hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

گروهي از مبارزان فلسطيني‌ موفق شدند با در اختيار گرفتن کنترل راديوي ارتش اسراييل به انتشار بيانيه‌هايي به زبان عربي بپردازند.
پايگاه خبري النشره نوشت: " منابع اسراييلي اعلام کردند که گروهي از مبارزان فلسطيني در نوار غزه موفق شدند کنترل راديو ارتش سراييل را در اختيار گرفته و جنوب سرزمين‌هاي اشغالي را تحت پوشش خود درآورند. اين گروه از طريق راديو ارتش اسراييل بيانيه‌هايي را به زبان عربي پخش کردند"
خبرنگار راديو ارتش اسراييل گفت: " يک گروه ناشناخته موفق شد امواج ارسالي راديو را در اختيار خود گرفته و براي مدتي پخش راديو را متوقف کند. اين گروه، اندکي بعد شروع به پخش بيانيه‌هايي به زبان عربي براي ساکنان منطقه جنوبي سرزمين‌هاي اشغالي کرد"
اين در حالي است که گروه‌هاي فلسطيني موفق شدند ظرف روزهاي اخير برخي از راديوهاي ديگر را نيز در ختيار خود بگيرند به گونه‌اي که «راديو جنوب» و «راديو داروم» را نيز تصرف کرده و بيانيه هايي عليه رژيم اسرائيل منتشر سازند

منبع خبر: http://www.iribnews.ir/NewsRoom.aspx?ID=24075846

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
armani و GRIPEN عزیز

از صحبتهای معقولانه و منطقی شما بزرگواران ممنونم . امیدوارم دوستان دیگر به جای احساسی صحبت کردن قدری با تامل و تفکر بیشتر صحبتهای شما را درک کنند.

اگر دوستان دیگر هم مشابه شما بزرگواران صحبت کرده اند و نامشان را نیاورده ام - پیشاپیش عزرخواهی میکنم.

[color=red]اطلاعيه سپاه درباره "ورود به باغ قلهك"[/color]

كد خبر: ۳۱۲۳۲ - ۱۱ دي ۱۳۸۷

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي [color=red]اقدام شيطنت‌آميز بي‌بي سي[/color] در انتساب اتفاقات پيش آمده در باغ قلهك تهران، به سخنان فرمانده كل سپاه را به شدت محكوم كرد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: اقدام اعتراض‌آميز تعدادي از دانشجويان در خصوص ورود به باغ قلهك هيچگونه ارتباطي با سپاه نداشته و اين حركت به صورت خودجوش و در اعتراض به عملكرد دولت انگليس در قبال جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي و حمايت از مقاومت اسلامي مردم مظلوم و بي دفاع غزه صورت پذيرفته است.


اين اطلاعيه با اشاره به عمليات رواني و تبليغات مسموم برخي رسانه‌هاي غربي در انتساب اين حادثه به سخنان اخير فرمانده كل سپاه پاسداران در جمع مسوولان بسيج دانشجويي كشور، تاكيد كرده است: ظلم‌ستيزي و برخورد هوشمندانه،‌ عالمانه و انقلابي با سياست ها و رفتارهاي استكباري و ضد بشري، از جمله آنچه هم اكنون جهانيان در فلسطين و غزه شاهد آن هستند، از خصلت‌هاي ذاتي انقلاب اسلامي ويژگي‌هاي بارز ملت رشيد ايران به شمار مي رود.


اين اطلاعيه در پايان آورده است: بي‌ترديد عمليات رواني و هجمه رسانه‌هاي امپرياليستي از جمله بنگاه خبرپراكني بي بي سي كه ماهيت صهيونيستي و ضد ايراني آن براي ملت ما اشكار است، هيچگونه خللي به جايگاه رفيع و مورد احترام اين نهاد مقدس و انقلابي در جامعه اسلامي و افكار عمومي ايرانيان فهيم وارد نخواهد ساخت.

