Recommended Posts

[quote][quote]تا یک ماه قبل تنها مشکلی که داشت ایران بود اما از این به بعد انشا الله با چند تا ایران روبرو خواهد بود[/quote]
هيچکدام از تحولات و انقلاباتي که در اين چند وقته در اين کشورها از تونس تا ليبي و مصر و بحرين تا يمن گرفته , اسلامي و ضد غرب نيست !!!
هيچکدام از شعار ها ضد غربي نيست .... دلمون رو صابون نزنيم , صدا و سيما هم زياد نگاه نکنيم ....!
[size=9]
جالبه صدا سيماي خودمون که که انقلابات در مصر و تونس رو انقلاب مردم بر ضد حکومت طرفدار آمريکا ميدونست حالا با قيام مردم بر عليه قذافي ساکت شده و نميدونه چي بگه ...[/size]

icon_eek[/quote]
با سلام خدمت همه دوستان گرامي
اتفاقا قذافي به قدري براي غرب مهم است كه دستش در هر جنايتي براي حفظ حكومتش باز گذاشته اند و مدعيان حقوق بشر در اين راستا كر و كور و گنگ شده اند . در اين مورد اصل و نسب يهودي و صهيونيست قذافي هم به كمكش آمده و در جنايت حتي روي صهيونيستها را هم دارد سفيد مي كند . در خصوص اصل و نسب قذافي [url=http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14398]لينک[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضي از فتنه گران سبز بر اساس اموزه هاي انقلاب هاي مخملي به احمدي نژاد تهمت ديكتاتور بودن مي زدنند !

معني ديكتاتور ذا بفهمند كه ديكتاتور يعني چه !!! ديكتاتور كسي مثل معمر قذافي . حسني مبارك و ..... امثال انها هستند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این حرکات الان هر چی هست هست ولی یه نتیجه در آینده در پی داره و اون اینکه این مردم خمور عرب که عادت کردن لنگ رو لنگ فقط به فکر شکم و زیر شکم باشن(دوستان عربمون ناراحت نشن منظور ما اون بی غیرتها هستن نه برادرها و خواهرهای غیور خودمون چه در داخل و چه در خارج از کشور) می فهمن نه میشه برخی اوقات کارهایی هم کرد و این کلید جنبش و حرکت هست مثل مشروطه ما که مردم فهمیدن بله می شود کاری کرد.

این اتفاقات در آینده باعث خیزشهای اسلامی خواهد شد ولی حالا شک دارم هر چند همین اتفاقات اسلامی و شعار اسلامی دارن ولی خوب هنوز مونده تا اینها یک انقلاب بر پایه و اساس اسلام بکنن .این فیضی که به هر کسی به این راحتی ها نمیدن.

البته خوب اگر به شعر باشه مجاهیدین خلق ایران هم شعار اسلامی میدادن لیبرالها هم برای خالی نبودن عریضه می دادن جنبش سبز هم می داد ولی این کجا و آن کجا.

شعار تنها ملاک نیست باید در عمل هم این اسلامی شدن اتفاق بیفته و اسلامی شدن هم نماز جمعه و جماعت نیست و اسلام احکامش باید در جامعه ای جاری بشه تا بگن بله اسلامیه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][size=18]احتمال استفاده قذافی از سلاح های شیمیایی [/size][/color]

فعال سیاسی لیبیایی با اشاره به سخنرانی تلویزیونی تهدید آمیز سه شنبه شب دیکتاتور لیبی گفت:پیش بینی می شود که رژیم دیکتاتوری معمر قذافی علیه مردم و انقلابیون در شهر بنغازی از سلاح های میکروبی و شیمیایی استفاده کند.

"اشرف القره بولی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: سخنان قذافی تهدیدی آشکار بود مبنی بر این که با عنوان مبارزه با القاعده و اسلام گراها مرتکب کشتارهای فجیع تر از کشتار کنونی، خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود که این رژیم از سلاح های شیمایی و میکروبی علیه انقلابیون در شهر بنغازی دومین شهر بزرگ لیبی که هم اکنون در تصرف مردم است؛ استفاده کند.

این فعال سیاسی لیبیایی با تاکید بر سرنگونی رژیم دیکتاتوری لیبی گفت: معمر قذافی در سخنرانی خود،تظاهرکنندگان را موش و سگان گمراه توصیف کرد.

القره بولی اظهار داشت: این سخنان نشان می دهد که دیکتاتور لیبی روزهای آخرش را سپری می کند.

این فعال سیاسی لیبیایی گفت: قذافی در سخنرانی خود همچنین سعی داشت قبایل لیبی را علیه یکدیگر تحریک کند تا بتواند از این طریق به خیال خود چند صباحی بیشتر حکومت کند.

القره بولی تصریح کرد: دیکتاتور لیبی در سخنرانی خود به دنبال فتنه انگیزی بود؛ و مردم انقلابی را تهدید کرد که جنایت های بیشتری ضد آنها مرتکب شود.

وی گفت: تهدیدهای قذافی رژیم دیکتاتوری او را نجات نخواهد داد.

القره بولی اظهار داشت: قذافی در سخنانش همچنین تلاش کرد غرب را درباره احتمال روی کارآمدن دولت اسلامی در لیبی بترساند تا این امر توجیهی برای سرکوب شدید مخالفان داشته باشد.

