Recommended Posts

اشکال نداره نظامی کنند تا کشتی هاشون رو دونه دونه بفرستیم اعماق دریای خزر!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه ما بخوايم بخريم به ما هم ميدن اينو؟!! يكي زنگ بزنه از صاحب كارخونه بپرسه !! icon_frown

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رئیس جمهوری روسیه ریاست كمیسیون همكاریهای نظامی- فنی و نخست وزیر سمت معاونت آن را بر عهده گرفتند. بعید نیست بازار تسلیحات نظامی روسیه بین آن دو تقسیم شود. به گزارش روزنامه "كامرسانت" دمیتری مدویدیف رئیس جمهوری روسیه ریاست كمیسیون همكاریهای نظامی- فنی را بر عهده گرفت و پست معاون خود در این ساختار را به ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه سپرد. وی طی حكمی با تركیب جدید كمیسیون همكاریهای نظامی- فنی در وزارت امور خارجه روسیه موافقت كرد. بطور مرسوم ریاست این كمیسیون بر عهده رئیس جمهوری است و مقام نائب رئیسی آن بر عهده نخست وزیر خواهد بود. طی 8 سال گذشته و دوران ریاست جمهوری پوتین نشستهای این كمیسیون همواره به ریاست شخص رئیس جمهوری برگزار می شد و میخائیل كاسیانوف، میخائیل فرادكوف و ویكتور زوبكوف، نخست وزیران سابق روسیه تنها نقش حاضر در جلسه را داشتند. ولی به گفته منابع خبری در كابینه وزراء اكنون ممكن است رئیس جمهوری و نخست وزیر بازار تسلیحات نظامی روسیه را بین خود تقسیم كنند. به گفته وی بعید نیست كه این تقسیم بندی در وظایف حتی در سطح جغرافیایی صورت بگیرد. برای مثال رئیس جمهوری به همكاریهای روسیه با برخی كشورها و نخست وزیر با برخی دیگر نظارت داشته باشند. ظاهرا در انتخاب كشورها، قراردادهای اخیر ولادیمیر پوتین با سایر كشورها مد نظر قرار بگیرد و مذاكرات آتی برای فروش سلاح با كشورهایی نظیر ونزوئلا، لیبی، الجزایر و ایران بر عهده نخست وزیر باشد و دیمیتری میدویدیف به قراردادهای مربوط به دو خریدار اصلی تسلیحات نظامی روسیه، یعنی هند و چین و البته كشورهای جدیدی كه در آینده به جمع خریداران سلاحهای روسی می پیوندند نظارت داشته باشد. به عقیده كارشناسان، این امر امكان آن را به روسیه خواهد داد تا حتی به هر دو طرف مناقشات مسلحانه تسلیحات نظامی بفروشد. نووستی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسکو، 28 خرداد، خبرگزاری «نووستی»/ کمپانی بویینگ کار تکمیل مدل نمایشی موشک مافوق صوت HyFly را به پایان رسانده و مذاکراتی را با اداره طرح و برنامه امور پژوهشی وزارت دفاع آمریکا (DARPA) در مورد برگزاری آزمایشی جدید انجام می دهد. به گزارش Flight Global در جریان دو آزمایش قبلی موشک ها نتوانستند به سرعت 6 ماخ (شش برابر سرعت صوت) دست یابند. اولین آزمایش HyFly در ماه سپتامبر سال 2007 انجام شد. در آن زمان حداکثر سرعت موشک مذکور به علت اختلال در سیستم نرم افزاری برابر 3,5 ماخ ثبت شد. بعد از رفع مشکل بوجود آمده آزمایش دوم مورخ 16 ژانویه سال جاری صورت گرفت و با سقوط موشک در اقیانوس آرام پایان یافت. اما این بار دلیل این امر نقض فنی در پمپ سوخت رسان مستقیم موتور جت هوایی اعلام شد. در دو مورد اشاره شده پرتاب موشک مذکور از هواپیمای جنگنده " F-15E" صورت گرفت. به گفته نماینده بویینگ سیستم های هدایت، ناوبری و هدفگیری مدل نمایشی در حالت عادی کار کرده بودند. هدف برنامه HyFly ایجاد نمونه تجربی موشک مافوق صوت زمینی است که بتواند با سرعتی بیش از 6 ماخ حرکت کند و اهداف در فاصله 1120 کیلومتری را نابود سازد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
hamed_713 عزيز از اين نمد واسه ما كلاهي در مياد يا نه ؟ :lol: icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

hamed_713 عزيز از اين نمد واسه ما كلاهي در مياد يا نه ؟ :cry: icon_cool


من هم بدم نمي آد يه كلاهي براي ما در بياد اما بايد يكي از اين دوشرط وجود داشته باشه :1 - كلاه خيلي گشاد نباشه 2- يا اينكه سر ما خيلي كوچيك نباشه(فكر) :lol: :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

گربه واسه رضای خدا موش نمی گیره



نه داشي ما كه مفتي نمي خوايم پولش رو مي ديم. icon_cool :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پولش هم بديم فقط جنس رو ميدن خوبه كه هر اطلاعاتي كه ايران ميخواد بش بدن (طرز ساخت ...طرز تعمير ...و ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طالبان محلی در مناطق قبایلی پاکستان سه فروند بالگرد نظامی آمریکا را ربودند.

روزنامه نیوز و دیگر منابع خبری پاکستان دیروز اعلام کردند این 3 فروند بالگرد از نوع شنوک و بلک هاک با کانتینرهای بزرگ از شهر بندری کراچی به پیشاور مرکز ایالت سرحد پاکستان منتقل شده و قرار بود به شهر جلال آباد در افغانستان منتقل شود که طالبان محلی در منطقه قبیله ای « خیبر » این بالگردها را ربودند.

با این حال سفارت آمریکا در پاکستان از پاسخ صریح درباره این موضوع خودداری می کند. « الیزابت کولتن » سخنگوی سفارت آمریکا در پاکستان هم هرچند این خبر را رد نکرد اما گفت سفارت آمریکا این گونه خبرها را که در رسانه ها و مطبوعات پاکستان منتشر میشود نمی تواند تائید کند.

این در حالیست منابع خبری پاکستان گزارش دادند طالبان در یک ماه گذشته هم یک بالگرد نظامی دیگر از نوع « کبرا » را که با یک کانتینر از پیشاور به سوی مرزهای افغانستان در حال جابه جایی بود ربودند و قطعات آن را به افراد ناشناس در استان فرح افغانستان در ازای دریافت دهها هزار دلار فروختند.

در همین راستا « ریچارد بوچر » معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور جنوب آسیا قرار است به زودی از افغانستان و پاکستان دیدن کند و درباره موضوع ربوده شدن بالگردهای آمریکایی بدست طالبان محلی پاکستان و تنش لفظی بین مقامات پاکستان و افغانستان گفتگو کند.
منبع خبر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

منبع لطفا عزيز دل برادر :oops: بعدا نظر ميديم


لطفا روی لینک خبر کلیک کنید. icon_cool :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.