nasirirani

دستگيرى دوايراني به اتهام بمب گذارى و ترور درسفارت اسراييل و عربستان در واشنگتن؛توطئه شوم!

Recommended Posts

دوستان به نظرتون ممکنه که توی حج امسال حادثه ای مثل سال 1366 رخ بده؟
احتمالش چقدر هست؟ چند درصد احتمال میدهید با توجه به اینکه الان آمریکا داره عربستان رو شیر میکنه و وقتی اونا میگن مقابله به مثل میکنیم یعنی چی ممکنه توی حج مقابله به مثل کنند مثلا دستگیری چند نفر از حجاج به اتهام خرابکاری یا یه اتفاق بدتر یا شاید هم اتفاقی کوچکتر ولی فکر کنم حج امسال خطرناک بشه چون این وهابی ها الان دیگه داغ داغ شدن و یه جورایی سگ شدن و میخوان پاچه بگیرن خدا کنه تدابیری اندیشیده شده باشه که توی حج آتو دست اینا ندیدم که اینا بخوان مثل اون سال قتل عام راه بندازن.
یه نفر حج امسال رو هم در کنار این مسائل تحلیل کنه خوبه که بدونیم چی میشه و اگه مثلا مثل سال 1366 بشه جواب ایران چه خواهد بود؟
به نظرتون حتی اگه احتمال جنگ هم بدیم آیا آمریکا هم شرکت خواهد کرد؟ اگه شرکت کنه که عالی میشه چون فروپاشی آمریکا رو با چشمان خودمون میبینیم!!! broken_heart

به نظرم باید چند نفر از دوستان وارد بر این مسائل این تحرکات و اتفاقات رو بررسی کنن و بیشتر بحث باز بشه که هدف اصلی چیه؟ جنگ؟ جنگ با کی؟ سوریه؟ ایران؟

این جنبش وال استریت آیا باز هم ادامه پیدا خواهد کرد تا نابودی نظام سرمایه داری؟ یا میتونن خنثی بکنن این حرکت رو؟

کلا نظر من اینه که وخامت اوضاع برای ما پیش نخواهد آمد مطمئنن وخامت اوضاع برای عربستان و آمریکا رقم میخوره چون الان دیگه دنیا داره دو قطبی میشه یه قطب طرفدار ایران و یه قطب هم طرفدار آمریکا.

نظر بقیه دوستان چیه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]شما ها از چی می ترسید؟؟ از جنگ؟؟ مگه به قول خودتون تو تاپیک های مختلف نمیگفتید اگه جنگ بشه امریکا شکست سختی خواهد خورد ...و با این حرفاتون خوش بودید... حالا چی شده ؟چرا ترسیدید؟؟؟
اگه حکومتی مردمی باشد پس دلیلی ندارد از چیزی بترسد... اگر هم مردمی نباشد دلیلی ندارد بر مردم حکمرانی کند!!!
ما اماده ایم تا جانمان را در راه کشورمون فدا کنیم ما اماده ایم![/quote]

کسانی که از قبل نمیترسیدند الان هم نمیرترستند،فقط ترس من اینه که خدا از رفتار نه چندان خوب ما غضبش بگیره و نصر خودش رو که کلید پیروزیست از روی سر ما برداره!
ضمنا بحث بر سر سناریوی آمریکایی سعودی علیه ایرانه نه بر سر دموکراسی و شیوه حکومت شایسته،پس لطف کن تیکه ننداز


[quote][quote]ا[/quote]
خواهش ميكنم اين رو نفرماييد دوست من .
اگه براي مناسك حج اين برنامه ريزي رو كرده باشن كه يك فاجعه بزرگه .
ما بعد از ظهور انقلابهاي منطقه تمام تلاشمون رو بر اين گذاشتيم كه بتونيم پيام انقلاب و رهبري رو در اين مراسم مذهبي بزرگ رو در رو به مسلمانان جهان برسونيم .
اونها هم از اين موضوع اطلاع پيدا كرده اند و شايد اين سناريو در درجه اول به همين دليل طراحي شده چون اين موضوع رابطه كاملا مستقيم با بهار عربي داره .
ما قصد داريم در حج امسال مسلمانان كشورهاي ديگه رو هم از وقايع موجود آگاه كنيم و اونها رو هم تشويق به انقلاب در كشورهاشون كنيم كه 100٪ در راستاي سياستهاي اصلي كشورمون قرار داره .
عربستان از اين ميترسه كه ايران در مراسم حج امسال دست به روشنگري هاي عظيمي بزنه و غير از اينكه مردم كشورهاي ديگه رو ترغيب به انقلاب كنه از اين واهمه داره كه هدف اصلي ما خود عربستان باشه . يعني ايرانيان مردم عربستان رو تشويق به برگزاري انقلاب در كشورشون كنند كه اين براي عربستان و آمريكا يك فاجعه بسيار عظيم ميتونه باشه [b]چون در صورت پيروزي مردم عربستان به حكومتي كه 100٪ وابسته به غرب و مخصوصا آمريكاست اون كشور تبديل به يك ايران جديد در منطقه خواهد شد .[/b]
من اميدوارم برنامه ريزي هاي ما براي مراسم حج تحت هيچ شرايطي با مشكل مواجه بشه .
يا علي[/quote]

