zax_01001

همايش سراسري سامانه‌هاي كروز یکشنبه آغاز مي‌شود

Recommended Posts

دومين همايش سراسري سامانه‌هاي كروز با حضور استادان ، محققان و انديشمندان هوافضاي كشور از روز یکشنبه به مدت دو روز آغاز بكار مي كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی وزارت دفاع، اين همايش دو روزه در حوزه سامانه‌هاي سلاح و توسعه صنايع هوافضايي و تبادل تجربيات علمي و عملي متخصصان برگزار مي شود.

در اين همايش علاوه بر ارائه مقالات در زمينه‌هاي سيستم، هدايت كنترل، مخابرات و رديابي، پيشرانش، سرجنگي و پيروتكنيك، كنترل آتش، سازه و آيروديناميك، دو كارگاه آموزشي نيز برگزار مي‌شود.
منبع:http://www.ro-defa.ir

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبری است بسیار مهم
از کنارش به سادگی نگذرید و نگذارید که از صفحه اول خارج شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]باز هم خبر رسانی مزخرف : خوب شاید یکی بخواد توی این همایش شرکت کنه یا به فناوری خاصی رسیده میخواد ارائه بده لااقل بگید کجا برگزار میشه .
[/color]

[color=blue]سامانه‌هاي كروز از مهمترين عوامل ايجاد بازدارندگي است
[/color]
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي هوايي سپاه با اشاره به قابليت‌هاي منحصر به فرد سامانه‌هاي كروز از جمله دقت در انهدام اهداف، سيستم‌هاي هدايت و قابليت كاهش سطح مقطع راداري، اين نوع سامانه‌هاي دفاعي را از مهمترين عوامل ايجاد بازدارندگي ذكر كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس ، دومين همايش سراسري سامانه‌هاي كروز امروز يكشنبه با حضور محققان و كارشناسان علوم هوافضا در تهران آغاز به كار كرد.
در اين همايش دو روزه كه به همت سازمان صنايع هوافضا وزارت دفاع برگزار مي شود، موضوعات و محورهايي چون طراحي سامانه هاي كروز، فن آوري هدايت و ناوبري، آيروديناميك و ديناميك پرواز، سيستم هاي كنترل آتش، مدل سازي و شبيه سازي، جنگ الكترونيك، ايمني و قابليت اطمينان، نوآوري و آينده پژوهي فن آوري ها مورد بحث و بررسي پژوهشگران قرار مي گيرد.
سردار سلامي فرمانده نيروي هوايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طي سخناني در آيين گشايش اين همايش، "بازدارندگي" را اساسي‌ترين راهبرد دفاعي جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد و گفت: تنها راه ايجاد بازدارندگي براي كشورمان، توليد قدرت و نمايش آن در سطحي است كه ذهن دشمن را به چگونگي عبور از لايه هاي دفاعي آن درگير و مشغول سازد.
وي با اشاره به ويژگي ها و قابليت‌هاي منحصر به فرد سامانه‌هاي كروز از جمله دقت در تشخيص و انهدام اهداف، سيستم هاي هدايت و كنترل تركيبي و قابليت كاهش سطح مقطع راداري، اين نوع سامانه‌هاي دفاعي را از مهمترين عوامل ايجاد بازدارندگي ذكر كرد.
سردار سلامي افزود: ذهن‌ها و دست‌هاي توانمند مختصصان جهادگر صنايع دفاعي كشورمان با نمايش آرايشي از قدرت توانسته‌اند بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران را ارتقاء بخشند و دشمن را از فكر تجاوز بازدارند.
در اين همايش دو روزه، از ميان 165 مقاله علمي ارسال شده به دبيرخانه، 69 مقاله از سوي هيات داوران انتخاب گرديده كه 30 عنوان از آن در كارگاه ها و جلسات آموزشي ارائه مي شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خدا رو شکر روند کارهای تحقیقاتی در کشور زیاد شده و در عرصه نظامی این همایشها میتونه زمینه یک جهش علمی باشد.

worior,
خدائیش خبررسانی اصلا خوبی ندارن! درست خبر بدید شاید از همین سایت چند نفری یه مقاله دادیم حالا قبول بشه یا نه اینش مهم نیست حداقل ما هم تلاش خود رو میکنیم. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]خدا رو شکر روند کارهای تحقیقاتی در کشور زیاد شده و در عرصه نظامی این همایشها میتونه زمینه یک جهش علمی باشد.[/quote]

سعید جان این که گفتی خوبه اما فقط تا انتهای امسال با جدیت دنبال خواهد شد اونهم بخاطر تعهد مدیران به دستور رهبریه که تموم میشه و سال بعد یه چیز دیگه میاد وسط....



