death-white

دادستان زابل ترور شد

Recommended Posts

[quote] :11:[color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right][background=rgb(248, 248, 255)] همدیگه رو ماچ کنید و یک صلواتم بفرستید! بعد در کنار هم و در مقابل دشمنان ملّت بایستید و [/background][/right][/font][/color] :25:[color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right][background=rgb(248, 248, 255)] ! [/background][/right][/font][/color]


[/quote]
والله از اولش هم مشکلی نبوده اما نمیدونم چرا اخیرا هر کدوم از عزیزان از هرجایی انتقاد داره میاد به من میگه و از من جواب میخواد...!
به هر حال کلیات حرف من و ایشون یکیه فقط تو جزئیات تفاوت داره..!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='hossein9' timestamp='1383868248' post='347312']
وزارت اطلاعات باید سه عامل بازدارنده داشته باش:
1-اطلاع از عملیات قبل از وقوع و جلوگیری از آن.
2-واکنش برق آسا در صورت بروز عملیات از قبل کشف نشده و کاهش تلفات احتمالی یا جلوگیری از فرار مهاجمین. اگر مهاجم بداند اطلاعات این کار را خواهد کرد به این راحتی دست به جنایت نمی زند و این یعنی بازدارندگی.
[color=#ff0000]3-در صورتی که به هر دلیل از عهده ی 1 و2 بر نیامد، در سریع ترین زمان ممکن آن چنان بلایی سر عوامل نامنی بیاورد که خواهر و مادرشان به عزایشان بنشینند... در این صورت عوامل ایجاد نا امنی برای بار دوم دست به جنایت نخواهند زد. این هم یک مدل بازدارندگی است.[/color]

تمام ناله ی دوستان به خاطر رخداد شماره ی 3 است و الا کسی در مورد 1 و 2 خیلی این عوامل انتظامی، اطلاعاتی را مواخذه نمی کند، چون بالاخره در شرایط خاصی پیش خواهند آمد و هیچ کاری از دست کسی بر نخواهد آمد. کل گله ی ما این است که چرا این افراد راحت دارن میرن اون ور مرز و میان و 30-40 تا عملیات انجام میدن و درسی بهشون نمی دن که دفعه ی بعدی جرات ایجاد نا امنی را نداشته باشند. همین.
[/quote]
وضعیت پیچیده تر از این حرفهاست عزیز دلم.
وزارت اطلاعات راسا همه کار نیست و نمی تونه اقدام بکنه و باید هزار تا هماهنگی و هزار تا دهن دید و هزار تا نامه و درخواست و حکم گرفت برای کاری.

اما گاهی برخی کارها شدنی نیست.
یه سر نخ بهت میدم شنیدی زمزمه اعدام آیت الله نمر النمر توی عربستان پیچیده؟؟؟ فکر می کنی چرا؟؟؟

هر چند دوستان اشاره کردن معمولا خود ناجا خیلی ضعیف عمل می کنن وگرنه در عمده این اتفاقات وزارت اطلاعات هشدارهای لازم رو میده. چند سال پیش در قضیه حمله به پاسگاه روانسر جوانرود وزارت هشدار داده بود ولی تمام نیروهای پایگاه و نیروهای کمکی حاضر در حال سیر و تماشای یوزار سیف پیامبر بودن و وقت کافی نداشتن که هوشیار باشن. و سرباز جبهه و روی بام پاسگاه هم چنان بهت زده میشن که اولی شهید و دومی خشکش می زنه و هیچ اقدامی نمی کنه تا همه رو قتل عام می کنن و....
همون زمان به پست ارتش در یک شهر دیگه حمله می کنن که در سیستم پدافند توپخانه ای مستقر بوده و دارای موشک های سهند بودن و ظاهرا برای به غنیمت گرفتن همین موشک ها عملیات می کنن ولی چنان زهر چشمی سربازها و افرساهای ارتشی از اونها می گیرن که دیگه همچین فکری به سرشون نزد می دونید چرا برای اینکه با ژ3 و توپ 23 میلی متری تمام اون منطقه رو شخم می زنن و با چند نفر تلفات پژاکی ها عقب نشینی می کنن و فرداش از روی رد خون می فهمن تلفات زدن.اونم در دل شب تاریک و بدون هیچ امکاناتی و حتی بدون داشتن سنگر و پاسگاه و تنها داخل یک چادر چند نفره مستقر بودن.
فرمانده لشگر به سرباز نگهبان گفته بود اگر جنازه یکی از اونها رو آورده بودی همین الان کارتت رو می دادم بری.
در یک درگیری دیگه چند تا ماشین نظامی رو می زنن و یک سرهنگ ارتشی با ژ3 چند نفر تلفات بهشون می رسونه اونها هم هوا پس میشه در میرن.

