REZAT1980

ترور مظلومانه دو استاد و دانشمند فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی

Recommended Posts

به گزارش «تابناک»، بنا بر مستندات و شواهد موجود:

1- وقتی آمریکا در عهد ریچارد نیکسون با فروش راکتور اتمی به مصر به منظور تولید برق موافقت کرد، یک سال پس از آن اسرائیل این قرارداد را با فشار از داخل آمریکا، ملغی نمود.

2- اسرائیل عامل قتل دانشمند اتمی مصری خانم سمیره موسی در آمریکا در سال 1952 بوده است.

3- در دهه 1960 اسرائیل با نفوذ به طرح ساخت موشک در مصر و با وارد کردن جاسوسی آلمانی به نام سکورتسی، توانست این طرح را تخریب کند، همچنان که موفق شد، همین بلا را بر سر کارخانه الرابطه لیبی درآورد.

4- مصر در دهه 60 میلادی کار نوسازی طرح موشک‌های زمین به زمین را با کمک برخی کارشناسان آلمانی آغاز می‌کند. اسرائیل برای تخریب آن اقدام کرده و در همین راستا، کارشناس آلمانی به نام کروج که در این طرح با مصر همکاری می‌کرده است برای همیشه ناپدید می‌شود.

5- پس از آن که عراق با فرانسه در سال 1967 بر سر فروش و انتقال دو رآکتور اتمی به بغداد موافقت می‌کنند، اسرائیل توسط عناصر خود در فرانسه در بندر تولون اقدام به خرابکاری در این رآکتورها کرده و عملا موضوع منتفی می‌شود.

6- دانشمند هسته‌ای مصر سمیر نجیب در سال 1967 در دیترویت آمریکا توسط اسرائیل به قتل می‌رسد.

7- اسرائیل عامل قتل دانشمند علوم ارتباطات مصر به نام سعید بدیر در سال 1980 بوده است.

8- در سال 1980 اسرائیل موفق می‌شود تا «یحیی المشد»، یکی از برجسته‌ترین دانشمندان اتمی مصر را که در طرح اتمی عراق فعالیت داشت، در هتل مریدیان پاریس ترور کند.

9- در سال 1981 اسرائیل با حمله هوایی به رآکتورهای اتمی عراق، آنها را کاملا نابود می‌کند.

10- حمله هوایی به ساختمان‌های واقعه در صحرای دیرالزور سوریه در سال 2007 که گفته می‌شد، مراکز تازه تأسیس اتمی سوریه است، توسط اسرائیل صورت گرفت.

11- گفته می‌شود، اسرائیل پشت ترور سرتیپ محمد سلیمان، یکی از بارزترین چهره‌های نظامی و امنیتی سوریه در سال 2008 بوده است. برخی از منابع رسانه‌ای اسرائیل، او را مسئول اداره پروژه اتمی سوریه در دیرالزور در شرق این کشور می‌دانسته‌اند.

بنا بر این گزارش، پیشتر از سوی بسیاری از منابع رسمی کشور اعلام شده بود که اسرائیل در کنار تلاش برای نفوذ و رخنه به طرح‌های اتمی ایران در صدد شناسایی دانشمندان اتمی کشور است تا با ربودن و یا ترور آنها در چرخه علمی کشور در زمینه تکنولوژی هسته‌ای اختلال ایجاد کند.

اسرائیل تنها رژیمی در دنیاست که مستقیم برای عقیم گذاشتن طرح‌های استراتژیک کشورهای اسلامی و عربی به ترور فیزیکی عناصر این طرح‌های استراتژیک روی می‌آورد و برای این اقدام از نیروهای بومی نیز سود می‌برد.

این گزارش می‌افزاید: تقریبا در همه عملیاتی که اسرائیل در چهار دهه اخیر در این زمینه‌ها انجام داده است، همیشه از نیروهای بومی در این کشورها سود برده است. این نشانه ها را به راحتی می‌توان در مصر، سوریه، لبنان، عراق، اروپا و آمریکا دید.

