Recommended Posts

مذاکرات ایران و آمریکا هیچوقت قطع نشده. حتی در زمان حیات امام خمینی این مذاکرات داشت به نتایج خوبی هم می رسید که با خیانت باند مهدی هاشمی (با مدیریت اسرائیلی ها که هیچ تمایلی به عادی سازی روابط ایران و آمریکا قبل از تایید موجودیت اسرائیل توسط ایران ندارند) همه برنامه ها نقش بر آب شد. البته او به سزای عملش رسید اما آسیب سنگینی به منافع ملی ما وارد کرد. معنای مذاکره با آمریکا تسلیم در برابر آنها و یا نشاندهنده ضعف ما نیست بلکه یک گفتگوی مبتنی بر کسب حداکثر منافع در مقابل حداقل زیانهای احتمالی است. هیچ کشوری در 30 سال گذشته به اندازه روسیه (یا شوروی سابق) به کشور ما آسیب نزده است. وقتی ما توانسته ایم با آنها رابطه بر قرار کنیم طبیعی است که روزی با ایالات متحده هم که خطرش برای منافع ملی ما و زیانهایی که بما وارد کرده اصلا قابل مقایسه با روسها نیست رابطه مسالمت آمیز توام با رعایت منافع ملی داشته باشیم. البته در این راه سدهای زیادی از قبیل روسها، اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی قرار دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تنها دلیل آن ایران است! اگر ایران و حزب ا... نبود هرگز اسرائیل راضی به چنین کاری نمیشد چون اساس آن تهاجمی است و این کار یعنی عقب نشینی. دوستان مطالعه کنن تا مفهوم عقب نشینی در برابر دشمن رو در شریعت یهود متوجه شوند! بعد از آن متوجه عمق فاجعه بوجود آمده در داخل اسرائیل بعد از جنگ 33 روزه را خواهید فهمید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این روش که جزو قدیمی ترین روشهای تخلیه اطلاعات بوده و در ایران کاربردی ندارد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
rostam, خبر خیلی مهمی بود هر چند به موضوع این سایت مربوط نیست! خدا رو شکر که من از این برنامه استفاده نمیکنم! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرت ميبندم اسراييل جولان رو به سوريه بر نميگردونه :mrgreen: اگه اسراييل جولان رو به سوريه پس داد من اسممو ميزارم خالد لره :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من بهترین کاری که سوریه میتونه بکنه درمقابل اسرائیل تقویت پدافند هوایی خود برای مقابله با اسرائیل وتجهیز حزب الله درکوتاه ترین زمان ممکن است پدافندی مثل s-300و pantsirs1eاست چون خیلی زمان کمتری برای تجهیزوآموزش این کشور به جنگنده میگ 31نیاز داره نظر شماچیه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دولت مالزی ايران را به دليل نمايش تسليحات موشکی و آنچه تخطی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد خوانده، از نمايشگاه بين المللی صنايع دفاعی اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، نجيب رزاق، معاون نخست وزير مالزی گفته است که شرکت های ايرانی به اين دليل از نمايشگاه اخراج شده اند که سلاح هايی به نمايش گذاشته بودند که «تهاجمی» تعبير شده است.

او افزوده است: «متاسفانه هنگام سرکشی از محل استقرار شرکت های ايرانی در نمايشگاه، متوجه شديم سلاح هايی که آنها نمايش داده اند، تخطی از قطعنامه سازمان ملل درباره تسليحاتی مانند موشک و سيستم های پرتاب موشک بود. آنها تخطی کرده بودند و ما چاره ای جز اخراج آنها نداشتيم.»

آقای رزاق همچنین گفته است: «اقدام ايرانيان بی اعتنايی به قطعنامه های سازمان ملل بود که صادرات اسلحه از سوی ايران را ممنوع و کشورها را از تجهيز جمهوری اسلامی بوسیله کمک های تکنولوژيکی و اقتصادی منع کرده است چرا که اين اقدامات می تواند ايران را در آنچه برنامه تسليحات هسته ای خوانده می شود کمک کند.» نمايشگاه دفاعی مالزی، بزرگترين نمايشگاه دفاعی در آسيا است و از روز دوشنبه با نمايش محصولات ۵۰ کشور گشايش يافته است.

يکی از مقامات رسمی سفارت ايران در کوآلالامپور، که نخواست نامش فاش شود، اظهار داشت: مشارکت ايران در اين نمايشگاه با هيچ قانون بين المللی مغايرت نداشته است.

از سوی ديگر آقای رزاق گفته است: «کشورهای ديگر شرکت کننده در اين نمايشگاه از حضور و سلاح های به نمايش در آمده توسط ايران شکايت کرده اند» اما تاکيد کرد که تصميم مالزی در پی فشار غرب نبوده است.

