nasirirani

فورى؛حمله عربستان به يمن: تانكهاي سعودي وارد يمن شدند

Recommended Posts

فعلا كه بنده سايت الجزيره را ديدم(رسانه اي كه لحظه به لحظه تحولات منطقه و از جمله يمن را پوشش مي دهد) چنين خبري نديدم.
از حكام عربستان بعيد است چنين حماقتي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا رضا مرسی من که باید برم دو سه ساعتی فکر کنم ببینم کی به کیه.
جناب copout درسته که اندیشه ی مهدویت یکی از زیباترین اندیشه های اسلامه اما جایی هست که دقیقا مرز بین حق و باطل به اندازه ی یک تار مو هست برای همین ما ها باید در این مورد یکم واقع گراییمون رو افزایش بدیم.
مشکل اصلی ما مسلمان ها اینه که هممون منتظر ظهور آقا هستیم در حالی که اگه به جای اون یک قدم در جهت آن دنیای موعود قدم برداریم خیلی بهتره.
کی گفته بدون ظهور حضرت مهدی هیچ وقت دنیا نمی تونه صلح واقعی رو ببینه؟ درسته خیلی سخته اما اندیشه ی مهدویت به نظر من می تونه این کار رو انجام بدهیا حداقل یک قدم به سمت آن حرکت کنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]
الله اعلم.
پیامبر گرامی اسلام(ص) در صدر اسلام فرمودند همانگونه شما اکنون فارس ها را با شمشیر به اسلام فرا میخوانید در آخرزمان زمانی فرا میرسد که آنها با شمشیر شما را به اسلام فرا میخوانند.[/quote]

سه چهارم حرف های پیامبر تحریف شده هستند احتمالا این هم یکی از اون هاست مگه میشه یکی رو با شمشیر به سالام فرا بخونی اسلام واقعی سرشار از دموکراسی واقعیه نه این حرفا[/quote]

قال النبی (ص) :فی فارس ضربتموهم علی تنزیله و لا تنقضی الدنیا حتی یضربوکم علی تاویله . بحار الانوار ج 64 ص 174

پیامبر اسلام (ص) در مورد قوم فارس فرمودند که شما بر سر نزول قرآن (و پذیرش آن از جانب ایشان) با ایشان خواهید جنگید و ایشان را خواهید زد و دنیا به آخر نمی رسد (کنایه از حتمی بودن واقعه) تا آنکه بر سر تاویل قرآن (معنا و عمل به قرآن) با شما خواهند جنگیدو شما را خواهند زد.

در روایت از فعل یضرب استفاده شده یعنی شما ایشان را خواهید زد ( و پیروزی شما به خاطر حقانیت شما خواهد بود نه در قدرت و سلاح شما ) و گردش ایام چنین خواهد بود که زمانی هم فرا خواهد رسید که آنها شما را خواهند زد (کنایه از پیروزی برشما بخاطر حقانیت دعوت و پیام . پیروزی با نصرت الهی است) بخاطر معنای قرآن و شما را وادار به پذیرش پیام و معنی قرآن خواهند کرد .

................................................................................................................................

انشاء الله که انتقام بحرین رو در یمن از وهابی ها بگیریم .

البته ورود احتمالی عربستان برای ایجاد رعب و وحشت در انقلابیون برای پذیرش طرح شورای همکاری خلیج فارس است . خیالی احمقانه و عملی پشیمان ساز برای عربستان .

اشتباهات پی در پی عربستان در ورود به فاز نظامی در برخورد با انقلابیون فقط باعث شده که عربستان محوریت خودش رو در اعراب و جایگاهش بعنوان سخنگوی کل اعراب از دست بده و یک اختلاف لاینحل بزرگ و انشقاق و شکاف بزرگ در صفوف اعراب بوجود بیاد .

حمله نظامی نشانه به بن بست رسیدن تفکر هست که باعث توسل به خشونت و زور شده .

.........................................................................................................................

در مورد حمله ایران به بحرین برای جلوگیری از حمله آمریکا باید گفت که در اینصورت بحرین تبدیل به باتلاقی برای ما خواهد شد که فاتحه کشور خونده میشه دقیقا مشابه وضعیتی که ما اگر در جنگ خلیج فارس با صدام بر علیه آمریکا متحد میشدیم مورد حمله جهانی قرار میگرفتیم و یا اگر برای تعقیب طالبان وارد خاک افغانستان میشدیم بجای آمریکا در باتلاق افغانستان دست و پا میزدیم و اونها هم همین رو میخواستند و اگه نقشه شون میگرفت و ما فریب میخوردیم کشور رو به نابودی میکشوندیم و همه زیر ساخت های ما رو هم نابود میکردن تازه اگه کشور اشغال نمیشد توسط ائتلاف جهانی بر علیه ما به عنوان متجاوز .

