Recommended Posts

[quote]سلام
مصطفی جان بنظر من این موج بیداری دو فاز داره تو فاز اول ما شاهد پیروزی نچندان سخت انقلاب های نرم هستیم که میشه : تونس ومصر
اما تو فاز دوم که بنظر من اغاز کننده اش هم قذافی بود دیکتاتور ها به این نتیجه رسیدند اگه مثل مصر یا تونس عمل کننند عاقبت ساقط میشوند در نتیجه به سیم اخر می زنند و دیوانه وار سرکوب
می کنند اما سئوال اصلی اینجاست : که این کشتار ها مثل کشتار خرداد 42 هست ؟ یعنی ما باید منتظر یه مدت بسیار طولانی دیگه باشیم تا ملت دوباره بیدار بشوند یا حکم کشتار های سال 56 و57 رو داره یعنی اینقدر مردم به تظاهرات ادامه می دهند تا بالاخره پیروز بشوند حال نظر شما چیه؟[/quote]

متاسفانه اعراب رهبری مناسبی ندارن

اینهم یه خبر جدید نامه آیت الله صافی گلپایگانی به سران صعودی:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاء مِن دُونِ الْمُؤْمِنِینَ
بیداری و نهضت اسلامی مردمی که در بند حکومت‌های اسلام‌ستیز و مزدور استعمار می‌باشند و لبریز شدن کاسه‌ صبر و تحمل آنان خصوصاً در کشورهای عربی از حوادث بسیار مهم تاریخ معاصر می‌باشد.
این حرکت آزادی‌خواهانه از تونس آغاز و به سرعت منطقه را فراگرفت؛ مصر، یمن، لیبی و بحرین زیر پوشش این ندای اسلام‌خواهی و استعمارستیزی قرار گرفتند و سران استعمار مخصوصاً آمریکا را که با این حکّام مزدور و حمایت از آنان جهان عرب را زیر امپراطوری خود قرار داده و بر ثروت‌های طبیعی این کشورها از نفت و غیره تسلط داشته‌اند، به چاره‌جوئی مزوّرانه و مداخله‌گری برانگیخت؛ و با اینکه از نظر مردم دنیا سقوط قذاقی دیکتاتور در همان روزهای اول انقلاب مردم لیبی مسلم بود، این جرثومه‌ی خیانت به اسلام با کمک‌های آشکار و پنهان استعمار، مردم لیبی را شب و روز از زمین و هوا قتل عام می‌نماید.
و همچنین آمریکا و سران استعمار به مقابله با انقلاب بحرین که صد در صد بر سلطه غرب و آمریکا به وسیله‌ی آل خلیفه پایان می‌بخشید پرداختند و به وسیله‌ی حکومت‌های همسایه‌ی بحرین وارد عمل شدند و نیروهای نظامی این حکومت‌ها را به این کشور گسیل داشتند تا انقلاب مردمی را سرکوب و سلطه‌ی آمریکا را بر این کشور استمرار دهند.
ما از حکومت امارات هیچ توقعی نداریم و هویت واقعی او بر دنیا آشکار است. از حکام سعودی که خود را مسلمان و خود را حامی مسلمانان می‌دانند؛ سؤال می‌کنیم: همکاری‌ نزدیک به یک قرن شما با استعمار انگلیس و آمریکا چه وقت پایان می‌پذیرد؟ چرا شما به‌خود نمی‌آئید؟ و به عزت و استقلال اسلامی برنمی‌گردید؟
جهان اسلام به خصوص کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق گرفتار برادرکشی و قتل‌عام‌های همه روزه است که دنیا ‌می‌داند منبع و مصدر‌آنها کجا می‌باشد. از شما می‌پرسیم آیا اسلام به شما اجازه داده که ظالم را در برابر مظلوم حمایت کنید؟ آیا نمی‌دانید که حکومت آل خلیفه با آن نفرات معدود، مسلمانان بحرین اعم از شیعه و سنی را از همه‌ی حقوق خود محروم نموده است؟
آیا اکثریت قریب به اتفاقِ مردم که خواستار حقوق اسلامی خود هستند صاحب بحرین‌ می‌باشند یا آن چند نفر مزدور ‌و دشمنان اسلام که شما به بهانه‌ی درخواست آنها و در واقع به فرمان آمریکا نیرو به بحرین می‌فرستید؟ چرا از خشم و غضب خدا نمی‌ترسید و چرا از سرنوشت دیگران عبرت نمی‌گیرید؟
مسلمانان در تمام دنیا تصمیم گرفته‌اند که مجد و عظمت دیرین را تجدید کنند و بیگانگان را از کشورهای اسلامی بیرون کنند. چنانکه بن علی و مبارک را بیرون انداختند
انّ موعدکم الصبح الیس الصبح بقریب.



