era_923

Members
  • تعداد محتوا

    1,037
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    8

پست ها ارسال شده توسط era_923


  1. ولادیمیر پوتین در پاسخ به درخواست فرمانده ارتش روسیه برای از سر گیری بمباران در حلب به دلیل عملیات سنگین جیش الفتح: اکنون زمان مناسبی برای از سر گرفتن عملیات هوایی نیست.

     

    من دیگه حرفی ندارم.   :winking:

     

    پی نوشت: این خبری هست که منابع زیادی در توییتر و خصوصا منابع نزدیک به روسیه ذکر کردن، ولی هنوز خبری رسمی از جانب دولت روسیه در این باب منتشر نشده، باید کمی منتظر باشیم. 

    امیدوارم تکذیب بشه که اگر نشه بد خنجری هست از پشت.

    • Upvote 7
    • Downvote 1

  2. دوستان یک سوال، از نظر حقوقی کپی برداری عینی از یک محصول کانادایی برای ما نمیتونه ایجاد مشکل بکنه؟ اگر اونها تصمیم بگیرن شکایت کنن به کجا میرسه قضیه؟

     

    همین که حرکتی شروع شده در راستای توسعه زرهی واقعا قابل ستایش هست، ولی به نظرم اگر بعضی وقت ها به خودمون ایمان داشته باشیم و تغییرات قابل توجه در طراحی هم بدیم لزوما آسمان به زمین نمیاد. ما میتونیم دو یا چند محصول رو انتخاب کنیم و با الهام از اونها و ایجاد تغییرات نه لزوما دشوار، محصولی با حداقل ظاهری منحصر به فرد تولید کنیم. امیدوارم در قدم های بعدی به این سمت حرکت بشه.

    • Upvote 7

  3. برد سامانه موشکی باور ۳۷۳ اعلام شد/"۱.۵ برابر" سامانه موشکی S۳۰۰

     

    برد سامانه موشکی برد بلند باور ۳۷۳ توسط قرارگاه پدافند هوایی ارتش، اعلام شد.

     
    به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش 41 روز پس از رونمایی از سامانه موشکی بردبلند باور 373، برد این سامانه را اعلام کرد. به گفته فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، برد این سامانه، 1.5 برابر برد سامانه موشکی برد بلند اس 300 است. 
    هنوز مشخص نیست که منظور امیر اسماعیلی از 1.5 برابر بیشتر بودن برد سامانه موشکی باور 373 به نسبت سامانه موشکی اس 300، برد درگیری این سامانه است یا برد کشف هدف در این سامانه.
     
    برد درگیری در سامانه موشکی اس 300، چیزی معادل 200 کیلومتر است و برد کشف هدف در همین سامانه نیز، 300 کیلومتر اعلام شده است.
     
    اگر منظور امیر اسماعیلی از 1.5 برابر برد، همان برد درگیری در سامانه موشکی اس 300 باشد، پس برد درگیری با هدف در سامانه موشکی باور 373 معادل 300 کیلومتر خواهد بود و اگر منظور وی برد کشف هدف باشد، به معنای این است که برد کشف هدف در سامانه باور، 450 کیلومتر است.
     
     
     
    • Upvote 3

  4. والبته این کلاس از شناور و  قابلیت استفاده و نصب موتور جت

    http://uupload.ir/files/b8fu_shnwr_tndrw_shhyd_nzry5b28002913292016-09-13-14-39-545d.jpg

     

     

     

    دوستان من اشتباه دیدم یا واقعا موتور جت نصب شده روی این شناور؟ والا من تخصصی ندارم در این زمینه، یعنی واقعا اینقدر عادیه نصب موتور جت روی یک شناور این شکلی؟؟؟ ظاهرا سایر دوستان خیلی ساده و  خونسرد از کنارش رد شدن!!

    • Upvote 1

  5. اگر برایتان مقدور هست لینک ویدئو ها رو قرار بدهید

     

    میتونید ویدیوها رو توی این توییت ها ببینید:

    https://twitter.com/worldonalert/status/770672669574455296
    
    https://twitter.com/worldonalert/status/770654424628944896
    
    https://twitter.com/worldonalert/status/770626546050691072
    
    https://twitter.com/worldonalert/status/770623919707590656
    • Upvote 1

  6.  ارتش سوریه در شمال شرق  حلفایا در منطقه بویضه حمله ای موفق برای گرفتن بویضه را اغاز کرده که با تصرف بویضه پیشروی به سوی  لحایا و معرکبه ادامه دارد این پیشروی ها در جنوب مورک  و احتمالا به سمت الطامنه هست  برای کاهش تمرکز نیروها حملاتی هم از سمت ابوعبیده و حاجز السمان  انجام شده بعلاوه اینکه در خود حلفایا هم درگیر هستند:

     

    متاسفانه یکم دیر خبر رسیده بهتون ظاهرا، بویضه رو همین امروز صبح مسلحین پس گرفتن. هیچ حمله موفقی در هیچ جای حماه هم تا الان انجام نشده.

    • Upvote 3
    • Downvote 1

  7. والا اون بخش فلوجه 2004 که گفتید اعضای القاعده همون داعشی های عزیز هستن که دیدیم کرد ها دذ بیجی 2016 با نیروی کمتر فقط و فقط با تاثیر پشتیبانی هوایی جنگنده های ائتلاف چ کردن باهاش اما در مورد ما مدافعی که دست برتر رو چه در اسمان چه در اتش پشتیبانی داره و میدونه قرار این محور عملیات شه و اینطور شکست بخوره دیگه واقعن جای بحثی نیست که بخوایم بچسبیم به تلفات و ... و نتیجه بگیریم دفاع جانانه کردیم اونم در نبرد حیثیتی حلب و محاصرمون بشکنه خودمونم بریم تو شبه محاصره

    عزیز بیجی رو که حشد الشعبی و ارتش عراق گرفتن. اگر منظورت کوبانی هست داعش تعداد زیادی از کردها کشت، واقعا با اون حجم بمباران ائتلاف که متمرکز بر نواحی غیر شهری اطراف کوبانی بود بیشتر عملکرد داعش بد نبود. در همین منبج ببینید. الان نزدیک دو ماهه داعش توی منبج محاصره هست و سلاح هم بهش نمیرسه داخل شهر، ولی نیروهای مهاجم ساختمان به ساختمان میرن جلو یعنی داعش سر هر متر داره مقاومت میکنه و تلفات میگیره ازشون. من نمیخوام کاملا دفاع کنم، قطعا کاستی بوده، ولی باید با استانداردهای ارتش سوریه و خودمون به قضیه نگاه کنیم. تجربه نشون داده این "مشاورین" نظامی ما معمولا هیچ عملکرد مثبتی نداشتن و همیشه شاهد همون اشتباهات همیشگی هستیم، پس سطح توقعمون رو بالا نبریم به نظرم.

    • Upvote 7
    • Downvote 1