---------

موفق باشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- 400 شهید و بیش از 2000 زخمی (آمار دقیقی اعلام نشده)
- هدیه سال نوی میلادی اسرائیل به مردم غزه 5شهید بود که 2تن از آنان زن بودند
- برای اولین بار؛ یک موشک فلسطینی به پایگاه هوایی [b]حتسریم[/b] اصابت کرد
- یک موشک دیگر نزدیک یک پایگاه نظامی در [b]صحرای نقب منطقه اشکول[/b] سقوط کرد
- سخنگوی حماس: مقاومت مانع پیشروی تعدادی از نیروهای اسرائیل به غزه شد (منبع: العبریه)
- نتیجه یک رای گیری: بیشتر مردم اسرائیل موافق ادامه حملات به نوار غزه هستند (منبع: الجزیره)
- تیراندازی به 2اسرائیلی در دانمارک
- اسرائیل تهدید کرده فردا حملات زمینی آغاز میشه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]- 400 شهید و بیش از 2000 زخمی (آمار دقیقی اعلام نشده)

- نتیجه یک رای گیری: بیشتر مردم اسرائیل موافق ادامه حملات به نوار غزه هستند (منبع: الجزیره)
- [color=red]تیراندازی به 2اسرائیلی در دانمارک[/color]
- اسرائیل تهدید کرده فردا حملات زمینی آغاز میشه!![/quote]

دوست عزیز

با توجه به شناختی که از این رژیم دارم احتمال این امر بسیار زیاده که اینگونه حملات (حمله به شهروندان صهیونیستی ) توسط عومل موساد انجام بشه تا رژیم اشغالگر بتونه سرپوشی بر جنایات گذاشته و نزد مردم دنیا مظلوم نمائی نماید. یکی از دلایل حملات به مرکز یهودیان در حادثه بمبی نیز همین مورد بوده است.

ای کاش قید میفرمودید که این نتیجه گیری توسط کدام سازمان انجام گرفته که مردم اسرائیل با ادامه حملات موافق هستند. هر چند که هیچ وقت این نتیجه گیریها حقیقت نداشته و فقط برای بالا بردن روحیه مردم هراسان شهرک نشین اسرائیلی است. اسرائیل سعی داره به هر شکل از خروج مردم بیمناک ممانعت بعمل بیاره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گر چه که وضع غزه خیلی زشته ولی بگذارید دیگران با دشمنان ما بجنگند،چون احتمالاً این جنگ تلفاتی خیلی کمتر از درگیری مستقیم نظامی ایران و اسراییل خواهد داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][size=18]موشك‌هاي مقاومت به نزديكي تل‌آويو رسيد[/size][/color]

خبرگزاري فارس: گزارشي‌هاي خبري حاكي از آن است كه موشك‌هاي رزمندگان مقاومت فلسطين لحظاتي پيش در فاصله نزديك تل‌آويو ؛ پايتخت رژيم صهيونيستي اصابت كرده است.

به گزارش خبرنگار فارس، هنوز گزارشي از ميزان خسارت‌ها و تلفات اين حمله منتشر نشده است.
اين حمله در واكنش به جنايت رژيم صهيونيستي و در پاسخ به شهادت "نزار ريان" يكي از رهبران برجسته اين جنبش صورت مي‌گيرد كه لحظاتي پيش در حمله هوايي رژيم صهيونيستي به همراه خانواده‌اش به شهادت رسيد.
گردانهاي عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس)نيز امروز براي اولين بار يك پايگاه نظامي صهيونيستها را هدف حملات خود قرار داد.
القسام در بيانيه خود تاكيد كرد كه براي اولين بار پايگاه هوايي "حتسريم" را كه بزرگترين پايگاه هوايي رژيم صهيونيستي در جنوب سرزمين‌هاي اشغالي است با موشك "گراد" هدف گرفته است.
نيروهاي مقاومت فلسطين ديروز 20 موشك به سمت مناطق مختلف سرزمين‌هاي اشغالي از جمله منطقه "اشكول" در نقب غربي شليك كردند.
شليك اين موشك‌ها ترس و وحشت در ميان صهيونيست‌ها ايجاد كرده به طوري كه مدارس و دانشگاهها در دو شهر بئرالسبع و سديروت تعطيل شده است.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فان حزب الله هم الغالبون

