TNT

ايران صدوهشتادويكمين كشور دنيا در سرعت اينترنت !

Recommended Posts

[quote]از افتخارات دولت چند برابر شدن گسترش نفوذ اینترنت در ایران است. [/quote]
من حدود 10 ساله از اینترنت استفاده میکنم، اگه اشتباه نکنم 4.5 سال اون مدت هم ADSL داشتم، من بهبود کیفیتی ندیدم هیچ پسرفت هم دیدم. تا جایی که یادمه با بودجه دانشجویی و با این قیمتها فقط از یه شرکت به شرکت دیگه میرم. سرعت اینترنت ما حتی برای کارهای پژوهشی که وزیر مخابرات میگه هم مناسب نیست. خدا به داد دیال آپی ها برسه که اصلا استفاده از اون برای من دیگه معنی نداره.
ولی از لحاظ کمیت شاهد پیشرفت هستیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]در حالي كه سرعت اينترنت در دهه حاضر به عنوان يكي از شاخصه هايي ارزيابي ميزان توسعه يافتگي كشورهاي جهان قرار گرفته است...
...
...

ايالات متحده آمريكا در اين ليست با سرعت دانلود 1029 كيلو بايت بر ثانيه در جايگاه سي و پنجم جهان قرار دارد

[/quote]

اگه خوبه چرا واسه کره جنوبی خوبه و واسه امریکا نه؟!!!

اینترنت بدون محدودیت و بدون فی... یعنی تکرار مکرر یه موضوع بدون کنترل. تکرار مکرر هر موضوعی (حتی دروغ محض) به مرور زمان باعث باور اون میشه.

اینترنت بدون محدودیت یعنی دهکده جهانی! دهکده ای که کدخدای اون مشخصه!!!

اینترنت بدون محدودیت یعنی زندگی بدون حجاب ظاهری. و زندگی بدون حجاب ظاهری یعنی سقوط افراد ضعیف النفس یا اکثریت جامعه!

چرا میخوایم همه چیز رو پیراهن عثمان کنیم؟

چرا راجع به این مساله هیچ چی ننوشتین؟:
گزارش بانک جهانی درمورد ایران:
میزان تورم در 2 سال گذشته از 25 درصد به 10 درصد کاهش پیدا کرده.

میزان فقر در 10 سال گذشته نصف شده.

هدفمندی یارانه ها تا امروز به خوبی اجرا شده و اگه بطور موفق ادامه پیدا کنه یعنی جهشی بزرگ در اقتصاد ایران.

تی ان تی عزیز؛ شما که اینقدر خوب تحقیق می کنین، چرا یه سر به این آدرس معتبر نمی زنین؟

[url=http://data.worldbank.org/country/iran-islamic-republic]بانک جهانی - صفحه ایران[/url]

چرا خبرهای خوب رو مطرح نمی کنین؟ درحالیکه می دونین در روز چندین نفر عضو و میهمان مطالب این سایت رو می خونن؟!!!



یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين تازه سرعت دانلوده! سرعت باز كردنصفحه خيلي كمتره. چون فيلترينگ داريم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][align=center][size=18][b]اینترنت یک گیگابیتی برای همه[/b][/size][/align][/color]

تا انتهای سال ۲۰۱۲، کره جنوبی قصد دارد که همه خانه‌ها را مجهز به اینترنت یک گیگابیتی کند. چنین سرعتی ۲۰۰ بار از سرعت متوسط دسترسی به اینترنت، در آمریکا بیشتر است.

در طرح آزمایشی، پیش از اجرای سراسری، پنج هزار خانه در پنج شهر کره، به چنین اینترنتی متصل شده‌اند. هر مشتری برای دسترسی به اینترنت بایستی مبلغی کمتر از ۲۷ دلار پرداخت کند.

مهندس جوان ۲۸ ساله‌ای که یکی از مجریان این طرح جاه‌طلبانه است، می‌گوید که کره‌ای‌ها باید برای تلویزیون سه‌بعدی اینترنتی، پروتکل‌های تلویزیون‌ها اینترنتی، چندرسانه‌ای‌های با کیفیت بالا و گیم و ویدئو کنفرانس و رایانش ابری آماده شوند.

