Goebbels

صنایع تعمیرات و بازسازی زرهی کره جنوبی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بعد تعویض شنی قدیمی با شنی جدید !
اون قدیمیه چی میشه ؟
کفشک های پلاستیکی شو عوض میکنن یه دستی روش می کشن برای دور بعدی تعویض ؟
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شنی های قدیمی در ابتدا شسته شده و شن زنی یا Sandblast برای پاک کردن زنگ زدگی ها بر روی آن ها صورت میگیرد و در نهایت با رنگ امیزی و نصب کفشک های جدیدی مجددا مورد استفاده قرار میگیرند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گوبلز گرامی یک سؤال حاشیه ای! در مواردی که مثلاً تانک از روی تانکبر میافته یا به دلایل دیگه چپ میکنه یا اتفاقات مشابه، تانک آسیب دیده رو چطوری تعمیر می کنند؟ با تعویض کلی قسمت آسیب دیده یا امکان مرمت هم داره؟ مثلاً وقتی به توپ تانک آسیب وارد بشه، هم محوری اون و بهم میخوره و احتمالاً خم شدن لوله توپ، دفرمه شدن برجک یا شاسی(احیاناً) و وارد آمدن آسیب به رینگ اتصال برجک و شاسی و موارد اینچنینی! و مثلاً در این تعمیرات، بریدن یک قسمت از بدنه و جوشکاری مجدد اون، باعث بی نظمی مکانیکی و آسیب پذیری زرهی از همون نقطه نمیشه؟
راستی اسم و مکان این کارخانه کجاست؟ خصوصیه یا جزو مجموعه ارتش؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو یدونه عکسها تانک ام 47 نیست؟؟؟؟؟ کره جنوبی هنوز ازش داره!!!!!!!!!!!!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تو یدونه عکسها تانک ام 47 نیست؟؟؟؟؟ کره جنوبی هنوز ازش داره!!!!!!!!!!!![/quote]

خیر.

تانک مد نظر M48A5 است (البته ممکن است مدل ارتقا یافته ای از آن M48A5K1 هم باشد که چندان قابل تشخیص نیست این مسئله)

پاسخ دوست دیگرمان هم باشد برای بعد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]گوبلز گرامی یک سؤال حاشیه ای! در مواردی که مثلاً تانک از روی تانکبر میافته یا به دلایل دیگه چپ میکنه یا اتفاقات مشابه، تانک آسیب دیده رو چطوری تعمیر می کنند؟ با تعویض کلی قسمت آسیب دیده یا امکان مرمت هم داره؟ مثلاً وقتی به توپ تانک آسیب وارد بشه، هم محوری اون و بهم میخوره و احتمالاً خم شدن لوله توپ، دفرمه شدن برجک یا شاسی(احیاناً) و وارد آمدن آسیب به رینگ اتصال برجک و شاسی و موارد اینچنینی! و مثلاً در این تعمیرات، بریدن یک قسمت از بدنه و جوشکاری مجدد اون، باعث بی نظمی مکانیکی و آسیب پذیری زرهی از همون نقطه نمیشه؟[/quote]

به صورت معمول ادوات زرهی بر روی تانکبر را با زنجیرهایی مهار میکنند اما باز هم موارد نادری از افتادن ادوات از روی تانکبر وجود دارد :

[url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/HETA31001.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/thumb_HETA31001.jpg[/img][/url] [url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/HETA31005.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/thumb_HETA31005.jpg[/img][/url] [url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/HETA31004.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/thumb_HETA31004.jpg[/img][/url] [url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/HETA31003.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/thumb_HETA31003.jpg[/img][/url]

ساختار شاسی و برجک تانک ها بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر شکل پیدا نمیکند ، به عنوان مثال تانک ماگاچ 7 سی در تصویر زی در شیب تپه واژگون شده و چند بار تا جاده پایین تپه به دور خود گشته اما همچنان فرم سازه تانک حفظ شده است و تنها صفحات محافظ شنی و بخشی از صفحه ماژولار جانبی برجک دچار تغییر حالت شده اند که تمامی با تعویض قابل رفع اند :

[b][color=#FF0000][url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/M60_Izrael.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/thumb_M60_Izrael.jpg[/img][/url][/color][/b]

اما در مواردی که به دلیل شدت حادثه و ضربه وارده بخشی از ساختار تانک تغییر حالت پیدا کرده باشد آن بخش (شامل صفحه یا صفحات) به صورت کامل تعویض میشود. چنانچه زره تانک ماژولار باشد صرفا همان بخش تعویض میشود و مواردی مثل حلقه برجک و توپ هم در صورت آسیب تعویض میشوند. البته جوش کاری ناشی از تعویض کامل یک بخش مثل حلقه برجک یا صفحه جانبی شاسی یا برجک باعث ضعف نمیشود چرا که پیش از این نیز با جوش کاری به یکدیگر متصل شده اند و ضعف زمانی ایجاد میشود که بخواهیم یک بخش را وصله کنیم نه اینکه تعویض کامل صورت بگیرد.

در ضمن تصاویر از صنایع زرهی هیوندای است که بخش خصوصی است تحت نظارت دولتی ویرایش شده در توسط Goebbels
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.