najaf47

اگه دوست داريد بخونيد/ ما سخاوتمندترین مردم دنیا هستیم!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بسمه تعالي
با سلام

تصویر

تصویر

دوستان عزيزم. هفته دفاع مقدس مانند سالهاي قبل و مثل باقي روزهاي عمر ما آمد و رفت و تب ياد و خاطره آن حماسه كه امسال يه كمي بيشتر از سالهاي قبل انعكاس رسانه اي داشت و يه كم بيشتر مورد توجه اربابان رسانه قرار گرفت به هر صورت فروكش كرد ولي اين تب در يادگاران باوفاي آن دوران ؛همانند سالهاي سپري شده فروكش نخواهد كرد و همچنان آنها در پي گوشي شنوا و مشتاق در نسل جوان امروزند تا توشه راه آينده وارثان اين سرزمين الهي باشد. ولي حيف و صد حيف كه اين وديعه كما كان متاعي كم ارزش است!!! و در سبد افكار عاشقان سرافرازي ميهن اسلامي جايگاهي درخور و شايسته ندارد! . مقاله زير برگرفته از سايت سبكبالان ما را بيش از پيش به رسالتمان (چه ما جامانده هاي قافله عشق و شور و حماسه و چه شما جوانان برومند كه چشم و چراغ و اميد آينده اين مملكت امام زمان(عج) هستيد) و وظيفه اي كه بر دوشمان است آگاه ميسازد.در آخر درد دلي به صورت يك غزل كه از سروده هاي خود اين حقير كمترين است را در همين راستا به محضر دوستان گرانقدرم تقديم ميدارم؛ كه اميد است مقبول افتد. و مطمئنم که بسیاری از دوستان از دایره منظور نظر نویسنده مقاله و این غزل اینجانب خارجند و بحمدالله همه باصفا و واقف به این مهم .علی الخصوص در این مدتی که با شما آشنا شدم /يا علي مدد./ نجف 47م.ك

و این هم غزل این حقیر:

در ایـن زمــانـه دگـر جنس مــا نـمـی ارزد! ....... بـرای همسـفران توشه هـا نمی ارزد!
فروش کبـر و دروغ این زمانه بسیار است! ....... بــلــی! که خیر و دعا بی ریا نمی ارزد!
چه روزگار غریبی!! وفا چه شد؟! افسوس........به قــدر ذره ی کـاهـی وفـــا نمی ارزد!
گذشتـه دوره ی یـــاران بـا صـفــا ! دیگـــر ........کنـون صــفــا نیـم سکـه بها نمی ارزد!
بـــرای دیــــــدن فـــــردای آبـــی دریــــــا.........پیـام سبــز نسیــم صــبـــا نمـی ارزد!
هنــوز رود شهـــامـت تــرانــه میــخـوانـــد........ولی بـرای شـمــا ! این نــوا نمی ارزد!
ز مـا گذشــت، به کشتی شمـا سکاندارید.......رهیــــدن از خـم گردابـها نمی ارزد؟؟؟!!
زمان پنـد و نصیـحـت سرآمـده «شـاهـد»!....... کـه پنـد تــو قــد بـــاد هـــوا نـمی ارزد!


مهر ماه 1381 . بیمارستان ساسان//م.ک..نجف47


تصویر

و...مــقــالــه:

ما سخاوتمندترین مردم دنیا هستیم!


چیزهایی را که تمام زندگی مان به ایشان رفته است مثل سنگریزه روی زمین پخش میکنیم و می رویم.

راستی در تمام جهان کدام مردم را پیدا میکنید که به اندازه ما سخاوتمند باشند و نسبت به داشته ها و دستاوردهای خود بخل نورزند و حساسیت نداشته باشند؟

پس از قرن ها حکومت طاغوتها, پس از سالها حکمرانی دیکتاتورهای خونریز, ابر و باد و مه خورشید و فلک عنایت الهی و ظرفیت های تاریخی و موقعیت های جغرافیای و اخلاص امام(ره) و لیاقت امت دست به دست هم داده اند و انقلاب اسلامی ایران پس از طی ان همه مرارت و سختی و شکنجه و زندان و دربدری و بدبختی پیروز شده و تمام عالم از عظمت و ابهت این اتفاق به لرزه افتاده است. آثار این پیروزی و بازتاب تاسیس جمهوری اسلامی ایران در این گوشه جغرافیا و در این برهه تاریخ در همه زوایای تاریخ معاصر حضور یافته است.

