Recommended Posts

در زبان عربی انگلیس به معنای مارماهی است. شاعری میگوید : به مارماهی مانی که نه مار است نه ماهی منافقا چه کنی یا مار باش یا ماهی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نخست وزیر استرالیا غلط کرد و بیجا کرد :lol: icon_biggrin آدم تا یه حدی حوصله و صبر داره . :lol: چرا به اون کلینتون بی ......... هیچی نمی گید که گفته ایران رو محو می کنم اون وقت به این اسرائیل که روزانه داره آدم می کشه و آبروی ملت ایران رو داره در جوامع بین المللی می ریزه و داره انقدر جنایت می کنه هیچی نمی گید . icon_cheesygrin دیگه این ها هم دارن شورش رو در میارن . به نظر من این حرف ها همش کشکه و مفت خریدار نداره . حالا هم بگن نمی تونن که بیان با زور احمدی نژاد رو ببرن اون دادگاه مسخره . هر غلطی دوست دارن بزار بکنن که این ها هیچ اهمیتی برای ملت سر فراز ایران نداره . این ها فقط برای سرگرم کردن من و شما ها است . ببینید چند روز پیش دادگاه انگلستان منافقین آدم کش رو از لیست تروریستی اورد بیرون . البته نه از لیست تروریستی آمریکا و ... فقط از لیست تروریستی انگلستان . ببیینید . fi_lone_ranger :oops: واقعا مرگ بر آمریکا و کشور های غربی جنایتکار و بادنجون درقابچین استرالیا و فرانسه و ... که برای پایچه خواری اسرائیل و آمریکا چه کار ها که نمی کنند . واقعا مرگ بر همتون .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر وقت اقای هاشمی رفتند دادگاه میکونوس،اونوقت احمدی نژاد هم میره دادگاه لاهه tongue') یکی نیست بنده خدا واسه اظهاروجود جلوی اربابت (ملکه انگلیس) کارهای دیگری هم میشه انجام داد. ولی کلهم اجمعین غِغِغِغِغِغغِِغِغِغِغغلللللللللللللللطططططططط میکنه ِِِِِِّّّّ