[quote]
خدائیش خبررسانی اصلا خوبی ندارن! درست خبر بدید شاید از همین سایت چند نفری یه مقاله دادیم حالا قبول بشه یا نه اینش مهم نیست حداقل ما هم تلاش خود رو میکنیم.

[/quote]
چی بگم :mrgreen: :lol: icon_eek


این رو توی تاپیک شهاب بی 3 گفته بودم اینجا هم میگم

[quote]ما مسیر مشخصی تا اسراییل و پایگاههای زمینی ثابت آمریکا توی منطقه داریم یکی از بهترین راهها که شروع کردن به رفتن دنبال اون استفاده از موشکهای کروزه که خارج از دید پدافند اهداف رو میزنند و با قیمت بسیار ارزانتر از موشکهای شهاب ساخته میشن. با پول یک عدد موشک شهاب احتمالا بشه 10 تا موشک کروز پیشرفته ساخت که حمله اونها در صورت عدم استفاده از تکنیک هدایت ماهواره ای و جایگزینی آن با ترکام بسیار کشنده و مهلک خواهد بود کمترین دقت اونها حداکثر 10 متر.
اینها هم مدلهای هوا پایه
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6625
این هم اعلام نگرانی اسراییل از رسیدن ایران به این توان.
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=487[/quote]
ارزان و کم هزینه بودن نگهداری این موشکها میتونیم یه ذرادخانه 10 هزارتایی از اونها توی 5 سال بسازیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درباره بهتر بودن موشک کروز نسبت به بالستیک یه مثال میزنم.

فرض کنید 50 میلیون دلار پول داریم. با این پول میشه یک الی دو تا جنگنده ، چهار تا بالگرد هجومی ، ده تا بالگرد ترابری ، 15 تا موشک بالستیک تاکتیکی با 3 پرتابگر ، صد تا پهپاد شناسایی و بیش از صد تا موشک کروز خریداری کرد.

حالا این 15 تا اسکاد با 3 پرتابگر رو با 5 تا شهاب3 با 1 پرتابگر برابر بدونیم این یعنی با پول هر شهاب3 میشه حداقل 20 تا موشک کروز ساخت!

کارایی موشک کروز هم بسیار زیاده و با این موشک میشه وجب به وجب اسرائیل رو هدف گرفت و فقط اونجایی که میخایم منهدم میشه با هزینه خیلی کم حتی اگر چند تایی رو بزنن ضرر چندانی نکردیم اما اگر چند تا شهاب3 رو بزنن کلی ضرر کردیم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر جنگ شد خط تولید اون رو راه میندازم بخاطره اینکه دولت حمایت نکرد اگر هرکدوم برام 20 هار دلار دربیاد 500 هزار دلار بهشون میفروشم :mrgreen: :lol:
شاید عمری روی طراحی این موشکها کار کردم البته با طرح شخصی : هم نوع دریایی هم نوع هواپرتاب بی نیاز از ماهواره هم نوعی دوش پرتاب :oops: هم نوع استراتژیک با برد نا محدود و ...با یک سیستم انحصاری نه ترکامه نه دی اس مک نه ترین دتکشن نه جی پی اس ...
icon_eek