بعضی از اسباب و ابزار اجرای این طرح، هنوز در مرحله آزمایشی هستند، اما مجریان این طرح پروایی از این بابت، به دل راه نمی‌دهند چرا که آنها باور دارند که اینترنت گیگابیتی برای آینده ضروری است. مطابق همین طرح سرعت اینترنت وایرلس هم ۱۰ برابر خواهد شد.

شهروندان کره‌ای هم‌اینک ۳۸ دلار برای دسترسی به اینترنت ۱۰۰ مگابیتی پرداخت می‌کنند، در حالی که آمریکایی‌ها برای دسترسی به اینترنتی با همین سرعت، مبلغ ۴۶ دلار می‌پردازند. البته ISPهایی هم هستند که هم‌اینک هم به مشتریان اینترنت یک گیگابیتی می‌دهند، اما هزینه چنین سرعت دسترسی‌ای در حال حاضر ۷۰ دلار در ماه است.

اینترنت یک گیگابیتی، فقط یکی از چند برنامه مبتنی بر اینترنتی که دولت کره جنوبی قصد دارد، ظرف چند سال آینده، اجرا کند. هزینه این برنامه‌ها بالغ بر ۲۴٫۶ میلیارد دلار خواهد بود. البته بیشتر هزینه این برنامه‌ها را شرکت‌های خصوصی، پرداخت می‌کنند.

[url=http://www.atremehr.com/vdcjfmemzuqex.sfu.html]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
توروخدا اینترنت رو دیگه قاطی بحث های سیاسی نکنید
اصلا می دونید این فتنه و سیاست و اینا یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واضح بگم
اسرار پس پرده نه تو دانی و من
چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من .
این فتنه و این جبهه گیری ها و این من و تو و فتنه و ضد فتنه و انقلاب و ضد انقلاب همه همینه .
تو رو خدا به این آب و خاک رحم کنید
رنج دیده تر از این حرفاست که بخواد از لحاظ داخلی هم دو دستگی داشته باشه
وطن وطنه یعنی همین جا ایران - برای همه هست آسمون خدا برای همه یکرنگه .
چرا همه چیزو قاطی می کنید
اینترنت رو چه به سیاست ؟؟
همین کارا رو کردیم که حالا اینطور عقب موندیم
عقب موندیم واقعیتی یه تلخ مثل زهر مار
اما واقعیته
همه چی با هم قاطی می کنیم چرا ؟ تا کجا ؟ که چی شه ؟؟؟؟؟؟؟؟
نشد برادرا .. نشد !!! icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما فقط منتقد جایگاه فناوری اطلاعات در کشور هستیم نه چیزه دیگه

با این کلام دوست عزیر TNT کاملا موافقم
انتقادات سازنده رو باید مطرح کرد چاره جویی کرد نه اینکه صورت مسئله رو پاک کرد
این توهین به شعور بالای مردم باست
یعنی مردم ما هیچ عقل و درایتی ندارند و این مسئولین هستند که باید تصمیم بگیرند کی چی کار کنه ؟ چی ببینه ؟ کجا بره ؟ ببخشید حتما کی بمیره ؟!!!!!!
ببخشید شرمنده ! دور از جون انسانیم یا ...... ؟!
متاسفم که با انتقادات درست به جای اینکه سازنده برخورد شه فورا محکومانه رفتار می شه
این درست نیست
ایران ما ایران آزاده آباد و آزاد

[size=24][b][color=red] ما همیشه آزادیم [/color][/b][/size]
کاش می شد یاد می گرفتیم منتقد باشیم نه منفعل !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كره جنوبي در حال حاظر سريع ترين سرعت اينترنت دنيا رو داره از خيلي از كشورهاي كوچك اروپايي جلوتر هست و آمريكا و ‍ ژاپن هم فاصله زيادي ازش دارند .