ناجا واقعا نیاز به یک ریفرش داره وگرنه با این وضعیت نمی تونه ادامه بده.

برین فیلم عملیات دستگیری دزدهای مسلح بانک کرمانشاه رو ببینین که با چه وضعیت فجیعی عملیات انجام میدن و به قول معروف یگان ویژه پر طمطراق چه گندی می زنه که یکی از افرادش شهید میشه.
یارو حتی نارنجک رو نتونست داخل ساختمان بندازه و به نرده و زد افتاد توی خیابان خدا رحم کرد تلفات خودی نگرفت.
نزدیک به 5 ساعت درگیری با گرینوف و کلاش و آر پی جی و نارنجک برای چند تا دزد مسلح حالا این نیرو می خوان جلوی دست پرورده های سازمان های اطلاعاتی رو بگیره.؟

[quote name='Reichsmarschall' timestamp='1383862604' post='347302']
این دیگه از اون حرفاست اخوی. خواهش میکنم مدارکی از ارتباط اسراییل با این سگهای سلفی به من نشون بدید تا قانع بشم. البته بهتره مثل مدارک فارس نباشه که یک جعبه گلوله 7.62در39 روسی رو با نوشته made in USA نشون میداد.اگر اسراییل پشت قضیه بود قطعا وضع تسلیحات اینها خیلی متفاوت بود. حداقلش چندتا خمپاره انداز سنگین داشتن. دخالت اسراییل در کردستان خیلی منطقی تره.
اطلاعات شما در مورد اسراییل درست نیست. اتفاقا اسراییل خیلی وضعیت بدتری داره. برای مثال 20 درصد جمعیت اسراییل عرب هستن که همگی میتونن دشمنان بالقوه محسوب بشن. احزاب چپی اسراییل مثل ماکی سابق و جبهه دموکراتیک برای صلح و برابری دردسرهای کمی برای اسراییل به وجود نیاوردن. مثلا یک انشعاب ماکی کاملا نوکر شوروی و ضد صهیونیسم بود و البته خبر جاسوسی بعضی مقامات عرب اسراییل برای حماس و حزب الله هم نباید فرموش بشه. در بعد دینی، درگیری مذهبی بین میزراخیها و اشکنازیها و سفاردیها اصلا سطحی نیست.
تازه جالبتر میشه وقتی بدونید درگیری بین اشکنازی(یهودیان اروپایی)، میزراخی(یهودیان خاورمیانه) و سفاردی(یهودیان اسپانیا) جنبه نژادی هم داره و گروههایی مثل فلاشه ها اصلا جز آدم حساب نمیشن! اسراییل به نسبت جمعیتش دارای تنوع مذهبی گسترده ای هست که شامل یهودیان، مسلمانان، مسیحیان، دروزیان و بهاییان میشه. از نظر نژادی اگر قوم یهود رو یکپارچه در نظر بگیریم(که اینطور نیست) بازهم شاهد حضور اقوام گوناگونی مثل تمام اقوام سامی، اعراب بادیه نشین، ارامنه و چرکسها هستیم. از نظر همسایگی، وضع اسراییل هم خوبه و هم بد. یعنی شاید با افغانستان و پاکستان هم مرز نباشه ولی در بین اعراب چنان محصور شده که همیشه باید آماده دفاع در تمام مرزها باشه و عملا همیشه در آماده باشه. با تمام اینها فکر میکنم نه قیاس من که گفته شما رد شده و باطله!
شما متوجه منظورم در مورد حزب الله نشدید. منظور من این بود که شما جای ایران و بلوچها رو با اسراییل و حزب الله(البته فقط از نظر فنی وگرنه این کجا و آن کجا) عوض کنید تا ببینید حزب الله آموزش دیده به اندازه این اوباش در مقابل دشمنش موفق نبوده پس نتیجه میگیریم که اسراییل به مراتب بهتر از ما عمل کرده و امنیت شهروندانش رو خیلی بیشتر حفظ کرده. وگرنه همیشه و همه جای دنیا حملات تروریستی رخ میده. خودتون میدونید چندین اتوبوس غیر نظامی اسراییلی توسط فلسطینیها منفجر شده و به چندین محل خرید و رستوران شلوغ هم حمله شده ولی امنیت مرزی بحثش جداست. در مورد تفاوت تفکر حزب الله با این سگها کاملا درست میفرمایید و چه مثال زیبایی هم آوردید. کاملا موافقم. این رفتار حزب الله در مقابل دشمنش باعث شد اقدام زشت اتحادیه اروپا در مورد تروریست دونستن حزب الله بسیار سخت قبول بشه ولی به راحتی میشه حماس و النصره و جیش العدل رو در یک ردیف قرار داد.
ای کاش شما مسئول امنیت این منطقه بودید تا بجای لبخندهای دلنشین، مشت آهنین رو به این وحوش نشون میدادید و غائله رو تمام میکردید ولی خب انگار صلاح مملکت خویش خسروان دانند! متاسفانه کسی از من و شما نظری نمیپرسه.

