TANK

تاپیک جامع بررسی ارتش اسراییل (IDF) .گزارش،خبر،تحلیل

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]اون بالونه ؟
ايده هاي ديگري هم با همون طرح ميشه اجرا كرد . منتها كمر همت همه ما زير بار زندگي بي معني بريده ! ...[/quote]
وقتی این جمله رو خوندم با تک تک سلولها حس کردم.
در مورد بالونها و ابعاد مختلف اون در منابع خارجی جهت حمل و نقل ادوات نظامی در حال ساخت هست. در مورد سایر موارد هم مطالب جالبی خوندم که تصور نمیکنم در حوصله دوستان بگنجه.
اما یک نمونه تحقیقاتی دانشجویی در نمایشگاه بود که میتونست تا 2.5 ساعت ارسال تصویر کنه که برای کاری در حد و اندازه های دانشجویی جالب توجه باشه.
ایستگاههای محلی رادیویی یکی از موارد استفاده غیر نظامی این بالنها خواهد بود که میتونه از منبع لایزال الهی (خورشید) نهایت استفاده رو ببره.
میزان اطلاعاتی که از رصد دریافت شد این باور رو موجب شد که میتونیم از چند ماهواره در حد همان رصد 1 جهت سنجش از راه دور استفاده بکنیم.هر چند که منابع غربیها از تغییر ناخواسته دوربین ماهواره در حد 6 درجه و عدم کیفیت تصاویر گزارشاتی دادن ولی انتشار تصاویر اولیه نشان از استقرار درست این ماهواره بود.
[quote]مفهوم ميكرو و ميني ماهواره ها خيلي گسترده است .
نمونه اش ميكرو ماهواره هاي ايريديوم كه براي مخابرات نظامي آمريكا توي خاورميانه بطور گسترده از شون استفاده ميشه .

از تعداد بيشتري ماهواره رصد (كه بايد قدرت تفكيك بهتري بهش داده بشه) ميشه براي كشف اهداف دريايي بهره ها جست ! .

[/quote]
هماهنگی بین اطلاعات این ماهواره ها و رادارهای پیش اخطار و سایر تجهیزات میتونه فرصت غافلگیری رو از دشمن بگیره.
یه نکته جالب رو عرض کنم که مصمم ترین فرد برای پیشرفت مراکز ساخت و آزمایشگاه های مربوطه شخص رهبر معظم انقلاب هستند که در بازدید از نمایشگاه تاکید کردن که موانع مالی و یا اداری این مراکز رفع شده و امکان حضور نخبگان دانشگاهی فراهم شود.
( من در هوش و ذکاوت و دوراندیشی رهبر معظم و عزیزمون متحیر موندم. در بین تمام دعواها و گیس کشیهای سیاسی تمرکز بالایی روی پیشرفتهای نظامی دارن. جانم فدایش)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از این حرفها انقدر شنیدم که دیگه خسته شدم یه بار 2006 یه بار 2008 و...
حتی آمریکاییها یه بار آرایش جنگی گرفتند اما بعدش چی شد؟
حزب الله هم بدون شک و قطعا و یقینا وارد درگیری نظامی با اسرائیل میشه،چون وجود و حیاتش به ایران بستس،بارها هم خودشون این مسئله رو تاکید کردند این از نظر عقلی و محاسبه سود و زیان و به اصطلاح دو دو تا چهار تا
،ولی اصل کار پیوند اعتقادی بین ایران و حزب الله است که با محاسبه سود و زیان مادی قابل محاسبه نیست
فرض ِ حمله اسرائیل به ایران بدون هماهنگی با آمریکا هم توهمی بیش نیست مگر این که اسرائیل بخواد از بمب هسته ای استفاده بکنه که میدونید از نظر روانی و افکار عمومی جهان چنان دامن گیرش میشه که کل حیاتشو در میان مدت به خطر میندازه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من که یه عمره منتظرم جونمو فدای میهن کنم ولی اینا مال این حرف ها نیستن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ايجاد جنگ تابع پارامترهاي فراوانيه. به نظرم هنوز زمان جنگ نيامده !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شايد اسراييل كاري كنه كه بهانه رو دست امريكا و ناتو بده تا يه جنگ تمام عيار رو عليه ايران ترتيب بدن! اگه ما درگير امريكا و ناتو بشيم اسراييل ميتونه با خيال راحت حزب الله و حماس رو تو يه جنگ گسترده سنگين از بين ببره . اونا اگه حمايت ايران رو نداشته باشن نميتونن با جنگاي چريكي زياد دووم بيارن.البته منظورم جنگ گستردست كه از تمام منطقه جنگنده ها و موشكهاي امريكايي و ... باهم حمله كنند.واقعا توان مفابله ي موشكيمون چقدره كه بتونيم همه ي پايگاهاشون رو بزنيم؟ضمنا نبايد فراموش كنيم هرچقدر ما توان موشكيمون بالا باشه ولي توان حملات هواييمون در مقابل امريكا تقريبا صفر ميزنه! من البته تخصصي تو اين زمينه ها ندارم و دوستان بيشتر واردن و خب هدف افزايش آگاهيه. به هر حال نبايد رو موشكامون تنها حساب كنيم چون اگه شكل جنگ عوض شه كارمون ساده نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر اخیر خود به اسراییل به مقامات تل آویو گوشزد کرده است که اگر بخواهند به ایران حمله کنند ؛ واشنگتن مشارکتی در اقدام نظامی آنها علیه ایران نخواهد داشت .

