RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

[quote]منم میدونم جواب بمب با بمب خطرناکه
اما جواب هر شری مطابق همان شر است
اما بازم خطرناکه[/quote]

آقا این Mohamad3000 آخرش کار دستمون میده ها! سایت رو مورد حمله ی هسته ای قرار ندن؟ :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اين فكر رو كه ايران بمب نداره بايد احمقانه فرض كرد ! چون راه بدست اوردن و خريد بمب يا مواد درست كننده اون زياده . خودشون يك سي آمار مبني بر وجود 24 كلاهك در ايران دارند كه خريداري شده ! اون هم 200 كيلوتن يعني 10 برابر بمبي كه توي ژاپن انداخته شد ! ..[/quote]
بابا چه خبره مگه میخوان کجا رو بزنن! :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

دوستان لطفا این بحث که ما بمب اتم داریم را متوقف کنید ...

چون ما نداریم

ما بمب اتم نداریم

ساختن بمب اتمی به هر نحو و هر نوع و به کار بردن آن علیه هر نژاد یا بشری حرام شرعی میباشد

((حضرت آیت الله خامنه ای ))

با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]اوني كه اين بمب ها رو داره معني واقعي اون رو ميفهمه و بيشتر ميترسه ! تقريبا تمام كشورهاي دنيا يا به بمب اتم مجهز هستند يا قدرتي بمبي اونجا مستقر كرده !

اين فكر رو كه ايران بمب نداره بايد احمقانه فرض كرد ! چون راه بدست اوردن و خريد بمب يا مواد درست كننده اون زياده . خودشون يك سي آمار مبني بر وجود 24 كلاهك در ايران دارند كه خريداري شده ! اون هم 200 كيلوتن يعني 10 برابر بمبي كه توي ژاپن انداخته شد ! ..

اصلا معلوم نيست دقيقا اين كشورها به چه تعداد بمب توليد كردند و الان چند تا بصورت عملياتي دارند ! هيچ يك آمار صحيحي از تسليحات اون يكي نداره ! و معلوم نيست دقيقا چه تعداد از اين بمب ها توي كشور هاي جدا شده از اتحاد جماهير شوروي بجا مونده ! و چه تعداد فروخته شده[/quote]


من اصلا با استفاده از بمب اتم موافق نیستم ..... اولا شرعا حرام است دوما مشکلی از ما رو حل نمی کنه

استفاده از بمب اتم توسط ما یعنی فاجعه برای ما

برای مقابله به مثل در حملات اتمی راههای زیادی وجود داره که از قبل باید به فکر آن بود[/quote]
بمب اتمو که صرفا برای استفاده نمی خواهیم توجه کنید اگه ما نیروی متعارف داشته باشیم ودشمنمان هم متعارف وهم نامتعارف اون موقع شاید دشمن در صورت کم اوردن این اجازه رو به خودش بده که از نامتعارف ها استفاده کنه ولی اگه ماهم نامتعارف داشته باشیم اون موقع دشمن دیگه نمی تونه از نامتعارفاش استفاده کنه چون میدونه در این صورت ماهم استفاده می کنیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستان ديشب تلويزيون يكي از سخنرانيهاي امام خميني پخش ميكرد ايشان توي صحبتهايي كه ميكردند نكته جالبي رو بيان كردن در اون زمان (( آمريكا با سرنيزه به جنگ شما نمي آيد بلكه با قلم به جنگ شما خواهد آمد)) ما همه منتظريم كه اونا با چندتا بمب افكن بياد نقاطي رو هدف قر ار بده اما اونا مامردم ايران رو خوب ميشناسند تاريخ مارو بررسي كردند مي دونند كه اگه كشور مارو اشغال كنند مثل مغولها و يونانيها و افغانها و .... بايد با سرشكستگي و خفت اين كشور رو ترك كنند ولي به نظر من ما بايد از جنگ نرم دشمن بترسيم و فكر نكنيم كه اونا كوتاه امدند و ديگه خبري نيست اونا فكر و مغز جونان مارو هدف قرار ميدند چون ميدونند كه هروقت دروازه هاي اين مملكت باز شده علت اون بي تفاوتي مردم بوده و فرو رفتن در خواب خرگوشي كه اگه دشمن بياد برامون بهتر ميشه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام بر مجاهدان راه خدا.....
سعید قاسمی می گفت این فتنه یک چیزی هست که دوست و دشمن نمی شناسه شما توی دشمن برادر و خواهر دوست فرزند بهشتی و همت و.... رو می بینین.
این جنگ خیلی سخته اینه که جهاد در جبهه رو جهاد اصغر می گن و جهاد با نفس رو جهاد اکبر ما تجربه کردیم که دشمن تونست تا توی خونه های ما بیاد و از برادرا و خواهرهای ما بر علیه خود ما استفاده کرد پس باید هوشیار و دانا باشیم که باز این سنگر دفاعی ما که ولایت و فرهنگ ایرانی است نشکنه که اینت می تونه اخرین سنگر ما باشه..
در مورد ژاپن هم بگم این کمشور قبل از بمب اتم هم می خواست تسلیم بشه اما این انفجار این قضیه رو سرعت بخشید وگرنه ژاپن و مردمش اگر می خواستن باز هم جنگ رو ادامه بدن امریکا نمی تونست کار زیادی از پیش ببره اما این اتفاق نیفتاد و استفاده از بمب اتم در ژاپن نشان از ضعف امریکا در این کشور و به بن بست رسیدن داره اما همین نسخه رو برای ایران نمی شه پیچید چون ما عادت داریم از روی پیکر برادرا و خواهرهامون برای حمله به دشمن رد شیم و با دیدن خون هم وطنانمون خونمون بیشتر به جوش می اد و باز دلاوری .......
یاری مجاهدان راه خدا حقی است بر ما......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باراک اوباما به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه این کشور دستور داده است که دور جدید مذاکرات در مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با ایران را برای انجام معامله سوخت هسته ای برگزار كند.

