Azarakhsh

عبدالمالك ريگي سحرگاه امروز اعدام شد!

Recommended Posts

[quote]خدا بیامرزتش ...... آیا خدا برای این افراد هم راه باز گشت گذاشته یا نه بی برو برگرد می رن جهنم ؟[/quote]

بسمه تعالی

با سلام

چی چی !!!!! خدا بیامرزتش؟؟؟ icon_cheesygrin !!!!!

اتفاقا" خدا [size=18]نیامرزتش[/size] که مطمئن باش نخواهد آمرزید. آنهم به دلایل متعدد که هم در قرآن کریم و هم به زبان اهل بیت (ع) فرموده است.

و به نص محکم قرآن و نیز روایات متعدده از معصومین(ع) قتل نفس از گناهان کبیره ایست گه خداوند سبحان به آن توجه ویژه کرده و حقّ النّاس زیادی به دنبال دارد. حال حساب کن که اولا" قتل نفس بیگناهی باشد و از همه مهمتر قتل نفس مسلم بیگناه.... و بعد هم نه یکی نه دو تا بلکه شمار زیادی مسلم بیگناه....

از همه مهمتراین ملعون و دار و دسته اش جزء منافقین و کفار جدید اند و از دین خارج و جزء خوارج عصر حاضر. که خداوند در قرآن به آنها اشاره و بشارت عذاب بسیار دردناک داده است.
بعد شما میگی: خدا بیامر.......!!

امّا برا سوالی که کردی باید خدمتت خیلی به اجمال و اختصار و کوتاه عرض کنم که:
خداوند سبحان بعد از خلقت نفس بشری و دمیدن روح که بعض اکابر علما و فلاسفه اسلامی و عرفا فرمودند علاوه بر جان دمیدن منظور قرار گرفتن صفات الهیه به حد مشخصه در انسان معمولیست
که، متظاهر و متجلی است مانند اختیار و تدبر و تعقل و... و بعضی صفات که معنویه و مربوط به تعالی روح است نیز اکتسابیت ولیکن زمینه تعالی و نمو را در وجود آدمی خدا فراهم آورده است .
و یکی از این صفات اختیار است . انسان پس از خلقت وجود حقیقیه و نه متعلقه در طی عوالم از عالم قضا تا به عالم ناسوت که هر یک دنی بر دیگریست در عالم ذرع در محضر خدای متعال و قبل از تولد در ناسوت قرار دارد و خدا از او عهد بندگی میطلبد و او مختارست که قبول یا رد نماید(لذا در قرآن ذکر میکند که: ما خلقنا الجنّ و الانس الّا لیعبدون) و اساسآ آمدن به عالم ناسوت حقیقتا" دادن فرصتی دوباره به بنده است تا عهد ببندد و خود را به مدارج بالای عبودی و روحانی برساند تا پس از گذر از عالم فانی ناسوتی و ورود به عالم برزخ و سپس عالم محشر و قیامت که عالم ابدیست رستگار و متنعم و سعادتمند گردد.فلذاست که نبی مکرم اسلام(ص) میفرماید: الدّنیا مزرعة الاّخرة، حال سوال اینجاست عهد عبودی چیست؟ خداون متعال در عالم ذرع معرفت توحید نبوت و ولایت و امامت و کتاب و... را به بنده داده و اورا در قبول همه آنها و یا بخشی از آنها مختار میکند و علیهذا بنده در عالم دنیا به دین و آیین انتخابی خویش در آن عالم متولد و نشو پیدا میکند و اینجاست که فرصت دوباره اصلاح معاهده اش با خدا پیدا میشود . ولی خب بعضی هستند که به ندای ضمیری و فطری خود بی توجهند(فلسفه قرارگرفتن فطرت پاک که الهیست در بشر نیز به همین دلیل است که او رسول باطنیست که با کسب معرفت بیشتر مسلح تر و قویتر میگردد) و در مسیر امیال و هوسهای فانی و مادی گام برمیدارند که لذا این میشود که در این ملعون دیده شد . و این درسیت برای همه که فقط باید دین را همانطور که خدا و رسول و اولیای دین گفته و یاد داده اند باید شناخت و فقط در آن مسیر حرکت کرد و از تفسیر به رای و خودکامگی و غرور در دین و دنیا پرهیز نمود تا خدای نکرده به این عاقبت شوم گرفتار نشد. انشاء الله.
شرمنده که اطاله مطلب شد با اینکه صحبت در این خصوص بسیار عمیق و مهم است و در این مجال و این نوشته نمیگنجد و نیاز به صحبت جدا و مفصل دارد. ولی به هر حال امیدوارم جوابی درخور داده باشم. یا علی مدد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا لعنتش کنه.ولی دل آدم خنک نمیشه.مرگش حداکثر 5 دقیقه طول کشیده.اینو باید تو مدت طولانی مثلا 4 سال ذجرکش میکردن تا دل مردم ایران بخصوص خانواده ی شهدا یکم آروم بگیره.وقتی تو اخبار خانواده ی شهدا رو نشون میداد دل آدم کباب میشد.این دل 70000000 نفر رو سوزونده بود.سزای یه همچین آدمی باید خیلی بدتر از اینها باشه.هرچند که بهش آدم نمیشه گفت،این از حیوونم کمتر بود.صد رحمت به حیوون.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]خدا بیامرزتش ...... آیا خدا برای این افراد هم راه باز گشت گذاشته یا نه بی برو برگرد می رن جهنم ؟
[/color][/quote]

هاااا؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله دیگه وقتی نظر به امرزیدن ریگی باشه معلومه به کجا ختم میشه.
برادر من اگر هم می خوای دعایی بکنی و حکمش رو نمی دونی حداقل بگو خدایا اگر لایق عذاب است است بدترین عذاب و اگر لایق امرزش است بهترین امرزشها رو بر اون ببارون.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام.

فکر نمیکنید، که یه مقدار در جواب دادن به این دوستمون زیاده روی شده.

لطف کنید و فعلا خطاب به ایشون (بیسکویت)، جواب ننویسید ، چون بن شده و توانایی پاسخ دادن نداره.

نهایتا اگر اشتباه هم کرده، یه مقدار منطقی تر و مستدل تر شبهه اش رو برطرف میکردید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثلا در برابر شبهه ایشون چی بگیم.
ایا پیامبر با کفار و اشرار اینطور رفتار می کرد ادم اگر سوال هم داری باید حدقل یه مقدار تحقیق کنه و نهایتا از چند نفر با پی ام بپرسه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برای چی این تایپیک های قدیمی رو میارید رو اسکرول؟[/quote]




من هم همین سوال را دارم ؟ برای ضد حال زدنه icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خواهشا مديران براي افرادي كه يك همچين تاپيكهايي رو روي اسكرول ميارن يه جريمه اي در نظر بگيرن.
اول كه اومدم تو سايت خشكم زد.گفتم دوباره اعدام شده كه بعد فهميدم يه نفر رفته اين
تاپيكو از زيره خاك در آورده.
در كل اينطوري نميشه؟؟؟؟؟
اقا سينا كه فقط به ما گير ميدي كجايي داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خب تاپیک های خبری مثل این رو باید قفل کنن تا همچین مشکلی پیش نیاد..
منم اول فکر کردم تازه اعدام شده icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.