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ايران يو كي:دبير كل شوراي امنيت ملي عربستان سعودي در ديدار با مقامات رژيم صهيونيستي در سرزمينهاي اشغالي از آنان خواست براي نابود كردن حزب‌الله به لبنان حمله كنند، در مقابل عربستان نيز تمام هزينه‌هاي اين جنگ را مي‌پردازد. به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري اسرائيلي فيلكا، "بندر بن سلطان" ديروز به شكل رسمي از "ايهود اولمرت" نخست‌وزير رژيم صهيونيستي خواست در صورت عدم توقف "حملات" حزب‌الله به دولت غربگراي سنيوره، نيروهاي اسرائيلي مستقر در مرزهاي شمال سرزمينهاي اشغالي را به تحريك عليه حزب‌الله وادارد. وي كه با هواپيماي شخصي خود از جده به مقصد سرزمينهاي اشغالي پرواز كرد در ديدار با اولمرت از وي خواست هر اقدام ممكن را براي حمايت از سنيوره انجام دهد و تمام هزينه‌هاي مالي هرگونه جنگ با حزب‌الله "تروريست" را بر عهده عربستان بگذارد. اما اولمرت در پاسخ به درخواست عربستان، اين اقدام را در حال حاضر غيرممكن دانست. بعد از مخالفت اولمرت با اين طرح نماينده عربستان از وي خواست نيروهاي مرزي‌اش در شمال اسرائيل را براي جلب توجه حزب‌الله به تحرك وادارد و آنگاه از طريق كشور آلمان به اطلاع حزب‌الله برساند كه در صورت ورود به مقر رياست‌جمهوري لبنان جنگ با حزب‌الله را آغاز خواهد كرد. در پاسخ به اين پيشنهاد، اولمرت به ميهمان خود قول داد موضوع را با كابينه خود بررسي كند اما در عين حال تاكيد كرد نمي‌تواند به نفع عربستان وارد جنگ شود و بيشترين كاري كه مي‌تواند انجام دهد مانورهاي نظامي زميني و هوايي براي ترساندن حزب‌‌الله و وادار كردن آنها به جابجايي نيروهايشان از شمال لبنان به جنوب اين كشور خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تابناك:بوش گفت آمریکا به این که نزدیک ترین دوست اسرائیل است افتخار می کند جورج بوش، رئیس جمهور آمریکا، در دومین روز از سفر خود به اسرائیل در کنست، پارلمان این کشور، سخنرانی کرد. به گزارش بي بي سي : جورج بوش در سخنرانی خود که در چارچوب جشن های شصت سالگی اشغال فلسطين و بعد از سخنرانی ايهود اولمرت، نخست وزیر اسرائیل انجام شد، گفت اتحاد آمریکا و اسرائیل ناگسستنی است و دوستی آنها عمیق تر از هر گونه قراردادی است. او گفت آمریکا به این که نزدیک ترین دوست اسرائیل است افتخار می کند. بوش همچنین درباره برنامه هسته ای ایران گفت آمریکا و اسرائیل در مخالفت با دستیابی ایران به سلاح هسته ای در کنار هم ایستاده اند. او گفت: "اگر ما به اصلی ترین حامی تروریسم در جهان اجازه دهیم که به مرگبارترین سلاح جهان دست پیدا کند، به نسل های آینده خیانتی نابخشودنی کرده ایم." بوش گفت: "رئیس جمهور ایران با اعلام این که اسرائیل باید از روی نقشه محو شود، آرزو دارد خاورمیانه را به قرون وسطی برگرداند." بوش همچنین گفت: "القاعده، حزب الله و حماس شکست خواهند خورد، و مسلمانان در سراسر منطقه به پوچ بودن دیدگاه تروریست ها و ناعادلانه بودن هدفشان پی خواهند برد." او گفت مایه شرم است که قطعنامه هایی که سازمان ملل متحد به تناوب در محکومیت وضعیت حقوق بشر در آنچه او آزادترین کشور خاورمیانه خواند صادر می کند، بیشتر از قطعنامه هایی است که علیه هر کشور دیگری در دنیا صادر می کند. بوش همچنین پیش بینی کرد که وقتی اسرائیلی ها صد و بیستمین سالگرد تاسیس کشورشان را جشن می گیرند، فلسطینیان کشوری را که مدت ها آرزویش را داشته اند و حق آنهاست، خواهند داشت. بوش در پایان سخنان خود گفت: "در طول شش دهه اخیر مردم یهود دولتی تشکیل داده اند که آن خاخام فروتن به آن افتخار خواهد کرد. شما جامعه ای مدرن در ارض موعود ایجاد کرده اید، نوری در میان ملتها که میراث ابراهیم، اسحاق و یعقوب را گرامی می دارد. و شما دموکراسی توانمندی ایجاد کرده اید که همیشه پابرجا خواهد ماند و می تواند همیشه روی آمریکا حساب کند. خدا نگهدار شما."