فعال سیاسی لیبیایی با اشاره به این که قذافی تظاهرکنندگان را کودکان ناپخته توصیف کرد؛ گفت: سخنرانی وی سرتاسر تحریک آمیز و تلاشی برای ایجاد فتنه قبیله ای در جامعه لیبی بود.

وی گفت: رژیم لیبی نمی تواند تظاهرکنندگان را سرکوب کند؛ زیرا آنها در همه جا حضور دارند.

فعال سیاسی لیبیایی خاطرنشان کرد: تلویزیون رسمی لیبی تلاش کرد تصاویر برخی ها را که در حال توزیع قرص های توهم زا به جوانان بودند، پخش کند و رژیم با اشاره به مخالفان، آنها را قاچاقچیان مواد مخدر توصیف کرد.

القره بولی گفت: رژیم حاکم مرتکب جنایت های زیادی در لیبی شده است اما رسانه ها به علت حاکمیت سانسور شدید آن را پوشش نمی دهند.

وی افزود: مزدوران و عوامل رژیم لیبی هم اکنون در منطقه شلوم در طرابلس درحال قتل عام تظاهرکنندگان هستند.

القره بولی تصریح کرد: مردم لیبی در نهایت پیروز خواهند شد و دیکتاتوری قذافی را که به جنون خود بزرگ بینی دچار شده ساقط خواهند کرد، و شهروندان ثروت و منابع کشور را از سلطه رژیم استبدادی خارج خواهند کرد.

وی از سفیران لیبی در کشورهای مختلف خواست از سمت خود استعفا بدهند.

القره بولی همچنین از افسران ارتش خواست به مردم بپیوندند؛ زیرا مردم پس از براندازی رژیم هر کسی را علیه آنها موضع گیری کرده باشد محاکمه خواهند کرد.

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/149984

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify][color=darkred][b]ورود ماموران امنيتي‌ سعودي به شهر قطيف براي جلوگيري از تظاهرات[/b][/color]

[color=blue]يك شاهد عيني عربستاني از ورود نيروهاي امنيتي سعودي به شهر قطيف براي جلوگيري از تظاهرات مردمي در اين منطقه خبر داد.[/color]

به گزارش فارس، يك شاهد عيني از ورود نيروهاي امنيتي سعودي به شهر قطيف اين كشور با هدف جلوگيري از تظاهرات مردمي در اين شهر خبر داد.

اين منبع كه خواست نامش فاش نشود، امروز چهارشنبه درگفت‌وگو با شبكه خبري العالم، گفت: نيروهاي امنيتي سعودي مجهز به سيستم‌هاي كنترل از راه دور، صبح امروز وارد شهر قطيف شدند.

منبع مذكور افزود: قرار است عصر پس فردا (جمعه) تظاهراتي مسالمت‌آميز در " شهر صفوي " براي مطرح كردن درخواست آزادي زندانيان از جمله زندانيان استان الأحساء و نيز اعلام همبستگي با ملت انقلابي بحرين برگزار شود.

وي گفت: همچنين قرار است تظاهراتي ديگر همراه با سكوت عصر روز جمعه براي درخواست آزادي ديگر زندانيان درمنطقه العواميه نيز برگزار شود.

گفته مي‌شود برخي جوانان اين كشور روز 22 اسفند را در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي اينترنيتي (فيس‌بوك) روز خشم نامگذاري كرده‌اند و تاكنون دست‌كم دو هزار نفر در اين صفحه عضو شده‌اند.

مقامات عربستان سعودي از دامنگير شدن اين كشور به اعتراض‌هاي مردمي منطقه كه تا مرزهاي آنان در بحرين نيز رسيده است، بشدت نگران‌ هستند.

عربستان سعودي و بحرين در كنار اردن از مهم‌ترين متحدان منطقه‌اي آمريكا (و رژيم صهيونيستي) در منطقه خاورميانه هستند.

منبع: خبرگزاري فارس
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8912041471
[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک روزنامه صهیونیستی از رابطه پسر معمر القذافی با یک بازیگر زن اسرائیلی خبر داد و نوشت: مشخص نیست در بارها ملاقات مخفیانه این دو در ایتالیا چه گذشته است.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، روزنامه صهیونیستی "معاریو" از روابطی خبر داد که احتمالاً میان "سیف الاسلام قذافی" فرزند دیکتاتور لیبی و یک بازیگر صهیونیست به نام "اورلی واینرمن" برقرار شده است.

[align=center][img]http://www.jahannews.com/images/docs/files/000157/nf00157750-1.JPG[/img]
[/align]بر اساس نوشته این روزنامه این ارتباطات از سوی یکی از نزدیکان بازیگر اسرائیلی افشا شده است، بویژه بعد از اینکه دیدارهای میان سیف الاسلام و بازیگر اسرائیلی بارها در ایتالیا تکرار شده است، وی در این زمینه می گوید که واینرمن با خودروهای مختلف در دفعات مکرر به مکان دیدارهای خود با سیف الاسلام می رفت و البته این دیدارها را به صورت محرمانه با سیف الاسلام انجام می داد.