هنوز چیزی از این اتفاق عظیم نگذشته یک جهان حمله و هجوم مسلح در برابر یک نهال تازه رسته آغاز شده است. آن همه طوفانهای سهمگین به سوی این ساقه نازک سرازیر شده. آن همه تیغ و خنجر فولادین بر این تن ضعیف و ناتوان فرود آمده. آن همه توان و توشه و عده و عده رویاروی این دست خالی قرار گرفته و تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی رقم خورده است.

گرچه همواره باید برای شناخت حقیقت ها با آنها فاصله گرفت. گرچه باید برای دیدن قله دماوند کیلومترها آن سوتر رفت اما بازهم عظمت و ابهت دفاع مقدس آنقدر هست که هنوز نسلی نگذشته سایه اقتدار و صولتش بر اندام حیات معاصر ما بیافتد و بوی دل انگیز صفا و معنویتش همه ابعاد زندگی مان را در بر بگیرد.

در این هشت سال شگفت انگیزترین رویدادهای ممکن و غیر ممکن رخ داد. این هشت سال معادلات بزرگ و مهم نظامی و غیر نظامی جهان به هم خورد. در این سالها هیمنه و جبروت مادی بزرگترین ابرقدرتهای جهان در هم شکست, در این سالها کوچکترین و بی ادعاترین سربازان این مرز و بوم آبروی رفته بزرگترین و مدعی ترین سرداران و فرماندهان تاریخ ایران را خریدند.

در این سالها در انگیزترین شعرهای عاشقانه و حماسی ترین سروده های رزمی به بار نشست و آفریده شد.در این سالها چشم عالم به رویدادهای شگفت این عرصه معجزه و ایمان خیره ماند و نسلی از شکاف این حادثه های سخت سر بر آورد و بالید که افتخار ایمان و ایران گشت.

دفاع مقدس فارغ از همه هیاهوهای سیاسی و همه چالشهای فکری هویت دینی و ملی ماست. همه ما که فرزندانمان در این خاک زندگی میکنند و آیندگانمان بر این سنگ سر می نهند.

فرقی نمیکند که چه کسی باشیم و با چه مرام و عقیده ای . فرقی نمی کند که در آن سالهای سخت در کدام سوراخ عافیت خزیده باشیم یا بر کدام قله افتخار سر بر آورده باشیم.

هر که باشیم از هر مرام و گروه و دسته و مسلک وبا هر ظاهر و ادعا و رنگ و لعاب از هر چه بگذریم آنچه دارایی مشترک همه ماست همین میراث گرانبها و ارزشمند است که به ما و نسل آینده ما هویت و تشخص می بخشد و به شهادت تاریخ چنین ثروت و دستاوردی را هیچ قوم و ملتی تا کنون نداشته است. لازم نیست با استدلال و بحث و مجادله ثابت کنیم که ما سخاوتمند ترین مردم دنیا هستیم. کافی است به دور و برمان نگاهی بیاندازیم. به کوچه و خیابان و سینما و تلویزیون و کتابها, مجله ها, اداره ها و مدرسه ها و ... راستی آیا اثری از این میراث عظیم و گرانقدر هست؟

کدام ملت و کدام کشنور در جهان اینگونه چوب حراج به گرانبهاترین ثروت خود می زنند؟

در روزگاری که آنسوری دنیا برای یک دیوار فروریخته و چندکاله نظامی سوراخ شده موزه درست می کنند و برای یک ماه و هفت روز جنگ خود تاریخ می نویسند و دائرة المعارف می پردازند و... در روزگاری که یک آدم معمولی و بی خاصیت را به خاطر آنکه چند ساعت با ترس و لرز در کنج یک سنگر خزیده و پنهان شده به عنوان قهرمان معرفی میکنند و به او مدال شجاعت می دهند و سال به سال مشتی پوست و استخوان متحرک را به عنوان باقیمانده های نسل جنگ جهانی به روی صحنه می آورند و نمایش برگزار می کنند. در روزگاری که...راستی چقدر سرداران گردن فراز و دشمن ستیز ما امروز بی نام و نشان در این سوی و آن سوی شهر پراکنده اند؟

راستی چقدر میراث گرانبهای جغرافیای دفاع مقدس مورد صیانت و بازشناسی قرار می گیرد؟راستی چه مقدار از اهتمام مادی و معنوی سیاستگذاران و برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان در نهادهای مختلف به این ثروت عظیم معنوی معطوف می شود؟ راستی....

