NavideZohour

Members
  • تعداد محتوا

    110
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

-2

درباره NavideZohour

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان سوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. باید قدر روسیه رو دونست و بهش بیشتر نزدیک شد تا اونا تو رودرواسی قرار بگیرن اگه فشارا به ایران زیاد شد یا جنگ شد به ایران کمک کنن.
  2. NavideZohour

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    کشوری به نام اسرایل وجود ندارد. مقاومت تا پیروزی با صاحب الزمان...
  3. NavideZohour

    ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

    اسراییل 10 سال دیگه نابوده http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=12558
  4. NavideZohour

    اخبار برتر نظامی

    [quote][quote]روسیه امسال در راستای قرارداد خود با سوریه در سال ۲۰۰۷، هواپیماهای پیشرفته "میگ ۲۹ ام۲" به این کشور تحویل می دهد.[/quote] وضع سوریه داره خراب تر میشه اگه ناتو بخواهد حمله کنه پدر این میگ 29 به درد سوریه نمی خوره[/quote] اگه ناتو بخاد به ما حمله کنه چی به درد ما میخوره؟
  5. عالی بود.فقط یه درصد مردم دنیا انسانن اونم ایرانیان [color=red]این دست مواضع، خلاف قوانین سایت هست و مشمول نژاد پرستی و توهین به اقوام دیگه میشه. شما در مرحله ما قبل اخراج بودید، و اگر یک تخلف دیگه انجام بدید. از سایت اخراج خواهید شد. REZAT1980[/color]
  6. NavideZohour

    ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

    100% مخالف تا زمانی که رژیم صهیونیستی از بین بره
  7. آمریکا جرات بازی کردن با دم شیر رو نداره.دلیلشم اینه با هر حمله و حمله ی موشکی ایران به اسراییل مردم این رژیم اشغالی سرزمین های اشغالی رو ترک میکنن و طرح اسراییل بزرگ!(که فعلا تو کوچیکشم موندن)خود به خود منتفی میشه.
  8. ملخ خورای کثیف
  9. NavideZohour

    شکار لحظه

    [img]http://up.vatandownload.com/images/m5fpv5rfprqav12uak6k.jpg[/img] عکسش فوق العاده بود
  10. من فکر میکنم سپاه یمنی که به یاری سپاه خراسانی میاد همین ادوات خوشگل جنگی صعودی ها باشه.دلیلمم اینه که یمن آخه چی داره که بخاد بیاد به ایران کمک کنه؟جمعیت داره سلاح داره چی داره؟تو روایات اومده سپاه یمنی میاد و به سپاه خراسانی کمک مکینه.نیروی نظامی ایران تا الان و 10 20 سال آینده اونقد قوی هست که نیازی به کمک نیروهای مسلح یمنی نداشته باشه.اما اون کمکی که میتونیم متصور باشیم همین نجهیزات خوشگل صعودی هاست.
  11. NavideZohour

    قذافی دستگیر و کشته شد!

    کشتن قذافی خیلی بو میداد... [quote]هدف بعدی به نظر من ایران هست. تا قبل از طرح اتهام ترور سفیر عربستان یک حدسهایی درباره جنگ بین ایران و عربستان زده بودم بخصوص بعد از مشاهده لیست خرید دهها میلیارد دلاری این کشور که نه همه لیست ولی حداقل دو سوم آن برای مقابله با توانمدیهای ایران بود. اکنون بعد از طرح این اتهام و واکنش خصمانه عربستان باید منتظر بود و دید چه رخ میدهد. باید ببینیم در زمان سفر حجاج رفتار عربستان چگونه خواهد بود؟ آیا اصلا به این زمان میرسیم؟ یا قبلش با عربستان در خلیج پارس درگیر خواهیم شد. به نظر من هدف آمریکا این هست که عربستان را به جان ایران بیندازد تا قوای هر دو طرف و منجمله ایران تحلیل برود و با برافروختن حس ناسیونالیستی عربی علیه ایران طرح نهایی را کلید بزند. باید بدانیم که درست هست طبق قوانین و عرف بین الملل اگر عربستان به ما حمله کرد حق پاسخ متقابل رو داریم ولی این موضوع برای ذهن عرب بیسواد ناسیونالیست قابل درک نیست و عربستان رو مرکز دنیای اسلام میدونه و داستان عرب و عجم خلفای راشدین دوباره شروع میشه و ما باید این بار حتی با تنشهای زیادی در عراق که روابط مناسبی باهاش داریم باشیم. اینطوری ایران بهانه حمله به اسرائیل و نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و افغانستان و جنوب خلیج پارس رو نخواهد داشت و بصورت خلاصه در نظر دارند یک جنگ تحمیلی دیگر تحمیل کنند تا برای یک مرحله طولانی دیگر ایران را از پیشرفت بازدارند. در زمان حال اگر شرایط به اوضاع بحرانی برسه باید حتی شده با امتیاز به عربستان از بروز جنگ جلوگیری کرد.[/quote] جنگ با ایران نخواهد بود اما احتمال جنگ با سوریه هست.آمریکا اگه میخاست به ایران حمله کنه تا الان میگرد این کارا برای فشار بیشتر به ایران و احتمالا زمینه سازی بیشتر برای حمله ی احتمالی به سوریه ست.د هر صورت احتمال حمله نظامی به ایران خیلی خیلی پایینه.
  12. احتمال حمله ی نظامی آمریکا به ایران خیلی کمه چون شیشه ی عمر آمریکا یعنی اسراییل دست ماست.اما این شیطان پست میخاد با تمام وجود به ایران لطمه بزنه که نشونگر عجز و درموندگی بیش از پیش این شیطان کثیفه.
  13. NavideZohour

    ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

    [quote]چند نکته: بلوکه کردن دارایی های ایران در بانک های خود و اروپا زدن هواپیماییی مسافر بری ایرباس ایران شهادت 279 زن و کودک بی گناه تحریم های کمر شکن کمک اطلاعاتی در کربلای چهار به عراق و قیچی شدن رزمنده که تنها یک گردان زنده در اومد ترور دانشمندان هسته ای ترور شخصیت ایران های مقیم در امریکا کمک به به تروریسیت های طالبان شرور خواندن ایران و...........................................................هزار یک دلیل دیگه امریکا پسر خوب عاشق چش و ابروی کسی نیست باید نوکری کنی تا اربابت بزار راحت باشی حال بعد از سی سال با دادن این همه جوون شهید و دانشنمد شهید خودت می خوایی آقایی کنی نمیزارن به نظرت چرا؟ ما از دست امریکا و شوروی راحت شدیم اما از دست تربیت شدگان و سرسپرداگان انها هیچ وقت راحت نمی شویم(نقل به مضمون)حضرت امام خمینی(ره)[/quote] کاملا موافق مرررررررررررگ بر شیطان بزرگ آمریکا!