این روزنامه با اشاره به دیدارهای مکرر این دو این نظریه را مطرح کرده که ممکن است روابط آنها به ازدواج ختم شده باشد، خانواده بازیگر اسرائیلی در این زمینه نگرانی هایی داشتند و از اینکه احتمال دارد این بازیگر اسرائیلی مسلمان شود، ناراحت بوده اند، اما خانواده قذافی بر اساس این گزارش گویا هیچ مشکلی با این موضوع نداشته اند.

سیف الاسلام رویکردهای صهیونیستی شدید دارد و معتقد است که از آنجا که لیبی کشوری آفریقایی است، نه عربی! درگیری اعراب و اسرائیل را قبول ندارد و در ارتباط با اسرائیل مشکلی نمی بیند.

[url=http://www.aftab.ir/news/view/2011/feb/22/c1_1298381968.php/%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%B0%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%DA%A9%D8%B3]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منابع دیوان بین المللی کیفری چهارشنبه شب از ادامه کشتار وسیع مردم در لیبی توسط نیروهای نظامی رژیم قذافی خبر دادند و آمار 10 هزار شهید در روزهای گذشته را مطرح کردند.




به گزارش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه العالم ، اخبار منتشر شده در این ارتباط به نقل از یک عضو دیوان بین المللی کیفری حاکیست تنها درشهر بنغازی دست کم دو هزار نفر به قتل رسیده اند.

معمر قذافی سه شنبه شب با مردم انقلابی لیبی اتمام حجت کرد و گفت که در صورت ادامه اعتراض ها به سرکوبی شدید روی خواهد آورد.

پیش از سخنرانی معمر قذافی گزارش های خبری حاکی از به شهادت رسیدن دست کم 2 هزار نفر در جریان سرکوب ها منتشر شده بود ؛ اما در نخستین ساعات روز چهارشنبه ابتدا آمار 5 هزار شهیدو چهارشنبه شب آمار 10 هزار نفر منتشر شد.

یک فعال سیاسی لیبی در گفتگو با شبکه خبری العالم با اشاره به سخنرانی تلویزیونی معمر قذافی دیکتاتور لیبی و تهدید به جنگیدن با تظاهرکنندگان، در باره احتمال بروز کشتارهای هولناک توسط رژیم حاکم هشدار داد.

حسن ابوالقاسم از نیروهای مسلح لیبی خواست به مردم بپیوندند و از سلاح های برای دفاع از مردم در برابر سرکوب رژیم و مزدوران آن استفاده کنند.

درهمین حال یک فعال سیاسی لیبیایی با اشاره به سخنرانی تلویزیونی تهدید آمیز سه شنبه شب دیکتاتور لیبی گفت:پیش بینی می شود که رژیم دیکتاتوری معمر قذافی علیه مردم و انقلابیون در شهر بنغازی از سلاح های میکروبی و شیمیایی استفاده کند.

"اشرف القره بولی" درگفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: سخنان قذافی تهدیدی آشکار بود مبنی بر این که با عنوان مبارزه با القاعده و اسلام گراها مرتکب کشتارهای فجیع تر از کشتار کنونی، خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود که این رژیم از سلاح های شیمایی و میکروبی علیه انقلابیون در شهر بنغازی دومین شهر بزرگ لیبی که هم اکنون در تصرف مردم است؛ استفاده کند.

شهر بزرگ بندری بنغازی و چند شهر دیگر لیبی روزهای گذشته و امروز ( چهارشنبه )به دست نیروهای انقلابی افتاد و برخی گزارش ها حاکیست که معمر قذافی اکنون تنها بر بخش کوچکی از طرابلس تسلط دارد که با استفاده از نیروهای نظامی به شدت از آن حفاظت می کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][size=18]خارج شدن 70درصد لیبی ازسلطه قذافی [/size][/color]

یک سیاستمدار مخالف لیبیایی گفت: تاکنون 70 درصد از شهرها و مناطق مختلف کشور از اطاعت معمر قذافی دیکتاتور لیبی سر باز زده اند و دیگر تحت سلطه او نیستند.

" جمعه العمانی " در مصاحبه با شبکه خبری العالم از ژنو سوییس، با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط طرابلس سقوط نکرده است افزود : قذافی برای حفظ این شهر از مزدوران بیگانه استفاده می کند که آنان را با هواپیمای خود از کشورهای آفریقایی به لیبی آورده است.

وی افزود: به دنبال گسترش تظاهرات و انقلاب مردمی در چند روز آینده شاهد تغییری بزرگ در لیبی خواهیم بود.

این یک سیاستمدار مخالف لیبیایی همچنین از سکوت جامعه بین المللی و کشورهای عربی درقبال کشتار مردم لیبی از سوی رژیم معمر قذافی انتقاد کرد.

العمانی تاکید کرد: از سخنرانی دیشب (3اسفند) قذافی مشخص بود که وی با نادیده گرفتن اعتراض ها و انتقادهای مردمی به سمت وخیم کردن اوضاع پیش می رود.

وی افزود: رژیم قذافی با استفاده از انواع سلاح ها علیه مردم لیبی نتوانسته است آنها را مرعوب کند که این مساله نشان دهنده عزم راسخ ملت در سرنگونی رژیم استبدادی قذافی است.

العمانی با اشاره به پیوستن بخش های مختلفی از ارتش لیبی به مردم ، برای مقابله با حملات رژیم قذافی و مزدوران بیگانه تاکید کرد: ارتش در سرنگون کردن رژیم ، نقش برجسته ای خواهد داشت.

