Goebbels

باراک ، صاعقه صهیونی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ميشه باراك يك رو با كاشتان و يا تور ام دريا پايه مقايسه كرد!؟! فقط ي چيزي در مورد نسخه بعدي باراك و اون كنه ميتونه موشك هاي پيشرفته مثل LRASM رو ره گيري كنه !؟!در مورد سابقه نظامي هم در جايي خوندم كه ادعاي اسرائيل كذب بوده و امكان نداشته در اون شرايط غير فعال بوده ولي در كل تجهيزات ساخت اسرائيل متاسفانه عالي هستن و بشدت بروز رساني ميشن
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جالبه بدونید پس از تحویل سامانه باستیون که از موشک های ضد کشتی مافوق صوت یاخُنت استفاده میکنه به سوریه و استقرار این سامانه در سواحل دریای مدیترانه ، اسرائیل به سرعت برنامه نصب موشک های باراک 8 بر روی شناورهای نظامیش رو به جریان انداخت . مقامات نیروی دریایی اسرائیل ادعا میکنند که این موشک میتواند با درصد موفقیت بالا موشک های یاخُنت را رهگیری و نابود نماید.

 

 

ميشه باراك يك رو با كاشتان و يا تور ام دريا پايه مقايسه كرد!؟! 

 

با کاشتان آنچنان قابل مقایسه نیست ولی با سامانه تور ام1 در بیشتر ویژگی های فنی و عملکردی تقریبا مشابه هستند , حتی میشه اون رو با موشک کرُتال دریاپایه مقایسه کرد با این تفاوت که موشک های تور و کرُتال از مانورپذیری بیشتری برخوردار هستند و شتاب جانبی با نیروی بیشتری رو تحمل میکنند و در نتیجه اهداف سخت تری مانند موشک های ضدکشتی سوپرسونیک رو با احتمال موفقیت بیشتری رهگیری میکنند.

 

در مجموع نزدیک ترین و شبیه ترین موشک به باراک1 ، موشک سی وُلف انگلیسی هست که البته اون هم از یک بوستر جداشونده استفاده میکنه.

 

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سوال من اینکه ایا نیرو دریایی جمهوری اسلامی ایران میتونه از همچین سامانه ای با توجه به محدودیت فضا در فریگت های کلاس موج بهره ببره
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.