درسته! اگه برای حج باشه هم خیلی بد میشه،ولی بدتر میشه اگه برای یک مسئله مثل جنگ یا تحریمهای سنگینتر باشه

[quote]
سلام
باور کردن یا باور نکردن من و تو و ما اصولا مهم نیست ، به هر حال ما وظایفی داریم که انجام خواهیم داد ، مهم اون یانکی ها هستن که اکثریتشون از سیاستمدارانشون بدترن ...
[/quote]


100% موافقم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لطفا مدیران این پست را که تکراری شد پاک کنند

متشکرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستداران جنگ توجه کنند.

قبلا نیز چندین بار عرض کرده بودم

[color=red][size=24]سال 2012 سال عجیبی خواهد بود[/size][/color] و یا بقول یکی از دوستان خوبمان [color=red]سال 2012 را برایمان عجیب خواهند کرد.[/color]

چرا که :

1- نظریه فوکویاما
2- زایمان پردرد خاورمیانه
3- خاورمیانه جدید
4- تدوین جنگ با ایران در بازیهای کامپیوتری - موردی که تا سال 2009 وجود نداشت.
5- بحران اقتصادی در آمریکا و نیاز به یک جنگ خیلی بزرگ برای خروج از بحران - این جنگ با نابود کردن زیرساختهای خاورمیانه می تواند تا دهها سال اقتصاد جهانی و شرکتهای آمریکایی را به چرخه درآورد.
6- آماده سازی جهان با نفت گران قیمت ( دلیلی برای بالا بودن کاذب قیمت نفت با توجه به رکود اقتصادی جهان وجود ندارد - امیدوارم دوستان به این نکته ظریف دقت کنند )
7- اتمام خط لوله زمینی انتقال نفت کشورهای حاشیه خلیج پارس از امارات به بعد از تنگه هرمز در سال 2012
8- ساخت چندین فیلم و تحلیل در خصوص پیشگویی های سال 2012 در چند سال اخیر
9- اعلام CIA & MI6 درخصوص قابلیت ساخت بمب هسته ای در سال 2012 توسط ایران در کمتر از چند روز
10- اعلام دوباره فرانسه مبنی بر تهدید نظامی علیه ایران
11- انزوای بیش از بیش ایران در جهان
12- موفق بودن پروژه جایگزینی ایران با اسراییل در دشمن اول اعراب البته با کمک خائنین این سرزمین !!!
13- ...
14- افزایش قابل ملاحظه مشکلات داخلی و فساد بدلیل بیکفایتی و رخنه خائنین کشور در پستهای مهم
15- رزمایش روسها و چند کشور عضو CIS در دریای خزر جهت مقابله با ایران
16- موافقت روسیه با نصب سپر موشکی در ترکیه!!! - دقت نمایید روسها در داستان لهستان خیلی مقاومت کردند اما ...
17- پیشگوییهای فیدل کاسترو ! ( بخوانید دسترسی سرویس مخفی کوبا به اطلاعات محرمانه همسایه بالایی )

و دهها دلیل دیگر برای تکمیل این پازل بد شوم


فقط امیدوارم یا آیتم 13 هرچه زود تر توسط دلسوزان و عاشقان واقعی این آب و خاک حل شود و یا پس از جنگ خانمانسور کشورم [color=red]تجزیه[/color] و حتی مانند عراق فدرالی نشود. broken_heart

---

به هر حال چه دلمان بخواهد و چه دلمان نخواهد منطق میگوید بازنده جنگ با جهان ما خواهیم بود. شاید هزینه برد را برایشان بالا بریم اما در نهایت هیچ وقت پیروز جنگ نخواهیم بود.

انشاالله که من در خواب باشم و در اشتباه و دوستان دیگر که میگویند جنگی نیست و یا برنده جنگ ما هستیم بیدار و هوشیار.