گردان های قسام شاخه نظامی حماس پایگاه هوایی حتساریم اسرائیل را با موشک گراد هدف قرار داده اند.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد ،پایگاه هوایی حتساریم پایگاهی است که در آن هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی از آنجا برای حمله به نوار غزه به پرواز در می آیند.

همچنین گردان های عزالدین قسام شهر اشغالی اشدود و پایگاه توپخانه ای اسرائیل در شرق البریج را با 4 موشک هدف قرار داد.

http://www.tabnak.ir/pages/?cid=31351


----------------------------------------------------

به نظر میاد اسراییل از جنگ با غزه بیشتر از لبنان داره خسارت و ضعف نشون میده این وضعیت پس از اتمام در صورتی که رژیم صهیونیستی برنده این جنگ نابرابر نباشه شکست بسیار سنگین و مفتضحانه ای خورده است !!البته تا همینجا هم شکست خورده است !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
«سي.ان.ان» نوشته است كه حمله به مراكز تجاري و اداري صهيونيست‌ها در سراسر جهان آغاز شده و در نخستين اقدامات، دانمارك و هلند شاهد آتش‌سوزي‌هايي در مراكز تجاري وابسته به صهيونيست‌ها بوده‌اند.


«فيستر گارد»، سخنگوي پليس دانمارك از مجروح شدن شاغلان در مركز تجاري يهوديان در شهر «اوديسه»، واقع در مركز دانمارك خبر داد و از اين‌ كه سومين شهر بزرگ اسكانديناوي مورد هجوم قرار گرفته، اظهار شگفتي كرد.

گزارش‌هاي تكميلي، حاكي از آن است كه مهاجمان پس از حمله به اين مركز تجاري فرياد زدند: «عيدتان مبارك»!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- تا کنون 420 شهید و 2100 زخمی گزارش شده است که حال 200 نفر از آنان وخیم است
- سردخانه های غزه گنجایش شهدا را ندارد و دولت حماس از مصر خواستار ارسال پزشک و دارو شده است
- یک رهبر بلندپایه حماس(نزار ریان) بهمراه 13تن از اعضای خانواده اش به شهادت رسید
- قطر کمکهای خود را بدلیل خودداری مصر از انتقال آنها به غزه، بازگرداند
- تلاویو به حالت آماده باش درآمده و کلیه پناهگاهها در حال تجهیز و آماده سازی میباشند

armani عزیز تشکر از حسن توجهتون
همونطور که دقت فرمودید منبع خبر از الجزیره هست و اونها هم منبعی اعلام نکردن
حملات به اسرائیلیها در دیگر کشورها رو هم حتما گردن اسلام گراها میندازن که احتمالا اون رو یهودی ستیزی و مظلوم نمایی خودشون معرفی میکنن

[b]یک سوال مهم از خدمت دوستان[/b]
[color=red]اسرائیل آیا به پاتریوت مجهزه؟
آیا سیستم Arrow فعاله؟
اگه جواب مثبته، میخوام بدونم این سیستمها به چه دردی میخورن و آیا اینها میخوان شهاب رو نابود کنن!!؟؟[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستانی که میخواهند به حماس و ملت فلسطین کمک کنند میتوانند کمک های مالی خود را از طریق SMS به شماره 9001 ارسال کنند.

دقت کنید که فقط مبلغ را به تومان بنویسید و نیازی به هیچ کلمه و یا جمله دیگر نیست.

مبلغ واریزی در قبض ماه بعد شما منظور خواهد شد.

