Lich

حذف نام اسرائیل از نقشه های مصر!

Recommended Posts

رژيم صهيونيستي که به تازگي شصتمين سالگرد تشکيل خود را جشن گرفته، ديگر هيچ جايي در نقشه ها و اطلس هاي مصري ندارد. به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در نقشه هايي که در کتاب فروشي هاي بزرگ قاهره به فروش مي رسد، به تازگي نام "اسرائيل" حذف شده و مناطق "اسرائيلي" و سرزمين هاي اشغالي با نام " فلسطين " و به زبان عربي درج شده است. "اسرائيل" شصت سال پس از تاسيس و سي سال پس از معاهده "کمپ ديويد" که راه را براي توافقنامه صلح با مصر در سال 1979 هموار کرده، تقريبا فقط به عنوان همسايه اي در غرب اين کشور به شمار مي رود. گفتني است در بين کشورهاي عربي، مصر اولين کشوري بود که رژيم صهيونيستي را به رسميت شناخت و پس از ان نيز اردن و موريتاني به ترتيب اين رژيم را به رسميت شناختند. شايان ذکر است ساير هجده عضو اتحاديه عرب به طور رسمي "اسرائيل" را به رسميت نمي شناسند و نقشه هاي منطقه که در مصر فروخته مي شود اغلب در ساير کشورهاي منطقه از جمله سوريه يا لبنان توليد و چاپ مي شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینهم از بهترین دوست اسرائیل در میان اعراب! icon_frown هرچند که فکر می کنم این اقدام بخاطر کاهش فشار افکار عمومی باشه! چون اعراب خودشون طرفدار مواضع آقای احمدی نژاد هستند ولی دولت هاشون فقط در جهت منافع خودشون حرکت می کنند! :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عجب کادوی تولد جالبی به اسرائیل دادن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کلا دولت مصر تازه فهمیده چه گندی زده icon_frown بعد صلح مصر با اسراییل اخوان المسلمین در میان مردم خیلی نفوذ کرد و از طرفی با رشد ارتباطات مثل اینترنت جوانان بیدار می شوند.از طرفی اوضاع اقتصادی مصر هم زیاد جالب نیست.(افزایش مواد غذایی) الان دولت مصر با این کارها می خواهد بگوید که مخالف قوانین اسلام نیست تا شاید بتواند مدت انقضا خودش را افزایش دهد :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالب بود ممنون کار درستی انجام دادند ولی امیدوارم این کارها ادامه یابد و چند کشور پشت فریاد های ضد اسراییل ایران بلند شوند همه ی کشورهای مسلمان باید به خودشان بیایند و مانند عربستان بیخیال هرچی ظلم و ستم این اسراییلی ها نشوند . :cry: icon_frown

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جالب بود ممنون کار درستی انجام دادند ولی امیدوارم این کارها ادامه یابد و چند کشور پشت فریاد های ضد اسراییل ایران بلند شوند همه ی کشورهای مسلمان باید به خودشان بیایند و مانند عربستان بیخیال هرچی ظلم و ستم این اسراییلی ها نشوند . :oops: icon_cool


البته برادر اون دولت مردان عربستان هستند که بیخیالند! وگرنه به جرات می تونم بگم مردم هیچ کشوری بیش از عربستان (بخاطر اکثریت سنی). و مصر بیشتر با اسرائیل دشمنی ندارند! اماراتی ها هم که به فکر عشق و حال خودشونن و با این مسائل کاری ندارند! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پاكستان- عربستان و مصر در آينده اي نزديك سه دشكن بزرگ آمريكا و اسراييل خواهند شد! اين حرف من نيست اينو سامودل هانتينگتون توي مقاله يمعروفش« برخورد تمد نها » نوشته! اولا: مصر پس از مرگ جمال عبدالناصر و صلح با اسراييل و به تبع آن ترور انور سادات توسط اخوان المسلمين اين گروه تبديل به محبوب ترين و در عين حال با نفوذ ترين گروه سياسي در مصر شد! شك نكنيد كه خكومت آينده مصر دست اخوان المسلمينه فقط منتظرن كه حسني مبارك سقط بشه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.