---

موفق باشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبر و قضیه جدید بسیار نگران کننده و مهم هست... باید مسئولین آماده و آگاه باشند...
تمامی شرایط و اتفاقات نشان دهنده وقوع اتفاقی هایی بسیار مهم در سال 2012 خواهد بود... بدون شک سال 2012 به نا به گفته غربی های سال ویژه ای هست و تمامی انقلاب ها و شرایط اقتصادی حاضر گویای این مسئله هست که باید آماده جنگ و یا اتفاق بزرگتری در سال 2012 باشیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24]توافق آمریکا و عربستان برای اقدام علیه ایران در شورای امنیت[/size]

توافق آمریکا و عربستان برای اقدام علیه ایران در شورای امنیت

آمریکا اعلام کرد که با عربستان سعودی توافق کرده است حمایت بین المللی را برای حساب کشی از ایران جلب کنند.


آمریکا مدعی شده است افرادی از دولت ایران در ماجرای ترور سفیر عربستان در واشنگتن، دخالت داشته اند. ایران به شدت این موضوع را تکذیب کرده است.

جی کارنی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری آمریکا (کاخ سفید ) دیروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: باراک حسین اوباما رئیس جمهور آمریکا با ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی درباره اتهامات علیه ایران در موضوع ترور سفیر سعودی، تلفنی گفت وگو کرد.

این بیانیه اضافه می کند:اوباما و ملک عبدالله توافق کردند که این توطئه به معنی نقض عمیق موازین، اخلاق و قوانین بین المللی است. سران آمریکا و عربستان بر تعهد خود به تلاش برای واکنش جدی بین المللی و یکپارچه با هدف حساب کشی از مسئولان ترور سفیر سعودی تاکید کردند.

در همین حال منابع خبری گزارش می دهند که سوزان رایس نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد مذاکرات و رایزنی های گسترده ای را با اعضای دائم و غیردائم شورای امنیت درباره ادعای دخالت افرادی از دولت ایران در ترور سفیر عربستان آغاز کرده است.

یک دیپلمات غربی در این باره گفت: در این موضوع، در حال پیشرفت گام به گام هستیم.

فرانسه وانگلیس از موضع آمریکا در برابر ایران اعلام حمایت کردند.
وزارت خارجه فرانسه هم در این باره اعلام کرد: عاملات و آمران این برنامه باید حساب پس بدهند. این موضوع بسیار جدی است.


[size=24]واکنش رسمی دولت عربستان سعودی[/size]

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) به نقل از یک منبع مسئول در دولت این کشور آنچه را که اقدام ظالمانه و شنیع برای ترور سفیر سعودی توصیف کرده، به شدت محکوم و گفته است که این اقدام با ارزش ها و اخلاق انسانی ، عرف و موازین بین المللی سازگار نیست.

این منبع مسئول در دولت عربستان سعودی گفته است که کشورش از تلاش های آمریکا برای کشف برنامه ترور سفیر سعودی تقدیر می کند. ریاض به تماس ها و هماهنگی های خود را طرف های مسئول در آمریکا در باره " این توطئه پست و عوامل آن" ادامه می دهد .

این منبع مسئول اضافه کرد که دولت ریاض، اقدامات و گام های لازم در این موضوع را برای توقف این اقدامات جنایتکارانه و مقابله با هر اقدامی در راستای بی ثباتی عربستان سعودی و تهدید امنیت و گسترش فتنه میان ملت این کشور، بررسی می کند .


[size=24]اظهارات سخنگوی کاخ سفید[/size]
جی کارنی سخنگوی کاخ سفید هم به خبرنگاران گفت: در واکنش به ایران، هیچ گزینه ای را دور نمی کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: همه گزینه ها در تعامل با بحران جدید با ایران مطرح هستند. در برابر ایران ، به واکنش های ملموس دست خواهیم زد که می دانیم بر ایران تاثیر گذار خواهند بود. این واکنش نشان خواهد داد که این رفتار ایران ، غیرقابل قبول است و منجر به افزایش انزوای تهران می شود. آمریکا با همپیمانان خود و در سازمان ملل متحد برای ادامه سیاست انزوای تهران فعالیت می کند.

سخنگوی کاخ سفید درباره نوع واکنش آمریکا به ایران توضیحی نداد ولی گفت: واشنگتن این موضوع را با دوستان و هم پیمانان خود در همه جای جهان بررسی می کند . سیاست آمریکا بر تقویت تحریم ها علیه ایران متمرکز است.


[size=24]گزارش رویترز: احمدی نژاد اطلاع نداشت[/size]
رویترز در گزارشی به نقل از چند مقام مسئول آمریکایی که خواستند نامشان گفته نشود نوشت: براساس تحلیل و نه اطلاعات مشخص، به احتمال بسیار، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران از موضوع ترور سفیر سعودی اطلاع نداشت.

