yaabas

Members
  • تعداد محتوا

    24
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط yaabas


  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید از ایجاد چنین موضوع با مهتوایی که باعث بالا بردن اطلاعات عمومی این بنده گردید


    در صورت کمک و تکمیل نمودن اگر کمک خواستید در خدمت هستم چون که مطالعات زیادی درخصوص تاریخ و مذهب و شاخه های ایجاد شده در ان هستم

    • Upvote 1

  2. درست است که فقط کشور فرانسه و امارات تنها دارنده این تانک هستند می خواستم این را هم اضافه کنم سرمایه گذار اصلی این تانک کشور امارات بوده است که فکر نزدیک به 300 دستگاه از این نوع تانک را خریداری نموده و کلیپی که از تانک دیدم جهت تست های تنهایی از کشور امارات استفاده شده بود.


  3. با توجه به وضعیت فعلی کشور اوکراین که درگیر جنگ داخلی می باشد پس چرا از تجهیزات تولید شده خود استفاده بهینه نمی کند و دست به دامن ناتو شده جهت مقابله با کشور روسیه پس این نتیجه را می تواند گرفت که فقط داشتن تجهیزات و تسلیحات درست بودنش اجتناب نا پذیر است و لی بایستی قابلیت استفاده از آنها نیز باید باشد و ان هم داشتن نیروهای متخصص.


  4. خودروی رزمی پیاده نظام Marder که این تانک بر اساس آن ساخته شده در جدید ترین ارتقا ها حفاظت بالستیک سطح +4 استاندارد STANAG 4569 ناتو را دارد ودر برابر برخورد ارپی جی 7 مقاوم است . در برابر پرتابه هایی مثل ار پی جی 7 روش های دیگری مثل استفاده از زره قفسی نیز وجود دارد و همان طور که گفته شد زره ها قابلیت ماژولاری دارند و میتوان آن ها را ارتقا داد .
    آشنایی با این استاندارد : http://www.military....anag-4569-ناتو/
    منبع : http://en.wikipedia.org/wiki/Marder_%28IFV%29

     

    با اینکه تانک به ظاهر ساده می اید ولی نشان از ظریفی خاص خود را دارد و این راهم باید مد نظر داشته باشیم صنعت خودرو سازی آلمان از قدیم الایام زبانزد بوده است.

    • Upvote 3

  5. با عرض سلام خدمت کلیه کاربران محترم سایت ملیتاری من می خواهم درخصوص ارسال مقالات و بحث های جدید برای خودم تایپک ایجاد کنم چگونه باید عمل کنم قابل ذکر این بنده 48 ساعت است به این سایت عضو شده ام لطفا راهنمایی کنید مرا متشکر و منتظر پاسخ هستم.

  6. من خودم می دونم که دارای تجهیزات پیشرفته ای می باشد و لی با توجه قبه تحریماتی که دوئل ملل بعد از جنگ جهانی برای کشورهای متجاز در نظر گرفته فاقد ارتش در حد یک نیروی دفاعی در نظر گرفته شد و اگر هم الان در حال تجهیز نیروی به اصطلاح دفاعی خود می باشد با چراغ سبزی که آمریکا بهش داده دارد انجام می دهد.
    • Upvote 1
    • Downvote 1

  7. با عرض سلام و خسته نباشید کاش به جای این همه اطلاعات در خصوص مهمات و تجهیزات اطلاعاتی درخصوص ساختار و تجهیزات فعلی ارتش عراق را به اشتراک بگذاریم

    [quote name='yaabas' timestamp='1407880180' post='401550']
    با عرض سلام و خسته نباشید کاش به جای این همه اطلاعات در خصوص مهمات و تجهیزات اطلاعاتی درخصوص ساختار و تجهیزات فعلی ارتش عراق را به اشتراک بگذاریم
    [/quote]
    • Upvote 1
    • Downvote 5