با توجه به تصاویر خودرو، به نظر میاد حمله خارج شهر انجام شده. ممکن هست راننده رو با تیراندازی به شهادت رسونده باشن و دادستان رو ربوده و خارج شهر سربریده باشن.
به نظر میاد داخل شهر و کنار بیمارستان نیست:

[/quote]
دوست عزیز من فکر کردی حمایت چی هست و آیا سرویس های طالاعاتی گوش دراز تشریف دارن حمایت اطلاعاتی و همچنین هدف دادن و هدایت توسط سرویس های گیگیلی کشورهای اطراف و عربی ترور دانشمندان کشور و گاهی پول و.... و هر نوع کمکی به این گروه ها حالا فکر نمی کنم اونها بیان فیلم بزارن که ما این کارها رو کردیم.
توی این دنیا با پول راحت میشه خیلی کارها کرد.

اسرائیل در همه جا دخالت داره ولی نوع و حجم فرق می کنه.

اسرائیل وضعیتی قابل قیاس با ما نداره رایش عزیز برای اینکه اونها از مکتب امنیتی خاصی در تامین امنیت خودشون استفاده می کن و اونم حذف منبع تهدید هست. شما بهتر از من سابقه سازمانهایی مثل هاگانا و شاباک و..... رو می دونین و حتما هم بهتر می دونین تیم ها و جوخه های ترور اونها در تمام دنیا فعال هستن و کوچکترین خطری رو حذف می کنن و تعارفی هم ندارن.
از طرفی شعار و حرافی چند نفر نمی تونه به ساحت عظیم شیطانی اونها آسیب بزنه قومی که با 14 میلیون جمعیت تمام رسانه ها و اقتصاد دنیا رو در چنگ داره و آمریکا رو با نوک انگشت می گردونه به اون معنی در دنیا دشمن نداره بجز ایران و حزب الله که اونها هم همیشه شرطشون برای درگیری آغاز درگیری توسط خود اسرائیل هست اونها هم خر نیستن و چنین خریتی رو نمی کنن.

اما کجای سیستم حکومتی ما می تونین چنین کارهایی بکنیم و آیا تهدیدهای ما قابل قیاس با اونها هست بزرگترین قدرت دنیا دشمن مستقیم ما هست تمام کشورهای ساحب قدرت روی دیدن ما رو ندارن بیشتر همسایه های ما همیشه در حال فتنه انگیزی هستن جنگ هشت ساله ای به ما تحمیل میشه که کمر قاره ای رو می شکست و.....

درگیرهای نژادی اونها هم باز قابل مقایسه با ما نیست و جنا غیر صهیونیست اونها محلی ازاعراب نداره و فقط یه حرفهایی می زنن هر وقت هم کاسه اونها پر شه به راحتی حذف میشن.

اعراب؟؟؟ شوخی نکن برادر کدومشون سوریه درگیر در جنگ داخلی مصر استحاله شده اردن خود فروش. شوخی نکن برادر این واقعیتی هست که اونها در مرزها باید همیشه آماده باشن ولی هیچگاه دشمنی به قدرت ایران و حزب الله برای خوشدون و آمریکا شبیه ایران برای خودشون نداشتن که تحریم و جنگ و فتنه و.... سازماندهی کنه براشون.
همون امنیت مرزی اسرائیل هم زیر سوال هست دلیل فرار اونها در 2000 همین درگیر های مرزی حزب الله بود که پدرشون رو در آورده بود و بعد از اون هم همیشه بوده و اگر الان نیست عدم التهاب آفرینی حزب الله هست وگرنه در یک روز حزب می تونه خیلی از پاسگاه هاش رو با خاک یکسان کنه.

در مورد ناجا توضیح دادم بالا که من امید چندانی به اونها ندارم.
دردم از این هست که این آقایون پر مدعا حتی مشورت های عادی هم نمی گیرن والله به خدا کسانی رو می شناسم که نظامی نیستن و شاید در همین سایت هم هستند و من و شما می شناسیم و به این قبله محمدی هیچی نمی خوان فقط اجازه بدن به این آقایون پر مدعا مشاوره بدن تا ببینن که در سطح سازمان چه اتفاق بزرگی می افته ولی آقایون فکر می کنن همه چیز دان هستن و این ویروس سازمان اونها رو به نابودی می رسونه.