[size=24]هیلاری کلینتون[/size]
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا هم گفت که ترور سفیر سعودی ، اقدام تنش آفرینی از سوی دولت ایران است. او ایران را متهم کرد که به کاربرد خشونت سیاسی و حمایت از تروریسم ادامه می دهد.

[size=24]پنتاگون[/size]
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هم اعلام کرد که برنامه ایران برای ترور سفیر سعودی نیازمند واکنش دیپلماتیک و نه نظامی است.

"ایلینیا روس لیهتنن" نماینده جمهوری خواه و رئیس کمیته امور خارجی در مجلس نمایندگان آمریکا نیز خواستار ایجاد موضع واحد بین المللی برای اعمال فشارهای فوری و جدی علیه حکومت ایران و سران آن شد.

[size=24]موضع روسیه[/size]
ویتالی چورکین سفیر روسیه در سازمان ملل متحد نیز به خبرنگاران گفت که ماجرای ترور سفیر سعودی، عجیب و غریب است .

[size=24]شواری همکاری خلیج فارس[/size]
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه ای ضمن محکومیت برنامه ترور سفیر سعودی در آمریکا که ایران به دخالت در آن متهم شده است اعلام کرد: این موضوع به روابط میان کشورهای عضو این شورا و ایران آسیب می زند.

6 کشور جنوب خلیج فارس یعنی کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات و عمان عضو شورای همکاری خلیج فارس هستند.

عبداللطیف الزیانی دبیر کل شورای همکاری در بیانیه ای اضافه کرد: برنامه ترور سفیر سعودی به معنی نقض همه قوانین، توافق نامه ها و عرف های بین المللی است.

الزیانی همچنین از ایران خواست روابط خود را با اعضای شورای همکاری براساس صراحت، شفافیت، همکاری سازنده، حسن همجواری و به دور از شیوه منفی فعلی، بازسازی کند .

[size=24]اتحاديه اروپا؛کاترین آشتون[/size]
سخنگوی کاترین آشتون کمیسر عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ادعای دخالت ایران در طرح ترور سفیر سعودی در آمریکا گفت:این مسئله را بسیار جدی می گیریم. اگر این اتهامات ثابت شوند در این صورت عواقب بسیار وخیمی به دنبال خواهد داشت.

[size=24]اردن[/size]
وزارت خارجه اردن هم در بیانیه ای طرح ترور سفیر سعودی را محکوم و اعلام کرد که امنیت عربستان سعودی، خط قرمز است و نباید از آن عبور کرد.


[size=24]هلند[/size]
حزب آزادی از احزاب مخالف که سومین فراکسیون بزرگ پارلمان این کشور را در اختیار داد از وزیر خارجه هلند خواست در واکنش به ماجرای ادعای دخالت ایران در ترور سفیر سعودی، روابط با ایران را قطع کند.

http://www.asriran.com/fa/news/185048

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داخل پرانتز

[quote]ولی نوشته های بالا همش مادی بود در حالی که دنیا از بعد مادی و معنوی تشکیل شده که اگه همه دنیا جلوی ما قرار بگیره [color=red]ولی اگر خدا با ما باشه دشمنانمون شکست میخورن انشاءالله[/color] و ما شاهد این اتفاق در لبنان بودیم که چطور سربازان رژیم صهیونیستی ( تیپ گولانی ) در جنگ با سربازان حزب الله شکست خوردن ![/quote]

دوست من چرا پس از این همه صحبت تحلیلی در سایت اینگونه سخن میگویید. متوجه نشدید که اسراییل واقعا میخواست در این جنگ شکست بخورد. اراضی اشغالی لبنان را پس دهد تا ماهیت وجودی حزب الله را پس از برد و بازپس گیری مناطق اشغال شده کمرنگ کند. که موفق نیز شد!!!!!!!!!!! نمی بینید ؟

چرا امروزه کمتر از حزب الله سخن گفته میشود ؟

1- حزب الله پس از برد در جنگ با اشتباه خود را حزب سیاسی کرد.
2- حزب الله پس از آنکه حزب سیاسی شد باید ملزم به فوانین اساسی کشور خود باشد
3- در قانون اساسی لبنان بغیر از قوای مسلح هیچ حزبی مجاز به داشتن اسحله و نیرو نیست
4- حتی دلیل حزب الله برای داشتن سلاح جهت باز پس گیری خاک لبنان دیگر موضوعیتی ندارد چراکه دیگر مناطقی از لبنان تحت اشغال اسراییل نیست.
5- حزب الله با این خطای سیاسی خود را در مقابل قانون اساسی کشور خود قرار داده و با این دوگانگی و داستان دادگاه ترور حریری مانده است چکار کند.
6- اسراییل پس از این شکست فرمالیته مجوز خرید سپر موشکی پیشرفته آمریکا و دهها سلاح دیگر که کنگره آمریکا مخالف استفاده آن بغییر از کشور آمریکا در کشورهای دیگر را همراه با کمک های بیشتر را گرفت.