این مقام مالزیایی نام کشورهای معترض به حضور ايران را اعلام نکرد. سفير آمريکا در کوآلالامپور از اظهار نظر در اين باره خودداری کرده و گفته است: «در باره مناسبات ديپلماتيک گفتگو نمی کند.»

همچنين مقامات مالزی گفته اند که اوايل هفته و پيش از آغاز نمايشگاه، سفير ايران را از قوانين حاکم بر اين نمايشگاه آگاه کرده بودند.

آقای رزاق گفته است: «ما در موقعيتی قرار گرفتيم که انتخاب ديگری نداشتيم مالزی متعهد به رعايت قطعنامه های سازمان ملل است.»

منبع آسوشيتدپرس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط همین وکم داشتیم که مالزی که روزی ادعای دوستی استراتژیک با مارو داشت اینقدر غرب زده وبی تفاوت نسبت به جهان اسلام ومسائل اون وحتی خودش بشه چیزی ازما که کم نمی شه خودشون ضرر می کنند بیخیال :mrgreen: icon_biggrin :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين تازه اولشه .. در آينده كوچيكتر از اينا تو صورتمون وا ميستن :mrgreen: كه ميدونم آخرش پشيمون ميشن كه اينشكلى‌ با ايران رفتار كردن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- مقامات مالزیایی، شرکت های ایرانی را از یک نمایشگاه بین المللی تجهیزات دفاعی اخراج کردند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از معاون نخست وزیر مالزی نوشت: "به شرکت های ایرانی دستور داده شد نمایشگاه بین المللی صنایع نظامی در کوالالامپور را ترک کنند."

"نجیب رزاق"، علت این مساله را نقض قطعنامه های مصوب شورای امنیت از سوی موسسات ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه خواند و افزود: "شرکت های ایرانی اقدام به نمایش تجهیزات و سامانه های موشکی خود در نمایشگاه صنایع دفاعی کوالالامپور کرده اند که این امر مغایر با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است و موجبات دلخوری ما را فراهم کرده است."

وی خاطرنشان کرد: "مسوولان مالزیایی هیچ چاره ای نداشتند جز آنکه خواهان خروج شرکت های ایرانی از این نمایشگاه شوند."

این مقام مالزیایی ادامه داد: "متاسفانه موسسات ایرانی تجهیزاتی همچون موشک، سامانه های موشکی و ... را به نمایش درآوردند که این تجهیزات آشکارا قطعنامه های شورای امنیت را نقض می کند."


معاون نخست وزیر مالزی افزود: "نمایش این تجهیزات به منزله سرپیچی از قطعنامه های شورای امنیت است که به موجب آن خرید تسلیحات از ایران ممنوع شده و کشورها از ارایه کمک های فنی و مالی به ایران که می تواند در برنامه هسته ای این کشور مورد استفاده قرار گیرد، منع شده اند."


گفتنی است نمایشگاه سالانه صنایع دفاعی از روز دوشنبه با حضور صدها شرکت از حدود 50 کشور جهان در کوالالامپور، پایتخت مالزی آغاز به کار کرد.

همینمون مونده بود این مالزی ها هم برای ما شاخ و شونه بکشند! گویا سیاست نوکری آمریکا همه گیر است!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر كي گفت بالاي چشمتان ابروست نوكر آمريكاست ؟ هر نمايشگاهي مقررات خاص خودش رو داره ، مطمعن باش اگر مسئولين غرفه ايران مقررات رو نغض نكرده بودند الان زمين و زمان رو به هم دوخته بودند ، يعني چه هر كشوري كه برخلاف نظر شما عمل كرد متهم به نوكري اين و آن ميكنيبد !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میگم تواین سایت برای یه مطلب چند تا تاپیک ایجاد می کنید 1یا 2یا سه تا :mrgreen: :| icon_biggrin icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بچه ها آقا سعيد جزء افراد متعصب نسبت به مملكت عزيزمون ايرانه كه اينو اگه مطالب و بحث ها رو درست دنبال كنين متوجه ميشين پس درست نيست كه اينجوري به يه وطن پرست توهين بشه. در هر حال مسپولين مملكت ما بايد مواظب باشند كه مطابق با قوانين و قطعنامه ها عمل كنن . وقتي سازمان ملل قانوني تصويب ميكنه بايد اين موضوع رو خيلي جدي بگيريم چون تقريبا تمامي كشورهايي كه سرشون به تنشون مي ارزه به قوانين سازمان ملل عمل ميكنن. اينكه بگيم فلان قطعنامه غير قانونيه و ... دردي از ما دوا نميكنه چون قانون چيزيه كه كشورهاي عضو سازمان ملل تصويب مي كنن نه چيزهايي كه ما ايراني ها دلمون ميخواد. ما بايد حواسمون خيلي جمع باشه كه چنين قطعنامه هايي بر ضد كشورعزيزمون تصويب نشه چون واقعا برامون دردسر ساز ميشه. بابك

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.