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت " آی پی اس نیوز " ژنرال " مارتین دمپسی " رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر دو هفته پیش خود به تل آویو به مقامات اسراییل گفته است در صورتی که آنها بدون هماهنگی و توافق با آمریکا به ایران حمله کنند ، واشنگتن را در کنار خود نخواهند داشت.

دمپسی در ملاقات با نتانیاهو و باراک نخست وزیر و وزیر دفاع اسراییل این هشدار خود را تکرار کرده است .

سفر اخیر دمپسی به اسراییل از سوی بسیاری از رسانه های غربی و اسراییلی بسیار غیر معمول توصیف شده است چرا که رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جریان این سفر هیچ مصاحبه یا کنفرانس خبری برگزار نکرد و مقامات اسراییلی نیز از ارایه اظهار نظر درباره محتوای مذاکرات خود با این نظامی ارشد آمریکایی خودداری کردند.

پیش از سفر دمپسی به تل آویو بسیاری از رسانه های غربی هدف اصلی از این سفر را بازداشتن اسراییل از اقدام احتمالی نظامی علیه ایران خواندند.

با این حال رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل روز گذشته اعلام کرده است که اسراییل باید آماده حمله به ایران باشد.

ژنرال " بنی گانتز " با ادعای اینکه ایران تا یک سال دیگربه توانایی ساخت سلاح هسته ای دست خواهد یافت ، افزود در این ظرایط اسراییل باید آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران باشد.

جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است که فعالیت های هسته ای اش صلح آمیز بوده و در صورتی که اسراییل یا آمریکا دست به اقدام نظامی علیه ایران بزنند ، با واکنش قاطع و کوبنده مواجه خواهند شد.


منبع:http://www.asriran.com/fa/news/199562/هشدار-رییس-ستاد-مشترک-ارتش-آمریکا-به-اسراییل-در-حمله-به-ایران-ما-نیستیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تانکهای ارتش اسراییل وارد نوار غزه شده اند !
[quote][size=18]Israeli tanks enter southern Gaza Strip[/size]

[quote]Israeli tanks enter the southern Gaza Strip city of Rafah as Tel Aviv launches yet another incursion into the besieged Palestinian territory.

[url=http://presstv.ir/detail/233742.html]منبع[/url][/quote][/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعیده بخوان تجربه جنگ 22 روزه رو تکرار کنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اتفاقا در حال حاضر بهترین فرصت برای حمله به حماس و از بین بردنش هست اسرائیل هم خوب این رو فهمیده ، جناب هنیه رسما از مخالفین اسد حمایت کرد و در مقابل فریاد های لا حزب الله ، لا ایران سکوت ایراد کرد،حالا اگر ایران هم بخواد به حماس کمک کنه بدون حمایت اسد و سوریه برای انتقال تسلیحات اینکار ممکن نیست،امیدوارم همون افرادی که شعار ها رو سر می دادن موقع جنگ هم جناب هنیه رو تنها نگذارند.!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به خدا می دونستم یه روز این حماس دست خودمونو گاز می گیره عیبی نداره افتاب همیشه پشت ابر نمی مونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]حملات زمینی و هوایی رژیم اسرائیل به نوار غزه[/size]

به گزارش پرس تي‌وي، رژيم اسرائيل در دور تازه حملات خود به سرزمين‌هاي فلسطيني، از هوا و زمين جنوب نوار غزه را هدف قرار داده است.


