Haetae

Members
  • تعداد محتوا

    6
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط Haetae


  1. 1 ساعت پیش, alala گفت:

    ...  بلوک بندی را از ابتدا داشته یا بلوک بندی سطح عرشه و فیکس کننده ها ( به نظر) روی هر بلوک دلیل خاصی داره؟

     

    .

     

     

     

    فیکس کننده ها مثل همونایین که برای کانتینربرهاس. کشتی از اساس کانتینر بر بوده و هنوزم هست و اصلا حسنشم همینه، حالا با کم و زیاد کردن انواع متنوعی از کانتینرها با کارایی های مختلف یه پایگاه متحرک داریم. زیر عرشه بماند حالا...big_grin

    • Like 4
    • Upvote 5

  2. 21 hours قبل , arjemandi گفت:

    فعلا موشک بالستیک با برد بالا که ارتفاع کمی داشته باشه و همچنین سیستم لانچ سرد تا حالا رونمایی نکردیم

    سلام و ممنون بابت پاسخ. دقیقا همونطوری که میفرمایید هنوز هیچ کدوم ازینارو ندیدیم. منظور من اما بیشتر اینه که آیا یک کلاس کیلو میتونه بستر چنین تغییری رو داشته باشه؟


  3. با تشکر از bds110 بابت لینک: https://www.yjc.ir/fa/news/74...%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 که مربوط به جابجایی زمینی یکی از کیلوها هست، سوالی برام پیش اومده. یک چنین زیردریایی چقدر امکان بروزرسانی یا تغییر کاربری داره؟ از وقتی که در سایت Covert Shores بحث تبدیل زیردریایی کلاس رومئوی کره شمالی و تبدیلش به زیردریایی حامل موشک بالستیک مطرح شده این فکر از ذهنم بیرون نمیره که آیا میشه چنین کاری رو با این کیلوها هم انجام داد؟ آیا این جابجایی زمینی میتونه آغازگر یه تغییر بزرگ باشه؟

     

     


  4. سلام به همگی

    نقشه های گوگل از پایگاه هواناوها رو اگه از 2003 دنبال کنیم، میبینیم که دوتا رو که گوشه پایگاه افتاده بودن رو سال2013 از هم جدا کردن. الانم چهارتا یگان(اکه واژه درستی رو انتخاب نکردم لطفا تصحیح بفرمایید) فعال داریم. بنظرتون احتمالش هست که به تعداد BH7 ها چیزی اضافه بشه؟