وی از سکوت جامعه بین المللی درقبال کشتار تظاهرکنندگان لیبیایی و اکتفا کردن صرف به صدور برخی بیانیه های شرم آور مانند بیانیه هایی که در محکومیت جنایت های رژیم اسراییل علیه فلسطینی ها صادر می کنند ، انتقاد کرد.

العمانی اظهار داشت: حمایت جامعه بین المللی از قذافی در سرکوب و کشتار مردم لیبی به اندازه حمایت از رژیم اسراییل در کشتار فلسطینی ها است.

وی همچنین از سکوت کشورهای عربی دربرابر کشتار مردم عرب و مسلمان لیبی انتقاد کرد و گفت: ملت لیبی هرگز سکوت ننگین سران عرب را درقبال جنایتگری قذافی فراموش نخواهد کرد.

العمانی تاکید کرد: همه کسانی که در سرکوب مردم و کشتن تظاهر کنندگان به هر شکلی دست داشتند بر اساس قوانین بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه خواهند شد. هر چند جامعه جهانی در برابر کشتار ملت لیبی به دست رژیم قذافی چندان واکنش مفیدی اتخاذ نکرد.

وی افزود: واکنش شرم آور جامعه بین المللی در برابر تجاوزگری قذافی در حالی است که مردم با ریختن به خیابان ها و سفیران لیبی در کشورهای مختلف با استعفا از سمت های خود ، رژیم قذافی را از مشروعیت خلع کرده اند.

این سیاستمدار مخالف لیبیایی با انتقاد از عملکرد قذافی در قبال ارتش که به تضعیف ارتش لیبی انجامیده است ، خاطر نشان کرد: بخش هایی از ارتش همچون نیروی دریایی و نیروی هوایی هنوز قابل اعتماد هستند و تاکید کرد که ارتش نهادی ملی است و از انقلاب مردم و اهداف آن حمایت خواهد کرد و همین ارتش در یکسره کردن کار رژیم در طرابلس نقشی تمام کننده ایفا خواهد کرد.

وی افزود: مردم لیبی مصمم به سرنگونی قذافی هستند و این جنگ به نفع ملت لیبی به پایان خواهد رسید.

این سیاستمدار مخالف دولت با تاکید بر این که قذافی در آخرین سخنرانی خود که به منظور حفظ کرسی وی صورت گرفت ، بسیار ضعیف ظاهر شد؛ اظهار داشت: بعید نیست که قذافی برای نابود کردن ملت انقلابی لیبی به استفاده از سلاح شیمیایی روی آورد.

العمانی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ آزاده ای در لیبی وجود ندارد که با قذافی همراه شود، حتی کسانی که در رژیم او پست و مقام داشتند ، پس از کشتار مردم، او را تنها گذاشتند و از پست خود استعفا دادند.

وی افزود: تنها کسانی اینک اطراف قذافی مانده اند که از بودنش نفع می برند به همین سبب سرنوشت خود را به او پیوند زده اند.

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/150075
******************************************************************
يك خبر مهم هم از بحرين:
[color=blue][size=18]طرح ویژه «شیخ حمد» با همکاری سعودی برای سرکوب اعتراضات [/size][/color]

دقایقی پیش، خبرنگار افتخاری ما در منامه، پایتخت بحرین خبر داد که معترضین در حال آماده سازی مقدمات بزرگترین تظاهرات اعتراض آمیز در تاریخ این کشور در روز جمعه آینده هستند.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، در پی رسیدن خبر آغاز انجام این مقدمات «حمد بن عیسی آل خلیفه»، دیکتاتور بحرین برای انجام برخی گفت وگوهای محرمانه با سران ارشد عربستان سعودی، در سفری غیر منتظره وارد این کشور شد.

[color=red]این در حالی است که شب گذشته، برخی پایگاه های خبری سعودی اعلام کرده بودند، سه گردان وابسته به ارتش عربستان با حضور در مناطق شرقی این کشور، در نزدیکی مرز آبی بحرین مستقر شدند تا در صورت نیاز و در لحظه صدور دستور، از راه پل «ملک فهد» ـ که تنها راه ارتباطی زمینی میان عربستان و بحرین است ـ گذر کرده و به نیروهای رژیم بحرین در کشتار معترضین کمک کنند.[/color]

گفتنی است، پیش از این نیز مقامات ارشد[color=red] عربستان سعودی و امارات متحده عربی [/color]اعلام کرده بودند که در کنار رژیم حاکم بحرین ایستاده و هر گونه حمایت لازم و مورد نیاز این رژیم برای مقابله با معترضین و قتل عام آنان را فراهم خواهند کرد.

بدون شک، نگرانی اصلی «آل سعود» که باعث اعلام حمایت همه جانبه از رژیم حاکم در بحرین شده، این است که بیشتر جمعیت بحرین و معترضین این کشور را شیعیان تشکیل می دهند و در صورت پیروزی آنان در برابر «آل خلیفه»، دامنه اعتراضات نیز به شرق عربستان سعودی ـ که منطقه شیعه نشین در این کشور است ـ نیز کشیده خواهد شد.

اما در همین حال، رییس جمعیت جوانان بحرین تأکید کرد: بنا بر پیش بینی ها، صدها هزار نفر در در تظاهرات امروز بحرین به سمت میدان «اللؤلؤه» شرکت کردند و مردم خواستار تغییرات ریشه ای در حکومت شدند.