-------------

ضمنا برای کمک به مردم فلسطین آیا بهتر نیست که برخی دوستان هکر ایرانی و آشنا با کامپیوتر با درست کردن یک وب سایت جامع که به بررسی جنایات اسراییلی ها میپردازد اقدام کرده و مشابه کاری که در خصوص لینک دادن خلیج ... به سایت های خلیج فارس کردند. لغاتی که اکنون در بالاترین رنکنیگ سرچ ها هستند مثل کریسمس ، هدیه ، حقوق بشر و ... حتی اسم خواننده ها و فیلم و ... را به این سایت مرتبط کنند . ( فقط متصل کردن 50 سرچ اول کافیست ) یا کارهای فرهنگی مشابه

در صفحه اول هم بجای صحبتهایی مانند اسراییل باید محو شود و مرگ بر ... با یستی جملاتی مشابه جمله زیر آورده شود:

تشکر میکنیم که میخواهید 5 دقیقه از وقت خود را به دیدن این سایت به عنوان یک انسان متمدن اختصاص دهید و از شما عزر خواهی میکنیم که بدون اجازه شما ابتدا به این سایت وصل
میشوید و از این قبیل حرفها که آنها خوششان میآید.

[color=red]چرا آنها میتوانند با انواع حربه های قشنگ رسانه ای به فرهنگ ملی و مذهبی ما رخنه کنند و ما از این حربه با مهارت علیه آنها عمل نکنیم؟[/color]

چرا ما همیشه اعتراض خود را باید با داد و آتش زدن و مرگ بر بگوییم و آنها با مهارت از درون و ریشه اما با مطالعه به راحتی از طریق فرهنگی حمله میکنند؟

این کار میتواند برای همیشه تا رفع شر این وحشی ها ادامه یابد. در این کار بدون اینکه از نیروی نظامی و بمب و جنگی داشته باشیم می توانیم با اطلاع رسانی آبروی ناداشته اسراییلی ها و همدستان عرب آنها را و همچنین دروغهای آنان به ملتهای دنیا را به راحتی و با کمترین هزینه برملا کنیم.

البته این کار بایستی با حمایت کامل مالی و معنوی دولت باشد. چرا که تصرف ... و آتش زدن پرچم و مرگ گفتن و ... به نظر من کار .... است و این کار در بعد بین المللی موثر تر و نشان از فرهنگ ایرانی بوده و هماهنگی تمامی رسانه های تحت نفوذ اسراییلی ها را براحتی خنثی میکند.

----------------

این یک ایده خام است قطعا برای اجرایی شدن بایستی به طور کامل توسط کارشناسان رسانه و متخصصین جامعه شناسی ( علل خصوص آشنا به فرهنگ غربی ها ) بررسی گردد . اما به نظر من میتواند قوی تر از شهاب 3 و نیروی نظامی و عملیات انتحاری و جنگ و ... باشد. ( البته برای نابودی حرامزاده ای مثل اسراییل و همدستان او )

----------------

موفق باشید

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]-

armani عزیز تشکر از حسن توجهتون
همونطور که دقت فرمودید منبع خبر از الجزیره هست و اونها هم منبعی اعلام نکردن
حملات به اسرائیلیها در دیگر کشورها رو هم حتما گردن اسلام گراها میندازن که احتمالا اون رو یهودی ستیزی و مظلوم نمایی خودشون معرفی میکنن
[[/color][/quote]

ممنونم عزیز. حدسش رو میزدم. اگر بخوام در مورد الجزیره بگم تکرار مکررات هست. همگی از ماهیت این شبکه و گردانندگان اون با خبر هستید.
در مورد حدستون دقیقا همین خواهد شد. خبرهای این رژیم بواسطه لابیهای قوی در دنیای رسانه به سرعت و با اب و تاب زیاد منعکس خواهد شد. و دل [color=red]دردمندان جهان !!! [/color] به حال این رژیم خواهد سوخت.