بنابر گزارش رجانیوز، امریکا قصد دارد در طی سه هفته آینده نمایندگان خود را به وین فرستاده تا به همراه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و نمایندگان 1+5، مذاکرات خود را با ایران برای مبادله سوخت هسته ای آغاز كنند.

روز گذشته نيز نخست‌وزیر ترکیه با اشاره به فعالیت‌های دیپلماتیک ترکیه برای اقناع جهانی در خصوص بیانیه تهران تصریح کرد: من در گفتگوی تلفنی یک ساعت و پانزده دقیقه‌ای با رئیس‌جمهور آمریکا درباره موضوع مبادله اورانیوم با وی گفتگو کردم و او شخصاً از اقداماتی که انجام داده‌ایم، تقدیر کرد.

ايران سه روز پيش در عمل به بند شش بيانيه تهران، نامه اعلام موافقت خود با بيانيه را به آژانس بين‌المللي اتمي تحويل داد. بر مبناي همين بند از بيانيه، گروه وين (امريكا، روسيه، فرانسه و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي) نيز بايد موافقت خود را بيانيه اعلام كنند.

اين در حالي است كه آژانس براي اعلام موافقت در اين زمينه نياز به مصوبه شوراي حكام دارد و مديركل آژانس بايد بيانيه را در نشست فصلي كه حدود 10 روز ديگر آغاز مي‌شود، به رأي اعضا بگذارد.

در صورت موافقت نهايي امريكا براي آغاز دور جديد مذاكرات، به نظر مي‌رسد روسيه و فرانسه نيز مخالفتي در اين زمينه نداشته باشند.

با اين حال، اخبار رسيده به رجانيوز حاكي است علاوه بر مذاکرات برای تبادل اورانیوم غنی شده ایران، هدف دیگر امریکا از انجام مذاکرات با ایران درخواست توقف عملیات غنی سازی دو آبشار 164 سانتريفیوژی ایران است که هم اکنون در حال فعالیت برای تولید اورانیوم غنی شده 20 درصدی در مجتمع غنی سازی اورانیوم نطنز است و تاكنون مقادير قابل توجهي اورانيوم 20 درصد توليد كرده‌اند.

اين در خواست در شرايطي قرار است مطرح شود كه امريكايي‌ها در دوره بوش پيش‌شرط قطعي براي انجام هرگونه مذاكره را تعليق كامل فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران عنوان مي‌كردند. با اين حال، پس از اطمينان از ناكارآيي ادامه اين رفتار در مذاكرات ژنو يك ويليام برنز حاضر شد و رسانه‌هاي غربي براي توجيه اين حضور، از وي به‌عنوان عضو ناظر نام بردند.

برنز اما يك سال بعد (نهم مهرماه 88) بار ديگر در مذاكرات ژنو ميان ايران و نمايندگان 1+5 حاضر شد و در حالي كه ايران نه تنها فعاليت‌هاي هسته‌اي خود را به حالت تعليق در نياورده بلكه بر تعداد سانتريفيوژهاي خود در نطنز افزوده و خبر احداث سايت جديد هسته‌اي به نام فوردو در دل كوه‌هاي اطراف قم را نيز اعلام كرده بود، وي پنج بار از سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران درخواست وقت براي مذاكره كرد و سرانجام به مدت 45 دقيقه با او گفت‌وگو كرد.