آیا واقعا سخاوتمندانه ترین مردم دنیا هستیم؟

منبع: سبکبالان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستت درد نکنه! چرا این قدر کوتاهی میشه؟ حتی هنوز یه موزه جنگ درست و حسابی نداریم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالب بود. راستی نجف عزیز چرا در بیمارستان ان غزل زیبا را سروده اید؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سري بزنيد به خطوط تاكسيراني تا ببينيد مردان مردي را كه آقايان!!!!فراموششان كرده اند.سري بزنيد به بازنشستگان فراموش شده .سري بزنيد به قانون خدمات كشوري كه به قول نايب ريس مجلس در طول دولت اصلاحات!!!!!! پياده و در طول زمان سه سال!!!! به مجلس آمد و دولت عدالت طلب!!!!! هم هنوز آنرا براي بازنشستگان لشگريش اجرا نمي كند!!!!! واي كه حمل آن اسلحه 5 كيلويي در طول سالهاي سال سخت نبوده اما ديدن حركات آقايان واقعا غير قابل تحمل است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نجف جان اگر درست متوجه شده باشم شما یکی از جانبازان جنگ هستید. دست شما را می بوسم ، بدانید شماها جزو افتخارات این مملکت هستید . به رفتار برخی سواستفاده کنندگان از بیت المال توجهی نکنید ( ... icon_question ) دوست من بدانید رهبرمان هم از این عدم توجه بسیار ناراضی هستند و طی صحبتی که با یکی از دوستان جانبازم که با ایشان همراه دیگر جانبازان گفتگویی در این خصوص داشتند ( جانبازان بستری در بیمارستان ساسان ) برخی از این افراد پس فطرت و سود جو مورد عنایت رهبری icon_wink قرار گرفتند. مشکل اینجاست که این افراد کم نیستند و متاسفانه جیبهای گشادشان هم هنوز پر نشده !!! تا به فکر وظیفه اصلیشان بیافتند. ممنون از پستتون و برای شما و همه دلاوران آرزوی سلامتی از ایزد مننان دارم ------------ موفق و سربلند باشید امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جالب بود. راستی نجف عزیز چرا در بیمارستان ان غزل زیبا را سروده اید؟