نکته آنکه بر پایه برخی اخبار رسیده، عناصر منافقین، بازوان اجرایی ترورهای رژیم اسرائیل در داخلند.

گفتنی است، عملیات ترور شهید پروفسور مسعود علی محمدی، بی‌شباهت به ترور عماد مغنیه، رهبر نظامی حزب‌الله لبنان در سوریه نیست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا که ادم اه از نهادش بلند میشه

این همه زحمت میکشن تا به اینجا برسن بعد به راحتی کلمه ی ترور از بین میرن و دوباره مردم میمونن با دست خالی با یه کشوری که همه ی نخبه هاش فرار کردن

تو این شرایط محکوم کردن به هبچ دردی نمیخوره. باید مقامات بلند پایه با جدیت تمام اعلام کنن که مقابله به مثل خواهند کرد و هر جوری شده ما که فدای زیاد داریم چند تا از دانشمنداشونو ترور کنیم تا دیگه جرات نکن همچین غلطی بکنن وگرنه ما که نمیتونیم دانشمندامونو زندانی کنیم از ترس ترور شدنشون . همون کاری که سید حسن کرد بعد از ترور عماد مغنیه که دیگه وزیر خارجه اسرایل وقتی میخواد بره فرانسه با 100 محافظ بعد از 8 ماه برنامه ریزی میره اونم با دوتا پرواز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]مگه اين پروژه سزامي كارش چيه كه دانشمنداش انقدر حساسند ؟؟؟؟‌[/quote]

مربوط به " سینکروترون" ساخت شتاب دهندها هستش که در زمینه های مختلفی چون پزشکی و تولید نیرو پاک (تولید انرژی بسیار زیاد ) و ... کاربرد داره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستان بايد بگم تاسف بار هست بايد با اين موضوع بصورت چشم در مقابل چشم رفتار كرد تا توسط دشمنان اين آب و خاك تكرار نشه ! ضربه اي جانانه كه براي هميشه بيادشون بمونه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نظر نمیدهم چون وقتی یک ضعف چند بار تکرار بشه با گفتن عبارات محکوم میکنم و متاسف هستم ... فایده ای حاصل نمیشود. این حرفها را سال گذشته بعد از ترور دکتر علی محمدی گفتیم و اگر اثر داشت اکنون این دو دانشمند کشورمان ترور نمیشدند.

فقط این نکته که بعد از یک سری عملیات برون مرزی موفق که نیروی اطلاعاتی ایران تا خاک آمریکا نیز پیش رفتند و شهرام امیری را آزاد کردند دشمن به شدت به وضعیت انفعال افتاد و برای خروج از این بحران ساده ترین راه ترور و ایجاد وحشت در درون ایران بود که البته با انتخاب دو چهره نخبه علمی با یک ترور دو نشان را هدف قرار دادند و هم موضع پیشروانه ایران در جنگ امنیتی را به تدافعی تبدیل کردند (هنوز از انفعال خارج نشدند ولی ما رو از خودشون دور کردند) و هم خلل جدی در برنامه پیشرفت علمی ایران بخصوص در زمینه فیزیک هسته ای ایجاد شد.

شاید در عمل ما نتونیم به نخبه های اسرائیل ضربه وارد کنیم ولی اسرائیل همان شعبه خاورمیانه آمریکا هست و اگر ما ضرباتی به مهره های ویژه آمریکا در منطقه وارد کنیم بطوریکه نامی از ایران به میان نیاید با فشار آمریکا اسرائیل در قضیه ترور حداقل چند مدتی عقب نشینی خواهد کرد و در این فرصت ما میتوانیم شبکه جاسوسی تروریستی اسرائیل در ایران را کشف و خنثی کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24]اذعان "هاآرتص":جامعه اطلاعاتی اسرائیل ، امریکا ، المان ، فرانسه و انگلیس تلاشی همه جانبه را برای متوقف کردن و کارشکنی در برنامه هسته ای ایران به عمل می اورند.[/size]
هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی اذعان کرد: هدف از ترورر دانشمندان هسته ای ایران انتقال پیامی به جامعه علمی ایران و نیز ترساندن دانشمندان هسته ای ایران برای متوقف کردن همکاری اشان با برنامه هسته ای تهران است.