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تابناك:«واشنگتن‌تايمز» در گزارش خود و در شصتمين سال اشغال فلسطين به دست رژيم صهيونيستي، آورده است: دولت اسرائيل، ايران را بزرگترين خطر براي موجوديت طولاني‌مدت خود مي‌داند، چرا كه اين كشور، منابع مالي و حمايت نظامي فعال را براي همه دشمنان اسرائيل فراهم مي‌كند‌. ايران ديواري از هزاران موشک پديد آورده که مراکز جمعيتي اسرائيل را هدف گرفته است. به گزارش سرويس بين‌الملل «تابناك»، «واشنگتن‌تايمز» مي‌نويسد: گفته محمود احمدي‌نژاد، پيرامون محو اسرائيل از روي نقشه با تلاش‌هاي بي‌وقفه وي همراه شده که وضعيت را براي تحقق کامل روياهايش فراهم آورده و اين در حالي است كه اين، تنها در حد حرف نيست. اين روزنامه وابسته به حزب دمكرات‌هاي آمريكا كه اكنون از هيلاري كلينتون براي رياست‌جمهوري اين كشور حمايت مي‌كند، مي‌افزايد: او (احمدي‌نژاد) با اقدامات خطرناک و متهورانه خود، پشت سخنانش ايستاده است. بنا بر اين گزارش، با توجه به مورد مربوط به رآکتور هسته‌اي عراق که توسط بمب‌افکن‌هاي اسرائيلي در سال 1981 تخريب شد، اسرائيل زمان کافي براي اين كار خواهد داشت تا ببيند دشمنش تا چه اندازه به هدف خويش رسيده و ابزارهاي مسالمت‌آميز و ديپلماتيکي با ناکامي روبه‌رو خواهند شد يا خير. «واشنگتن‌تايمز» ادعا كرد: اين واقعيت ناميمون در کنار گسترش ايران در ساخت تسليحات هسته‌اي، ايران را در صدر موضوعات مورد بحث امنيت ملي اسرائيل و آژانس‌هاي اطلاعاتي اسرائيل قرار داده است. مهمترين و اساسي‌ترين بخش اين اطلاعات، آن است که اسرائيل درصدد دانستن اين است که زودترين زمان ممکن براي خروج نخستين بمب ايران از خط توليد چه هنگام است؟ در چهارم فوريه، رئيس موساد گفته بود: برآوردها، حاکي از آن است که در سه سال ديگر، تسليحات هسته‌اي مي‌سازد و اين در حالي است كه هم‌اكنون در مجموعه نطنز، سه هزار سانتريفيوژ دور سريع و در حال کار، در حال غني‌سازي اورانيوم است. اين روزنامه در ادامه ادعاي خود آورده است: محمود احمدي‌نژاد هرگز نتوانسته است توضيح قانع‌کننده‌اي دهد که چرا ايران، نخستين کشوري است که بدون داشتن يک رآکتور برق هسته‌اي شهري، توانسته کارخانه غني‌سازي اورانيوم داشته باشد. هم‌اکنون ايران در حال نصب سانتريفيوژ پيشرفته‌تري در نطنز است که قابليت هسته‌اي ايران را شتاب مي‌بخشد و اين مسأله با توسعه ايران در بخش موشک‌هاي دوربرد همراه شده است. بنا به گزارش ياد شده، ايران داراي موشک‌هايي است که به هر نقطه از خاورميانه و اسرائيل دسترسي خواهد داشت و هم‌اکنون نيز در حال ساخت موشک‌هاي بالستيک بين قاره‌اي است که برد آن تا اروپا و دورتر از آن خواهد رسيد. «واشنگتن‌تايمز» مي‌افزايد: تکنولوژي که ايران از آن در ساخت بمب‌هاي هسته‌اي بهره مي‌برد، مشابه مورد به کار رفته در پروژه «منهتن» در 56 سال پيش است؛ يعني بمب‌هاي تقسيمي خالص که ساده‌ترين نوع بمب هسته‌اي بوده و از اورانيوم غني‌شده ساخته شده است. البته هرچند اين تکنولوژي قديمي است، تخريب و انهدام بالقوه آن بسيار واقعي است، به گونه‌اي كه بمب هيروشيما نيز از اورانيوم غني‌ شده بود. اين روزنامه آمريكايي همچنين در همراهي با سياست‌هاي اسرائيل آورده است: نخستين و منطقي‌ترين راهكار براي پايان دادن به تهديد هسته‌اي ايران، تغيير رژيم است؛ اين به معناي تغيير و پيش برد جرياني خلاف تحولات انقلابي است که از سال 1978 در ايران رخ داده و بازگرداندن عوامل دمکراتيکي مدرن براي اداره حکومت است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزیز دل برادر دستت درد نکنه! ولی لطفا توی 5 تاپی مربوطه خبر ارسال کن وگرنه مجبورم قفل کنم تاپیک رو بنا به فرمایشات برادر سعید! icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر لطفا توی پنج تاپیک خبرها رو ارسال کن!

خبر تکراری هست!