امريكايي‌ها چند روز بعد از آن نيز رسماً به‌عنوان يكي از طرف‌هاي فعال مذاكره با ايران در گفت‌وگوهاي وين شركت كردند تا بدون اينكه هيچ حرفي از تعليق غني‌سازي در ميان باشد، براي تبادل سوخت مذاكره كنند.

به نظر مي‌رسد جمهوري اسلامي اساساً ادبيات تعليق را ادبيات تاريخ مصرف گذشته مي‌داند و در بيانيه تهران نيز كه بايد مبناي مذاكرات با گروه وين و تهيه توافقنامه كتبي باشد، هيچ‌گونه اشاره‌اي به اين موضوع نشده است.

در عين حال، اوباما كه پيش از اين وعده داده بود موضوع ايران را تا پايان 2009 حل خواهد كرد و حتي براي اين وعده، ضرب‌الاجلي تلويحي نيز به ايران داده بود كه در رسانه‌ها به ضرب‌الاجل ژانويه معروف شد، در حال حاضر با مشاهده ادامه روند صعودي پيشرفت‌هاي ايران و افزايش ذخيره اورانيوم 3،5 و 20 درصد در اين كشور، و همچنين پيروزي‌هاي ديپلماتيك پي در پي كه نمونه آن بيانيه تاريخي تهران بود، چاره‌اي جز بازگشت به مذاكرات آن‌هم در چارچوب بازي طراحي شده از سوي ايران نمي‌بيند و حتي حاضر شده پالس‌هاي مثبتي نيز ارسال كند.

پس از درخواست دولت امریکا از مجلس نمایندگان و مجلس سنا برای به تعویق انداختن تصویب قعطنامه های تنظیم شده در این مجلسین برای تحریم بخش انرژی ایران و همچنین تعویق رسیدگی به قعطنامه پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل در زمینه تحریم ایران، دستور به كلينتون براي آغاز مذاكرات وين، پالس مثبت ديگري است که اوباما برای به انجام رساندن معامله هسته ای تبادل سوخت ارسال كرده است.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=51233

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
افشای دستوراوباما به هيلاري کلینتون برای انجام مذاکرات در وین با مقامات ایرانی و متعاقب آن اظهارنظر کلینتون که امریکا با برزیل در مورد ایران دارای "اختلافات جدی و بزرگی" است، موجب شد که وزارت امورخارجه برزیل، بخش‌هایی از نامه اوباما به رئیس جمهور برزیل لولا داسیلوا را انتشار دهد.

وزارت خارجه برزیل امروز نامه 20 آوریل 2010 (31 فروردين 89) اوباما به رئیس جمهور برزیل را در مورد معامله سوخت راکتور تحقیقاتی تهران منتشر كرد.

رجانيوز پيش از اين، در خبري با عنوان "اوباما در نامه خود به رئيس‌‌جمهور برزيل و تركيه چه نوشت؟"، از اين نامه خبر داده و نوشته بود: «رئيس جمهور آمريكا پيش از نشست تهران و اجلاس گروه 15 در ماه مي به روساي جمهوري برزيل و تركيه موافقت خود را با انتقال سوخت ايران به يك كشور ثالث اعلام و از مواضع قبلي خود عقب نشيني كرده بود.
باراك اوباما در اين نامه تأكيد كرده است كه با يك كشور ثالث و مشخصاً انتقال سوخت ايران به تركيه در جريان تبادل سوخت موافق است.»


در نامه 20 آوريل اوباما به داسيلوا، صراحتاً از موضع قبلي امريكا عقب‌نشيني شده و به امانت گذاشتن سوخت ايران در يك كشور ثالث (مشخصاً تركيه) پذيرفته شده است.

در بخشی ازاین نامه آمده است:

«من با شما موافق هستم که مبادله سوخت راکتور تحقیقاتی تهران موقعیتی است که برای انجام مذاکرات وسیع تر در مورد موضوعات ریشه ای که جامعه جهانی در مورد برنامه هسته ای ایران در نظر دارد، ایجاد کرده است. ازشروع فعالیت، نقطه نظر من این بود که درخواست ایران یک نقطه روشن برای شروع مذاکرات و ایجاد اعتماد متقابل می تواند باشد و بنابراین می توان یک زمان و فضای مناسب برای فرآیند مذاکرات و گفتگوهای جدی باز كرد. و این دلیل آنست که چرا دولت امریکا قویا از پیشنهاد مدیرکل پیشین آژانس انرژی اتمی آقای دکتر البرادعی پشتیبانی و حمایت كرد.

