bmosavi

Members
  • تعداد محتوا

    341
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

تمامی ارسال های bmosavi

  1. leica المان یک مقدار کمک هایی در تکنولوژی کشف تونلها کرده اند. فکر میکنم حدود ۳ سال قبل یک بحثی شد در سایت. دوستی در سایت بود. غیر منطقی مینداستند. بنده در ان موقع با خانواده ام در اطراف طبریه و مرزهای شمالی بودیم. تونلها دیگر تهدیدی نیستند. تجربه های راس مارون و بنت جبل و غیره. و من الله توفیق.
  2. این ایالت یاغی، ادم شد. هوس شرق کرده بود. همه اش همین بود. و من الله توفیق. ....
  3. بنده با تجربه ها که دارم. این شخص با هیکل ورزیده و در عقب پهپاد ، تنها شخص تا به امروز هست که میتوان گفت تصیر ان منتشر شده و امادگی کامل دارد . انشالله شهادت نصیب این شخص باشد. منظور بنده همان بنده ی خدا با هیکل متناسب و لباس خاکستری هست.
  4. این میل/۲۸ در سوریه خوب ظاهر شده بود. انقدر که نسخه ایی مخصوص بر تجربه های سوریه ساخته اند. امیدوار هستم همین خریداری شود. نوع up ان
  5. سابسیدایز در عموم کشورها هست. ۴۰ درصد سابسیدایز برای امنیت غذا ۴۰ درصد برای ساخت مسکن ها و سپس اجاره از طریق شهرداریها( به همان ساکنین تحت قلمروی شهرداریها و به کسانی که به صورت واقعی درامد ندارند). ۲۰ درصد نیز برای مالیاها که عموما توریسم و صنایع هستند. غیر این خیر. البته با توجه به اینکه سطح اداری شهرداری، استانی و کشوری در همین سطح فعلی باشد. البته اینها نتیجه های عمومی بنده هستند. قوانین، نوع ساختار قوانین مالی و مالیاتی. دخیل هستند. اما طبق معمول خب اسرائیل گزینه ی خوبی هست. اما خوبی جج آ این هست که جمعیت زیاد هست، مساحت نیز بالا. به همین علت ساختارهای خوبی هست که در همین استانی پیشرفت کنند. ولی باید همکاریها بالاتر رود. همکاری بین استانی به عقیده ی بنده خیلی در سطح پایین هست. حتی بحث نمیشود. ساختارهای مالیاتی در سطح استانی نیز مترقی شود. اگر سعی بر تغییر در این سطوح اداری و حکومتی هست ، خب حتی قوانین در سطح رای گیری نیز تغییر کند که اینها به قانون اسای مربوط میشود که تغییر ان فکر میکنم ۵۰ سال طول بکشد. همین شفافیت مالیاتی و یارانه ایجاد بشود، همه چیز درست میشود. امروزه اداره ها ارتباط شفاف باهمدیگر ندارند. و من الله توفیق.....
  6. بنده نیز معترض هستم. پدر بنده با شیر و نان تحصیل کرد. این ها همه نسل کشی هست. این سرزمین ها ، همه اش برای فلسطین هست. حالا هر حکومتی که وجود دارد. بنده، با دوستانی در این سایت به صورت مستقیم ملاقات داشته ام.(بنده و طرف مقابقل \\\\\) حداقل با ۵ شخصیت عقتدادی نیز تبادل داشتیم. یهود با صهیونیسم فرق دارد. فکر میکنم بارها در استاتوس تفاوت های سیاسی و مذهبی شرح شد. و من الله توفیق.....
  7. یک زمانی عملیات های استشهادی، بود. امروز پهپادهای انتحاری. کسی سریال چشم های ابی زهرا را به یاد دارد؟
  8. از دوست هرچه رسد نیکوست. ممنون دوست گرامی. hk416 دست گرفته بودم. از همین بدهید لطفا.
  9. 35 دقیقه بعد از نصف شب به وقت بیروت، یک پهپاد مسلح مسلح اسرائیلی را در با موشک زمین به هوا زدند. البته وارد فضای لبنان شده بود. فعلا نیز یک هواپیمای دیگری (به احتمال زیاد جاسوسی) در فضای جنوب لبنان گشت میزد
