Lich

پدیده ی شومی به نام وهابیت!

Recommended Posts

[align=center]پدیده ی شومی به نام وهابیت![/align]

نقاط محروم كشور،عرصه تاخت و تاز تبليغى وهابيون

نبود دستور كار واحد و استراتژى مشخص براى مبارزه دستگاه هاى مسئول با پديده شوم وهابيت، نگرانى هاى شديدى در برخى نقاط كشور به وجود آمده است. به گزارش تابناك يكى از سياست هاى نهادهاى امدادى و حمايتى كشور، كمك به مناطق محروم و عقب مانده مانند سيستان و بلوچستان است كه با هزينه هاى كم اما ثابت، در صدد رفع محروميت و كمك به محرومان منطقه هستند. اما شنيده ها حكايت از آن دارد كه از مدت ها پيش به اين سو، فعالان و مبلغان وهابى كه علنا ادعاى ارتباط با سرويس هاى جاسوسى برخى كشورهاى همسايه و حمايت از جانب نظاميان آمريكا را دارند، با صرف هزينه هاى هنگفت اذهان محرومان را به خود مشغول و با اين حربه، به جذب و اشاعه وهابيت مى پردازند. به طورى كه در برخى مناطق، تا چندين برابر كمك پرداختى از سوى نهادهاى حمايتى رسمى ، پول و امكانات مالى به مردم جذب شده پرداخت شده است. از سوى ديگر برخى مسئولان استان خراسان شمالى نيز چندى پيش از فعاليت شديد وهابيون به خصوص در مناطق سنى نشين خبر داده بودند كه نگرانى هايى را در ميان بزرگان اهل تسنن كشور دامن زده است. بنا بر اين گزارش با توجه به وضعيت اقتصادى نامناسب مناطقى كه مورد طعمه وهابيون قرار مى گيرند، مهمترين ابزار وهابيون براى دعوت شيعيان و اهل تسنن اين مناطق ، كمك مالى و غذايى به مردم فقير و محرومان اين مناطق است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خداوندا ما را از شر اين اشرار حفظ كن. براي رهايي شيعيان از دست وهابيون صلوات.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنده هم نگرانی شدید خود را از این پدیده 100درصد شیطانی ابراز می کنم متاسفانه کم کاری مسولان و بخصوص صدا وسیما در مقابله با این پدیده و آگاه سازی اقشار جامعه در مورد این پدیده شوم کاملا مشهوده حتی اگر روزی 2 ساعت برنامه هم بزارن بازم کمه! اونا در ظاهر می گن بر ضد امریکا ومتحدینش قیام کنید ولی این فقط بخش کوچکی از خواسته های آنان است سلطه بر کشور های اسلامی بخصوص ایران که جایگاه مهمی داره جزو برنامه هاشونه حالا امریکاییهای احمق هم فکر می کنن می تونن از اینها استفاده کنن اینم یکی از دلایلی که اونها تونستن از این برای جمع کردن پیروان بیشتراستفاده کنن: چطوره یکی از مراجع تشیع فرمان جهاد علیه امریکا ومتحدینش که در عراق وافغانستان که در حال کشتار مردم بیگناه هستند صادر نمی کند ولی ما اینهمه فرمان جهاد صادر کردیم خوب معلومه که مردمی که از امریکاو...ظلم دیدن برای انتقام وانجام جهاد بر ضد امریکا به اونها می پیوندند بنظرم با یک حرکت همه جانبه و بزرگ از سوی مراجع عظام بر ضد امریکا مثلا یک هشدار شدید به امریکا و دوستانش در مورد ادامه کشتار مردم می شه این بهانه را هم از بین برد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اهل سنت باید خودشون پیشگام مبارزه با این فرقه بشن.البته تا وقتی کسایی باشن که معتقد به تساهل و تسامح با وهابیت و بهائیت باشن معلومه که وضعیت این میشه! در برابر تبلیغ وهابیت در داخل کشور فقط مشت آهنین و آگاه سازی جوانان و محرومیت زدایی کارسازه. نه تساهل و تسامح!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اهل سنت باید خودشون پیشگام مبارزه با این فرقه بشن.البته تا وقتی کسایی باشن که معتقد به تساهل و تسامح با وهابیت و بهائیت باشن معلومه که وضعیت این میشه!

در برابر تبلیغ وهابیت در داخل کشور فقط مشت آهنین و آگاه سازی جوانان و محرومیت زدایی کارسازه. نه تساهل و تسامح!


بنده هم با نظر شما موافقم میشه با اهل سنت در مورد احکام و احادث و.....گفتگو کرد ولی با وهابیت وبهائت همون مشت آهنین جدآ لازمه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.