broken_heart icon_wink افتاد حالا icon_wink :blushing:

لطفا اظهارات سران حزب الله را با دقت ( از روی متن اصلی ) بخوانید و به تحلیل های آب دوخ خیاری تلویزیونی کمتر مراجعه فرمایید. آنها خود گفته اند که اگر میدانستند که اسراییل پس از گروگان گیری جنگ را شروع میکند این کار را هیچ گاه نمی کردند انوقت شما ...

دوستان من تو را به هر چیز که اعتقاد دارید لطفا کمی روی موضوعات تفکر کنید و ضبط صوت نباشید.


در خصوص آن فرمایش شما که با رنگ قرمز مشخص کرده ام دو سوال از شما دارم

1- وقتی همه میدانیم که پاک ترین و رستگارترین فرزندان این مرز و بوم در جنگ هشت ساله شرکت کردند چرا در همه نبرد ها پیروز نشدند؟ پس بگفته شما در بعضی از نبردها خداوند با آنها بوده و در بعضی خیر [color=red][size=18]!@#$%$#@![/size][/color]
2- چرا این همه توپ و تانک و موشک یعنی سلاحهای [size=24][color=red]مادی[/color][/size] میسازیم[size=18] [color=red]!@#$#@!@##[/color][/size] نکند قدرت الهی کافی نمیدانید [size=18][color=red]!@#$#$@#!![/color] [/size]at_wits'_end_new!

دوست من خواهشا اینقدر سرسری به موضوعات نپردازید. خداوند آخر و عاقبت این مملکت را ختم بخیر گرداند.

-------

موفق باشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به درک هلند رابطش و قطع کنه اصلا اروپا دوستان یک زمانی بود که اروپا در اقدامی هماهنگ سفراشون از ایران فرا خواندن ولی بعد از چند وقت با خفت برگشتن. واقعا این واکنش روسیه اعصاب ادم و خرد می کنه چقدر از روسیه بدم میاد. کشورهای خلیج فارس هم که جای تعجب نداره ولی با این تفاوت که اشکارا دارن کمکم حرف از حمله می زنند

خوب من داخل خبرها شنیدم که می خواهن نفت و گاز ایران و تحریم کنن بر فرض تحریم کنن که محال هست همه می دانند که ما به خاطر صادرات خودمون هست که تنگه هرمز باز گذاشتیم اگر قرار باشه کسی از ما نفت نخره پس دلیل بر باز بودن تنگه هرمز نمیشه پیدا کرد از اون طرف تنگه هرمز ببندیم با کل دنیا اعلام جنگ کردیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مرور رسانه‌های غربی و کامنت‌های بازدیدکنندگانشان نشان می‌دهد که خوشبختانه تقریباً هیچ کس این ادعاها را باور نکرده. اینقدر ماجرا غیرعادی و باورناپذیر است که بعید است مقامات آمریکایی از خود این قضیه را ساخته باشند (می‌توانستند داستان باورپذیرتری جور کنند). حتی بعید است که کار اسرائیلی‌ها باشد.
فکر کنم یک نفر - مثلاً در عربستان، یا گروه‌هایی نظیر مجاهدین خلق و یا سایر گروه‌های اپوزیسیون - سر کارشان گذاشته یا خواسته به اشتباهشان بیندازد.

[quote]4- حتی دلیل حزب الله برای داشتن سلاح جهت باز پس گیری خاک لبنان دیگر موضوعیتی ندارد چراکه دیگر مناطقی از لبنان تحت اشغال اسراییل نیست.[/quote]مزارع شبعا رو یادتون رفت بگید. البته اسرائیلی‌ها می‌گن مزارع شبعا بخشی از بلندی‌های جولان محسوب می‌شه، ادعایی که لبنانی‌ها و دولت سوریه قبول ندارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولی اگر جنگی اتفاق افتاد فقط پشتیبان ما خداست همین چون هیچ کس به ماکمک نخواهد کرد بنده فکر نمی کنم که حتی حزب الله یا سوریه با ما باشند مگر اینکه بهشون حمله بشه وگرنه اگر طرف درگیر ایران باشه به حزب الله و سوریه نباید به چشم اهرم فشار ایران نگاه کرد این نظر منه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقای رضایی درست می گفتند . همونطور که در مناظرات فرمودند امریکایی ها ما رو غافل گیر می کنند . الان هم بدجور غافل گیر شدیم . اصلا به فکرمون هم یک همچین چیزی رجوع نمی کرد .