  10. یک پروژه ایی در یوتوب دیده بودم . شخص هلندی بود و با یک رزپ بری پای و ژریسکوپ چنین چیزی ساخته بود. با پارامترها نشان هدف تغییر میکرد. چندین سال قبل بود. اسان هست. جدول های مرجع نیز موجود هست.
  11. در اوکراین ۳ بار تمرین میکنند از ارتفاع به صورت ازمایشی پرتاب میکنند، سپس بر روی مانیتور نقطه میگذارند. سپس وسط این ۳ نقطه را مرکز قرار میدهند. مثل تیراندازی.
  12. برای کمک به لبنان: هیچ کار و عملی بدونه هماهنگی و سازمانی نمیشود. ابتدا به بسیج محل مراجعه کنید. هماهنگ باشید. سپس اگر مقدور بود از نظر مالی برای موارد زیر پس انداز کنید. پوتین (کفش ملی کیفیت مطلوبی دارد) سایز ۴۴ الی ۴۵. زیرپیراهن و زیرشلوار پشمی یا الیاف مصنوعی. جوراب و دستکش . کلاه. شلوار و پیراه و کاپشن که جلوی فعالیت را نگیرد. رنگ نیز دقیقا همان رنگ پیراهن جناب محسن رضایی یا مایل به سبز باشد. جیره های غذایی و کنسرو. کوله پشتی.
  13. ان النصر، مع الصبر. و من الله توفیق....
  14. این سفارتها نیروی کافی دارند. فقط پروتکل، راهکار ایجاد شود. بیکار میگردند در این کشورهای غربی. ۲۰ تا دانشجوی اضافه برود وزارت خارجه چه خرجی دارد؟
  15. تهدید رسانه ای. در رسمی ترین خبرگزاری خارجی زده اند ارمیتا گراوند بر اثر درگیری با پلیس اخلاقی کشته شده است. وزارت خارجه نیازمند تعدادی فعال رسانه ایی هست که مسلط به انگلیسی باشند و رسانه ها را زیر نظر بگیرند و این نوع حوادث را مستند سازی کنند . مسئول ارتباط و رسانه ی سفارتها نیز سپس برای ان خبرگزاری کشور غربی یا خارجی بفرستد. برای بار دوم از نظر حقوقی بروند شکایت کنند.
  16. لایه های فیبر-پلاستیک فشرده خودشان کاهنده امواج هستند. با یک اتصال التریکی نیز یک خاصتی دارد که فعلا در ذهن ندارم.
  17. خب لوجستیک و این همه تسلیحات متوع کم کم دارد مشهود میشود. رسما اعتراف کردند.
  18. در شمال و داخل لبنان . ۱۰ دقیقه قبل. شدید هست این حمله.
  19. ‌منظور بنده دستگاه تونل ساختن بود. همان tbm. این شایعه فکر کنم از ۲۰۱۷ بود.
  20. بنده زمانی که در اسرائیل مقیم بودم، از مرز شمالی بازدید نمودم. در هامان موقع حرف از این دستگاه ها بود. در دانشگاه تل اویو نیز بحثی بود که غرب سوریه حداقل تا کرانه ی باختری تونل زده شده. و تا غزه نیز در فکر هست. حالا این در دانشگاه تل اویو بود که گفت شد. اما خب اگر عکسی نیست حقیقت ندارد. بازدید میدانی نیز نشان داد توانایی حفر تونل با اختلاف ارتفاع از سطح شهر ری تا ارتفاعات تجریش وجود دارد. که بر روی اتفاعات مختلف غرب سوریه و الی کرانه ی باختری غلبه میکند
  21. خب این هم نتیجه ی عملیات بر اساس نقشه های گوگل مپز. ۲۵ درصد اشتباه.
  22. استفاده از پلیکان و نصب کردن منورهای نوری در پاهای ان به وسیله ی لبنان.
  23. اکثر پناهگاه ها انتن gsm و 2g دارند بر روی ساختمان که سیم از انتن تا زیرزمین امده و یک مودم سرویس میدهد. برای اینترنت نیست البته.
  24. مرکز ابوالفضل و استفاده از تجربیات داعش،؟
  25. مناقشه ی وحشتناکی شروع شده است. بهتر هست کشوری و اشخصای میانجیگری این صلح باشد.