به گزارش واحد مرکزی خبر، در این تحلیل به قلم یوسی ملمان آمده است : روز دوشنبه سه رویداد خبری ظاهرا بی ارتباط با هم روی داد.
این رویدادها عبارتند از: دو دانشمند هسته ای ایران در دو بمب گذاری جداگانه در تهران هدف قرار گرفتند که یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد ، نخستین اسناد افشا شده وزارت امور خارجه امریکا منتشر شد از جمله اسنادی که به نگرانی های سیاسی امریکا ،اسرائیل وبرخی اعراب درباره برنامه هسته ای ایران می پردازد و دیگر اینکه تامیر پاردو به سمت رئیس موساد منصوب شد.
مشخص است که این ترور و ترور نافرجام دیگر ، تصادفی نبودند. پشت این ترورها فرد یا گروهی قرار دارد که از روش هایی استفاده می کند که دارای برخی ویژگی های قابل تشخیص است.
ایرانی ها در این طرز تلقی که موساد مسئول این حملات است تنها نیستند چرا که تحلیلگران و مفسران در سراسر جهان نیز اینطور فکر می کنند. این تصور با توجه به این موضوع تقویت می شود که در کمتر از چهار سال گذشته دست کم چهار مورد تلاش برای ترور دانشمندان ایرانی صورت گرفته است. البته روش اجرای این حملات به تنهایی برای مشخص کردن اینکه کدام سازمان در انجام انها دست داشته است کافی نیست. هر گروه و سازمان اطلاعاتی می تواند با استفاده از موتور سیکلت مواد منفجره را به خودرو متصل یا به طرف اهداف خود تیراندازی کند و در حقیقت افراد زیادی به این شکل عمل کرده اند. موساد از این روش بارها استفاده کرده و مشهورترین مورد ان نیز ترور فتحی شقاقی از رهبران جهاد اسلامی است که اکتبر هزار و نهصد و نود و پنج در مالت ترور شد.
در عین حال ، مشخص است اسرائیل همانطور که مقامات ان در اظهار نظرهای عمومی اعلام کرده اند ، بی نهایت درباره پیشرفت هسته ای ایران نگران است و هر تلاشی برای مقابله با مسئله هسته ای ایران انجام می دهد . از زاویه ای دیگردر ارتباط با متوقف کردن تلاشهای هسته ای ایران ،ما با عملیاتی سری روبرو هستیم که عناصر ان با هم ارتباط دارند. بنابراین می توان خطی نامریی را شناسایی کرد که در فروش تجهیزات معیوب برای سانتریفیوژهای تاسیسات غنی سازی اورانیوم در نطنز ، کرم رایانه ای استاکس نت که به ادعای برخی در عملیات این تاسیسات اختلال بوجود اورد و ترور دانشمندان هسته ای ایران وجود دارد.
هدف از همه این اقدامات انتقال پیامی بازدارنده به جامعه علمی ایران و نیز ترساندن دانشمندان هسته ای ایران برای متوقف کردن همکاری شان با برنامه هسته ای تهران است.
در حقیقت باید گفت جامعه اطلاعاتی اسرائیل ، امریکا ، المان ، فرانسه و انگلیس تلاشی همه جانبه را برای متوقف کردن و کارشکنی در برنامه هسته ای ایران به عمل می اورند.
البته کشورهایی که در پس این تلاش ها قرار دارند می دانند که موفقیت انها مشخص نیست وسد کردن راه پیشرفت هسته ای ایران با دشواریهای فروانی روبروست .این را تاریخ معاصر نیزبه ما می آموزد .

http://94.232.172.104/VMK/BodyGozideh.aspx?news_num=259092

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]علی اکبر صالحی: ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم". [/b]
رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم وداع با شهید شهریاری گفت: این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می خواستند شمه ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم".
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر صالحی صبح چهارشنبه در مراسم وداع با شهید شهریاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان این مطلب افزود: ملت ایران از این حادثه ای که برای استاد بزرگ هسته ای کشورمان رخ داد سربلند بیرون خواهد آمد. این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می خواستند شمه ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم".