اگر من مسئول امنیت منطقه بشم گروه ویژه ای از نخبه ترین کماندوهای نظامی درست می کنم و با همکاری گروه های اطلاعاتی عین چرخ گوشت تمام گردن کلفت ها و اشرار و تروریست ها را از دم تیغ می گذرونم و چرخشون می کنم.
ولی این کار به جز نفرت چیزی به همراه نداره و برای آینده مملکت بسیار بده مگر و مگر و مگر همونطور که زمان دستگیری ریگی هم گفتم و باز میگن ریشه مشکل رو بزنیم. فقر.....فقر ...فقر و بی عدالتی
همزمان با این کار باید میلیاردها دلار در بخش اقتصادی و فرهنگی اونجا هزینه کرد تا بهانه ای برای قاچاق و.... نباشه سیستم رو به خود مردم منطقه داد و اونها رو داخل آدم حساب کرد نه آقایون پشت میزهای تهران بشینن و ..... ویرایش شده در توسط fath
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من توی این تاپیک یه جواب به صحبت های جناب کوماندو به خودم رو نوشته بودم، کجا رفت؟ ارسال نشده؟ 500 خط مطلب نوشته بودم؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='fath' timestamp='1384021008' post='347742']
...
اما گاهی برخی کارها شدنی نیست.
یه سر نخ بهت میدم شنیدی زمزمه اعدام آیت الله نمر النمر توی عربستان پیچیده؟؟؟ فکر می کنی چرا؟؟؟
...
[/quote]

وقتی قراره قانون جنگل معیار باشه بازنده اونه که پایبند به قوانین دست نوشته بشری است.
گروگانگیری را با گروگان گیری باید جواب داد.
یه وقت این گروگان می تونه مولوی عبد الحمید باشه، یه وقت یه سری اعدامی که اعدامشونو به تاخیر میاندازن تا جنایت بعدی گروهک، یه وقت هم یه دیپلمات مست عربستانی...
یه وقت هم تحریم حج عمره...
ما در برابر شیخ نمر از این گروگان ها زیاد داریم و می تونیم داشته باشیم و حالت تعادل ایجاد کنیم. تو سوریه از این بده بستون ها زیاد بوده...

اینا دلیل نمیشه در برابر یه گروهک تروریستی دست رو دست بذاریم یا واکنش شدید نشون ندیم... ویرایش شده در توسط hossein9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] [color=#282828][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right]من توی این تاپیک یه جواب به صحبت های جناب کوماندو به خودم رو نوشته بودم، کجا رفت؟ ارسال نشده؟ 500 خط مطلب نوشته بودم؟ [/right][/font][/color] [/quote]

ما ننوشته قبولت داریم ، به نظرم pm کنی بهتره ، اینجا جای این حرفا نیست .......

مدیرها بی زحمت بیان پست های بی ربط رو پاک کنن و شما هم اگه حرفی داری تو pm بزن .

[quote] [color=#282828][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right]والله از اولش هم مشکلی نبوده اما نمیدونم چرا اخیرا هر کدوم از عزیزان از هرجایی انتقاد داره میاد به من میگه و از من جواب میخواد...![/right][/font][/color] [/quote]

رفیق بنده به شما گیر ندادم شما خودت یه بحثی رو پیش کشیدی و اینکه دوستان هم از شما جواب میخوان به خاطر اینه که یکسری جبهه گیری داری یا حداقل بنده و اونایی که بهت گیر میدن فکر میکنن داری که میان سراغت ......!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='hossein9' timestamp='1384023515' post='347772']
وقتی قراره قانون جنگل معیار باشه بازنده اونه که پایبند به قوانین دست نوشته بشری است.
گروگانگیری را با گروگان گیری باید جواب داد.
یه وقت این گروگان می تونه مولوی عبد الحمید باشه، یه وقت یه سری اعدامی که اعدامشونو به تاخیر میاندازن تا جنایت بعدی گروهک، یه وقت هم یه دیپلمات مست عربستانی...
یه وقت هم تحریم حج عمره...
ما در برابر شیخ نمر از این گروگان ها زیاد داریم و می تونیم داشته باشیم و حالت تعادل ایجاد کنیم. تو سوریه از این بده بستون ها زیاد بوده...

اینا دلیل نمیشه در برابر یه گروهک تروریستی دست رو دست بذاریم یا واکنش شدید نشون ندیم...
[/quote]
نمیشه و دلیلش رو هم بالا در پست جناب رایش نوشتم ما نمی تونیم خیلی کارها بکنیم.
اگر مولوی عبدالحمید گرفته بشه به نظرتون چه اتفاقی می افته؟؟؟؟ فکر نمی کنم اوضاع بهتر بشه.
در برابر طلا هم خاکروبه معاوضه نمی شه کرد اخوی

در مورد این گروهک هم راهکار خودم رو نوشتم اگر خونده باشین و گفتم اگر من بودم عین چرخ گوشت چرخشون می کردم. همون بلایی که تو سوریه سرشون آوردیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.