بسمه تعالي
با سلام

دوست عزيزم (هانس) چون سوال فرمودين و فقط از باب جواب((((خدا ميدونه كه اصلا دوست ندارم در خصوص خودم چيزي بگم كه خدا نكرده حمل به ريا و ... بشه كه به خود ارباب ؛ آقامون مهدي فاطمه ارواحنا فداه اعتقاد قلبيم اينه كه اگه زمان جنگ كاري كرديم و مشقت جسمي ديده ايم فقط اداي تكليف كردم و كرديم كه همه اش به و الله العظعيم زحمت كه اصلا و ابدا بلكه رحمت واسعه حق و عنايت خاصه ارباب بوده و هست و به خدا خجالت دارم از اينكه از خود بگويم حال آنكه هستند عزيزان جانبازي كه از من حقير وضع جسميشان به مراتب بد تر ولي روحيه معنوي و تقوي شان بالاتر است و فقط از باب احساس مسئوليتي كه دوستان و همرزومان شهيدمان بر دوشمان نهاده اند لب به سخن باز كرده ايم و اگر هم كه تا كنون مثل اين حقير در اين عرصه ها حضور نداشته و يا سخني نگفتيم اين را حمل بر قصور من و امثال من بگذاريد كه اميدوارم هم شما و هم شهدا ما را عفو كنند وگرچه حتي در اين دو دهه كه از دفاع مقدس ميگذرد قصه ما مستمع مشتاق و كسي كه از ما در اين خصوص بپرسد زياد نبود.ولي به هر صورت اين از گناه قصور ما نيز نخواهد كاست.و حال كه مهر سكوت شكسته ايم اميد است كه غفران الهي و عفو شهدا و شما دوستان شامل حالمان گردد))))خدمتت عارضم كه گر چه از سال 1369 با مشكلات عديده ناشي از مصدوميتهاي شيميايي دست به گريبان بودم و چون در آن سالها ضعف امكانات علمي و پزشكي و درماني و ... براي درمان جانبازان معضل بزرگ آن دوران بود ولي به مرور فكر كنم از سال 80 روشهاي درماني مصدومان شيميايي در كشور سهل الوصول شد و اين حقير هم از سال 81 تحت نظر يك تيم پزشكي كامل( ريه و داخلي و پوست و چشم و اعصاب و قلب و.....) تحت درمان قرار دارم و مشكل حقير و خيلي هاي ديگه كه آمار دقيقي از اونها در دست نيست اينه كه دچار مصدوميتهاي حاد و مزمن شيميايي هستند كه صعب العلاجه و اون هم بخاطر اينه كه علاوه بر مصدوميت گاز خردل كه چند بار صورت گرفته از عامل خون نيز مصدوميت داشته ايم ((كه تاثيرات اين عامل خون رو بر ما توو همين چند سال اخير پزشكان در يافتند ولي هنوز به طور قطع يقين درمان قطعي براش پيدا نكرده اند.)) كه خود اين مشكل طوري شده كه ماها در درجه بالاي توجه بنياد براي درمان قرار گرفتيم ولي يه مشكل خيلي بزرگ كه مصدومان مثل اين حقير دارن اينه كه داروهايي كه براي درمان مصدومان ريوي ويزيت ميشه براي كبد و كليه و...ما بسيار مضر و خطر آفرينه و باعث اختلالات كبدي ميشه و داروهايي كه براي كبد و ... خوبه براي ريه و پوست و....مشكلات عديده اي ايجاد ميكنه . براي همين كه ريه هاي ما طي درمان كلي به مشكلاتش اضافه نشه يه جورايي پزشكان ما رو به شمال كشور تبعيد كردن (توصيه اكيد كردن) و يه گوشه غربت توو خودمونيم... بگذريم...ولي خوب بحمدالله الآن چند سالي ميشه كه اينجاييم الحمد لله رب العالمين و به عنايت اهل بيت (ع) وضعيت مزاجيمون خيلي بهتر شده ولي خوب گه گداري يه كم به هم ميريزم كه اونم با دعاي دوستان خوب ميشه انشاءالله.
بله دوست خوبم در همين راستا سال 81 كه در بيمارستان ساسان بستري بودم اين شعر رو گفتم حالا چي شد كه اين شعر رو گفتم بماند....ولي خوب يادم هست كه روزيكه شعر تموم شده بود همون روز حاج حسين الله كرم و ......(كه بازم گلي به جمال با معرفتشون) اومده بودن ملاقات بچه هاي شيميايي و وقتي اومدن اتاق ما و سر تخت من اين شعر رو براشون خوندم كه داغ داغ بود و اونا هم خواستن كه من بدمش بهشون تا توو مجله يا ثارات الحسين(ع) چاپش كنند كه من قبول نكردم . چون خدا ميدونه نخواستم يه وقت ازش بهره برداري سياسي و جناحي بشه.نه اون غزل رو و نه بقيه شعر هام رو.
اميدوارم منو ببخشي كه اين همه روده درازي كردم. و جواب گرفته باشي./ يا علي مدد./نجف47
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوست عزيز persianGold از اين دست مشكلات متاسفانه در تمام دوران بوده و گريزي نيست .علتش هم به خيلي چيزها برميگرده كه خيلياش بر همه پوشيده هست و كوتاهي بعضي مسئولين شايد دم دست ترينش باشه كه ديده شده و متاسفانه شايد به خود ما هم برگرده كه ممكنه ديگه اون اخلاص و معرفت اون وقتا رو نداشته باشيم و خدا نكرده توو پيچ و خم زندگي روزمره گم شديم! و....باور كن خود حقير هم مشكلات از اين دست داشته و دارم ولي اين از هدف و مسئوليتمون در قبال انقلاب و ميهن اسلامي چيزي كم نبايد بكنه و نميكنه. خدانكرده يه وقت فكر نكن صدام از جاي گرم در مياد و شعار ميدم نه به خدا . فقط اشاره ميكنم كه خود حقير يه سقف و خونه شخصي كه بخوام زن و بچه هام رو كه ديگه تقريبا جوون شدن از خودمون نداريم و شغل دومي هم كه ازش ممر و درآمدي داشته باشيم به خدا نداريم.
يه آب باريكه حقوقي كه هم ميگيرم واغلب كفاف هزينه هاي زندگيمون رو بي دغدغه نميده ولي خدا ميدونه كه هميشه سعي كرديم با توكل به اهل بيت(ع) ؛ توكل به خدا بگذرونيم و بهش زياد فكر نكنيم و بحمد الله تا حالا هم لنگ نمونديم به عنايت بي بي حضرت زهرا(س) .ولي از حق نگذريم توجه مسئولين هم نسبت به سالهاي دور بهتر شده ولي شايد كافي نبوده كه ايشالا درست ميشه.مثلا هزينه هاي درماني بطور مثال خود اين حقير در سال يه رقم خيلي سنگيني ميشه كه پرداخت كردن و ميكنن و از سال 81 تا حالا هم اگه يه حساب سرانگشتي كنم يه رقم وحشتناكي خرج هزينه هاي درماني گذاشتم رو دست بيت المال كه به خدا از همه مردم خجالت ميكشم و شرمنده ام كه سربار شما مردم خوب شديم.....///يا علي مدد. نجف47
--------------------------------------------------------------------------------
دوست خوبم F-35عزيز ممنونم.//ياعلي مدد//نجف47
-----------------------------------------------------------------
دوست عزيز ولفنشتاين(اگه اشتباه نكرده باشم) از اينكه چرا موزه و ... مثل خارج توو كشور ما درست نشده خبر ندارم. ولي اميدوارم تا زودتر ايشالا در اين مورد يه كار اساسي بشه گرچه يه كارهايي شده ولي كافي به نظر نميرسه. يا علي مدد// نجف 47
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوست عزيز (امپراتور) حقير كوچيك شما دوستان هم هستم و خودمو لايق اين لطف شما نميدونم ولي متقابلا بازو و پيشاني شما را ميبوسم.يا علي مدد./نجف47
-------------------

