najaf47

***از علاقه جوانان ایرانی به اینترنت برای براندازی استفاده کنید***

Recommended Posts

بسمه تعالی

با سلام

[b][i][color=red]پیشنهاد مشاور پیشین امنیت ملی اسرائیل به اوباما؛[/color][/i]
[size=18][color=indigo]از علاقه جوانان ایرانی به اینترنت برای براندازی استفاده کنید[/color]
[/size][/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/12125_167.jpg[/img]
[b][size=14]
[color=brown]مشاور پیشین امنیت ملی اسرائیل به اوباما پیشنهاد داد که شیفتگی جوانان ایران به اینترنت و علاقه آنها به شبکه‌های اجتماعی که تاثیرات سیاسی مخرب آنها تاکنون ثابت شده است، باید مورد بهره برداری قرار گیرد.[/color]
[/size][/b]

[b][color=orange]به گزارش گرداب به نقل از فارس، چوك فريليچ، مشاور پيشين امنيت ملي رژيم صهيونيستي، در سرمقاله خود در مركز امور بين المللي و علمي بِلفِر (Belfer Center) با بيان اينكه تغيير رژيم در ايران بايد اولويت اول خاورميانه امروز باشد، براي اين تغيير رژيم و فروپاشي آن 5 پيشنهاد را به اوباما ارائه كرد.[/color]

اين استاد دانشگاه تل‎آويو، هاروارد، كلمبيا و نيويورك در مقاله خود تحت عنوان "تمركز بر ايران" ضمن آنكه با صراحت از "تغيير رژيم ايران" سخن مي گويد؛ مي نويسد: قيام هاي مردمي كه سراسر خاورميانه را فراگرفته‌اند در نوع خود خيره كننده‌اند و از قرار معلوم نيز هنوز در ابتداي راه خود قرار دارند. چشم انداز كلي خاورميانه بعد از چند دهه سكون و بي‎تحركي اكنون برابر ديدگان ما در حال دگرگوني است. منطق حكم مي‌كند كه آمريكا تلاش كند تحولات را در مسير مورد نظر خود هدايت كند.

بحث در اينجا، ليبي نيست. ليبي خود اهميتي ندارد بلكه اين نتيجه تحولات آن است كه مي تواند تاثيرات مهمي داشته باشد. اينكه به قذافي اين امكان داده شود كه در نهايت پيروز شود يا خير، تاثيرات خاص خود را بر روند آتي قيام ها در كشورهاي ديگر منطقه خواهد داشت.

مشاور امنيت ملي اسرائيل كه پيش از اين نيز مقالاتي را عليه جمهوري اسلامي نوشته و سخن گفتن از "لزوم تغيير رژيم در ايران‌" به امري عادي براي او بدل شده است، در ادامه مدعي مي شود: با شتاب روزافزون تحولات در خاورميانه، توجهات از ايران منحرف شده است، ايراني كه همه شرايط انقلابي لازم را كه عامل اصلي قيام‎هاي جهان عرب هستند، داراست.

جمعيت ناآرام و جوان ايران مثل جمعيت جوان ديگر كشورهاي منطقه است، اما در عمل از آنها تحصيل كرده‎تر و آشناتر با جهان امروز است. تغيير رژيم در ايران بايد اولويت اول خاورميانه امروز باشد و مسئله‎اي است كه تقريبا همه هم‎پيمانان آمريكا در منطقه و فراتر از آن مي توانند درباره آن با هم به توافق برسند. همه خواستار سرنگوني رژيم كنوني ايران هستند. تغيير در ايران باعث تغيير كلي منطقه در همه سطوح سياسي، اجتماعي- اقتصادي و نظامي- استراتژيك خواهد شد. اين در واقع مي تواند نشانه ظهور خاورميانه جديد باشد.

