-
تعداد محتوا
158 -
عضوشده
-
آخرین بازدید
پست ها ارسال شده توسط farzin
-
-
سازه هواپيما وزنش نوع ماموريتش شكل بالها و سرعت حركتش و انعكاس راداريش و ..... پارامتهاي مختلفي هستن كه كه تعيين كننده شكل و نوع سكان عمودي براي پايداري هواپيما در امداد محور طولي هستن. -
اميدوارم دليلش به خاطر آگاهي بشر و دور شدنش از فضاي جنگ باشه هرچند كه .... -
worior عزيز دليل اشاره دوستان به ارابه كتاب خدايان فكر كنم وجود يه سري تصاوير از چند تا كتيبه است كه در اون تصاويري دقيقا مشابه يه هواپيما با خلبانش حك شده ُ باشه شايد اون كتاب سطحي باشه ولي فكر نمي كنم تصاوير جعلي باشه -
دوستان از به لحاظ نظري زدن يك ماهواره بسيار ساده است ولي تو عمل به اين آسوني ها نيست همون طور كه ميدونيد هر ماهواره اي تو مسير مشخص و ارتفاع مشخصي حركت ميكنه براي اصابت فقط زمان بندي لازمه ( البته با پيش فرض دونستن ارتفع و مسير ماهواره در يك كلام دونستن مدار حركت ماهواره) فرض كنيد يه شي در مدار همون ماهواره قرار بگيره و در زمان مناسب تركش بشه ( حالا با يك انفجار كوچيك يا هر روش ديگه اي البته بايد كاملا كنترل شده باشه كه تركشها خيلي پراكنده نشن ) و ماهواره تو مسيرش كافيه به چند تا از اين تركش برخورد كنه ديگه كارش تمومه البته آمركاييها يه مدل اف 15 رو با يك موشك خاص براي اين كار طراحي كردن سالها پيش و اخيرا چيني ها هم چنين چيزي ساختن ولي اينكه آزمايش واقعي هم شده يا نه نمي دونم -
حتي طرح بال پرنده و هواپيماي پنهانكار هم طرح آلماني هابود كه حتي ساختنش من چند تا عكشم دارم كه اگه دوستان بهم ياد بدن ميزارمشون !! -
در مورد ايكس شش بايد گفت اين يه رقابتي بود كه بين شوروي و آمريكا براي ساختن پيشران هاي هسته اي پيش اومده بود كه البته شوروي موفق به ساخت چنين پرنده اي هم شد ولي مقرون به صرفه نبود -
در مورد هواپيماي ايكس يك بايد گفت خلبانش چاك ييكر بود كه با كتف شكسته كه از ديد مسولينش پنهان كرده بود براي اولين از سرعت صوت گذشت اين هواپيما قابليت پرواز از روي زمين رو نداشت و با يك بي 29 حمل مي شد و تو آسمون از هواپيماي مادر جدا مي شد ضمن اينكه موتورش هم موشكي بود نمبدونم با سوخت جامد بود يا نه به هر حال از انواع جت نبود -
سوريه همواره بين سه قطب ايران غرب و اعراب نوسان ميكنه و متاسفانه اين وقعيت رو بايد قبول كرد كه ايران به شكلهاي مختلف به سوريه باج ميده !!- 1
-
اينا هم به بهانه مبارزه با تروريسم هر غلطي دلشون مي خواد مي كنن!! -
جالبه بدونيد تركيه قبل از جنگ جهاني اول مجهز به زير دريايي بود و جزواولين پنج كشور دنيا در بكارگيري زير دريايي بوده -
يكي جواب سوال مارو بده لطفا! -
-
مطمپن هستين كه عملياتي هستش؟؟ و فقط پرواز نمي كنه ؟!! -
پس ميراژ اف يك كجاست ؟؟؟ -
بهتره در مورد صنعتگران گمنام نظامي مون بي انصافي نكنيم همين هم كه ساخته شده شاهكاره آقايون ما تحريم شديم يه كم به اين كلمه توجه كنيد -
نقدا تشريف بيارن اين اف هفت ها رو كه هر چند وقت جون خلبانها رو ميگره رو جمع كنن ببرن بعدا!!!! -
آيا در حالت پرتاب نوك هواپيما الزاما بايد به سمت بالا باشه (براي صرفه جويي و مسير مستقيم)اگه تو اون ارتفاع بتونه زاويه نزديك به قايم بگيره و حفظ كنه فوق العاداس!!! -
جالب بود icon_cool -
ضمن مواردي كه در مورد آسيب وارده به خلبان توسط دوستان گفته شد آسيب به ستون مهره ها رو هم نبايد فراموش كرد تقريبا بايد خلبان خوش شانس باشه كه بعد از ايجكت بتونه دوباره با جنگنده پرواز كنه -
آها حالا فهميدم منظور دوستمون اين بوده كه با شهاب سه توپولف رو ببريم بالا بعد هواپيما رو از روي شهاب شليك كرده و بكوبيم سر دشمن !!!! اين درسته!!! -
منم در باره هشدار دهنده قيچي باد خوندم ولي هنوز هم خطر بزرگي به حساب مياد و همه قيچي بادها كشف نمي شن -
بدك نبود مرسي ! icon_cool -
نه آقا جون من كه خيالم راحت شد ديگه هيشكي جرات حمله به ايران رو هم نمي كنه با اين مانور!!!!!!!! icon_frown :oops: icon_frown icon_cool -
نگران نباشيد جناب MKE پولش از طريق منابع كشورهايي كه اشغال مي شن و يا تحت سلطشون قرار ميگيره تامين ميشه حتي چندين برابرش وگرنه ديونه نيستن حمله كنن !! icon_cool اصلا اگه اينجوري نبود به فكر اين كار نمي افتادن
قابل توجه علاقه مندان به پرواز شخصي با جنگنده هاي ميگ و سوخو
در متفرقه در مورد نیروی هوایی
ارسال شده در · Report reply