خبرنگار پرس تي‌وي روز پنج شنبه (۱۰ فروردين) گزارش داد، نيروهاي رژيم اسرائيل با تانک و بولدوزر وارد بخش‌هاي شرقي شهر رفح شده‌اند. همچنين بالگردهاي ارتش اسرائيل اين منطقه را هدف قرار داده‌اند.

در ماه‌هاي اخير، تل آويو حملات خود به نوار تحت محاصره غزه را افزايش داده است که در اين حملات ده‌ها فلسطيني کشته و شمار زيادي زخمي شده‌اند.

ارتش اسرائيل دائما نوار غزه را هدف حملات خود قرار مي‌دهد و مدعي است که اين حملات اهداف دفاعي دارد. در اين حملات که نقض قوانين بين المللي به شمار مي‌آيد، اغلب غيرنظاميان جان خود را از دست داده و يا مجروح مي‌شوند.

غزه از سال ۲۰۰۷ در محاصره رژيم اسرائيل به سر مي‌برد، محاصره‌اي که کاهش استاندارد زندگي، سطوح غيرقابل پيش بيني از بيکاري و فقر در اين منطقه را موجب شده است.

محاصره کامل هوايي، دريايي و زميني نوار غزه از سوي رژيم تل آويو اين منطقه را به بزرگ‌ترين زندان روباز جهان تبديل کرده است.

[url=http://presstv.ir/detail.fa/233787.html]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش [color=rgb(255,0,0)][b]گروه جهاد و مقاومت مشرق، [/b][/color]در ایام جنگ 33روزه سربازان ارتش صهیونیستی بعد از فراخوان اولیه، در مناطق شمال فلسطین اشغالی رفته و از آنجا در یگان های مختلف تقسیم می شدند.
در این میان یک گروه از سربازان "تیپ چتربازان"، در روستای " کفر جلعادی" جمع شده و آماده رفتن به داخل خاک لبنان بودند.
این روستا از یک طرف با مرز لبنان فاصله زیادی نداشته و از طرف دیگر امکانات خوبی هم برای سرویس دادن به سربازهای اسراییلی داشت.
روز ۱۶ مرداد ماه 1385 در حالی که جنگ وارد روز بیست و پنجم شده بود، افسران و سربازان تیپ چترباز دور هم جمع شده و به استراحت مشغول بودند که ناگهان زمین زیر پای آنها به آسمان بالای سرشان دوخته شد و در کمتر ازیک دقیقه صدای دهها انفجار شدید همه چیز رو درهم کوبید و وقتی که صداهای گوش خراش انفجارها قطع شد، علاوه بر صدای سوت ممتدی که در گوش همه چتربازها پیچیده بود، صدای ضجه و ناله هم فضا رو پر کرد.



[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10244/185857_903.jpg[/img][/center]


[center][color=rgb(0,0,205)][b]كماندوهاي" تيپ چتر بازان" ارتش اسراييل در "كفر جلعادي" از ترس موشك هاي حزب الله به زمین چسبیدند[/b][/color][/center]

[right][color=#000000]فقط چند دقیقه طول کشید تا داد و فریاد امدادگرها و آژیر آمبولانس ها هم در فضا پیچید و با فروکش کردن گرد و خاک ها می شد قدم به قدم سوراخ های بزرگی را که گلوله های کاتیوشای حزب الله روی زمین درست کرده بود و هنوز از آنها دود بلند می شد، دید.
بین این حفره های دهن باز کرده، هر چند قدم یک سرباز لت و پار شده اسراییلی روی زمین ولو شده بود. بعضی از آنها دیگه تکون نمی خوردند و آه و ناله چند نفر دیگر هم بلند بود.[/color][/right]

[center][color=#000000][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10244/185858_263.jpg[/img][/color][/center]

[center][color=rgb(0,0,205)][b]نمایی از مجاهدین حزب الله در حال شلیک موشک[/b][/color][/center]