و اين طرح زير ؛ هديه ناقابل حقير به دوستان:

حمله ابرها
چه وحشتناك است!.
سپري نيست!
كاش...
باغچه مان همه اش كاكتوس بود....


ارديبهشت 81..../م.ك. نجف47

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
najaf47 شما دیگه تاپیک درست نکن چون ما دیگه نمدونیم با چه دستمالی این عرق شرمندگی رو از پیشونیمون پاک کنیم این روزا افتخار شده کورش و گردنبند اهورا مزدا و الگوهای دفاع مقدس داره به کلی فراموش میشه اگه اون موقه سرباز کاملا مجهز هخامنشی میجنگید و پیروز میشد تعجبی نداشت ولی ما تودفاع مقدس (منظورم کسایی که بودن وجنگیدن نه بنده ی حقیر) بدون اسلحه بدون فکر به عاقبتمان بعد از جنگ بدون لباس کارمد نظامی بدون غذای کافی بدون خواب کافی بدون مهمات بدون تجهیزات جنگ بدون مستمری و پول و فقط برای رضای خدا و عمل به تکلیف و بدون خیلی چیزهای دیگه که دونستنش از عقل من خارجه به جنگ رفتن تازه به جنگ کی؟ کسی که مورد حمایت هر دو قدرت بود کسی که در مورد کمک به اون دیگه اختلافات معنی نداشت کسی که از بس کمک مالی بهش میکردن دیگه نیازی نداشت به فکر هزینه ی جنگ باشه اثلا من هر وقت به حامی های صدام ملعون نگاه میکنم سرم گیج میره پس بهتره چیزی نگم.که با این دشمن جنگیدن و پیروز شدن (پس کار ما از کار اونا بزرگتر وشجاعتمان بیشتر و میهن دوستی مون هم بیشتر بوده که با این شرایط جنگیدیم و اکنون اینجا هستیم و میبینیم که اون کسایی که میخواستن یه هفته ایی ایران رو بگیرن کجا هستن ) البته سو تفاهم نشه هخامنشیان باعث افتخار ایران هستند و من در هر کجا که باشم به این مردان افتخار میکنم ولی معتقدم که نباید فدا کاری ها ی جان بر کفان دفاع مقدس رو فرامش کرد که با خون و گوشت (هر چه که داشتند) ایران رو نگه داشتند . najaf47 بدانید در هر کجا که باشید ما در زیر قدمهای شما جای داریم و با کمال افتخار به فداکاری های شما در ان دوران به راه خود ادامه میدهیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

