Recommended Posts

فارس: رئيس اتحاديه بين‌المللي علماي اسلام با صدور فتوايي ريختن خون معمر قذافي ديكتاتور ليبي را به دليل قتل عام مردم كشورش مباح اعلام كرد.

به گزارش پايگاه خبري الجزيره، «شيخ يوسف قرضاوي» با محكوم كردن قتل عام مردم بي‌دفاع ليبي توسط رژيم اين كشور با صدور فتوايي خون "معمر قذافي " را به دليل كشتن مردم، به وسيله مزدوران بيگانه و بمباران هوايي مباح اعلام كرد.

قرضاوي روز گذشته در گفت‌وگو با شبكه الجزيره از فرمانده‌هان و افسران و سربازان ارتش ليبي خواست به اوامر و دستورات قذافي مبني بر كشتار و قتل عام هموطنانشان تن ندهند، چه در غير اين صورت مرتكب عمل حرام و معصيت شده‌اند.

وي در ادامه افزود: من از همين جا فتواي كشتن قذافي را مي‌دهم و هر سرباز و افسر يا كسي كه مي‌تواند به سوي او نشانه گيري كند، دست به اين اقدام بزند تا ملت ليبي را شر اين مرد ديوانه و مجنون و ظلم و ستمش نجات دهد.

قرضاوي با اشاره به اين كه قذافي فردي رواني و مجنون است، خطاب به وي گفت: اگر تو همانگونه كه خود را خطاب مي‌كني، پدر اين ملت هستي، آيا پدري را مي‌تواني بيابي كه فرزندان خود را اين گونه قتل عام كند و به خاك و خون بكشد.

وي تاكيد كرد: حتي رژيم صهيونيستي نيز هنگام حمله به نوار غزه مرتكب چنين جناياتي نشد.

رئيس اتحاديه بين المللي علماي اسلام "سيف الاسلام قذافي " فرزند قذافي را يكي از شمشيرهاي جاهليت ناميد كه با سخنان خود مي‌خواهد ميان ملت ليبي تفرقه بيافكند.

وي از ارتش ليبي خواست بسان ارتش‌هاي دو كشور مصر و تونس از اوامر و دستورات فرمانده‌هان خود مبني بر كشتار مردم بي‌گناه سربازنند و به مردم ملحق شوند.

قرضاوي در ادامه خطاب به مردم ليبي ضمن دعوت آنها به پيشيه كردن صبر و بردباري از آنها خواست به جانفشاني‌ها خود را تحقق آزادي و رهايي ادامه دهند.

هم چنين از ملت تونس و مصر و رژيم‌ها و دولت‌هاي عربي و اتحاديه عرب و سازمان كنفرانس اسلامي و اتحاديه آفريقا و سازمان ملل متحد خواست در برابر جنايات قذافي سكوت نكنند.
[url=http://www.asriran.com/fa/news/157163/%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D9%82%D8%B0%D8%A7%D9%81%D9%8A-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%AF]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید بشه مثل کاری که حزب الله در مصر کرد بشه با طراحی عملیاتی کماندویی به فکر آزادی ایشون بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من با اين اوضاع و احوال در خاورميانه و جهان ظهور منجي عالم بشريت نزديكه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک پست بی ربط

ما که همیشه عادت داریم تاپیکو منحرف کنیم اینم روش icon_eek

ریبون مستضعفین- رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست‌جمهوری خود سفری به لیبی داشتند که ذکر خاطره‌ای از آیت الله خزعلی نشان از تیزهوشی و موقعیت‌شناسی رهبر معظم انقلاب و حفظ عزت ملی در سیره ایشان دارد:

« در لیبی، خیمه‌ای برپا کرده بودند که ارتفاع در ورودی آن خیمه کوتاه بود و به ناچار هرکس می‌خواست وارد بشود، باید خم می‌شد. از طرفی داخل خیمه، روبروی در، عکس قذافی بود؛ یعنی هر کس وارد می‌شد ناخواسته در مقابل عکس قذافی سر خم می‌کرد. حضرت آیت الله خامنه‌ای وقتی می‌خواستند وارد خیمه شوند، به قهقرا (پشت) وارد می‌شوند تا در مقابل عکس قذافی سر خم نکنند.»

http://www.teribon.ir/archives/41172

[URL=http://www.pic.iran-forum.ir/][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/r3h6s3ilxyloehn0kmw.jpg[/img][/URL]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]« در لیبی، خیمه‌ای برپا کرده بودند که ارتفاع در ورودی آن خیمه کوتاه بود و به ناچار هرکس می‌خواست وارد بشود، باید خم می‌شد. از طرفی داخل خیمه، روبروی در، عکس قذافی بود؛ یعنی هر کس وارد می‌شد ناخواسته در مقابل عکس قذافی سر خم می‌کرد. حضرت آیت الله خامنه‌ای [color=red]وقتی می‌خواستند وارد خیمه شوند، به قهقرا (پشت) وارد می‌شوند تا در مقابل عکس قذافی سر خم نکنند[/color].[/quote]


با سلام. خیلی باحال بود
میشه منبعی واسه این خاطه ذکر کنید.متشکرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو این حرکت ها گره ها قسمت های فوق مهم برای انقلاب اسلامی کشور های مصر - بحرین - و در انتها عربستان(که احتمال تحرکش خیلی ضعیف) و یا یمن برای همسایگی ایران با عربستان هستش