وی اضافه کرد: دکتر شهریاری چه گناهی داشت که او را به مسلخ بردید. مگر شما داعیه حقوق بشر ندارید. ای حقیران قول می دهیم همان گونه که صدام ملعون را از چاه ذلت بیرون کشیدند شما حقیران را نیز روزی از قعر چاه ذلت بیرون می کشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: اگر تا دیروز، جنگ با توپ و تانک بود امروز نبرد ما به مراتب دشوارتر و در میدان علم و اندیشه های انسانی است.

پس از برگزاری مراسم وداع با دکتر مجید شهریاری، پیکر این شهید والامقام از مسجد دانشگاه به سمت امامزاده صالح در حال تشییع است.

به گزارش مهر، دکتر مجید شهریاری استاد تمام دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی صبح دوشنبه 8 آذر ماه 89 در حالی که با خودروی شخصی خود عازم به دانشگاه شهید بهشتی بود توسط دشمنان قسم خورده انقلاب از طریق بمبگذاری مورد سوء قصد قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1202023

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][b]علی اکبر صالحی: ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم". [/b]
رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم وداع با شهید شهریاری گفت: این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می خواستند شمه ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم".
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر صالحی صبح چهارشنبه در مراسم وداع با شهید شهریاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان این مطلب افزود: ملت ایران از این حادثه ای که برای استاد بزرگ هسته ای کشورمان رخ داد سربلند بیرون خواهد آمد. این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می خواستند شمه ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم".

وی اضافه کرد: دکتر شهریاری چه گناهی داشت که او را به مسلخ بردید. مگر شما داعیه حقوق بشر ندارید. ای حقیران قول می دهیم همان گونه که صدام ملعون را از چاه ذلت بیرون کشیدند شما حقیران را نیز روزی از قعر چاه ذلت بیرون می کشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: اگر تا دیروز، جنگ با توپ و تانک بود امروز نبرد ما به مراتب دشوارتر و در میدان علم و اندیشه های انسانی است.

پس از برگزاری مراسم وداع با دکتر مجید شهریاری، پیکر این شهید والامقام از مسجد دانشگاه به سمت امامزاده صالح در حال تشییع است.

به گزارش مهر، دکتر مجید شهریاری استاد تمام دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی صبح دوشنبه 8 آذر ماه 89 در حالی که با خودروی شخصی خود عازم به دانشگاه شهید بهشتی بود توسط دشمنان قسم خورده انقلاب از طریق بمبگذاری مورد سوء قصد قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1202023[/quote]


"بکشید ما را، استوارتر می شویم". باید مقابله هم کرد ضربه هم به دشمن زد نه اینکه وایستیم بیان بکشن
:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[code]بکشید ما را، استوارتر می شویم[/code]

البته اگر چیزی از ما مانده باشد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا دستمون با دانشمنداشون اسرائیلی نمی رسه مساله ای نیست! دانشمندان آمریکایی رو بکشن! سفیران کشورهای غربی در عراق و افغانستان رو بکشند! اینکارا رو که می تونند بکنند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][b]علی اکبر صالحی: ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم". [/b]
رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم وداع با شهید شهریاری گفت: این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می خواستند شمه ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم".
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر صالحی صبح چهارشنبه در مراسم وداع با شهید شهریاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان این مطلب افزود: ملت ایران از این حادثه ای که برای استاد بزرگ هسته ای کشورمان رخ داد سربلند بیرون خواهد آمد. این خبیثان پیش از مذاکرات در پیش رو می خواستند شمه ای از گزند سیاسی خود را که همان چماق و هویج است نشان دهند اما نمی دانستند که ما پیروان رادمردی هستیم که می گوید "بکشید ما را، استوارتر می شویم".