نباید احساسی برخورد کرد .

..........................................................................................................................

در مورد نقش ایران در این انقلابها باید گفت که بدون حمایت ایران هیچکدام از این انقلاب ها از ابتدا شکل نمی گرفتند . ملتهای منطقه با امید به پشتیبانی ایرا ن در صورت مورد تعرض قرار گرفتن انقلاب کردن . وگر نه با حضور نظامی آمریکا و ناتو در منطقه میتونستن با براه انداختن حمام خون در سایه سکوت خبری و سانسور شدید هر گونه صدایی رو خفه کنند و از دیکتاتورهاشون حمایت کنن و یا اصلاحات مورد نظرشون رو اجرا کنن و آب هم تکون نخوره و دوباره بشن مدافع حقوق بشر و تازه منت هم سر مردم بزارن . قدرتی که از راه افتادن حمام خون توسط آمریکا و ناتو جلوگیری کرده و حتی اونها رو هم وادار به حمایت و پشتیبانی ظاهری از سرناچاری با انقلاب ها و خواست مردمی کرده ایرانه .

بدون شک در سایه خلاء وجودی ایران و یا غفلت و سستی و تعلل ایران الان باید شاهد حمام خون و سرکوب خونین و فوری انقلاب ها در مصر و بقیه جاها می بودیم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلاخی انقلابیون یمنی بدست آل سعود + تصاویر دردناک
در حالی که قتل عام انقلابیون در یمن به شدت بالا گرفته و گزارش های ارسالی از یمن از شدت خونریزی در این کشور خبر می دهد، شاهدان از حضور نظامیان و تجهیزات سعودی برای سرکوب مردم یمن سخن می گویند.
اخبار رسیده حاکی است، بخشی از نیروهای نظامی یمن با خودداری از تیراندازی به هموطنان خود به صف انقلابیون پیوسته اند، اما در همین حال در روز گذشته نزدیک به 50 نفر از انقلابیون یمنی از زن و مرد و پیر و جوان توسط نظامیانی به قتل رسیده اند که اغلب شاهدان این نظامیان را نظامیان سعودی معرفی کرده اند.

[img]http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/6/29/111817_919.jpg[/img]

بنابر این گزارش، سربازان سعودی به همراه برخی از افراد گارد ریاست جمهوری به فرماندهی «احمد» فرزند «علی عبدالله صالح» و گروهی از نیروهای امنیت مرکزی این کشور که همچنان وفاداری خود را به صالح حفظ کرده‌اند در این جنایت دخالت داشته‌اند.

این در حالی است که «علی عبدالله صالح» همچنان در عربستان سعودی به سر می برد و اتاق سرکوب انقلابیون یمنی در این کشور و با حضور مقامات سعودی دستورات لازم برای سرکوب انقلابیون را صادر می کند.
[img]http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/6/29/111818_902.jpg[/img]

وز گذشته در خلال سرکوب انقلابیون توسط نیروهای سعودی و گارد ویژه علی عبدالله صالح، صحنه های فجیعی رخ داده است که حتی خبرگزاری هایی که خبرهای انقلاب یمن را با جانبداری از سعودی ها منتشر می کنند نتوانستند از مخابره تصاویر خشونت های روز گذشته یمن خودداری کنند.

نکته درد آور کشتار روز گذشته مردم یمن، شلیک تک تیراندازان سعودی و یمنی به مردم بی دفاع و حتی کودکان یمنی است، به گونه ای که روز گذشته یک کودک نیز توسط همین تک تیراندازها در یمن کشته شد.
[img]http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/6/29/111819_898.jpg[/img]


پدر این پسربچه به خبرگزاری رویترز گفت: «من از ماشین پیاده شدم تا کمی مواد غذایی بخرم؛ بچه ها را گذاشتم در ماشین بمانند. بعد صدای فریاد پسر بزرگترم را شنیدم. یک تیر درست به وسط سر پسر کوچکم خورده بود.»

به نظر می رسد تا زمانی که سازمان های بین المللی رفتار دوگانه خود در قبال انقلاب های عربی را بر همین منوال ادامه دهند، یمن همچنان شاهد سرکوب ها و خونریزی هایی خواهد بود که با هدایت سران آل سعود و با شلیک سربازان سعودی و یمنی به مردم یمن در حال انجام است. مساله ای که به شکل غم انگیزی در مورد بحرین هم صادق است و در آنجا هم سعودی ها با دخالت نظامی در حال سلاخی مردم این کشور هستند.

[img]http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/6/29/111821_446.jpg[/img]

[img]http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/6/29/111823_384.jpg[/img]

[url=http://www.tabnak.ir/fa/news/191677/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%88%D9%86-%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%84-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-+-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%A7%DA%A9]منبع خبر[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.