بدبختی اینه که دستگاه دیپلماسی بسیار ضعیفی داریم و نمی تونه مقابله به مثل کنه و یا مشکل رو حل کنه . الان اگر من جای اقای صالحی بودم تا اوضاع بد تر نشده سوار هواپیما می شدم می رفتم عربستان ببینم حرف حساب اینا چیه . از همین الان باید جلوش رو گرفت .

یک نگاهی به کامنت های سایت یوتوب بندازید خوشبختانه هیچکس این حرف ها رو باور نکرده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]داخل پرانتز

[quote]ولی نوشته های بالا همش مادی بود در حالی که دنیا از بعد مادی و معنوی تشکیل شده که اگه همه دنیا جلوی ما قرار بگیره [color=red]ولی اگر خدا با ما باشه دشمنانمون شکست میخورن انشاءالله[/color] و ما شاهد این اتفاق در لبنان بودیم که چطور سربازان رژیم صهیونیستی ( تیپ گولانی ) در جنگ با سربازان حزب الله شکست خوردن ![/quote]

دوست من چرا پس از این همه صحبت تحلیلی در سایت اینگونه سخن میگویید. متوجه نشدید که اسراییل واقعا میخواست در این جنگ شکست بخورد. اراضی اشغالی لبنان را پس دهد تا ماهیت وجودی حزب الله را پس از برد و بازپس گیری مناطق اشغال شده کمرنگ کند. که موفق نیز شد!!!!!!!!!!! نمی بینید ؟

چرا امروزه کمتر از حزب الله سخن گفته میشود ؟

1- حزب الله پس از برد در جنگ با اشتباه خود را حزب سیاسی کرد.
2- حزب الله پس از آنکه حزب سیاسی شد باید ملزم به فوانین اساسی کشور خود باشد
3- در قانون اساسی لبنان بغیر از قوای مسلح هیچ حزبی مجاز به داشتن اسحله و نیرو نیست
4- حتی دلیل حزب الله برای داشتن سلاح جهت باز پس گیری خاک لبنان دیگر موضوعیتی ندارد چراکه دیگر مناطقی از لبنان تحت اشغال اسراییل نیست.
5- حزب الله با این خطای سیاسی خود را در مقابل قانون اساسی کشور خود قرار داده و با این دوگانگی و داستان دادگاه ترور حریری مانده است چکار کند.
6- اسراییل پس از این شکست فرمالیته مجوز خرید سپر موشکی پیشرفته آمریکا و دهها سلاح دیگر که کنگره آمریکا مخالف استفاده آن بغییر از کشور آمریکا در کشورهای دیگر را همراه با کمک های بیشتر را گرفت.

broken_heart icon_wink افتاد حالا icon_wink :blushing:

لطفا اظهارات سران حزب الله را با دقت ( از روی متن اصلی ) بخوانید و به تحلیل های آب دوخ خیاری تلویزیونی کمتر مراجعه فرمایید. آنها خود گفته اند که اگر میدانستند که اسراییل پس از گروگان گیری جنگ را شروع میکند این کار را هیچ گاه نمی کردند انوقت شما ...

دوستان من تو را به هر چیز که اعتقاد دارید لطفا کمی روی موضوعات تفکر کنید و ضبط صوت نباشید.


در خصوص آن فرمایش شما که با رنگ قرمز مشخص کرده ام دو سوال از شما دارم

1- وقتی همه میدانیم که پاک ترین و رستگارترین فرزندان این مرز و بوم در جنگ هشت ساله شرکت کردند چرا در همه نبرد ها پیروز نشدند؟ پس بگفته شما در بعضی از نبردها خداوند با آنها بوده و در بعضی خیر [color=red][size=18]!@#$%$#@![/size][/color]
2- چرا این همه توپ و تانک و موشک یعنی سلاحهای [size=24][color=red]مادی[/color][/size] میسازیم[size=18] [color=red]!@#$#@!@##[/color][/size] نکند قدرت الهی کافی نمیدانید [size=18][color=red]!@#$#$@#!![/color] [/size]at_wits'_end_new!

دوست من خواهشا اینقدر سرسری به موضوعات نپردازید. خداوند آخر و عاقبت این مملکت را ختم بخیر گرداند.