وی اضافه کرد: دکتر شهریاری چه گناهی داشت که او را به مسلخ بردید. مگر شما داعیه حقوق بشر ندارید. ای حقیران قول می دهیم همان گونه که صدام ملعون را از چاه ذلت بیرون کشیدند شما حقیران را نیز روزی از قعر چاه ذلت بیرون می کشیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: اگر تا دیروز، جنگ با توپ و تانک بود امروز نبرد ما به مراتب دشوارتر و در میدان علم و اندیشه های انسانی است.

پس از برگزاری مراسم وداع با دکتر مجید شهریاری، پیکر این شهید والامقام از مسجد دانشگاه به سمت امامزاده صالح در حال تشییع است.

به گزارش مهر، دکتر مجید شهریاری استاد تمام دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی صبح دوشنبه 8 آذر ماه 89 در حالی که با خودروی شخصی خود عازم به دانشگاه شهید بهشتی بود توسط دشمنان قسم خورده انقلاب از طریق بمبگذاری مورد سوء قصد قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1202023[/quote]


"بکشید ما را، استوارتر می شویم". باید مقابله هم کرد ضربه هم به دشمن زد نه اینکه وایستیم بیان بکشن
:mrgreen:[/quote]


بکشید مارا بیدار تر می شویم .... اصلش اینه یه[color=green] بیسواد انتخاباتی[/color] این شعارو تغییر داد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
biskivit2000 جان چی شده به شما اخطار دادند مدیران ؟سیاسی تاپیک زدین حتما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24]موساد با کمک عوامل داخلی دانشمندان ایرانی را ترور کرده است[/size]

رئیسی در مراسم نمازجمعه تهران:
موساد با کمک عوامل داخلی دانشمندان ایرانی را ترور کرده است
معاون اول قوه قضاییه عامل پشت پرده ترور دانشمندان ایرانی را موساد خواند و تاکید کرد که آنها با کمک یکسری عوامل خودفروخته داخلی دست به این کارها زده اند.
به گزارش خبرنگار مهر ، سیدابراهیم رئیسی در مراسم نماز جمعه امروز تهران پیش از خطبه های نماز با بیان اینکه استکبار جهانی با خودخواهی و خودپرستی مقابل ایران ایستاده است گفت : آنها می‌گویند نمی‌خواهیم ایران به قدرت و دانش انرژی هسته‌ای دست پیدا کند و زمانی که خود را در رسیدن به این خواست مغبون و شکست خورده می‌بینند، دست به زشت‌ترین کارها می‌زنند آن هم ترور دانشمندان.

وی تاکید کرد : در این موضوع عوامل پشت پرده‌اش همان جریان صهیونیست و سازمان جاسوسی موساد است که با کمک یکسری عوامل خودفروخته داخلی دست به این کارها می‌زند.

معاون اول قوه قضاییه گفت : به مردم اطمینان می‌دهم که عاملان این حادثه به تیغ عدالت گرفتار خواهند شد و همان بلایی که سر جریان نفاق آمد بر سر آنها هم خواهد آمد.

رئیسی با اشاره به اراده جدی قوه قضاییه برای برخورد با هرگونه ناامنی و فساد گفت: فرزندان ملت در قوه قضاییه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا عدالت اجرا و امنیت برقرار شود و تا زمانی که استکبار و قاچاقچیان و مفسدین اقتصادی را از پای درنیاورند از پای نخواهند نشست.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که حقوق بشر و توجه به دیگران باید در پرتو خدا باشد و اگر این طور نباشد به هیچ عنوان پذیرفته نیست و فقط یک حیله است .

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه به براداران اهل تسنن می‌گوییم که از وهابیت خود را جدا کنند، گفت: در بسیاری از اهل سنت می‌بینیم که عشق به اهل بیت گسترده است اما آنچه امروز بهانه غربی ها به عنوان جدایی شیعه و اهل تسنن شده، جریان وهابیت ساخته دست انگلیس است.
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1202915

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][size=24]استاد شهید شهریاری[/size]
[/color]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/76137_915.jpg[/img]


خداوند رحمتش فرماید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]عکس یادگاری شهدای پروژه سزامی با وزیر سابق علوم در اردن [/b]

[img]http://mashreghnews.ir/Newsroom/Images/News/Editor/image/hgj.JPG[/img]

http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=18256

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.