NavideZohour

Members
  • تعداد محتوا

    110
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های NavideZohour

  1. [color=darkblue][size=18]به خاطر زیاد بودن مطالب لینک مطلب رو قرار میدم: http://www.alborznews.net/fa/pages/?cid=7265 100% مستند و 100% واقعی هست 100% بخونین. [/size][/color]
  2. دوستان سوالی رو طرح کردم که همیشه مورد علاقم بوده در موردش بحث بشه.لطفا نظراتونو بگین امیدورام بحث جالبی بشه. من خودم فکر میکنم 5 هم هست.
  3. باید قدر روسیه رو دونست و بهش بیشتر نزدیک شد تا اونا تو رودرواسی قرار بگیرن اگه فشارا به ایران زیاد شد یا جنگ شد به ایران کمک کنن.
  4. NavideZohour

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    کشوری به نام اسرایل وجود ندارد. مقاومت تا پیروزی با صاحب الزمان...
  5. NavideZohour

    ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

    اسراییل 10 سال دیگه نابوده http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=12558
  6. NavideZohour

    اخبار برتر نظامی

    [quote][quote]روسیه امسال در راستای قرارداد خود با سوریه در سال ۲۰۰۷، هواپیماهای پیشرفته "میگ ۲۹ ام۲" به این کشور تحویل می دهد.[/quote] وضع سوریه داره خراب تر میشه اگه ناتو بخواهد حمله کنه پدر این میگ 29 به درد سوریه نمی خوره[/quote] اگه ناتو بخاد به ما حمله کنه چی به درد ما میخوره؟
  7. عالی بود.فقط یه درصد مردم دنیا انسانن اونم ایرانیان [color=red]این دست مواضع، خلاف قوانین سایت هست و مشمول نژاد پرستی و توهین به اقوام دیگه میشه. شما در مرحله ما قبل اخراج بودید، و اگر یک تخلف دیگه انجام بدید. از سایت اخراج خواهید شد. REZAT1980[/color]
  8. NavideZohour

    ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

    100% مخالف تا زمانی که رژیم صهیونیستی از بین بره
  9. آمریکا جرات بازی کردن با دم شیر رو نداره.دلیلشم اینه با هر حمله و حمله ی موشکی ایران به اسراییل مردم این رژیم اشغالی سرزمین های اشغالی رو ترک میکنن و طرح اسراییل بزرگ!(که فعلا تو کوچیکشم موندن)خود به خود منتفی میشه.
  10. ملخ خورای کثیف
  11. NavideZohour

    شکار لحظه

    [img]http://up.vatandownload.com/images/m5fpv5rfprqav12uak6k.jpg[/img] عکسش فوق العاده بود
  12. من فکر میکنم سپاه یمنی که به یاری سپاه خراسانی میاد همین ادوات خوشگل جنگی صعودی ها باشه.دلیلمم اینه که یمن آخه چی داره که بخاد بیاد به ایران کمک کنه؟جمعیت داره سلاح داره چی داره؟تو روایات اومده سپاه یمنی میاد و به سپاه خراسانی کمک مکینه.نیروی نظامی ایران تا الان و 10 20 سال آینده اونقد قوی هست که نیازی به کمک نیروهای مسلح یمنی نداشته باشه.اما اون کمکی که میتونیم متصور باشیم همین نجهیزات خوشگل صعودی هاست.
  13. NavideZohour

    قذافی دستگیر و کشته شد!

    کشتن قذافی خیلی بو میداد... [quote]هدف بعدی به نظر من ایران هست. تا قبل از طرح اتهام ترور سفیر عربستان یک حدسهایی درباره جنگ بین ایران و عربستان زده بودم بخصوص بعد از مشاهده لیست خرید دهها میلیارد دلاری این کشور که نه همه لیست ولی حداقل دو سوم آن برای مقابله با توانمدیهای ایران بود. اکنون بعد از طرح این اتهام و واکنش خصمانه عربستان باید منتظر بود و دید چه رخ میدهد. باید ببینیم در زمان سفر حجاج رفتار عربستان چگونه خواهد بود؟ آیا اصلا به این زمان میرسیم؟ یا قبلش با عربستان در خلیج پارس درگیر خواهیم شد. به نظر من هدف آمریکا این هست که عربستان را به جان ایران بیندازد تا قوای هر دو طرف و منجمله ایران تحلیل برود و با برافروختن حس ناسیونالیستی عربی علیه ایران طرح نهایی را کلید بزند. باید بدانیم که درست هست طبق قوانین و عرف بین الملل اگر عربستان به ما حمله کرد حق پاسخ متقابل رو داریم ولی این موضوع برای ذهن عرب بیسواد ناسیونالیست قابل درک نیست و عربستان رو مرکز دنیای اسلام میدونه و داستان عرب و عجم خلفای راشدین دوباره شروع میشه و ما باید این بار حتی با تنشهای زیادی در عراق که روابط مناسبی باهاش داریم باشیم. اینطوری ایران بهانه حمله به اسرائیل و نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و افغانستان و جنوب خلیج پارس رو نخواهد داشت و بصورت خلاصه در نظر دارند یک جنگ تحمیلی دیگر تحمیل کنند تا برای یک مرحله طولانی دیگر ایران را از پیشرفت بازدارند. در زمان حال اگر شرایط به اوضاع بحرانی برسه باید حتی شده با امتیاز به عربستان از بروز جنگ جلوگیری کرد.[/quote] جنگ با ایران نخواهد بود اما احتمال جنگ با سوریه هست.آمریکا اگه میخاست به ایران حمله کنه تا الان میگرد این کارا برای فشار بیشتر به ایران و احتمالا زمینه سازی بیشتر برای حمله ی احتمالی به سوریه ست.د هر صورت احتمال حمله نظامی به ایران خیلی خیلی پایینه.
  14. احتمال حمله ی نظامی آمریکا به ایران خیلی کمه چون شیشه ی عمر آمریکا یعنی اسراییل دست ماست.اما این شیطان پست میخاد با تمام وجود به ایران لطمه بزنه که نشونگر عجز و درموندگی بیش از پیش این شیطان کثیفه.
  15. NavideZohour