-------

موفق باشید[/quote]

آخه برادر من مگر مجبوری بدون داشتن اطلاعات تحلیل بنویسی!!
بهتر هست یک دور تاریخ لبنان را از 1982 تا 2010 بخوانی بعد می فهمی چه تحلیل خنده دار و پر از غلطی نوشتی !!
حزب الله بعد از پیمان طائف و در سال 1992 در انتخابات مجلس شرکت کرد!!یعنی زمانی که هنوز بخش هایی از جنوب لبنان تحت اشغال بود!!
بخش عظیمی از جنوب لبنان در سال 2000 آزاد شد !! فقط بخشی هایی از مزارع شبعا و کفر شوبا هنوز تحت اشغال اسرائیل است آن هم به بهانه ی این که این اراضی برای سوریه است که خود سوریه به لبنانی بودن آن اراضی اعتراف کرده است!!
بعد از پیمان طائف هر دولتی که در لبنان سرکار آمده است مصوبه ای مبنی بر مشروع بودن حق مقاومت و قانونی بودن سلاح حزب الله داشته است!! باور می کنی حتی یک زمانی عربستان هم به حزب الله کمک کرد!!
از سال 2006 تا الان هواپیماهای اسرائیلی 2000 باز مرز هوایی لبنان را رد کردند و حتی چندباری بدون سلاح حالت بمباران بر روی شهرهای لبنان گرفته است!!
سید حسن نصرالله یک بار در یکی از کنفرانس های خبری در مورد گفته اش که اگر می دانست عملیات اسیرگیری به جنگ ختم می شد آن را انجام نمی داد گفت منظور من این بود که دو سرباز اسرائیلی فقط بهانه بود و نقشه جنگ از قبل چیده شده بود!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]داخل پرانتز

[quote]ولی نوشته های بالا همش مادی بود در حالی که دنیا از بعد مادی و معنوی تشکیل شده که اگه همه دنیا جلوی ما قرار بگیره [color=red]ولی اگر خدا با ما باشه دشمنانمون شکست میخورن انشاءالله[/color] و ما شاهد این اتفاق در لبنان بودیم که چطور سربازان رژیم صهیونیستی ( تیپ گولانی ) در جنگ با سربازان حزب الله شکست خوردن ![/quote]

دوست من چرا پس از این همه صحبت تحلیلی در سایت اینگونه سخن میگویید. متوجه نشدید که اسراییل واقعا میخواست در این جنگ شکست بخورد. اراضی اشغالی لبنان را پس دهد تا ماهیت وجودی حزب الله را پس از برد و بازپس گیری مناطق اشغال شده کمرنگ کند. که موفق نیز شد!!!!!!!!!!! نمی بینید ؟

چرا امروزه کمتر از حزب الله سخن گفته میشود ؟

1- حزب الله پس از برد در جنگ با اشتباه خود را حزب سیاسی کرد.
2- حزب الله پس از آنکه حزب سیاسی شد باید ملزم به فوانین اساسی کشور خود باشد
3- در قانون اساسی لبنان بغیر از قوای مسلح هیچ حزبی مجاز به داشتن اسحله و نیرو نیست
4- حتی دلیل حزب الله برای داشتن سلاح جهت باز پس گیری خاک لبنان دیگر موضوعیتی ندارد چراکه دیگر مناطقی از لبنان تحت اشغال اسراییل نیست.
5- حزب الله با این خطای سیاسی خود را در مقابل قانون اساسی کشور خود قرار داده و با این دوگانگی و داستان دادگاه ترور حریری مانده است چکار کند.
6- اسراییل پس از این شکست فرمالیته مجوز خرید سپر موشکی پیشرفته آمریکا و دهها سلاح دیگر که کنگره آمریکا مخالف استفاده آن بغییر از کشور آمریکا در کشورهای دیگر را همراه با کمک های بیشتر را گرفت.

broken_heart icon_wink افتاد حالا icon_wink :blushing:

لطفا اظهارات سران حزب الله را با دقت ( از روی متن اصلی ) بخوانید و به تحلیل های آب دوخ خیاری تلویزیونی کمتر مراجعه فرمایید. آنها خود گفته اند که اگر میدانستند که اسراییل پس از گروگان گیری جنگ را شروع میکند این کار را هیچ گاه نمی کردند انوقت شما ...

دوستان من تو را به هر چیز که اعتقاد دارید لطفا کمی روی موضوعات تفکر کنید و ضبط صوت نباشید.