بیانیه سازمان ملل و جوابیه رژیم منحوس صهیونیستی موید این برنامه ها خواهد بود. منتظر خبرهای داغتری از این مناطق هستم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
[b]یک سوال مهم از خدمت دوستان[/b]
[color=red]اسرائیل آیا به پاتریوت مجهزه؟
آیا سیستم Arrow فعاله؟
اگه جواب مثبته، میخوام بدونم این سیستمها به چه دردی میخورن و آیا اینها میخوان شهاب رو نابود کنن!!؟؟[/color][/quote]
به غیر از اینها سالهاست که لیزر ضد کاتیوشا نصب کردن اصلا اینها مهم نیست مهم اینه که چطور توی 360 کیلومتر جا که با تمام ماهواره ها بهپادهای گشت 24 ساعته و انواع جاسوسهایی که از طریق محمود عباس و... کمکشون میکنند نمیدونستند که حماس موشک گراد با برد 50 کیلومتر یا بالاتر داره !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]
[b]یک سوال مهم از خدمت دوستان[/b]
[color=red]اسرائیل آیا به پاتریوت مجهزه؟
آیا سیستم Arrow فعاله؟
اگه جواب مثبته، میخوام بدونم این سیستمها به چه دردی میخورن و آیا اینها میخوان شهاب رو نابود کنن!!؟؟[/color][/quote]
به غیر از اینها سالهاست که لیزر ضد کاتیوشا نصب کردن اصلا اینها مهم نیست مهم اینه که چطور توی 360 کیلومتر جا که با تمام ماهواره ها بهپادهای گشت 24 ساعته و انواع جاسوسهایی که از طریق محمود عباس و... کمکشون میکنند نمیدونستند که حماس موشک گراد با برد 50 کیلومتر یا بالاتر داره ![/quote]

برادر من نمرود هم خيلي چيز ها داشت خدا با پشه اي از پا درش آورد . حالا چنتا كاتيوشا در برابر اين همه كه گفتي چيزي نيست ولي خدا خيلي بزرگ تره ....
نصرو من الله و فتح قريب ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- 422 شهید و بیش از 2100 زخمی حاصل 7 روز بمباران غزه
- اسرائیل به 420 خارجی مقیم غزه اجازه خروج داد (احتمال شروع حملات زمینی)
- همسر شاه اردن: سکوت در برابر تجاوزات اسرائیل کفر است ([b]کاشکی این رو به شوهر بی شرفش میگفت[/b])
- لیونی: هيچ بحران انساني در غزه وجود ندارد! حماس يك مشكل براي اسراييل، تشكيلات خودگردان فلسطين و برخي كشورهاي عربي است (منبع : تابناک)
- این وسط وزیر مصری ایران رو متهم به سلطه گری میکنه!!!

. در تکمیل صحبتهای worior عزیز؛ تا کنون هیچکدام از سکوهای پرتاب موشک حماس توسط اسرائلیها نابود نشده!!
. alireza12 گرامی قبول دارم اگه اراده خدا نبود تا حالا اسرائیل همه رو غورت داده بود؛ اما [b]از تو حرکت از خدا برکت[/b]
اگه فلسطینیا میخواستن بدون فکر، یا بدون استفاده از روشهای نظامی و اطلاعاتی و ... مبارزاتشون رو ادامه بدن که تا حالا چیزی ازشون نمونده بود. اینا کاری بکنن خدا هم کمکشون میکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برادر من نمرود هم خيلي چيز ها داشت خدا با پشه اي از پا درش آورد . حالا چنتا كاتيوشا در برابر اين همه كه گفتي چيزي نيست ولي خدا خيلي بزرگ تره ....
نصرو من الله و فتح قريب ....[/quote]
حرف جالبی بود.
تجربه و آیات قران همچنین داستانها و روایات همیشه نشون دادند که خداوند قدرتمندان و زورگویان عالم رو به طرز خیلی ضایع کننده و آبروبرنده ای برای عبرت دیگران خوار و ذلیل یا نابود میکنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.