قفل شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

او گفت: "اگر ما به اصلی ترین حامی تروریسم در جهان اجازه دهیم که به مرگبارترین سلاح جهان دست پیدا کند، به نسل های آینده خیانتی نابخشودنی کرده ایم."

."


اين حرف خيلي خنده داره . البته درسته كه ما به حزب الله و حماس كمك مي كنيم ولي آيا شما بزرگ ترين خطر براي دنيا نيستيد كه وقتي تاريختون رو برگ مي زنند همش تو جنگه و خونريزي .

جنگ جهاني اول
جنگ جهاني دوم
جنگ ويتنام
جنگ كوبا
جنگ افغانستان
جنگ عراق
جنگ خليج
جنگ خليج 2

البته من بزرگ هاش رو گفتم .

شما انقدر داريد جنگ مي كنيد و طبق گفته آقاي البرادعي 27 هزار گلاهك هسته اي دارد / آيا شما خطر ناك نيستيد .

ا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جلال طالباني رييس جمهوري عراق جمعه شب در گفت وگو با تلويزيون العربيه ضمن رد ادعاي ارسال سلاح از ايران به عراق گفت: كساني كه چنين ادعاهايي دارند از جمله نظاميان نظر شخصي خود را ابراز مي‌دارند كه منعكس كننده نظر دولت نيست و من به عنوان رييس جمهوري با اين نظرات موافق نيستم .

وي گفت: برادران ايراني آماده گفت و گو و بررسي هر مساله و اتهام در اين زمينه بصورت دوستانه هستند و در مورد مساله وجود سلاح ايراني در عراق بايد توضيح داد كه ايران در دوران صدام اسلحه را در اختيار مخالفان عراقي از جمله اتحاديه ميهني كردستان عراق و ديگر نيروها قرار داد .

طالباني درباره ادعاي دخالت ايران در عراق از راه گفت وگو با جريان مقتدا صدر گفت: اين سخن دقيقي نيست و نكته مهم اين است كه كمك به عراق براي حل مشكلات داخلي دخالت در امور داخلي نيست.

رييس جمهوري عراق گفت: ما و آمريكايي‌ها اصل برقراري روابط سه جانبه بين ايران آمريكا و عراق از طريق تشكيل كميته سه جانبه به منظور حل مشكلات و مقابله با تروريستها را پذيرفتيم ، بنا بر اين اين دخالت نيست بلكه كمكي است براي ما در جهت حل مشكلات.

وي در مورد موافقتنامه الجزاير بين عراق و ايران گفت: اين مساله پيچيده است و دولت عراق تا كنون در اين رابطه به نتيجه نرسيده است اما بايد دانست كه اين موافقنامه به عنوان يك سند بين‌المللي در اختيار سازمان ملل قرار گرفته است و لغو يكجانبه اين قرارداد امكان پذير نيست و بايد بين عراق و ايران براي رسيدن به راه حلي قابل قبول گفت و شنود انجام گيرد .

رييس جمهوري عراق بر اهميت تقويت روابط كشورش با ايران در تمام زمينه ها تاكيد كرد و گفت: من نسبت به تحكيم روابط بين عراق و ايران در زمينه هاي سياسي امنيتي و اقتصادي ايمان دارم .

ایرنا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسکو، 28 اردیبهشت، خبرگزاری «نووستی»/ "غلامرضا انصاری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو عصر جمعه طی کنفرانسی مطبوعاتی در خبرگزاری «نووستی» که بمناسبت 88-مین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و روسیه برگزار شده بود، اظهار داشت که الحاق روسیه به قطعنامه 1803 شورای امنیت سازمان ملل متحد در رابطه با ایران، لطمه ای به روابط روسیه و ایران نمی زند.

اوایل ماه مه رئیس جمهور روسیه حکم اجرای تدابیری برای عمل به قطعنامه 1803 را امضا کرد. قطعنامه سفرهای خارجی برای برخی از افرادی که در برنامه هسته ای ایران دست دارند را ممنوع می کند و توقیف حساب های برخی از کمپانی ها و بانک های ایرانی و نیز بازرسی بارها را در نظر دارد. به تهران 90 روز فرصت داده شده است که به قطعنامه 1803 عمل کند.