من شخصا مشكل زيادي با سرعت اينترنت ندارم ! (هر چند كه خيلي پايين هست)

اما بايد بگم كه مبلغي كه بابت اين سرعتها ميگرند حلالشون نيست ! .

30 هزار تومن براي نامحدود 128 !

خوب اگر سرعت بالا نميديد لااقل اين سرعت پايين رو اينقدر گرون نفروشيد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کاربر عزیز یک کشور اسلامی توی این دنیا به این بزرگی به من نشون بدین ! یا اصلا شما شاخصه های جکومت اسلامی رو نمی دونین و یا از دنیا بی خبرین.
در مورد شعور هم باید بگم این حرف همون کسانیه که دین رو شخصی و خدا رو هماورد کشتی یعقوب و خدا رو استراحت لازم در روز هفتم بعد از افرینش انسان و... می دونن برادر من اگر قرار باشه هر کسی برای خودش کاری بکنه و حرفی بزنه و بگه من انسانم پس عقلم کامله که سنگ روی سنگ بند نمیشه .برادر من اگر ما عقل داشتیم و شعور برای ما خدا شریعت از آسمون پایین نمی فرستاد ؟ قرآن به این بزرگی نمی فرستاد وحی نمی کرد رسول نمی فرستاد مشکل اینجاسن ما شعور نداریم و عقلمون نمی رسه وگرنه اینقدر فرقه مزخف و الکی توی این دنیای 72 ملت ظهور نمی کرد .این همه جنگ و درگیری روی نمی داد .یکی مثل آمریکا نبود که همه رو بدوشه و چهار تا نفهم مثل آقایون نبودن که کشوری رو به هم بریزن.
پس از این حرفهای خنده دار نزنین که کسی که کوچکترین اطلاعی از دین اسلام داشته باشه اینها رو بشنوه خندش می گیره .حواسمون باشه این یکی از دام های شیطانه که به انسان القا می کنه مگه تو خری مگه حیونی تو سرت میشه تو می فهمی و هیچ کس نمی تونه برای تو تعیین تکلیف کنه و...اینم بگم کسی مثل دکتر شریعتی میوه ممنوعه ای رو که آدم خورد از اون درخت میوه عقل می دونه همون چیزی که باعث شد شیطان با اون و حساب دو دو تا چهار تا غرور و تکبر بکنه و جلوی خدا بایسته و بعد هم انسان و اون اتفاق.همین عقل رو دجال آخر زمان می دونه که یک چشم هست و هیچی غیر از اینرو قبول نداره.

اینو گفتم که همه بفهمیم قضیه چیه ولی من منظورم این نیست که همه مثل میمون فقط تقلید کنیم و یا منتظر دستور باشیم ولی برخی اوقات نیازه به دهن بزرگترها و دانایان نگاه کنیم و عقلمون رو هم به جاش استفاده کنیم نه با عقل سر همه چی رو ببریم.
اصلا یکی از شما بچه شیعه ها بگه اگر ما عقلمون به همه چیز می رسه آقا قراره بیاد چکار کنه و اصلا فلسفه وجودی اون چیه؟
و اما کاربر شهرزاد این صحبتهای شما رو به پای روح لطیف و دل نازک شما می زارم ولی خواهر من دنیا رو نمیشه با محبت خالی کنترل کرد این مشکل ما نیست که از اینترنت به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به ما استفاده میشه این دشمن ما هست که از هر ابزاری این استفاده رو می کنه ئ ما هم چاره ای جز مقاومت نداریم.
مراودات دنیا خیلی پیچیده تر و ظالمانه تر از این حرفاست که ما سرمون رو مثل کبک زیر برف کنیم و بگیم بزه نه ما با دنیایی طرفیم که حتی در صحبت کردنش و فیلمش می خواد به ما ضربه بزنه .این توهم توطئه نیست این واقعیتی تلخه وگرنه ما هم دوست داریم با همه دنیا در آرامش و صلح زندگی کنیم نه همیشه در کشمکش.
علی هم اگر می تونست همه دنیا رو با حرف درست کنه و با محبت پیش بره اون همه جنگ و شر رو به جون نمی خریدو یا خاتم الانبیا اون همه غزوه نداشت.خواهر من این دشمن هست که اینترنت رو سایسی داره استفاده میکنه و ما هم مجبوریم مقابله کنیم.
اینم اضافه کنم بحث فقط موارد جنسی نیست با این ابزار می تونن چیزهای خواندنی و دیدنی و حتی حس جوانان ما رو تغییر بدن و به نیستی سوق بدن کما اینکه میدن مگر رهبر هی داد میزنن جنگ نرم و فرهنگی پس نمودش کجاست ؟همونجایی که فرزند و برادر و خواهر ما 6 ساعت از روزش رو توی اون سر می کنه همین اینترنت.
ولی من اینترنت رو تهدید نمی دونم بلکه فرصت هست ولی باید نظارت کرد و هدفمندش کرد.
دوستان پست مجدد و خطوط بزرگ و عجیب و قریب ممنوعه اینرو به پای تذکر دوستانه من بزارین نه امر یا دستور چون هیچکاره هستم ولی قانون برای همه یکسان هست.