«محمد المسقطی» در گفت وگو با شبکه «العالم» اظهار داشت: شعارهای تظاهرکنندگان امروز بر مطالبات تحصن کنندگان و معترضان یعنی اصلاحات سیاسی، تغییرات ریشه ای در حکومت و قانون اساسی، متمرکز بود.

وی با تأیید پیوستن صدها تن از نیروهای پلیس به تظاهرکنندگان گفت: [color=blue]نیروهای پلیس پس از پیوستن به تظاهرکنندگان بر خشم شدید خود از حمله وحشیانه به تظاهرکنندگان تأکید کردند.[/color]
منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/149981

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی

با سلام


[b][color=indigo]
تحولات عربستان/[/color]
[size=18][color=red]اقدامات شاه برای جلوگیری از قیام مردمی/بیانیه جوانان خطاب به عبدالله[/color][/size][/b]

قدامات فوری پادشاه عربستان برای جلوگیری از انتفاضه مردمی و بیانیه جوانان این کشور خطاب به وی از آخرین تحولات این کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، "عبدالله بن عبدالعزیز" پس از بازگشت از سفر درمانی خود به ریاض در راستای جلوگیری از قیام مردمی این کشور دستورالعمل هایی را برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی شهروندان عربستان صادر کرد.

به موجب این دستور، 30 میلیارد ریال سعودی(هر ریال تقریبا معادل 300 تومان است) برای اعطای وام به مردم به بانکها اختصاص داده شده است. همچنین بودجه صندوق مسکن نیز 40 میلیارد ریال سعودی افزایش پیدا خواهد کرد و یارانه 15 درصدی به حقوق کارمندان دولت برای جبران افزایش قیمت کالاها اختصاص داده شده است.

فراهم کردن هزار و 200 فرصت شغلی برای پیشبرد برنامه های نظارتی، حمایت از بودجه بورسیه های تحصیلی، حمایت مالی از خانواده های نیازمند در جامعه، عفو شماری از زندانیان مقروض، افزایش بودجه باشگاه های ورزشی و اعطای 10 میلیون ریال سعودی به انجمن های صنفی، کمک مالی به بیکاران به مدت یک سال و اختصاص 10 میلیون ریال سعودی به هر انجمن ادبی از جمله این اصلاحات به شمار می رود.

پادشاه عربستان همچنین تصمیم دارد اقداماتی را نیز برای کاهش بیکاری در جامعه اتخاذ کند.

از سوی دیگر شماری از جوانان عربستان سعودی 23 فوریه (4 اسفند) طی بیانیه ای خطاب به عبدالله بن عبدالعزیز اعلام کردند که کشور به حمایت از وحدت ملی و تقویت ثبات داخلی نیاز دارد که این امر برگزاری گفتگوی ملی را اقتضا می کند.

در بخش دیگر بیانیه همچنین بر ضرورت تسریع در اصلاحات سیاسی و توسعه مشارکت مردمی و جدایی میان دستگاه های اجرایی، قانونگذاری و قضایی به ویژه استقلال دستگاه قضایی تاکید شده است.

در ادامه بیانیه از پادشاه عربستان خواسته شده است که تشکیل دولت طبق اصول و قوانین فراگیر و دقیق صورت گیرد به طوری که میانگین سنی وزیران 40 سال باشد و فرصت حضور زنان در عرصه سیاسی نیز فراهم شود.

آزادی، عدالت، حاکمیت قانون، برقراری مساوات میان شهروندان و احترام به حقوق فردی و اجتماعی و اعطای حقوق کامل زنان از دیگر خواسته های مردم در این بیانیه بود.

منبع: [url=http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1260590]مهرنیوز[/url]

==============================================================================================================
==============================================================================================================
==============================================================================================================

[b]
[color=blue]درپي پيروزي بر نيروهاي مزدور قذافي؛[/color]
[size=18][color=green]جشن ملي در شهرهاي شرق ليبي برگزار شد[/color][/size][/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A1011956.jpg[/img]

[b][color=olive]خبرگزاري فارس: صدها هزار نفر از مردم شرق ليبي شب گذشته با برگزاري مراسم در شهرهاي مختلف پيروزي بر نيروهاي قذافي را جشن گرفتند.[/color][/b]

به گزارش مانيتورينگ فارس به نقل از شبكه الجزيره، هزاران نفر از مردم در بنغازي دوباره به خيابان‌ها ريختند و پيروزي انقلابي بر رژيم قذافي را جشن گرفتند و پرچم‌هاي قديمي ليبي را برافراشتند و بر اتحاد بين مردم شرق و غرب تاكيد كردند.

از سوي ديگر منابع خبري اعلام كردند كه يكي از زندان‌هاي ليبي به آتش كشيده شد و تعدادي از زندانيان از آنجا گريختند.

شبكه الجزيره در ادامه تصاويري از تعدادي از نيروهاي نظامي ليبي را پخش كرد كه توسط فرماندهان در روزهاي اخير اعدام شدند.

اين اجساد در حالي كه دستشان بسته بود از پشت گلوله خورده بودند و دليل اعدام آنها سرپيچي ار فرمان مقابله با انقلابيون بوده است.

