حدي وضع بد اقتصادي رو جبران كنن!
با ايجاد تنش در دنيا ميشه افكار رو از اقتصاد به سمت چيز مهمتري سوق داد مثه جنگ! اونوقت بازاراي سهام يه آرامشي مي گيره!
اگه جنگ بشه ديگه نفتي از درياي عمان صادر نميشه و اونوقت وضع بد غرب(اقتصادي) افتضاح ميشه پس جنگي در كار نخواهد بود!!!
البته احتمال حماقت هميشه هست كه اونوقت فقط بايد آماده ي جنگ بود كه با توجه به اطلاعاتي كه من دارم نيروها در مرزها در حالت آماده باش قرار دارن حتي ...(شرمنده مي ترسم اطلاعاتي لو بره والا مي گفتم!خواستم تو كف باشين! :rose: )
ممكنه اين نظاميايي كه اومدن تو ايران اونم با اون فالكون در واقع با هماهنگي ايران اومده باشن تا در باره ي جنگ قريب الوقوع بحث كنن كه با توجه به اظهارات مقامات ايراني و برگشت سريعشون مي خوان زهره چشمي از ايران بگيرن يا اينكه جدي جدي مذاكرات احتمالي به جايي نرسيده و بايد آماده باشيم!
اظهارات مقامات هندي اعصاب منو بهم ريخته!!! icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان متاسفانه بعضي ها به قضايا دوبعدي نگاه ميكنند. منتظر وقوع حوادثي در نقطه اي ديگر باشيد. معمولا روي ايران مانور ميكنن و بعد كارهاي عملي را در جاي ديگه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام دوستان

متاسفانه بعضي ها به قضايا دوبعدي نگاه ميكنند. منتظر وقوع حوادثي در نقطه اي ديگر باشيد.

معمولا روي ايران مانور ميكنن و بعد كارهاي عملي را در جاي ديگه


این معادله قدرت است که از طرفی با ضعف بلوک امریکا و متحدینش در منطقه سروصدای قلدری و قدرتنمایی اسراییل را به همراه دارد مانند کفه ترازو هر چه بیشتر تضعیف میشوند بیشتر داد براه میاندازند و ایران هر بیشتر تقویت میشود بیشتر سکوت میکند . زمانی که اسراییل به لبنان حمله ور شد انموقع به اینصورت حرفی از حمله اسراییل به خاک ایران نبود بلکه بیشتر به مبارزات امریک با تروریسم در منطقه پرداخته میشد در آن موضع ایران در حالت ضعف استراتژیک بسر میبرد و به همین خاطر اسراییل برای خود برنامه ای برای مقابله با ایران داشت که باید پس از حمله به لبنان صورت میگرفت حمله به لبنان بسیار سریع با آمادگی قبلی صورت گرفت که اگر برنامه برای ایران هم بود همینگونه آغاز میشد اما چون اسراییل در موضع ضعف در حد نابودی رسیده است نیاز دارد برای حفظ بقا دست به یک تقابل استراتژیک با ایران بزند از طرفی به همین خاطر مورد تشویق اعراب نیز قرار میگیرد که این تقابل با ایران زمینه حفظ اسراییل برای مدتی بیشتر توسط غرب فراهم میکند بدین گونه که وجود این کشور برای توازن قوا و ممانعت از پیشرفت ایران الزامی است هر چه قدر توان نظامی و موقعیت سیاسی ایران افزایش بیابد غربی ها مانند فرانسه انگلیس امریکا با دیدار های تشریفاتی و صحبت های از قبیل توان سیاسی اسراییل را در مقابله با ایران افزایش میدهند هر چقدر توان دفاعی ایران هم بیشتر شود این کشور را مورد تفقد نظامی قرار میدهند که هرگاه میبینید اسراییل فلان قرارداد نظامی را بست یا فلان تسلیحات را تحویل گرفت در همان موقع بدانید ایران دست به تقویت بنیه نظامی و توان تسلیحاتی خود زده است البته اسراییل از این وضعیت نهایت استفاده را میکند تا با بزرگ کردن اقدامات ایران خریدهای نظامی گسترده تری انجام دهد ضمن اینکه ایران با پوشاندن آن قصد کم کردن این وزنه را دارد امت گاهی اوقات نظیر اینگونه اقدامات تحدید امیز مانند فروش جنگنده های اف35 یا سخنان سارکوزی دیوانه ایران باید به یک کار عملی نظیر یک سری آزمایشات موشکی بزند که این روش چندین سال است که مرسوم شده با آنکه همه شاهد پرتاب شهاب 3 بودیم اما میبینیم که هر سال پرتاب میشود هنگام انجام این عملیات از سوی ایران اسراییل اقدام به ازمایش سامانه آرو میکند هنگامی که در ایران خبر نصب اس300 رسید آنها هم گفتند که اف35 از آن عبور میکند حال ابتکار عمل حرکت بعدی با ماست که اگر از دست برود موقعیت نظامی ما تضعیف خواهد شد . به نظر بنده حقیر ایران میباید آزمایش نوعی سلاح تعریف نشده را آغاز کند که برای مقابله با ناوگان آمریکا طراحی شده باشد تا زمین بازی را عوض و با ترساندن آمریکا مقابل اسراییل بایستد.
:lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
زمان برگ برنده ما در مقطع کنونی است زیرا شرایط پرنوسان و بحرانی امریکا و غرب در بخش اقتصادی و همینطور تغییرات سیاسی پیش رو می تونه سرنوشت اسرائیل بزرگترین متحد امریکا در خاورمیانه را با چالشی اساسی روبرو کند که شاهد ابراز نگرانی هایی نیز در اروپا و بخصوص انگلستان و شخص گردون بران و همینطور سارکوزی و...هستیم متاسفانه بهانهء اسرائیل در مورد نظامی بودن برنامه اتمی ایران و حمایت های ایران از حزب الله و دیگر گروه های تروریست!! باعث به جیب زدن کمک های مالی و نظامی زیادی طرف امریکا و غرب شده و در حالی که این رژیم در شرایط ضعف و بحران بسر می برد ,سعی می کند با این کمک ها و همینطور کمک بعضی برادران عرب ,ترک منطقه از بحران خارج شود بنظر بنده رفتار ایران در شرایط کنونی متعادل و مناسبه بخصوص اینکه دولت امریکا نیاز شدیدی به یک پیروزی بزرگ سیاسی و یا نظامی برای بالا بردن وجه خود هم در خارج و هم داخل امریکاست که با این بحران اقتصادی پیش رو عملآ تمرکز امریکا از روی خاورمیانه به سوی مسائل داخلی منعطف شده است و اما روسها: روسها خیلی تلاش می کنند در این شرایط نهایت استفاده را چه در بخش سیاسی ,اقتصادی و نظامی ببرند زیرا بیش از همه خود نگران مطلوب شدن شرایط اقتصادی و نظامی امریکا و در نتیجه تجدید قوای امریکا و شروع جنگ سرد دیگری هستند در این شرایط اسرائیلیها که از بستن قراردادهای نظامی و خرید تسلیسحات استراتژیک بخصوص پدافند دوربرد و ...بشدت خشمگین شده اند وسعی می کنند با تحت فشار قرار دادن روسیه مانع از ادامه این همکاریها شوند که متاسفانه تا الان حداقل در جلوگیری از فروش انبوه S300 وهمینطور جلوگیری راه اندازی نیروگاه بوشهر موفق بوده اند جالبه همین چند روز پیش نیز وزیر وزیر دفاع روسیه برای دل اسرائیل گفت که S300 به این زودیها به ایران فروخته نمیشه (البته امیدوارم دروغ باشه)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.