انصاری گفت: "زمانی که قطعنامه امضا شد، دوره طلایی در روابط روسیه و ایران بود. روسیه از این قطعنامه حمایت کرد، اما ما می دانیم که روسیه پیش از امضای آن چه تلاش هایی بکار بست". در عین حال سفیر ایران خاطر نشان نمود که تصویب این قطعنامه بیهوده بود، زیرا هیچ کمکی به هیچ چیز نمی کند و سازنده نیز نبود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه افزود که ایران آماده بررسی برنامه هسته ای خود می باشد.

صبح روز جمعه از طریق سفرای ایران در روسیه و چین پیشنهادات این کشور درباره حل مشکلات مبرم بین المللی به وزارات خارجه روسیه و چین ارائه شدند.

انصاری خاطر نشان نمود که ایران با روسیه و چین مذاکرات بیشتری دارد و نتایج آنها نیز مثبت هستند.

دیپلمات ایرانی تاکید کرد که ایران آماده ادامه همکاری خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی است و افزود که ایران همکاری های سازنده و فعالی با آژانس دارد و طی دوهفته اخیر بازرسین آژانس 3 بار از تاسیسات هسته ای ایران بازدید کرده اند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز 3 مارس (13 اسفند ماه) بعلت امتناع ایران از عمل به قطعنامه های پیشین شورا و توقف غنی سازی اورانیوم قطعنامه 1803 را تصویب نمود. در عین حال کشورهای گروه 1+5 میانجیگران بین المللی (آمریکا، روسیه، چین، انگلستان، فرانسه و آلمان) اعلام کردند که همچنان آماده مذاکره با ایران درباره برنامه هسته ای آن هستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گسترش روز افزون عوامل نفوذی سازمان های اطلاعاتی خارجی در حوزه اقتصاد و صنعت آلمان مسئولان این کشور را نگران کرده است.

مقام های اطلاعاتی و امنیتی این کشور ضمن هشدار به صاحبان صنایع ، خواسته اند تا تدابیر بیشتری برای جلوگیری از نفوذ عوامل جاسوسی به کار گرفته شود.

روزنامه "فاینانشیال تایمز آلمان" در شماره روز جمعه 16 ماه مه خود به نقل از یک مقام اطلاعاتی در ایالت نورد راین وستفالن آلمان، بزرگترین ایالت این کشور، گزارش داد که فعالیت جاسوسان صنعتی بسیاری از کشورها از جمله ایران در آلمان رو به افزایش است .

گزارش سالانه سازمان امنیت داخلی آلمان نیز نشان می دهد که شیوه و میزان اینگونه فعالیت ها از طرف سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای خارجی، صاحبان صنایع آلمان را بیش از پیش نگران کرده است.

در این گزارش به مسئولان امور هشدار داده شد تا برای جلوگیری از چنین فعالیت هایی تدابیر لازم و بیشتری را به کار برند.

به گزارش بی بی سی ، نه تنها مؤسسات صنعتی، بلکه سازمان های تحقیقاتی و حاصل کار پژوهشگران و نهادهای علمی نیز هدف فعالیت جاسوسان است به طوری که از این راه سالانه بین 15 تا 50 میلیارد یورو به بخش اقتصاد آلمان زیان وارد می شود.

زیرا در حالیکه آلمان با صرف هزینه های هنگفت و مطالعات طولانی و اساسی کارشناسان و دانشمندان خود دایم در حال اکتشافات و نوسازی است، کشورها و رقبای دیگر از طریق جاسوسی نه تنها به اطلاعات سری دست می یابند بلکه بدون هزینه کردن لازم، از نتایج پیشرفت ها در آلمان در جهت تکامل صنایع خود بهره مند می شوند.

البته فعالیت جاسوسان در امور صنعتی در زمینه های دیگری هم که برای سیاست و اقتصاد آلمان زیانبخش است مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

به گزارش بی بی سی ، در گزارش سالانه دستگاههای اطلاعاتی آلمان یک جمع بندی از کار جاسوسی کشورهای خارجی بدست داده شد و تاکید به عمل آمد که فعالیت سازمان های اطلاعاتی چین، روسیه و ایران در آلمان چشمگیر است.