اين شبكه در ادامه با تصاويري از هواپيما "سوخو 22 " سقوط كرده ارتش كه قرار بود پايگاه‌هاي نظامي در بنغازي را بمباران كند، پخش كرد.

روز گذشته منابع خبري اعلام كردند يك فروند جنگنده ارتش قذافي با هدف بمباران شرق ليبي به پرواز درآمد كه در نزديكي بنغازي سقوط كرد، منابع اگاه اعلام كرده‌اند كه خلبان‌ و كمك خلبان براي سرپيچي از دستور بمباران مردم از هواپيما فرار كرده‌اند.

الجزيره اعلام كرد كه نيروهاي امنيتي در خيابان‌هاي ورودي به شهر طرابلس موضع گرفته‌اند تا مانع از حضور مردم در اين شهر شوند.

منبع: [url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912050064]خبرگزاری فارس[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][size=18]پسر کوچک قذافی به انقلابیون پیوست! [/size][/color]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «سیف العرب معمر القذافی» که برای سرکوب مردم به منطقه شرق لیبی اعزام شده بود به مردم پیوست.

شبکه الحره دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد: کوچکترین پسر قذافی ـ به نام سیف العرب ـ که برای سرکوب مردم به منطقه شرق لیبی اعزام شده بود به مردم پیوست. او که با امکانات کامل نظامی از طرف پدرش به شهر "بن غازی" فرستاده شده بود، ساعاتی پیش به صفوف انقلابی های لیبی پیوست و از پدرش برائت جست.

وی همچنین سرنوشت پدرش را اینگونه توصیف کرد: "پدرم یا خودکشی خواهد کرد یا به آمریکای لاتین فرار خواهد کرد".

شایان ذکر است قیام مردم مسلمان لیبی با وجود کشتار بی رحمانه مردم این کشور به دست مزدوران دیکتاتور همچنان ادامه دارد و انقلابیون توانسته اند شهرهای شرقی لیبی را از عوامل قذافی پاکسازی کنند اما به دلیل سانسور شدید، اطلاعات به سختی به رسانه ‏ها می‏رسد.
منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/150229
*******************************************************
[color=blue][size=18]حمله موشکی قذافی به یک مسجد [/size][/color]

یگان ارتش وفادار به معمر قذافی روز پنج شنبه برای بیرون راندن معترضان مخالف دولت ، مناره مسجدی را در غرب طرابلس با موشک های ضد هواپیما و سلاح های خودکار هدف گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر آسوشیتدپرس گزارش داد، شاهدان بدون اشاره به شمار دقیق تلفات گفتند" معترضانی که داخل و خارج این مسجد چادر زده بودند، متحمل تلفات زیادی در شهر زاویه حدود پنجاه کیلومتری غرب طرابلس شدند".

شاهدی که خواست نامش فاش نشود، گفت: این حمله ساعت نه صبح امروز هنگامی روی داد که عبدالله مقراحی از افراد نزدیک به قذافی، به معترضان هشدار داد در صورت ترک نکردن این مسجد ، قتل عام خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه باور نداشت ارتش به مردم حمله کند، افزود: معترضان نیز شعار یا مرگ یا پیروزی سر دادند.

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/150211

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][size=18]افاضات جدید قذافی: کار، کار بن‏لادن است! [/size][/color]

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «معمر قذافی» دیکتاتور لیبی که قرار بود امروز برای مردم سخنرانی کند از طریق صوت برای مردم سخن گفت.

سخنان قذافی در حالی از شبکه‏ها پخش شد که کنترل بخش بزرگی از کشورش را از دست داده، و معلوم نبود که مستقیم صحبت می‏کند یا صدایش ضبط شده است.

وی در این سخنرانی به موارد زیر پرداخت:
[color=darkblue]ــ من از کشته شدن نیروهای امنیتی لیبی متأسفم و به خانواده های قربانیان تسلیت می‏گویم.

ــ افراد ناشناسی به جوانان لیبی مواد مخدر داده‏اند! شبکه القاعده قرص های روان گردان در اختیار مردم معترض قرار می‏دهد!

ــ القاعده در عراق و افغانستان نیست. آنها در لیبی هستند و مردم لیبی را بازی می‏دهند.
ــ سلفی‏ها، القاعده و اخوان المسلمین با هم جنگ دارند و لیبی را تبدیل به محل جنگ خود کرده‏اند!

ــ مردم شهر "زاویه" تبدیل به مزدوران القاعده شده‏اند. ما همه آنها را دستگیر می‏کنیم.

ــ از مردم زاویه می‏خواهم که برای مقابله با معترضین به خیابان‏ها بیایند. اگر مردی هم در این شهر وجود ندارد زنان به این اقدام مبادرت بورزند!!

ــ اگر شما ملت لیبی از من که "ولی امر شما" هستم(!!) اطاعت نکنید، «اسامه بن لادن» بر شما حاکم خواهد شد!

ـــ بن لادن بانی خشونت‏های لیبی است و آنچه در حال رخ دادن در کشور است، تروریسم بین المللی است.

ــ آمریکا می خواهد به بهانه مبارزه با القاعده در لیبی دخالت کند.

ــ آدم عاقل به این تظاهرات نمی‏پیوندد! اگر شما مردم لیبی می‏خواهید در چنین اوضاع ناآرامی زندگی کنید آزادید و اگر به دنبال کشتن یکدیگر هستید این کار را انجام دهید.