وي مي افزايد: به‎جاي داشتن اميدهاي واهي براي تعامل با تهران كه دولت اوباما خود مي داند به جايي نخواهد رسيد، مسئله اصلي، اعمال تلاش هايي با رهبري آمريكا در عرصه عمومي و پشت صحنه براي ايجاد شكاف در رژيم ايران است.

چوك فريليچ همچنين معتقد است كه تغيير رژيم در ايران بايد فقط از داخل و از سوي مردم اين كشور صورت گيرد و اساساً نمي توان آن را از بيرون اعمال كرد، اما مي توان به آن كمك كرد، حمايت كرد و تغذيه و تشويق و پشتيباني لازم را براي اجراي آن ارائه کرد. نبايد اجازه داد موفقيت رژيم در مهار تظاهرات مردمي ژوئن 2009 و تظاهرات محدودتر ايام اخير‌، تكرار شود.

فريليچ همچنين مي نويسد: اكنون بهترين زمان براي رهبري آمريكا جهت ايجاد يك فرايند جديد در منطقه است. آمريكا صرف‎نظر از هر اقدامي كه بكند يا نكند، در هر صورت مورد سرزنش واقع خواهد شد. برخي مدعي خواهند شد كه اين كشور به اندازه كافي مداخله نكرده است و برخي ديگر مي گويند كه بيش از حد مداخله كرده است. ايران يك آزمون بزرگ است و مكاني است كه رهبري آمريكا مي تواند باعث تغيير شود.
[size=16][color=red]
5 تدبيري كه وي به اوباما آنها را توصيه مي كند، به قرار زير هستند:[/color]
[/size]

[color=red]1.[/color] درخواست صريح از سوي باراك اوباما از مردم ايران براي قيام عليه رژيم به جاي اظهارات دوپهلو و غيرمستقيمي كه تاكنون براي حمايت از تغيير صورت گرفته است. هرگز هيچ فرصتي بهتر از اين پيش نمي آيد. اين موضوع مي تواند با نگاهي به آينده بهتر و جديد براي ايران بعد از تغيير رژيم بيان شود مثل ابراز اميد براي برقراري رابطه با آمريكا به عنوان تقدير از اين قيام.

[color=red]2. [/color]گسترش جدي دامنه تحريم هايي كه در حال حاضر به خاطر برنامه اتمي ايران عليه اين كشور وضع شده اند طوري كه شامل رفتارهاي رژيم و تدابيرش براي مهار معترضان نيز بشود. تحريم هاي جدي نه ‎فقط بر رژيم بلكه بر مردم ايران نيز تاثير مي گذارد. تغيير رژيم دردناك خواهد بود اما به قيمت ارزان به‎دست نمي آيد.

[color=red]3.[/color] حمايت مالي و مادي گسترده از گروه هاي مخالف در ايران به‎صورت مستقيم يا پنهاني.

[color=red]4.[/color] شيفتگي جوانان ايران به اينترنت و علاقه زبانزد آنها به شبكه هاي اجتماعي كه تاثيرات سياسي مخرب آنها تاكنون ثابت شده است، بايد مورد بهره برداري قرار گيرد. اين كار مي تواند مثلاً از طريق ارسال غيرمستقيم تعداد انبوهي آي‎پد و ديگر تجهيزات اينترنتي رايگان صورت بگيرد. به جاي برنامه "اتمي‎ها براي صلح‌" مي‎توان برنامه "اَپِل‎ها براي آزادي‌" را اجرا كرد.
[color=red]
5.[/color] ايران، ليبي نيست. ايران كشوري بسيار بزرگ و داراي قابليت انتقام گيري است بنابراين حتي نرم‎ترين گزينه هاي نظامي مثل تعيين محدوده پرواز ممنوع نيز در مورد اين كشور كارايي ندارند. اما زماني كه ناآرامي گسترش يابد، برخي از تدابير بسيار محدود را مي توان اعمال كرد مثل ايجاد اختلال در ارتباطات رژيم.