najaf47 شما دیگه تاپیک درست نکن

چون ما دیگه نمدونیم با چه دستمالی این عرق شرمندگی رو از پیشونیمون پاک کنیم

این روزا افتخار شده کورش و گردنبند اهورا مزدا و الگوهای دفاع مقدس داره به کلی فراموش میشه

اگه اون موقه سرباز کاملا مجهز هخامنشی میجنگید و پیروز میشد تعجبی نداشت ولی ما تودفاع مقدس (منظورم کسایی که بودن وجنگیدن نه بنده ی حقیر) بدون اسلحه بدون فکر به عاقبتمان بعد از جنگ بدون لباس کارمد نظامی بدون غذای کافی بدون خواب کافی بدون مهمات بدون تجهیزات جنگ بدون مستمری و پول و فقط برای رضای خدا و عمل به تکلیف و بدون خیلی چیزهای دیگه که دونستنش از عقل من خارجه به جنگ رفتن تازه به جنگ کی؟ کسی که مورد حمایت هر دو قدرت بود کسی که در مورد کمک به اون دیگه اختلافات معنی نداشت کسی که از بس کمک مالی بهش میکردن دیگه نیازی نداشت به فکر هزینه ی جنگ باشه اثلا من هر وقت به حامی های صدام ملعون نگاه میکنم سرم گیج میره پس بهتره چیزی نگم.که با این دشمن جنگیدن و پیروز شدن (پس کار ما از کار اونا بزرگتر وشجاعتمان بیشتر و میهن دوستی مون هم بیشتر بوده که با این شرایط جنگیدیم و اکنون اینجا هستیم و میبینیم که اون کسایی که میخواستن یه هفته ایی ایران رو بگیرن کجا هستن )

البته سو تفاهم نشه هخامنشیان باعث افتخار ایران هستند و من در هر کجا که باشم به این مردان افتخار میکنم ولی معتقدم که نباید فدا کاری ها ی جان بر کفان دفاع مقدس رو فرامش کرد که با خون و گوشت (هر چه که داشتند) ایران رو نگه داشتند .

najaf47 بدانید در هر کجا که باشید ما در زیر قدمهای شما جای داریم و با کمال افتخار به فداکاری های شما در ان دوران به راه خود ادامه میدهیم


f_35b عزيز بازم گلي به گوشه جمال شما كه تو فكر جانبازان عزيز جنگ هستيد و جانبازيهاي اونها تا به حال يادتون مونده كه جاي بسي خوشحالي
دلخوشي اين عزيزان هم به اينه كه مردم قدر زحمات نه اونها بلكه هم قطارانشونو بدونن وگرنه كه همه اينها فقط اداي تكيلف بوده و من مطمين هستم كه اين عزيزان در انتظار تشكر و قدر داني هيچ كسي نيستن چون اونها با خدا معامله كردن و فقط دنبال خدا هستن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
maalek جان شما لطف داری و اگر نه چیزی نبود جز وضیفه . تازه ما با این نسلی که بعد ازاونا درست کردیم یعنی به وجود اومده باید شرمسار خون شهدا و نگاه جنبازان باشیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
najaf47, برای شما برادر بزرگوار آرزوی توفیق روزافزون را مسئلت دارم. البته اگر در حدی باشم که خواست من مورد اجابت درگاه معبود قرار گیرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالي با سلام با تشكر ؛دوستان عزيزم از محضر پر مهرتون به خدا صميمانه پوزش ميخوام از اينكه خاطر عزيزتون رو مكدر كردم شما رو به خدا حلالم كنيد. اميدوارم همه دوستان ؛ همه....... همراه خانواده هاي محترمتون هميشه و در همه شئونات زندگي در پناه آقا امام زمان (عج) سلامت و پيروز و موفق باشيد در پناه حق تعالي. از لطف تك تكتون صميمانه ممنونم. بازم منو ببخشين.اين پست رو دادم ((خدا ميدونه فقط از حيث اينكه فرموده(جل واعلا): لم يشكرالمخلوق لم يشكرالخالق...)) كه منظورم به خدا اظهار تشكر و امتنان از كليه دوستان كه بذل عنايت و لطف فرمودند ؛ بود و بس. يا علي مدد// ملتمس دعاي شما//نجف47