ــ از مردم لیبی می‏خواهم که از منزل بیرون بیایند و بچه‏هایشان را از خیابان جمع کنند و به خانه ببرند. قول می‏دهم که وضع معیشتی شما بهتر شود.

ــ من را متهم می‏کنند که به مردم شلیک کرده‏ام ؛ اما مردان محترم و آبرودار علیه مردم بیگناه دست به سلاح نمی برند!

ــ من از سال 1977 میلادی قدرت را ترک کردم(!!) و اکنون مقامی ندارم که بخواهم قوانین را امضا کنم. مقام من مثل ملکه انگلیس تشریفاتی است.

ـ من قدرت قانونی برای تصمیم‏گیری ندارم ؛ بلکه تنها نفوذی معنوی در کشور دارم!

ــ مسؤولیت کشتار و تخریب و ویرانی در لیبی بر عهده من نیست؛ بلکه همه اینها تقصیر خود مردم است.[/color]
ادعاهای مضحک قذافی به اینکه مسئول کشتار مردم نیست، در حالی است که رژیم وی هزاران مزدور مسلح را از کشورهای فقیر آفریقا به شهرهای لیبی آورده است تا مردم معترض را قتل عام کنند.

منبع: http://www.tabnak.ir/fa/news/150273
****************************************
بابا اين يارو كلآ ديوانست!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی

با سلام

[b][color=green]با سرنگونی دیکتاتوری مبارک؛[/color]
[size=24][color=blue]انقلابیون مصری خانه‌های بهائیان را آتش زدند [/color][/size][/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/20110224104503t200-20110118154019t350-6543ztm3aa6.jpg[/img]

[b][size=18][color=brown]در پی پیروزی انقلاب مصر، وضعیت پیروان فرقه ضاله بهائیت که به دلیل حمایت از مبارک، منفور ملت هستند بغرنج‏تر از پیش شده است. [/color][/size][/b]


[b][color=olive]به گزارش ابنا، تعدادی از جوانان روستای "شورانیه" واقع در استان سوهاج مصر، منزل بهائیان این روستا و مزرعه و ادوات کشاورزی آن‌ها را به آتش کشیدند.

محمد عبدالرحمن محمد عمار یکی از بهائیان این روستاست که خانه‏‌اش از سوی جوانان انقلابی مصر به آتش کشیده شد.
سال گذشته نیز اهالی این روستا در اقدامی هماهنگ کلیه منازل بهائیان ساکن شورانیه را آتش زدند که با حمایت دولت مبارک، این اقدام انقلابی اهالی روستا بی‏نتیجه ماند.

به گفته رئیس پلیس این استان، بهائیان این شهر به علت حمایت از مبارک منفور مردم منطقه بودند که همگی با سقوط فرعون مصر، از این شهر فرار کردند و جوانان شورانیه منازل خالی از سکنه را به آتش کشیده‌اند.

نماینده بهائیان مصر از عدم دخالت پلیس برای جلوگیری از سوزاندن خانه‏های بهائیان به شدت انتقاد کرده است.

بهائیت، بدعتی انحرافی است که می‌کوشد با تفاسیر به دور از واقعیت از اسلام،‌ محرمات اسلامی را حلال جلوه دهد و از این رو، به شدت مورد حمایت کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است.[/color][/b]


منبع: [url=http://www.irdc.ir/fa/content/11839/default.aspx]خبرگزاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس از یک هفته سکوت؛
[color=red][size=18][b]آمریکا و اتحادیه اروپا در اندیشه حمله نظامی به لیبی [/b][/size][/color]
سرویس بین الملل ـ یک مقام بلند پایه پنتاگون به «سی.ان.ان» گفت : آمریکا برای ارسال نیرو به لیبی برای کمک به مردم و جلوگیری از کشتار جمعی مردم آماده می شود!

به گزارش «تابناک»، این مقام بلند پایه که تمایلی به افشای نام خود نداشت افزود : اکنون تنها به گزینه نظامی می اندیشیم زیرا وضعیت لیبی نشان می دهد که دیپلماسی راه به جائی نمی برد.

وی افزود : اکنون باید رئیس جمهور تصمیم نهایی را صادر کند زیرا آمریکایی های ساکن لیبی و همچنین منافع آمریکا در لیبی در معرض خطر هستند و مرذم لیبی نیز دچار نسل کشی شده اند.

موضع گیری این مقام آمریکایی در حالی صورت می گیرد که واشینگتن پس از یک هفته خونریزی وحشیانه «قذافی» در برابر وی موضع گرفته و خواهان توقف این اقدامات شد.

«سی.ان.ان» می افزاید : تا کنون دستور اعزام نیروی نظامی به لیبی صادر نشده زیرا برخی مقامات پنتاگون براین باورند که چنانچه نیروی نظامی به لیبی اعزام شود «قذافی» حوزه جنگ با مردم را گسترش خواهد و به بهانه دخالت نیروهای خارجی به سرکوب شدیدتر مردم خواهد پرداخت .

در همین حال، «رویترز» نیز نوشت : اتحادیه اروپایی در حال بررسی امکان اعزام نیرو به لیبی است .