وي مقاله خود را اين‎چنين به پايان مي رساند كه تدابير فوق احتمالا موفق به ايجاد تغيير مورد نظر در ايران نخواهد شد، اما نتايج منفي آن در سطح حداقلي قرار دارند. چطور مي توانيم شكست خود را توجيه كنيم در حالي كه حتي تلاش نكرده باشيم از فرصت ها استفاده كنيم؟

البته نبايد اين نكته را از نظر دور داشت كه آمريكا همه اين 5 گزينه را تاكنون براي براندازي جمهوري اسلامي به كار بسته؛ اما هيچ‎گونه موفقيتي در اين جهت كسب نكرده است. نكته ديگر اينكه بايد به اين واقعيت اذعان كرد كه غرب در چند سال اخير به صراحت از اقدام جهت تغيير رژيم در ايران سخن مي گويد و از اينكه علناً از تلاش براي براندازي ايران دم بزند و موضع خصمانه خود را بروز دهد هيچ ابايي ندارد.[/b]

منبع: [url=http://www.gerdab.ir/fa/news/5337/%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%87-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF]گرداب[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر میرسه که این گروه می خواهند تو سایت های ایرانی اختلال ایجاد کنند و بیشتر از DDOS و DOS استفاده کنند. وگرنه امنیت سایت های دولتی از بابت حملات نفوذی مانند Sql Injection یا حملات به سرور ها نسبتآ بالا هست و تنها همین یک راه براشون مونده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در حال حاضر با توجه به اتصال كامپيوترهاي ادارات به اينترنت سطح امنيتي اونها به شدت پايين اومده.قبلا كارمندان در زمان اداري كمتر به اينترنت رفت امد داشتند ولي امروزه اينترنت خيل ي قوي تر از گذشته شده . من احساس خطر ميكنم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام برادر نجف
[quote]
پیشنهاد مشاور پیشین امنیت ملی اسرائیل به اوباما؛
از علاقه جوانان ایرانی به اینترنت برای براندازی استفاده کنید[/quote]

شاید جوانانی در ایران باشند که اینها بتوانند بر روی آنها حساب باز کنند و به طبع ناارام آنها دل ببندند، ولی مطمئنا تعداد بسیاری از جوانان ولایی جامعه را از یاد نبرده اند.

به هر حال به نظر من اینها تنها فکر هایی هست که تا زمانی که جوانان مسلمان در این کشور هستند هیچ اهمیتی نخواهند داشت و تنها کاربرد این، ابراز عقیده ها پر کردن فضای سایبری از تبلیغات بر علیه ما است.

پس با اینکه این مسایل را مطرح می کنند، ولی در نبرد جدید بر علیه ما بیشتر به مقابله با اسلام از طریق گسترش ابتذال پرداخته اند، تا دیگر چنین جوانانی در کشور نداشته باشیم.

ارادتمندیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

مشکل از اینجا ناشی می شه که اکثر جوانان با توجه به تبلیغات رسانه های داخلی و فیلترینگ از حضور در رسانه های اجتماعی ( مثل فیس بوک یا توییتر و یا سایر فروم ها ) چشم پوشی می کنند و طرف موافق بر اندازی ، اکثریت رو به دست می گیره و با یه هجمه ی تبلیغاتی جوان یا نوجوانی رو که از روی کنجکاوی به این رسانه ها سرک می کشه رو متقاعد می کنند که همه ی جوانان علیه نظام هستن ...

تبلیغ ضد فیس بوک و رسانه های اجتماعی هم معمولا به ضررشون تموم می شه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این رو هم فرامش نکنیم که میشه ادعا کرد فضای سایبر هم در اختیار وبلاگهای ولایی و طرفدار قرار داره و چنان موجی در ایجاد سایتها و بلاگ های حزب الهی راه افتاده که کوچکترین موردی به سرعت واکنش وسیعی در این فضا به وجود میاره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.