و اما خود موضع بحث اولا اینترنت کشور ما یک مشکل برای پیشرفت در نفوذ داره و اون قیمت اون هست البته زاد نیست (همون چیزی که وزیر در برنامه یک گفتن)ولی باز یک مشکل هست و اون اینکه این قیمت باید این قدر باشه که در سبد خانوار در ماه قار بگیره و جزو غیر قابل حذف اون بشه و این یعنی اینکه باید کاری کرد که قیمت فعلی مثلا ای دی اس ال حداقل 3 برابر کمتر بشه.در این صورت هم ضریب نفوذ و هم ضریب استفاده از پورتهای پرسرعت بالا میره.
مورد دیگه اینکه دوستان باید مد نظرشون باشه ما فعلا کشوری صنعتی و مدرن به تمام معنا نیستیم و این باعث شده بیشتر خانوده های ما بجر فرزندان اعضا اصلی شامل پدر و مادر به دلایلی مانند همون بحث دوستان در مورد مسائل جنسی نیازی به اینترنت احساس نمی کنن و یا حتی در برخی موارد مقاومت هم می کنن و این باید با فرهنگ سازی و فیلترینگ هدفمند درست بشه.
سرعت مقداری باید بیشتر بشه مثلا دو برابر فکر می کنم 256 برای مردم ما کافی باشه (آخه این مردم کار و زندگی ندارن همه به فکر دانلود سریال و فیلم هستن این همه شبکه ماهواره ای و و.... باز هم کافی نیست والله این دیگه هیچ کجاش اسلامی نیست که همه مردم مسلمان فقط به فکر سرگرمی باشن که نه به درد دنیا می خوره و نه آخرت البته بیشتر مواقع) آخه ما توی اسلام هم تعریف خاصی از تفریح و سرگرمی داریم .
اگر این قیمت معقول بشه این مورد توی اقلام سبد خرید مردم میره و نیازی عمومی میشه و در این صورت استفاده هم بالا میره در عین حالشرکتهای خصوصی هم زیاد ضرر نمی کنن چون درسته سود در هر خط کم میشه ولی تعداد بالا اون رو تامین می کنه.
مورد بعد زیر ساخت این مورد هست باید قویتر هم بشه خیلی قویتر و این کافی نیست.
مورد بعدی اگ واقعا بحث استفاده درست از اینترنت هست فکر می کنم لزوم راه اندازی شبکه ملی اینترنت یا بهتر بگم اینترانت هست چرا که فکر می کنم اگر مثلا تمام داشنجوها و دانشگاه ها و موسسات بانک ها شرکتها و مراکز دولتی و... شبکه بشن و دانشجو به اطلاعات دانشگاه هایدیگر دسترسی داشته باشد ما در کشور عمده نیاز خودمون رو داریم و فقط اگر نیازمون برطرف نشد دست به دامان اینترنت بن المللی میشیم و در عین حال امنیت رو هم ارتقا میدیم تالبته نیاز به پلیس اینترنتی هم داریم .