«ویلیام هیگ»، وزیر دفاع انگلیس نیز گفت: با مقامات ناتو مذاکراتی را انجام داده ایم و شیوه های ارسال نیروی نظامی به لیبی را بررسی کرده ایم .

وی تاکید کرد : هدف اعزام نیرو به لیبی حفظ مناقع اروپا در این کشور و انتقال اتباع اروپایی از لیبی است و نیروهای نظامی در امور دیگری دخالت نخواهند کرد ضمن اینکه ناتو نگران هدف قرار گرفتن نیروهای خود در لیبی توسط نظامیان هوادار «قذافی» نیز هست و این موضوع مشکل اصلی ناتو بشمار می رود.

همچنین «دیوید کامرون»، نخست وزیر انگلیس نیز گفت : باید هرچه سریع تر اتباع اروپا از لیبی خارج شوند زیرا تمامی ارتباطات این افراد با خانواده هایشان قطع شده است.

اما در همین حال یک سیاستمدار لیبیایی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایت هایی که «قذافی» در حق مردم مرتکب می شود ، خاطر نشان کرد: ملت لیبی با دخالت نظامی بین المللی در این کشور موافق نیست ؛ زیرا خود به تنهایی قادر است علیه «قذافی» به پیروزی برسد.

"محمد فایز جبریل" از سیاستمداران مخالف دولت لیبی در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: قذافی وارد فاز اجرای تهدیدهای خود شده و برای این کار مزدورانی را از چاد و دیگر کشورهای آفریقایی اجیر کرده و آن ها را به شهرهای مختلف لیبی آورده است.

وی از "ادریس دبی" رییس جمهور چاد خواست جلوی مزدور گیری «قذافی» از این کشور را بگیرد و در این زمینه مسوولیت پذیرانه عمل کند تا امکان برقراری روابط بهتر میان دو کشور در آینده فراهم شود.

جبریل سپس با انتقاد از سکوت کشورهای عربی در قبال آنچه در لیبی اتفاق می افتد ، گفت: آن ها برای متوقف کردن جنایت های این جلاد در حق ملت لیبی هیچ اقدامی نمی کنند.

وی افزود: جامعه جهانی ناچار خواهد شد اقداماتی جدی در قبال حوادث لیبی و جنایت های رژیم حاکم بر این کشور اتخاذ کنند، آن گاه هرگونه پشتیبانی از قذافی و عواملش را ممنوع کند و آن ها را به طور روشنی محکوم کرده، به دادگاه های جنایی تحویل دهند.

این سیاستمدار لیبیایی خاطر نشان کرد: ملت لیبی هیچ گونه دخالت نظامی خارجی در این کشور را نمی پذیرد زیرا انقلابیون قادر به محقق ساختن پیروزی ضد قذافی هستند.

جبریل در پایان سخنرانی اخیر «قذافی» را سست ترین سخنرانی وی در تاریخ 42 ساله حکومتش بر لیبی ارزیابی کرد و گفت: او از سیاست سرکوب و کشتار ملت استفاده کرد و لذا باید او را رییس باندی جنایتکار دانست.
منبع تابناك

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][b]شکنجه شدید بازداشت شدگان در بحرین [/b][/color]
کمیته ملی شهدا و قربانیان شکنجه در بحرین از شکنجه شدید بازداشت شدگان و رفتارهای اهانت آمیز علیه آنها خبر داد.

عبدالغنی الخنجردر گفت و گو با شبکه العالم با اشاره به وضعیت بسیار دشوار بازداشت شدگانی که اخیرا از زندانهای بحرین آزاد شده اند، اظهار داشت: بازداشت شدگان بحرینی در شرایط بسیار دشواری به سر می بردند، به صورتیکه هیچ اطلاعی از دنیای خارج ندارند، و حتی از ملاقات با خانواده و وکلایشان منع می شدند.

وی افزود: من ماه اوت گذشته به اتهام اقدامات تروریستی و برنامه ریزی برای خرابکاری در بحرین بازداشت شدم؛ مسئولان زندان به صورت کاملا برنامه ریزی شده من را بیش از 5 ماه شکنجه تحت شکنجه قرار دادند.

الخنجر خاطرنشان کرد: شکنجه و توهین به بازداشت شدگان برخلاف موازین و معاهداتی است که بحرین امضا کرده است.

الخنجر با اشاره به آزادیش به همراه 23 نفر دیگر طی 2 روز گذشته، گفت: همگی این بازداشت شدگان فعالان سیاسی و حقوق بشر بودند که به هیچ وجه اجازه ملاقات به آنها داده نمی شد و حتی برای درمان با چشم بسته به بیمارستان وزارت کشور بحرین منتقل می شدند.

وی همچنین با اشاره به محاکمه ناعادلانه بازداشت شدگان، تاکید کرد: حتی هنگامی که قرار بود آزاد شویم ، ما از همه چیز بی اطلاع بودیم، به صورتی که نیمه های شب از زندان "حوض الجاب" که می توان آن را به ابوغریب عراق تشبیه کرد، به ساختمان تحقیقات جنایی منتقل شده، و سحرگاه ما را آزاد کردند.

الخنجر با اظهار تاسف درباره شهات شماری از هموطنانش درحوادث اخیر، گفت: انقلاب بحرین پیروز می شود و مردم به همه مطالبات و حقوقشان خواهند رسید.


منبع تابناك

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.