hightech

نفوذ تجهيزات جاسوسي به سازمان‌هاي دولتي كشور

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

كم‌كاري و سهل‌انگاري نهادها و ارگان‌هاي مسئول، سبب شده است تا استفاده از دستگاه‌هاي الكترونيكي و مخابراتي مشكوك با قابليت فرستادن اطلاعات به شركت‌هاي سازنده در ادارات و سازمان‌هاي دولتي متداول شود. به گزارش خبرنگار «تابناك»، در همين زمينه، از چندي پيش، يكي از برندهاي معتبر سازنده دستگاه‌هاي مخابراتي و مودم‌هاي رايانه‌اي، اقدام به نصب تجهيزات الكترونيكي پيچيده در محصولات خود كرده است تا همه اطلاعات دريافتي و ارسالي از سوي اين مودم، با عمليات ويژه به شركت سازنده فرستاده شود و حتي اطلاعات موجود در حافظه اين كامپيوتر‌ها نيز تخليه و ارسال مي‌شود. اين در حالي است كه پيش از اين، گزارش‌هايي مبني بر ورود محموله‌هاي بزرگ گوشي تلفن همراه از عراق و با همكاري نيروهاي آمريكايي به كشور دريافت شده بود كه با قيمت كم، اما قابليت جاسوسي از مكالمات و اطلاعات فرد دارنده گوشي در ايران توزيع شده بود. منبع: تابناک البته مارک این مودمها USRobotics عنوان شده و وجود چنین تجهیزات مشابهی در سیستمهای رژیم قبلی عراق گزارش شده بود مشابه همین تجهیزات جاسوسی در کالاهای وارداتی از امریکا وجود دارند مثلا چند سال پیش وجود دستگاههای استراق سمع در هواپیماهای وارداتی چین از امریکا جنجال زیادی به پا کرد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با وجود نيروهاي مخلصي كه در سازمانهاي ايراني وجود داره نيازي به دستگاههاي شنود نيست. نمونه اون سه ماه پيش در صدا و سيما هم نمايش داده شد!!! مطمئن باشين الان جزييات حساسترين تجهيزات نظامي ما رو هم دارن... :lol: icon_wink :rose:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا بحث علمی ارتباط ها به کنار ،اطلاعات رد وبدل شده هم میگین میفرسته به خارج ولی این یکی دیگه جور در نمیاد :lol: ""حتي اطلاعات موجود در حافظه اين كامپيوتر‌ها نيز تخليه و ارسال مي‌شود. "" مودم های اکسترنال ( که اکثرا بدون نیاز به نرم افزار هم درایور دیفالت نصب میشه اللخصوص این یو اس روبوتیک ، یعنی بهونه نصب درایور نرم افزاری هم نداره این موضوع ) چطوری میتونن از طریق پورت ارتباط سریال اطلاعات روی هارد را بخونن و بفرستن ؟ یاد گرفتین به منم بگین icon_wink اثبات این کار مودم ها با یک اسنیفر نرم افزاری بین راه به راحتی قابل مشخص شدن هست شرکتی مثل یو اس روبتوتیک که یکی از قدیمی ترین و بهترین مارکهای بازار هست به نظرتون به این راحتی میاد آبروی خودش را گرو یک اسنیفر بزاره ؟ پیوست : فکر کنم یکی از اقازاده ها مودم جدید وارد کرده رو دستش باد کرده .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا اگر مودمی هست که با این سرعت اینترنت ،کل اطلاعات هاردم رو می تونم سند و ریسیو کنم ،من حاضرم تمام مشخصاتم رو در ازاش بدم. :lol: اما مسئله ای مثل این هست،مثلاً قضیه UPSهای نطنز.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام كليه ادارات هنوز به روش دستي كارهاي خودشونو انجام ميدن و مراكز حساس نيز به هيچ عنوان قابل نفوذ نيست (به اين روش) تلفنهاي همراه هم كه معلوم نيست به دست كي ميوفته و مكالمات ما هم همش قربونت برم. فدات بشم هست نه اطلاعات حساس.... بهتر بود در انتخاب اخبار دقت بيشتري به عمل بياد. فكر كنم پيوست جوكر ارزش خوندن دوباره رو داره.. :lol: icon_wink :rose:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.