00Amin

تاپیک جامع بررسی ارتش هند ( خبر، تحلیل ، گزارش ، فیلم و.. )

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، هند روز يكشنبه موشك سطح به سطح "آگني-1 " با قابليت حمل كلاهك هسته‌اي را از يك پايگاه نظامي در سواحل خود آزمايش كرد.
هند يكي از كشورهايي است كه پيمان منع گسترش تسليحات اتمي را امضا نكرده است و آزمايش‌هاي مرتبط با فعاليت‌هاي هسته‌اي اين كشور با هيچگونه واكنش جدي از سوي سازمان ملل و كشورهاي غربي مواجه نمي‌شود.
ارتش هند روز شنبه نيز دو موشك "دانوش " و "پريتوي 2 " كه هر دو نيز قابليت حمل كلاهك هسته‌اي دارند را آزمايش كرده بود.
موشك "آگني-2 " هند نيز بردي بالغ بر هزار و 500 كيلومتر دارد و آزمايش پرتاب اين موشك نيز در سال 1999 صورت پذيرفت. سال 2007 نيز هند موشك دور برد "آگني-3 " را كه قادر است تا به بردي 3 هزار و 500 كيلومتري دست پيدا كند را آزمايش كرد.

لینک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8901080302

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای تحویل سیستم موشکی/
رژیم صهیونیستی و ارتش هند قرارداد یک میلیارد دلاری امضا کردند
یک شرکت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با امضای قراردادی یک میلیارد دلاری با هند سیستمهای دفاع موشکی پیشرفته در اختیار ارتش این کشور قرار می دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه عکاظ، رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر همواره تلاش داشته است که بازار تسلیحاتی خود را در منطقه توسعه دهد.

بر این اساس، اخیرا شرکت تسلیحاتی رافائل رژیم صهیونیستی با امضای قراردادی یک میلیارد دلاری با ارتش هند متعهد شده است که سیستمهای دفاع موشکی زمین به هوا از نوع "اسپایدر" و هوا به هوا از نوع "پیتون" در اختیار این کشور قرار دهد.

این سیستمهای دفاع موشکی در حملات هوایی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

منابع نظامی در دهلی نو اعلام کردند : کمیته سیاسی و امنیتی هیئت وزیران هند با این قرارداد یک میلیارد دلاری موافقت کرده است.

از سوی دیگر، رادیو رژیم صهیونیستی روز گذشته در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل در سالهای اخیر به تامین کننده اصلی نیازهای تسلیحاتی ارتش هند تبدیل شده است و ارزش قرادادهای تسلیحاتی اسرائیل و هند در این سالها از سه میلیارد دلار فراتر رفته است.

http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=1137402

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]
[color=blue]هند روز پنجشنبه موشک بالستیک 'پری تیوی 2'(Prithvi-II ) را در ایالت 'اوریسا' این کشور با موفقیت آزمایش کرد.[/color]

به نقل از خبرگزاری 'پی. تی. آی.' هند، این موشک بالستیک در ساعت 09:05 به وقت محلی از مجتمع 'چندی پور' نزدیک ''بالاسور' در ایالت اوریسا پرتاب آزمایش کرد.
یک منبع وزارت دفاع هند گفت : موشک پری تیوی 2 ، با تجهیزات مخابراتی پیشرفته با موفقیت آزمایش شد.
به گفته این منبع این موشک که پیش از این نیز توسط سازمان پژوهش ,توسعه و دفاع هند (DRDO) آزمایش های متعددی را پشت سر گذاشته در وضعیت و دقت بالایی تولید شده و دقت (CEP) این موشک تک رقمی و نزدیک به صفر رسیده است .
موشک پرتیوی دارای ویژگی های فریب ضد موشک های بالستیک بوده و مدت زمان پرواز برای رسیدن آن به ارتفاع قله 43.5 کیلومتری 483 ثانیه است .
این موشک که به صورت عملیاتی دراختیار ارتش هند قرار گرفته است در سال های 2008 و 2009 و 2010 در اهداف 350 کیلومتری چهار آزمایش موفق داشته است .
موشک 'پری تیوی 2'(Prithvi-II ) برای انهدام اهداف در دامنه 250 تا 350 کیلومتری طراحی شده و قابلیت حمل کلاهک اتمی 500 تا یک هزار کیلوگرم را دارد.
این موشک به صورت سطح به سطح با موتور نیروی محرکه دوقلو مایع و طول نه متر و قطر یک متر است و از سیستم های پیشرفته ناوبری با قدرت مانور در طول مسیر طراحی شده است .