پیشنهاد آژانس بین المللی انرژی هسته ای مناسب و عادلانه بود و برای دو طرف که به همدیگر اعتماد متقابل کنند، پیشنهاد خوبی بود. برای ما ارسال 1200 کیلوگرم اورانیوم غنی شده ایران به خارج از کشور نقطه اعتمادسازی محسوب می شود و هم ذخیره اورانیوم ایران را کاهش می دهد و هم از تنش‌های منطقه ای جلوگیری می کند.

من می خواهم اعلام کنم که این پارامتر یک پارامتر اساسی برای امریکا محسوب می شود و برای ایران هم دریافت سوخت هسته ای که مطمئن باشند می توانند ازسوخت آن برای راکتور تحقیقاتی تهران که ایزوتوپ‌های پزشکی تولید می کند، استفاده نمایند، وقتي که اورانیوم غنی شده آن را خودشان تولید کرده اند. و ایران می تواند بدینوسیله مقاصد صلح آمیز هسته ای خود را نشان دهد.

علی رغم صدور پنج قعطنامه ازسوي شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار توقف تولید اورانیوم غنی شده در ایران بوده است، ما آماده بودیم که این امکان را ایجاد كنيم که ایران از اورانیوم غنی شده خود برای این معامله هسته ای استفاده كند و اين، یک علامت مشخص از آمادگی ما است برای اینکه بخواهیم مسیری ازاعتماد سازی دوطرفه ایجاد كنيم.»

اوباما همچنین در ادامه نامه در ارتباط با ترکیه اعلام می کند که " من از برزیل می خواهم که این پیشنهاد به ایران داده شود که اورانیوم خود را به‌صورت امانت در ترکیه بگذارند و همزمان سوخت راکتور تحقیقاتی تهران آماده تولید شود."

انتشار اين نامه از سوي برزيل در واكنش به لفاظي‌هاي كلينتون و روشن شدن عقب‌نشيني اوباما و پذيرش ايده كشور ثالث، در حالي است كه پيش از اين در جريان مذاكرات وين (اكتبر 2009)‌ نماينده آمريكا در مذاكرات چندين بار خطاب به طرف ايراني تصريح كرده بود كه آقاي اوباما به هيچ وجه با تبادل سوخت در خاك ايران و يا يك كشور ثالث موافق نيست.

بنابراين گزارش، ايده اوليه آمريكا كه در نامه‌اي به ايران نيز اعلام شده بود انتقال سوخت از ايران به روسيه به منظور افزايش غناي محموله اورانيوم تا سطح 20درصد و سپس انتقال به فرانسه و تبديل به ميله‌هاي سوخت بود كه مقامات ايراني خواستار ارائه تضمين‌هاي عيني شده بودند.

درعين حال طرف‌هاي مذاكره كننده با ايران در وين شامل آمريكا، روسيه، فرانسه و آژانس بين المللي اتمي به تضمين‌هايي از مرجع شوراي امنيت سازمان ملل و يا شوراي حكام آژانس اشاره كرده بودند اما ايران اين تضمين‌ها را ناكافي دانسته بود.

[color=red][b]افشاي قسمتي از نامه‌ي اوباما به روساي جمهور برزيل و تركيه نشان مي‌دهد برخلاف اظهار نظر شتاب‌زده برخي افراد در داخل مبني بر اينكه ايران از موضع قبلي خود عقب نشيني كرده است اين دولت آمريكا است كه ايده اوليه خود را پس گرفته و جمهوري اسلامي نيز تضمين‌هاي كافي را در بيانيه تهران پيش بيني كرده‌است.[/b][/color]

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=51283

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تقریبا بعد از اون همه پرت و پلا گویی تازه فهمیدند که نمیتونن خارج از قاعده ی بازی که حالا ایران اون رو نوشته بازی کنن.

بازی برای ما هم سخت خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين وسط دم تركيه گرم كه واقعا خودشو يه كشور اسلامي نشون داد
تو اين چند وقته خيلي عالي خودشو تو جريان هاي ايران و غزه دخالت داد .........و قدرت ديپلماسي خودش رو به جهان داره نشون ميده......فقط مونده تو كشور خودشون كه حجاب رو قانوني كنن
ديديد كه تو امريكا چطور در مورد پرونده ي هسته اي ايران دفاع كرد و از خطر برنامه ي اتمي اسراييل حرف زد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.