در خصوص آن فرمایش شما که با رنگ قرمز مشخص کرده ام دو سوال از شما دارم

1- وقتی همه میدانیم که پاک ترین و رستگارترین فرزندان این مرز و بوم در جنگ هشت ساله شرکت کردند چرا در همه نبرد ها پیروز نشدند؟ پس بگفته شما در بعضی از نبردها خداوند با آنها بوده و در بعضی خیر [color=red][size=18]!@#$%$#@![/size][/color]
2- چرا این همه توپ و تانک و موشک یعنی سلاحهای [size=24][color=red]مادی[/color][/size] میسازیم[size=18] [color=red]!@#$#@!@##[/color][/size] نکند قدرت الهی کافی نمیدانید [size=18][color=red]!@#$#$@#!![/color] [/size]at_wits'_end_new!

دوست من خواهشا اینقدر سرسری به موضوعات نپردازید. خداوند آخر و عاقبت این مملکت را ختم بخیر گرداند.

-------

موفق باشید[/quote]

آخه برادر من مگر مجبوری بدون داشتن اطلاعات تحلیل بنویسی!!
بهتر هست یک دور تاریخ لبنان را از 1982 تا 2010 بخوانی بعد می فهمی چه تحلیل خنده دار و پر از غلطی نوشتی !!
حزب الله بعد از پیمان طائف و در سال 1992 در انتخابات مجلس شرکت کرد!!یعنی زمانی که هنوز بخش هایی از جنوب لبنان تحت اشغال بود!!
بخش عظیمی از جنوب لبنان در سال 2000 آزاد شد !! فقط بخشی هایی از مزارع شبعا و کفر شوبا هنوز تحت اشغال اسرائیل است آن هم به بهانه ی این که این اراضی برای سوریه است که خود سوریه به لبنانی بودن آن اراضی اعتراف کرده است!!
بعد از پیمان طائف هر دولتی که در لبنان سرکار آمده است مصوبه ای مبنی بر مشروع بودن حق مقاومت و قانونی بودن سلاح حزب الله داشته است!! باور می کنی حتی یک زمانی عربستان هم به حزب الله کمک کرد!!
از سال 2006 تا الان هواپیماهای اسرائیلی 2000 باز مرز هوایی لبنان را رد کردند و حتی چندباری بدون سلاح حالت بمباران بر روی شهرهای لبنان گرفته است!!
سید حسن نصرالله یک بار در یکی از کنفرانس های خبری در مورد گفته اش که اگر می دانست عملیات اسیرگیری به جنگ ختم می شد آن را انجام نمی داد گفت منظور من این بود که دو سرباز اسرائیلی فقط بهانه بود و نقشه جنگ از قبل چیده شده بود!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک بحثی که داشتم در چند صفحه قبل این بود که آمریکا در چه فشار شدیدی قرار گرفته و با چه دستان خالی ای که مجبور شده این سناریوی لرزان و مضحک را طراحی و به کمک غلامان حلقه به گوش و مهره های اخر دومینوی در حال سقوطش در منطقه -اعضای شورای همکاری که مطمئنا نقش فعال ولی به غیر از عربستان محتاطانه ای خواهند داشت- اجرا کنه. یعنی نشون میده که تیغه چاقو دیگه به جای حساس رسیده بود در رابطه با آمریکا و البته عربستان.

همچنان تاکید می کنم این شاید آخرین حربه برای نجات بحرین -که هیچ راهی برای ممانعت ایران از حمایت از انقلابیونش نداشتند- آغاز نشدن جریانات در شرق عربستان بود. و برای ایالات متحده هم بهترین حربه برای انحراف از قیام ها و وال استریت و بحران های اقتصادی و قضیه ی خروج از عراق و چه و چه وچه، هرچند به قیمت مورد تمسخر قرار گرفتن توسط نخبگان سیاسی کشورها (در باطن در ظاهر که مثل انگلستان و اروپا با ید با سناریو همراهی کنند) و نشان دادن دست های خالی در برخورد با ایران باشه.

در ضمن ایالات متحده به کمک مزدوران منطقه ایش و سیطره قدرتمند رسانه ایش در هر حالی میتونه حرکت اینچنینی نشون بده از خودش. نه برای سران سیاسی کشورها که برای عوام و مردمان عادی بنابراین نه باید تعجب کرد و نه باید انتظار خاتمه ی چنین بحث هایی را داشت. به یاد داشته باشید یک فردی که در حال غرق شدن هست به هر چیزی چنگ خواهد انداخت..

در مورد غافلگیر شدن هم به نظرم بله احتمالا ایران به شدت غافلگیر شده چون انتظار هر چیزی را داشت به جز ادعای به این شاهکاری را!

پ.ن: دیدار امروز وزیر قطری برای ابلاغ پیام امیر قطر به رئیس جمهور هم از نکات مورد توجه بود..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.