مورد بعدی اینکه من فکر می کنم در زمان دولت نهم با اون کاری که در مورد موبایل کردن قضیه خطوط موبایل و ... رو برای همیشه حل کردن و الان بازار کشور ما اشباع شده و دیگه خط خیلی راحت در اختیار همه هست با قیممت معقول و توی این دولت دهم باید وزارت ارتباطات روی اینترنت متمرکز میشد و همین روند رو در این مورد هم انجام میداد تا این هم مثل موبایل ختم به خیر بشه.
اینم خدمت دوستان بگم انتقاد جای خود داره و در کل انتقاد یعنی دیدن خوبی و بدی با هم نه فقط بدی وگرنه انتقاد نیست و میشه غرض ورزی و سیاهه نمایی و در عین حال کسی خوبه انتقاد کنه که راهکار هم بده وگرنه همه ما مثل پیره زن می تونیم از صبح تا شب حتی نعوذبالله به خدا هم گیر بدیم و به اصطلاح برخی انتقاد کنیم که بله خدا این چه عدالتیه این چه دنیایه این چه ابیه و....

آقا تی ان تی این تاپیک هم به پای منتقد بودن شما ولی خوب دوست من یه خورده بیشتر رعایت کن به خاطر خودت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]دوستان و برادران مخالف بالا رفتن سرعت اینترنت توجه کنید!!![/size]

چرا شما تا یک انتقاد میشه زود هزار دلیل و منطق میارید که نه کارمون درسته مسئولین همه دارن زحمت میکشن و........ icon_eek

اگر سرعت اینترنت در کشور ما بالا بود خیلی از [color=red]اعمال جراحی[/color] . از راه دور توسط پزشکان متخصص در کلان شهرهای کشور در دور ترین نقطه کشور به صورت[color=red] آنلاین [/color] انجام میگرفت و جای خالی این متخصصین دیگر حس نمیشد.

اگر سرعت اینترنت بالا بود خیلی از [color=red]کنفرانس ها[/color] و [color=red]اجلاس ها[/color] و همایش های دانشگاهی کشور به وسیله ویدئو کنفرانس ها برای دیگر دانشگاها نیز قابل استفاده بود تا همه بهره ببرند .

اگر سرعت اینترنت بالا بود عزیزانی که از خانواده های خود دور هستن و موقعیت نیست که همیشه در کنار آنها باشند به دلیل نوع شغل یا دیگر مسائل به وسیله همین اینترنت میشه جای خالی اونها رو در کنار خانواده کمرنگ تر کرد وقتی که ارتباط تصویری بر قرار کنند با یکدیگر .

اینها بخش بسیار کوچکی از مزایای اینترنت هست اما باعث تاسف هست که مسئولین ما هنوز این موضوع را درست درک نکردند و یا بعضی از دوستان کمیت را فدای کیفیت میکنند . مگر شما کشور پیشرفته نمی خواهیید ؟!!!! پس یکم انتقاد پذیر باشید تا مشکلات حل کنیم همه به یاری هم . نمی دونم واقعا چرا مخصوصا این دولت نهم و دهم انتقاد پذیر نیست . حتی این حرف رو مقام معظم رهبری هم به هیئت دولت متذکر شدند بارها . پس دوستان یکم لطف کنید تا کسی حرف از مشکلات میزنه زود جبهه بر علیه اون بنده خدا نگیرید .
یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر عزیز sam_shiraz_army جان این نوع خطوط بدن مشکل و فقط با یک درخواست در اختیار این سازمانها و ارگانها قرار میگیره و مشکلی نیست فقط برای مصارف خانگی کمی سخت میگیرن البته من موافق اون هم نیستم ولی خوب فعلا باید موارد دیگر و مصلحتها رو هم در نظر گرفت.