    ارتباط با آمریکا آری یا نه؟

    [quote]چند نکته: بلوکه کردن دارایی های ایران در بانک های خود و اروپا زدن هواپیماییی مسافر بری ایرباس ایران شهادت 279 زن و کودک بی گناه تحریم های کمر شکن کمک اطلاعاتی در کربلای چهار به عراق و قیچی شدن رزمنده که تنها یک گردان زنده در اومد ترور دانشمندان هسته ای ترور شخصیت ایران های مقیم در امریکا کمک به به تروریسیت های طالبان شرور خواندن ایران و...........................................................هزار یک دلیل دیگه امریکا پسر خوب عاشق چش و ابروی کسی نیست باید نوکری کنی تا اربابت بزار راحت باشی حال بعد از سی سال با دادن این همه جوون شهید و دانشنمد شهید خودت می خوایی آقایی کنی نمیزارن به نظرت چرا؟ ما از دست امریکا و شوروی راحت شدیم اما از دست تربیت شدگان و سرسپرداگان انها هیچ وقت راحت نمی شویم(نقل به مضمون)حضرت امام خمینی(ره)[/quote] کاملا موافق مرررررررررررگ بر شیطان بزرگ آمریکا!
  16. دوستان زیادی بزرگش کردین. آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه نه تنها اینرو امام فرموده بلکه تو این 32 ساله هم ثابت شده. هر غلطی بکنه ایران اسلامی قوی تر میشه و چهره ی شیطانیشو بیشتر لجنمال میکنه. هدف ما یکیست و شیطان بزرگ هر غلطی بکنه هدف ما ذره ای تغییر نمیکنه تو این 32 سال تا اونجایی که تونسته خودشو به آبو آتیش زده هر تحریمی بوده کرده با تمام قدرت و وجود به ما ضرر و ضررهای اقتصادی زده اما به پشوانه ی خدا و امام زمان(عج) روز به روز قوی تر شدیم و مسلمانان و مردم جهان بیدارتر و به ظهور مهدی فاطمه نزدیک تر شدیم... پس بذاریم بیشتر خودشو به آب و آتیش بزنه چون ما رو خوشحال تر میکنه. آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانییتت بمیر! زمانی که مستکبران عالم به زیر کشیده بشن دیر نیست و جهان از آن مستضعفان خواهد بود.
  17. دوستان زیادی بزرگش کردین. آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه نه تنها اینرو امام فرموده بلکه تو این 32 ساله هم ثابت شده. هر غلطی بکنه ایران اسلامی قوی تر میشه و چهره ی شیطانیشو بیشتر لجنمال میکنه.
  18. جنگ که احتمالش پایینه اما سناریویی بود برای فشار با تمام قدرت غرب علیه ایران.به نظرم تمام این کارا برای فشار اقتصادی و ضعیف کردن ایرانه.
  19. [quote]کاربر محترم NavideZohour به سراغ لینکی که گذاشتین سر زدم و در همون خط اول متوجه ماجرا شدم. شما میتونین یک فرد ساده با اعتقاد باشین و یا اینکه عامدا و با ملاحظات این تاپیک رو زدین !!! روحانی ساکن در آلمان میره جنوب لبنان و کتاب 2022 میبینه و بعد ..... خواهشا مردم رو یا .... فرض نکنین و قران رو دستاویز قرار ندین. اینگونه تفاسیر معمولا از ته همون سازمانهای کثیفی درمیاد که حضرت باب (لعنه علیه)در اومد...! من واقعا موندم که چی بگم... صهیونیستها قدیما پول جاسوس و مبلغ میداد الان پل که نمیده هیچ درآمد زائی هم میکنه...! ( نمونش سریال ظهور که همه چیز داشت الا ظهور که بسیار حرف داره) من شیعه هر جمعه آرزوی دیدن جمال یار رو دارم اونوقت با این جورذ مطالب دچار دلسردی میشم. خب اکبری تا اون موقع پیره ،اصغری آلزایمر گرفته، ...... پس همه بردن بمیرن که حالا حالاها اسرائیل موندنیه... لطف کنید بفرمائید چرا در کنار قران به سراغ احادیث امامان که کلید تمام اسرار ظهور هست نمیروید و آیات قران رو که بفرموده خود خداوند عده کمی قادر به فهم باطنی هستن رو دستگیره میکنین؟؟؟ چرا در کنار این روحانی نماها به سراغ تفاسیر دیگه نمیرین و صرفا ادعائی میکنین که این مزدوران به خورد ملت بدبخت میدن. ادعاهائی از این قبیل رو استاد علامه طباطبائی نمیکنه !!! شرمنده شما چرا با تعصب برخورد میکنی؟؟؟ .............................................................. ارتش سایبر ایران در هفته گذشته دهها نفر رو که در فرومها ایجاد تشکیک میکردن دستگیر نموده که بزودیی از رسانه ها اهدافشون رو تشریح میکردن....[/quote] من خودم جان بر کف آقا و اما زمانم.من اگر قصدم به قول شما تشکیک بوده همین الان بیان منو دستگیر کنن!!!اما شما دوست عزیز متاسفانه به جای اینکه معجزات شگفت انگیز قرآن رو بخونی یکسری حاشیه ی بیخود رو پر رنگ کردی و به خودت کمترین زحمنی ندادی و از روی ندونستنت میای یه چیزی میگی.من از شما که تو این سایت مذهبی و لایی هستی انتظارم اینه که مطالب رو عمیق تر ببینی و همونقدر که برای دیدن سریال تلوزیون یا دیدن عکس نظامی ارزش قایلی و و وقت میذاری برای معجزات قرآن کریم هم ارزش قایل باشی و از روی ندونستن معجزه ی کلام خدا رو رد نکنی مطمئن باش عقاب سنگینی داره سوره اسراء یا بنی اسراییل مختص بنی اسراییل هست و سوره ی کهف هم مختص آقا امام زمان هست.واقعا متاسفم که تو این سایت همچین آدمایی پیدا میشن که بدون کوچکترین اطلاعاتی هر چی دلشون میخاد میگن امیدوارم آقا سعید نظارت بیشتری داشته باشه و هر کابری اینجا عضو نباشه.خدا لعنت کنه هر کافر ضد انقلاب دروغگویی رو. وَإِن كَادُواْ لَيَسْتَفِزُّونَكَ مِنَ الأَرْضِ لِيُخْرِجوكَ مِنْهَا وَإِذًا لاَّ يَلْبَثُونَ خِلافَكَ إِلاَّ قَلِيلًا ﴿۷۶﴾اسراء (بنی اسرییل) و چيزى نمانده بود كه تو را از اين سرزمين بركنند تا تو را از آنجا بيرون سازند و در آن صورت آنان [هم] پس از تو جز [زمان] اندكى نمى‏ماندند (۷۶) [size=18]2022-76=1946[/size]
  20. حمله کنن.همشونو به درک واصل میکنیم امام خمینی(ره):آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  21. از اون نظر سنجیا بود!مثل اینکه بگیم افغانستان قوی تره یا هند!
  22. [quote][quote]اگر به فرض کشوری مثل فرانسه به ایران حمله کنه عمرا پیروز بشه پس ایران از فرانسه قوی تر هست.[/quote] اگر ایران هم به فرانسه حمله کنه عمرا پیروز بشه پس فرانسه قویتره!![/quote] چون بر عکسشم صادقه پس نمیشه گفت کدوم قوی تره اما اگر 10 سال آینده رو در نظر بگیریم با اینهمه قدرت موشکی قدرت دریایی رو به گسترش و به زودی ساخت هواپیماهای پیشرفه و تدوین سیستم پدافندی جامع و بومی برای کشور و نیروی زمینی که نیاز به گفتن نداره و در آخر و مهمتر از همه انگیزه ی شهادت طلبی و ایمان باعث میشه ایران در طراز بالاتری قرا بگیره...
  23. [quote]این نظرسنجی اشکال داره و این درست نیست که کشورهای دارای سلاح اتمی رو با دیگر کشورها در یک نظرسنجی قرار دهیم مگر اینکه سلاح اتمی رو در نظر نگیریم که این فرض هم چون واقعی نیست پس نتیجه نظرسنجی نمیتونه ارزش داشته باشه. کشورهای دارای سلاح اتمی شناخته شده اینها هستند: امریکا ، روسیه ، چین ، فرانسه ، انگلیس ، اسرائیل ، هند ، پاکستان و کره شمالی که در یک بررسی کلی هر کشور بدون سلاح اتمی بعد از این کشورها قرار میگیره و