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
najaf47 شما چرا باید ناراحت شوید ما (یعنی نسل ما) باید ناراحت شویم که چنین جفایی نسبت به شما و هم اهلان شما شده است . ای کاش این حرفها به کوش بعضی ها میرسید تا به این وضع خاتمه بدن :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام خدمت دوستان عزیز
ترم دانشگاه ما شروع شد و ماهم دوباره مزاهم این سایت شدیم!!! icon_wink
خیلی نا راحت شدم !!! دلم شکست !!! می دونید کجا؟؟؟ اونجایی که حرف از کورش و ... اومد وسط !!!! می دونید چرا ؟؟؟ به خاطر اینکه چندین ساله تا من برای دوستام از دفاع مقدس، از استوره هایی مثل شهیدان -همت- باکری- خرازی- صیاد-کاظمی و.... غیره حرف می زنم همشون استوره هایی رو نام می برند که حتی نمی دونند اون آدم کی بوده !!! خارجی !!! ایرانی !!! و.... یکی از اون آدمهایی که استوره اون هابود همین کورش کبیر بود اون قدر کبیرش رو می کشیدند که فکر می کردم داداش بزرگشونه که اینقدر بهش اعتماد دارند!!!
نمی دونم چرا این وضع پیش اومد و لییکی از جنبه های تحاجم فرهنگی رو بلدم و اون ایجاد استوره های دروغین و توخالی و افسانه ایست!!!! دوستان 20 سال پیش استوره های واقعی مان به دیار باقی شتافتند کسانی که از فرش به عرش رفتند نه از عرش پادشاهی به فرش الهی!!!!
نمی دانم شاید تلوزیون های ماهواره ای بهتر از من بسیجی (که تبلیغ همت ها را می کنم ) تبلیغ کورش کبیر را کردند که اینقدر در بین جوانان علاقه مند پیدا کرده است !!!! او چندین هزار سال پیش میزیست اما چند و قت پیش یکی از جوانان دانشگاه سال روز تولد کورش را تبریک گفت !!! و آیا کسی سالروز شهادت همت ها باکری ها و.... را می داند!!!!
افسوس و صد افسوس که غافلند!!!!

ولی این را می دانم و برایم مثل روز روشن است !!!
فان حزب الله هم الغالبون :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام خدمت دوستان عزیز
ترم دانشگاه ما شروع شد و ماهم دوباره مزاهم این سایت شدیم!!! :rose:
خیلی نا راحت شدم !!! دلم شکست !!! می دونید کجا؟؟؟ اونجایی که حرف از کورش و ... اومد وسط !!!! می دونید چرا ؟؟؟ به خاطر اینکه چندین ساله تا من برای دوستام از دفاع مقدس، از استوره هایی مثل شهیدان -همت- باکری- خرازی- صیاد-کاظمی و.... غیره حرف می زنم همشون استوره هایی رو نام می برند که حتی نمی دونند اون آدم کی بوده !!! خارجی !!! ایرانی !!! و.... یکی از اون آدمهایی که استوره اون هابود همین کورش کبیر بود اون قدر کبیرش رو می کشیدند که فکر می کردم داداش بزرگشونه که اینقدر بهش اعتماد دارند!!!
نمی دونم چرا این وضع پیش اومد و لییکی از جنبه های تحاجم فرهنگی رو بلدم و اون ایجاد استوره های دروغین و توخالی و افسانه ایست!!!! دوستان 20 سال پیش استوره های واقعی مان به دیار باقی شتافتند کسانی که از فرش به عرش رفتند نه از عرش پادشاهی به فرش الهی!!!!
نمی دانم شاید تلوزیون های ماهواره ای بهتر از من بسیجی (که تبلیغ همت ها را می کنم ) تبلیغ کورش کبیر را کردند که اینقدر در بین جوانان علاقه مند پیدا کرده است !!!! او چندین هزار سال پیش میزیست اما چند و قت پیش یکی از جوانان دانشگاه سال روز تولد کورش را تبریک گفت !!! و آیا کسی سالروز شهادت همت ها باکری ها و.... را می داند!!!!
افسوس و صد افسوس که غافلند!!!!