[color=olive]19/3/1390[/color]
منبع: آويا
http://avia.ir/Nsite/FullStory/?Id=5198[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

168096988.jpg

روسیه، مناقصه خرید 22 فروند هلیکوپتر تهاجمی برای ارتش هند را در یک رقابت سخت به هلیکوپتر آمریکائی AH-64D Apache واگذار کرد. به نقل از یک منبع در وزارت دفاع هند، علت نپذیرفته شدن Mi-28N دلایل فنی بوده است. این منبع می افزاید: Mi-28N نتوانست نیازهای مورد انتظار در مناقصه را برآورده سازد، این در حالیست که هلیکوپتر آپاچی پرفورمنس بهتری از خود نشان داد. روسیه قرار داد 600 میلیون دلاری را در این مناقصه از دست داد.

علیب رغم باخت روسیه در این مناقصه، هنوز این کشور در دو مناقصه دیگر هند شرکت دارد، مناقصه تحویل 12 فروند هلیکوپتر سنگین و 197 فروند هلیکوپتر سبک. مناقصه اول شامل هلیکوپتر Mi-26T2 و CH-47F شنوک آمریکائیست در حالیکه در مناقصه دوم هلیکوپترهای Ka-226T روسی و AS550 اروپائی شرکت دارند. ضمنا روسیه در حال تحویل هلیکوپتر های Mi-17-B5 به هند بر اساس قرارداد سال 2008 برای تهیه 80 فروند هلیکوپتر به ارزش 1.4 میلیارد دلار میباشد.

بازار هلیکوپتر نظامی هند، با پتانسیل تقاضای 700 فروند در دهه آینده، رقابت شدیدی را در بین کارخانجات خارجی فراهم آورده است.


October 25
بخش انگلیسی ریانووستی

منبع
http://www.***/28n-64d-t81541.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بذار این نامردها یکم ضرر کنن اونها که زیر پای مارو خالی میکنن خیلی حال میده این خبرها رو میشنویم پخش روحیه میکنه icon_smile

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بهتر بود عکسی هم از آپاچی قرار می دادید و تنها به کپی این خبر از سنترال کلوبز بسنده نمی کردید.

عکسی از AH-64D :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Apache_Longbow_Gesamtansicht.JPG/800px-Apache_Longbow_Gesamtansicht.JPG

عکس از ویکی پدیا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بهتر بود عکسی هم از آپاچی قرار می دادید و تنها به کپی این خبر از سنترال کلوبز بسنده نمی کردید.




به روی چشم برادر شما به بزرگی خودت ببخش icon_smile

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

[align=justify]ارتش هند دومین مجموعه موشک های کروز' برهموس' را سفارش داد

نیروی زمینی هند به منظور تقویت قدرت نظامی خود دومین مجموعه موشک های مافوق صوت کروز 'برهموس' با برد 290 کیلومتری و ومجهز به 16 اسلحه ویژه را سفارش داد.
'ام. ام. پالام راجو' وزیر مشاوردر امور دفاعی هند روز پنجشنبه با ابراز خرسندی از اینکه این دسته موشک ها بر اساس برنامه تحویل داده می شوند گفت: صنایع هند باید به سمت تولید این سیستم ها بروند چرا که نیازهای نیروهای مسلح هند زیاد است.

ژنرال ' وینود نایانار' مدیر کل توپخانه، نیز در این باره گفت: ما اسلحه های با برد نزدیک و راکت های 'اس مرچ '(Smerch )برای برد 75 کیلومتری داریم اما در برد بیش از 75 کیلومتر، برهموس تنها سیستمی است که در نیروهای مسلح هند وجود دارد و برای نشانه گیری اهداف 300 کیلومتری به کار می آید.
'ای. سیواتهونو پیلای'، رییس هوا و فضای براهموس با اشاره به اینکه قابلیت های نیروی زمینی با ورود تنها موشک کروز مافوق صوت دنیا چند برابر می شود، ادامه داد: ما یک مجموعه صنایع موشکی را درهند شکل داده ایم که بی وقفه برای تولید موشک های برهموس مورد نیازنیروهای سه گانه ارتش کار می کند.

وی افزود: دو گروه دیگر از این موشک ها در آینده نزدیک به خدمت ارتش درمی آید که در شمال هند، در مرز چین آرایش داده می شوند.

موشک مافوق صوت برهموس به طور مشترک توسط هند و روسیه تولید شده و قابلیت پرتاب از زیردریایی، کشتی، هواپیما و یا زمین را دارد.

19/8/1390
منبع: آويا
http://avia.ir/Nsite/FullStory/?Id=6304
[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

[align=center]عکس/ استتار به شیوه هندی
استتار سربازان ارتش هند در صحرای راجستان در نزدیکی مرز پاکستان و هند[/align]

[align=center]115078_892.jpg

[/align]
منبع




منتقل شد به بخش جنگ

00Amin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:mrgreen: icon_cheesygrin این ادمی که تو عکسه در حال پریدن؟؟ icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]icon_cheesygrin icon_cheesygrin این ادمی که تو عکسه در حال پریدن؟؟ :mrgreen:[/quote]

روت بخنده منم فک کردم این مرتاض ا این جور چیزاست... icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.