[color=#000000]در نگاه اول می شد حدود ۳۰ نفر را دید که یا روی زمین ریختن یا داشتن کشون کشون خودشون رو به امدادگرها یا آمبولانس ها می رسوندند.
کفرجلعادی تبدیل به محشری شد که "تیپ چتر بازان" تا آن روز چنین جهنمی را ندیده بود.
چند ساعت طول کشید تا واحد بهداری ارتش در "کفر جلعادی" آماری رو به واحد حفاظت اطلاعات تحویل داد و آنها هم چند دقیقه بعد میزان تلفات حمله آن روز را به این ترتیب اعلام کردند:
۱۲ افسر و سرباز کشته و ۱۸ نفر مجروح[/color]



[center][color=#000000][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10244/185854_851.jpg[/img][/color][/center]
[center][color=#000000][color=rgb(0,0,205)][b]عكسي منحصر به فرد از ماجراي "كفر جلعادي" كه اجساد ۷-۸ تا از اسراييلي هاي كشته شده را در آن مي بينيد. در تاریخ اسراييل شاید به اندازه انگشتان دو دست، از این عکس ها نباشد.[/b][/color][/color][/center]


[color=#000000]بعد از مدتی معلوم شد که ژنرال "گای تسور" فرمانده لشکر ۱۶۲ هم در میان زخمی ها بوده و نزدیک بوده به ضرب موشک های حزب الله راهی جهنم بشه.[/color]



[center][color=#000000][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10244/185855_787.jpg[/img][/color][/center]
[center][color=#000000][color=rgb(0,0,205)][b]عكس بالا احتمالا مر بوط به پوتين "ژنرال گای تسور" است چون فقط افسرهای ارتش اسراییل پوتین هایی به این رنگ می پوشند[/b][/color][/color][/center]

[center][color=#000000][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10244/185856_103.jpg[/img][/color][/center]
[center]
[center][color=#000000][color=rgb(0,0,205)][b]تعدادی از چتر بازان كشته شده در " كفر جلعادي"[/b][/color][/color][/center]


[color=#000000]این عکس را باید کسانی ببینند که خيلي اسراييلی ها رو دست بالا حساب می کنند.
این نينجاهاي پر هارت و پورت که فقط موقع كشتن زن ها و بچه ها هيبت شير پيدا مي كنند در مقابله با ببرهاي جنگ آوري مثل مجاهدین حزب الله، بايد از تو سوراخ موش ها جمع و جورشون كرد.[/color]
[color=#000000]بعد از کلی عملیات حفاظتی و پوشش اطلاعاتی منطقه، هنوز صهیونیستها نفهمیدند بچه های حزب الله چطور گرای این مرکز شلوغ و پر تجمع نظامی رو پیدا کرده بودند.[/color]
[color=#000000]اما ماجرای اون روز به همینجا ختم نشد و موشک های دور برد حزب الله به نام "رعد۲" ، شهر حیفا رو ۱۰-۱۱ بار لرزوند و ۱۰-۱۲ تا کشته و مجروح هم در آنجا روی دست صهیونیست ها گذاشت.
آمار کشته ها و خسارت های اسراییل تو این روز اون قدر بالا بود که هنوز هم از آن روز به عنوان یکی از روزهای شوم اسراییل یاد می کنند.[/color]

[color=#000000][url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/137053/ضیافت-مرگ-در-کفر-جلعاد-تصاویر"]http://www.mashreghn...فر-جلعاد-تصاویر[/url][/color]
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
[right][color="#000000"]گلوله های کاتیوشای حزب الله روی زمین درست کرده بود و هنوز از آنها دود بلند می شد، دید.[/color]
[/right]
[/quote]

گلوله کاتیوشا؟؟
دقت کاتیوشا؟؟

این مشرق چند وقتی است که شیرین میزنه
نمیدونم چی باید گفت....یا سطح علمی بچه ها خیلی بالاست وانتظارات ما هم رفته بالا یا اینکه یک انسان آشنا به تجهیزات اولیه نظامی هم تو مشرق وجو نداره
کی باید شاهد یک سیستم حرفه ای باشیم...خدامیدونه

===========
ولی نمیدونم کجا خوندم که با موشک ضدتانک این بلا سر چتربازها آوردن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.