[quote]کارایی موشک کروز هم بسیار زیاده و با این موشک میشه وجب به وجب اسرائیل رو هدف گرفت و فقط اونجایی که میخایم منهدم میشه با هزینه خیلی کم حتی اگر چند تایی رو بزنن ضرر چندانی نکردیم اما اگر چند تا شهاب3 رو بزنن کلی ضرر کردیم![/quote]
البته باهزینه بسیار کمی هم میشه اونها رو ضد رادار کرد و اگر برنامه هوشمندی بعلاوه سیستم (ان تریین مپ دتکشن) روش نصب بشه میتونه پدافند ها رو دور بزنه حتی باهاشون درگیر هم نشه . جوری دشمن رو بهم میبافه که نمیفهمن از کجا خوردن .
اگر میشد 10 هزار تااز این موشکهای ارزان قیمت ساخت هر وقت همسایه ای غریبه ای ببخشید از بکار بردن این لغت زر زد یه 500 تا تو سرش خالی میکنیم . تا برد 1000 کیلومتر هم بهترین بازدارندگی رو ایجاد میکنه .نهایت قیمت این 10 هزار تا موشکها هم خیلی بشه 2 تا 4 میلیارد دلار.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرکت در این همایش برای عموم آزاد بود .
اطلاعات مربوط به اون در مجله هوافضا چاپ شده بود. شماره تلفن هم داده بودند و هرکسی می تونست شرکت کنه. حالا ما خودمون نمی ریم پول بدیم مجله بخریم که تقصیر این بندگان خدا نیست!
انشالله بچه های سایت حاصل تلاشها و زحماتشون را سال آینده در این همایش عرضه کنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]شرکت در این همایش برای عموم آزاد بود .
اطلاعات مربوط به اون در مجله هوافضا چاپ شده بود. شماره تلفن هم داده بودند و هرکسی می تونست شرکت کنه. حالا ما خودمون نمی ریم پول بدیم مجله بخریم که تقصیر این بندگان خدا نیست!
انشالله بچه های سایت حاصل تلاشها و زحماتشون را سال آینده در این همایش عرضه کنند.[/quote]
من هر ماه این مجله رو میخرم این ماه توی اهواز منتشر نشد ماه قبل هم بطور محدود.میتونستند توی صنایع هوایی هم که متعلق به خودشون هست بزارند که نزاشتند . خوب روی اینترنت گزاشتن آدرس توی خبر فقط یک خط اظافه میکرد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
استفاده از موشک های کروز برای ارتش ما بسیار مناسب می تونه باشه یک تاپیک از سایت هوا فضا آوردم که در باره ی سلاح های دقیق و امروزی بحث می کرد که با استقبال یک یا دو نظری روبرو شد که به همچین سلاح هایی اشاره می کرد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا رضا راست ميگن. يه سايت هم داشتند كه بعد از همايش از كار افتاد. http://aio.ir/csrc/index.asp
خود دوستان بگردند از اين موضوعات پيدا مي كنند و نياز به اعلام رسمي ندارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آقا رضا راست ميگن. يه سايت هم داشتند كه بعد از همايش از كار افتاد. http://aio.ir/csrc/index.asp
خود دوستان بگردند از اين موضوعات پيدا مي كنند و نياز به اعلام رسمي ندارند.[/quote]
ممنون از توجیح منطقی شما .
از این به بعد برای یافتن همایش ها ذن کار میکنیم . 1 ساعت تمرکز بعد از اون شما روحتون پرواز میکنه و میتونه از وجود این برنامه ها با خبر بشه حتی اگر 10 سال دیگه هم باشه هم ساعت آدرس و مکان رو میتونید بدست بیارید.

ما زمانی از وجود چنین همایشی با خبر شدیم که روز شنبه بود اونهم آخر شب بعد همینطوری از اون سر ایران باید در صورت بدست آوردن بلیط هواپیما راه میفتادیم میومدیم تهران با این ایده ای که شما گفتید از الان هر روز به مدت یک ساعت به دنبال همایش احتمالی کشتی های ضد رادار نه موشکهای هوا به هوا نه خوب شاید همایش سلاحهای ضد زره و N تا دیگه همایش که هر کدوم اتفاقی برگزار میشن بگردیم . من همون شب شنبه هم هرچی توی اینترنت گشتم چیزی پیدا نکردم این سایتی هم که شما معرفی کردی .....

احتمالا خبر گزاری ها جونشون در می اومد یه آدرسی میزاشتن :mrgreen: .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتی که هر شش ماه یک بار بتونی مجلات صنایع هوایی و صنایع هوافضا رو بخری مشخصه که از همایش مطلع نشی! چند ماهه دنبال یه مجله هستم تا فرم اشتراکش رو پر کنم مشکل حل بشه ولی همینم پیدا نمیشه! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.