MR9

توپ خودکششی دفاع ساحلی آ-222 ئی برِگ (A-222 Bereg)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

3 hours قبل , MR9 گفت:

توپ خودکششی بر روی حامل چرخدار ماز-543

سلام و احترام کشوری که بتواند چنین شاسی و قوای محرکه آن را بسازد نیمه راه تبدیل شدن به یک ابرقدرت را طی کرده  نیمه دیگر راه جنگ افزار مناسب است کشور ما هم به موازات توسعه تسلیحات باید به فکر تولید ویا حداقل مونتاژ چنین حاملی باشد 

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
15 hours قبل , MR9 گفت:

در دانش نظامی ، مفهوم " دفاع ساحلی" به مجموعه اقدامات اتخاذی از سوی کشور ساحلی ، برای حفاظت از خطوط  و منابع ساحلی به منظور پیشبرد شکوفایی اقتصادی و سیاسی و علاوه براین ، جلوگیری از اعمالی که می تواند مانع نیل به چنین اهدافی گردد ، قابل تعریف است . در گذشته ، خط ساحلی تعریف محدودی را شامل می شد ،اما امروز منطقه ساحلی ، گستره وسیعی تری را شامل می گردد که از عمق 20تا 30 مایل در خشکی تا 12 مایل در دریا می تواند باشد . عناصر دفاع ساحلی نیز شامل یگان های عملیات ویژه ، واحدهای پلیس دریایی و درنهایت عناصر پشتیبان آتش می باشد که وظیفه  نظارت و گشتزنی به منظور جلوگیری از نفوذ عناصر مهاجم و درگیرشدن با آنها در زمان نفوذ به خشکی را برعهده می گیرند .

با تشکر از شما یک سوال داشتم 

 تایوان داره هویتزر M109 از امریکا می خره ممکنه با مجهز کردن اونها به مهمات هئایت شونده ازشون در همون نفش a222 استفاده بکنه ؟

بازهم نقش بی نظیر نیروی هوایی اینجا مشخص میشه 

اگر این سیستم توسط نیروی هوایی پشتبانی نشه به راحتی حتی توسط بالگردهای دشمن نابود میشه 

ویرایش شده در توسط majid363
  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
2 hours قبل , majid363 گفت:

تایوان داره هویتزر M109 از امریکا می خره ممکنه با مجهز کردن اونها به مهمات هئایت شونده ازشون در همون نفش a222 استفاده بکنه ؟بازهم نقش بی نظیر نیروی هوایی اینجا مشخص میشه اگر این سیستم توسط نیروی هوایی پشتبانی نشه به راحتی حتی توسط بالگردهای دشمن نابود میشه 

 

 

index~14.jpg

 

سلام علیکم

 عملیات تاخت آبی - خاکی در یک نگاه کلی  ، بلحاظ طرح ریزی و اجرا در ردیف پیچیده ترین عملیاتهای نظامی قرار دارد و برای هر کدوم از سه تا نیروی دریایی ، زمینی و هوایی هم الزاماتی وجود دارد که درزمان پیاده شدن می بایست مورد توجه قرار بگیرد ، ترکیب این سه عامل ، موفقیت این نوع عملیات ها را تضمین می کند . با این حال ، نیروی مدافع هم سعی می کند در قالب ایجاد یک دفاع منسجم که شامل عناصر هوایی ، زمینی و دریایی هست ، از خط ساحلی خودش دفاع کند . این وسط ، توپخانه و بخصوص واحدهای توپخانه متحرک ، برای پس زدن عناصر آبخاکی ( شامل شناورها ، خودروهای زرهی آبخاکی ، تفنگدارهای دریایی و در نهایت Amphibious assault ship ها و .... ) استخوان بندی مدافعان را تشکیل می دهند . این در مورد سئوال شما هم صادق هست .. تایوانی ها دو تا تهدید عمده هوایی و دریایی را از چین احتمالا تعریف کردند ( بدلیل جزیره ای بودن این کشور )  و برای دور نگه داشتن چینی ها از ساحل در یک عملیات تاخت آبخاکی به سامانه های توپخانه ای متحرک نیازمند خواهند بود که به فرموده شما دارند آن را تهیه می کنند .

 

 

  • Like 2
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.