در گزارش مورد بحث آمده است که صنایع اتومبیل سازی و ماشین سازی، صنعت شیمی و دستاوردها در زمینه انرژی پاک و بازیافتی مورد توجه خاص جاسوسان است.

علاوه بر صنایع سنگین، مؤسسات و انستیتوها ی پژوهشی هم از فعالیت جاسوسان مصون نیستند. به این مطلب هم اشاره شده که سازمان های اطلاعاتی این کشورها از دانشجویان و کار آموزان خود هم برای جاسوسی در آلمان سود می برند.

گزارش سالانه اداره حفظ قانون اساسی آلمان (امنیت داخلی) حاکی است که پنجاه درصد مؤسسه های آلمان هدف جاسوسان خارجی است.
منبع

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایرنا: "قربانعلي دري نجف آبادي" دادستان کل کشور روز سه شنبه گفت که "فرماندهي حادثه دلخراش شيراز در اسراييل بود. وي در آيين افتتاح همايش بررسي ابعاد روانشناختي و جامعه شناختي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي گفت: عوامل اين حادثه اعتراف کردند که با اسراييل مرتبط بوده اند. دادستان کل کشور با بيان اينکه "در اين حادثه لازم نبود ارتباط فيزيکي ميان اشخاص برقرار شود"، گفت: جرياني از طريق تلفن همراه مسايل را به عوامل خود در کشور کانادا منتقل مي کرد و اين عوامل اطلاعات دريافتي را به عوامل اصلي در اسراييل منتقل مي کرد. "دري نجف آبادي" گفت: اين اطلاعات پس از دريافت در اسراييل و بهره برداري، از ميان مي رفت. وي گفت: شاخه هاي اين جريان در مشهد مقدس فعال بود و حفاظت اطلاعات قوي نيز داشتند. دادستان کل کشور با تاکيد بر ايجاد سامانه علمي، تحقيقاتي و کارشناسي عميق در پليس اظهار داشت: با ايجاد اين سامانه مي توان از تجربيات پليس دنيا بهره جست. دادستان کل کشور گفت: با ايجاد اين سامانه مي توان ارزيابي ها را به صورت زنده، سازنده و موثر و با وحدت رويه انجام داد. "دري نجف آبادي" گفت: پليس در برخورد با جرايم بايد به گونه اي عمل کند که امکان، کنترل، پاکسازي و بازگرداندن افراد اصلاح شده به جامعه باشد. وي با بيان اينکه "اين کاري علمي است"، گفت: اصل بر اين است که برخوردهاي پليسي يا قضايي نباشد. دادستان کل کشور گفت: مسووليت امنيت، مقدس ترين کار است و برقراري امنيت از اوجب واجبات در جامعه اسلامي است. به هر ميزاني امنيت دقيق تر و حکيمانه تر باشد، جامعه از آن نفع خواهد بود. "دري نجف آبادي" همچنين از اختلاف نظر ايران با اتحاديه اروپا در موضوعاتي چون اعدام، اشاره کرد و گفت: متاسفانه حقوق بشر امروز به يک ابزار سياسي تبديل شده است. وي افزود: به ما گفته مي شود چون حکم اعدام داريم، پس رابطه برقرار نمي کنيم. سووال ما اين است که چرا با کشور آمريکا که حکم اعدام دارد، رابطه برقرار مي شود. دادستان کل کشور گفت: به اتحاديه اروپا گفتم، وضعيت ما را درک کنيد، شما در اروپا نشسته ايد و از ما انتظاراتي داريد. ايران دو هزار کيلومتر مرز شرقي و حدود هشت هزار و 500 کيلومتر کل مرزهاي کشور است، موضوعات مختلفي بايد مدنظر قرار گيرد. "دري نجف آبادي" گفت: زنداني که قرار است اعدام شود به مرخصي رفته است، اما در ايام مرخصي با 160 کيلوگرم مواد مخدر بار ديگر دستگير مي شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.