ایران هم در بهترین حالت حداکثر میتونه در رتبه دهم قرار داشته باشه. ولی اگر کشورهای بدون سلاح اتمی رو هم مورد مطالعه قرار دهیم به کشورهایی میرسیم که از نظر علمی و صنعتی و اقتصادی از ایران برتر هستند و ارتش قدرتمندی دارند. کشورهایی چون سوئد ، المان ، کره جنوبی ، ژاپن ، تایوان ، ترکیه ... که این کشورها چون تحریم هم نیستند سرعت پیشرفت فناوری نظامیشون بالاتر از ایران هست و سریعتر از ما میتونن به فناوری جدید دست یافته و با ساخت یا خرید سلاح جدید توازن قوا رو به نفع خودشون حفظ کنند. کشورهایی هم وجود دارند که از جنبه های علمی و صنعتی از ایران عقبتر هستند و بواسطه اقتصاد قوی که عموما تک محصولی قوی است و بهتر بگیم اقتصاد تک محصولی قوی و نبود تحریم به فناوریهای جدید بصورت مونتاژ یا حتی استخدام کارشناس خارجی دسترسی دارند مانند عربستان. اگر ایران رو بخواهیم در یک جمع بندی کلی در نظر بگیریم باید نقاط ضعف و قوت اون رو مشخص کنیم که در بعد نقاط قوت در زمینه موشکی ایران قویترین کشور منطقه و جزو چند کشور برتر جهان بعد از امریکا و چین و روسیه محسوب میشود و خود زمینه موشکی به چند دسته تقسیم میشود که در ایران بیشتر بر روی دو بخش موشکهای بالستیک و موشکهای کروز ضد کشتی کار شده است. در بحث پدافند نیز ایران یکی از قویترین کشورهای منطقه میباشد ولی در این مورد حتی جزو ده کشور اول جهان قرار نداریم و تنها شاید بتوان از نظر کیفی اگر سامانه های پدافندی و راداری را ارتقا داده و در مقابل جمینگ مقاوم کرده باشیم در این جمع ده کشور قرار داد. به هر حال پدافند هوایی و شبکه راداری جزو نقاط قوت ایران محسوب میشود. سایر موارد رو هم به این روش باید مورد بررسی قرار داد و البته این نکته رو باید در نظر داشت که هر بخش به دو دسته استراتژیک و تاکتیکی تقسیم میشود که در کشور ما در بحث استراتژیک کار زیاد نشده است مثلا ما پدافند هوایی تاکتیکی قوی داریم ولی پدافند هوایی استراتژیک نداریم که شامل موشکهای ضد موشک و هواپیماهای رهگیر ضد موشک میشود. اما بهتر این هست که ایران رو با کشورهای منطقه و شرایطی که در اون قرار داره مقایسه کنیم چون مقایسه ایران با کشور مثلا فرانسه و اینکه بگیم فرانسه قویتر هست یا مقایسه با برزیل و بگیم ایران قویتر هست فایده نداره و حداقل تا زمانی که یکی از این کشورها به سواحل اون یکی نزدیک نشه چنین مقایسه ای درست به نظر نمیرسه. ما اگر بیایم نیروی دریایی ایران رو با استاندارد غربی مقایسه کنیم امتیاز قابل قولی کسب نمیکنه چون ما طبق این استاندارد از ناوهای سنگین بی بهره هستیم و توان عملیات در فراتر از ابهای ساحلی و نزدیک رو نداریم. ولی قرار نیست که ایران در اقیانوس هند با مثلا امریکا درگیر بشه و اگر هم چنین درگیری رخ بده در سطح محدود غیر کلاسیک خواهد بود و باید شرایط دو طرف رو در خلیج فارس و دریای ایران مورد بررسی قرار داد که مثلا با فلان تعداد زیردریایی که ایران داره و جدیدا تعدادشون به تقریبا 20 فروند رسید میتونه خلیج فارس و دریای ایران رو ناامن کنه که اگر پاسخ مثبت باشه در این مورد امتیاز کسب میکنه و کشورهای برتر منطقه قرار میگیره. ولی همانطور که گفتم اگر کلی بررسی کنیم رتبه خوبی کسب نمیکنیم و در حدود 15 هستیم.[/quote] اگر به فرض کشوری مثل فرانسه به ایران حمله کنه عمرا پیروز بشه پس ایران از فرانسه قوی تر هست.