اینم دو تا طرح زیبا برای جهان اسلام[align=center]

[URL=http://www.pic.iran-forum.ir/viewer.php?file=6jimmdnrx8x2g0pi02xw.jpg][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/6jimmdnrx8x2g0pi02xw_thumb.jpg[/img][/URL]

[URL=http://www.pic.iran-forum.ir/viewer.php?file=cmm4c1f7dtqb01llmeb9.jpg][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/cmm4c1f7dtqb01llmeb9_thumb.jpg[/img][/URL][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا یه فرد چقدر می تونه پست و خشن باشه که دستور بمباران شهر و کشور خودش رو صادر کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چه خبر از اردن ؟! انگار از شورش خبري نيست .!.[/quote]
فعلا خبر مهمی ندارن
همه اخبار حول لیبی وکشتار مردم می گرده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بیچاره امریکا
تا یک ماه قبل تنها مشکلی که داشت ایران بود اما از این به بعد انشا الله با چند تا ایران روبرو خواهد بود icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تا یک ماه قبل تنها مشکلی که داشت ایران بود اما از این به بعد انشا الله با چند تا ایران روبرو خواهد بود[/quote]
هيچکدام از تحولات و انقلاباتي که در اين چند وقته در اين کشورها از تونس تا ليبي و مصر و بحرين تا يمن گرفته , اسلامي و ضد غرب نيست !!!
هيچکدام از شعار ها ضد غربي نيست .... دلمون رو صابون نزنيم , صدا و سيما هم زياد نگاه نکنيم ....!
[size=9]
جالبه صدا سيماي خودمون که که انقلابات در مصر و تونس رو انقلاب مردم بر ضد حکومت طرفدار آمريکا ميدونست حالا با قيام مردم بر عليه قذافي ساکت شده و نميدونه چي بگه ...[/size]

icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]واقعا یه فرد چقدر می تونه پست و خشن باشه که دستور بمباران شهر و کشور خودش رو صادر کنه[/quote]

بسمه تعالی

با سلام

آقا مهدی اگه به تاریخ سه دهه اخیر و انقلاب اسلامیمون دقت کنی میبینی که چنین افرادی بودند!!! بله شاه خائن بلاتکلیف معدوم و صدام حرامزاده معدوم در اینگونه وحشیگری ید طولایی داشتند.شاه مخلوع سقط شده در بحبوحه و اثنای پیروزی انقلاب سعی داشت که تهران و چند شهر حیاتی انقلاب رو بمباران هوایی کنه که با جانفشانی چند افسر و کادر از خود گذشته و غیور که به کانتین غذاخوری افسران شرکت کننده در این کودتا که دور هم آخرین ناهار قبل از اجرای نیت شیطانیشون جمع شده بودند در فکر میکنم پادگان لویزان حمله کرده و همه شون رو قتل عام و بدینوسیله طرح کودتای شاه عقیم ماند و آن دلاور مردان نیز جملگی شربت شهادت نوشیدند که یادشان گرامی و چراغ راهمان باد. دومین مزدور کثیف صدام بی پدر بلاتکلیف بود که با قتل عام شیعیان جنوب عراق و نیز فاجعه حلبچه لکه ننگی شد بر پیشانی عربها . حالا هم این مردتیکه قذافی ملعون که انشاءالله به فضل آقامون مهدی فاطمه ارواحنا فداهما(عج) عنقریب طومار نابودیش پیچیده خواهد شد. جالبتر از همه اینجاست که هر سه نفر این ملعونان داعیه ژاندارمی منطقه و عربها رو داشتند!!!!

یا علی مدد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]هيچکدام از تحولات و انقلاباتي که در اين چند وقته در اين کشورها از تونس تا ليبي و مصر و بحرين تا يمن گرفته , اسلامي و ضد غرب نيست !!!
هيچکدام از شعار ها ضد غربي نيست .... دلمون رو صابون نزنيم , صدا و سيما هم زياد نگاه نکنيم ....! [/quote]

دوست عزیز لطفا دقت کنید icon_eek
بیانات رهبری در دیدار مسئولان نظام درروز میلاد پیامبر(ص) 17 ربيع‌الاول‌ 1432

...امروز به بركت اسلام ملتها بيدار شده‌اند؛ اين بيدارى را در سطح دنياى اسلام انسان ميتواند مشاهده كند. اولين اثر اين بيدارى، ابراز بيزارى از حضور مستكبرين در اين منطقه است. آمريكائى‌ها، سياستهاى آمريكائى، با تبليغات فراوان تلاش ميكنند كه خود را از تيررس حركت عظيم مردم كه امروز در بعضى از كشورهاى اسلامى مشاهده ميشود، دور نگه دارند؛ ليكن اين ممكن نيست. اين حركتها در درجه‌ى اول، عليه سلطه‌ى استكبار بر اين منطقه است...

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=11289

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه انگيزهشون اسلامي و آزادي خواهانه نيست پس چيه ؟؟؟؟؟
مي خوان چي به دست بيارن؟؟؟ همه چي كه آروم بوده واسشون icon_eek
هر چي هست اينقدر قوي هست كه با دست خالي جلوي توپ و تانك مقاومت مي كنند و كشته مي شن
تا حالا همه دولت هاي عربي كه سقوط كردن با ايران مشكل داشتن و حامي امريكا بودن پس نبودشون حداقل موفقيت يراي ايرانه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.