ولی این را می دانم و برایم مثل روز روشن است !!!
فان حزب الله هم الغالبون :lol:


برادر من چند تا سئوال از شما دارم ( فقط لطف کنید موقع پاسخ دادن از نماد !!!!!!!!!!!!!!!! و ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - زیاد نوشتم که معلوم باشد - و امثالهم به تعداد مورد نیاز یک عدد کافیست استفاده نمائید.

1- آیا فقط کسانی که در این 8 سال برای ایران جنگیده اند و متحمل رنج شده اند قابل تقدیر هستند ؟ اگر مسئولین در انجام وظیفه خودشان برای این عزیزان زمانی که در قید حیات هستند کوتاهی میکنند مشکل از کسانی است که به تاریخ این مملکت احترام میگذارند. :crying: برادر من اگر ما الان یاد نگریم که به بزرگان خود در گذشته احترام بگذاریم آیندگان هم به گذشته های خود ( یعنی رشادت این عزیزان ) احترام نخواهند گذاشت.
2- درطول جنگ تحمیلی بالای 50 هزار نفر شهید و جانباز داشیم. به نظر شما اگر کسی تاریخ تولد این عزیزان یا حتی فرماندهان جنگ را نداند غافل است و باید برایش متاسف بود ؟

3- آیا توجه و احترام به تاریخ و بزرگان این کشور اسطوره پروری است ؟

4- از کجا شما کشف کرده اید که کوروش یک افسانه است ؟ فکر کنم با این کشفی که کرده اید جایزه نوبل را حتما خواهید گرفت icon_wink
5- به نظر شما چرا مردم در این سالها گرایش به مطالعه تاریخ دوران گذشته خود پیدا کرده اند؟ یادتان باشد که این مردم همان مردمی هستند که به جمهوری اسلامی رای دادند . پس همانطور که شعورشان رسیده و تفکرات انقلاب و انقلابیان را مطالعه کردند ( درمیان آنهمه هجمه فرهنگی که در رسانه های محلی نمایش داده میشد ) و انقلاب کردند و جنگیدند به همان قدر هم میفهمند که چه کتاب تاریخی را بخوانند و به چه کسانی احترام بگذارند ( چه این فرد متعلق به 10 سال پیش باشد یا متعلق به 2000 سال پیش ) عزیز من مردم ایران بهتر از من و شما میفهمند.
6- به نظر شما در وحله اول چه کسی باید به فکر معیشت و تقدیر از خدمات جانبازان و خانواده شهدا باشد ؟ مردم یا کسانی که با در اختیار داشتن بودجه و امکانات مملکتی برای این موضوع حقوق میگیرند و استخدام شده اند؟

------------------------------

من خودم هر زمان که به یک فرد جانباز ، ایثارگر یا جزو خانواده شهدا برخورد کرده ام ، - بخاطر خدمات آنها برای این مملکت - وظیفه خود دانسته و از آنها تقدیر و تشکر کرده ام اما به تاریخ مملکتم هم که در این هزاران سال بزرگانی داشته هم احترام میگذارم - همانطوری که تاریخ مملکتم را مطالعه میکنم تاریخ دوران جنگ هم را مطالعه میکنم هنوز نفهمیده ام که مشکل دوستانی مثل شما با تاریخ گذشته این مملکت چیست؟ :crying:


-------------------------------

موفق باشید

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.