یه خورده اخبار رسانه های داخلی رو هم نگاه کنید متوجه میشید رئیس جمهور و یا هیئت دولت خیلی از پروژه ها رو با ویدئو کنفرانس افتتاح می کنن .

باز عرض می کنم قصد دفاع از دولت رو ندارم ولی باید در نقد هم همه موارد رو در نظر گرفت اگر من هم مسئول امنیتی کشور می بودم همین کار رو می کردم.
پیشنهاد میدم وقتی می خوایم در مورد کسی و یا پستی قضاوت کنیم خودمون رو جای اون فرد و مدیر بزاریم و ببینیم اگر ما بودیم چه می کردیم؟

ولی خوب این مبرم و بارزه که اینترنت ما خیلی کم سرعت و گران هست و باید فکری براش بکنن شاید نیاز به یک طرح ضربتی در این دو مورد و همچنین اینتانت ملی هم باشه.

یه چند تا مثال هم از اون حرف آقا در مورد دولت بیارین ممنون میشم البته قصد توهین ندارم ولی برای خودم هم سوال شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]كره جنوبي در حال حاظر سريع ترين سرعت اينترنت دنيا رو داره از خيلي از كشورهاي كوچك اروپايي جلوتر هست و آمريكا و ‍ ژاپن هم فاصله زيادي ازش دارند .



من شخصا مشكل زيادي با سرعت اينترنت ندارم ! (هر چند كه خيلي پايين هست)

اما بايد بگم كه مبلغي كه بابت اين سرعتها ميگرند حلالشون نيست ! .

30 هزار تومن براي نامحدود 128 !

خوب اگر سرعت بالا نميديد لااقل اين سرعت پايين رو اينقدر گرون نفروشيد .[/quote]

سلام ...
برادر بهت خوب گفت 30 هزار تومن برای 128 نا محدود ...
اینجا 128 نا محدود رو حدود 40 تومن می فروشن ...
128 با حجم 2 گیگابایت رو 13 هزار تومن در ماه ....


حالا مثلا دلشون خوشه ... یارو اینترنت آفلاین می زنه و نود و پنج درصد چیزهایی که می گیره همش فیلم پورنه هست ... یعنی فکر می کنید این فیلم ها رو با اینترنت عادی دانلود می کنن !؟

این یه جور بی اعتمادی متقابل نسبت به کاربران اینترنت و حکومت ایجاد کرده .... حکومت می گه مردم ایران از دم فاسدن ... مردم هم می گن حکومت می ترسه که ...

فیلترینک هم شده مسخره بازی صرف ....
یارو شب می خوابه و صبح بلند می شه ، می گه مدیر قبلی روزانه مثلا 2000 تا صفحه رو فیلتر می کرد من با فیلتر کردن 5000 صفحه یه کارنامه ی بهتری ار خودم به جا می زارم ...
از بعد از همین فتنه ی اخیر دیگه پدر ما رو با این فیلترینگ در آوردن ... تر و خشک رو دارن با هم می سوزونن ...
اعصاب برای ما این فیلترینگ نزاشته ....
این فیلترینگ رو من یه زمانی بود که احساس نمی کردم اصلا وجود داره و جدیدا از هر ده صفحه ای که باز می کنم 2 تاش باید بخوره به فیلتر ... فیلتر شکن هم موجود می باشد ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]

این یه جور بی اعتمادی متقابل نسبت به کاربران اینترنت و حکومت ایجاد کرده .... حکومت می گه مردم ایران از دم فاسدن ... مردم هم می گن حکومت می ترسه که ...
[/quote]

این بی اعتمادی رو قبل از هر چیز خودمون ایجاد کرده ایم وقتی طبق آمار رسمی 80 درصد واژگان فراخوانی شده محتوای سکس در بر دارد دیگر جای برای فرصت دادن به زیر آب زدن مقدسات افراد نیست و اگر دیدگاه بر احترام به شعور ملت باشد باید از همین الان به فکر تاسیس کاباره و ... باشیم icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.