[color=red]لینک اخبار ارسالی رو قید کنید .

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستان عزیز
بنظر بنده ایران باید بنحوی از خجالت این آل سعود بی آبرو دربیاد اگر قرار به تماشا کردن باشه این وضعیت فقط به کشتار وسیع مردم بی گناه بحرین بویژه شیعیان این کشور منتج میشه این یانکی های بی همه چیز بعد از اینکه نوکر حلقه به گوش قبلیشون یعنی صدامو دادن به هوا دنبال یه نوکر و مترسک دیگه می گردن ظاهرا الان چشم امیدشون به این وهابی های بی حیثیته ایران باید اینجا خودی نشون بده اینجا اصلا بحث اشغالگری نیست: اینجا بحث یه کمک جدی و معنی دار و ضرب شست نشون دادن به این حکام عرب عوضی و بی ریشه است نامه این مرجع عالیقدر هم نشون میده که بقدر کفایت انگیزه های جدی مذهبی برای گوشمالی این وهابی های بی شرم وجود داره؛ چرا باید از درگیر شدن در این بحران انسانی هراس داشته باشیم مثلا یانکی ها می خوان چه غلطی بکنن؟!؟!؟!؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با سلام به دوستان عزیز
بنظر بنده ایران باید بنحوی از خجالت این آل سعود بی آبرو دربیاد اگر قرار به تماشا کردن باشه این وضعیت فقط به کشتار وسیع مردم بی گناه بحرین بویژه شیعیان این کشور منتج میشه این یانکی های بی همه چیز بعد از اینکه نوکر حلقه به گوش قبلیشون یعنی صدامو دادن به هوا دنبال یه نوکر و مترسک دیگه می گردن ظاهرا الان چشم امیدشون به این وهابی های بی حیثیته ایران باید اینجا خودی نشون بده اینجا اصلا بحث اشغالگری نیست: اینجا بحث یه کمک جدی و معنی دار و ضرب شست نشون دادن به این حکام عرب عوضی و بی ریشه است نامه این مرجع عالیقدر هم نشون میده که بقدر کفایت انگیزه های جدی مذهبی برای گوشمالی این وهابی های بی شرم وجود داره؛ چرا باید از درگیر شدن در این بحران انسانی هراس داشته باشیم مثلا یانکی ها می خوان چه غلطی بکنن؟!؟!؟!؟[/quote]
ما باید استراتژی مناسبی داشته باشیم پاتریوت جان اگه حمله کنیم همه ما رو میبینن نه صعودیها رو :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزیزم جناب تامکت
من با شما موافق ام: بله ایران باید در این مورد اسلوب موثری رو اتخاذ کنه
اما یه ضرب المثل قدیمی هم هست که میگه:
فکر کردن زیادی باعث بی عملی میشه!
ما الان تو این منطقه برای خودمون سرور ایم و همچین دست و پا بسته هم نیستیم
حالا عرب های وهابی 1000 تا اراذل خودشونو آوردن ریختن تو سر مردم بی دفاع غیرنظامی ما باید بشینیم به این فکر کنیم که دنیای این وری یا اون وری می خوان طرف وهابی ها رو بگیرن؟! نه اینکه کشتار بی رحمانه و جلادی آل سعود رو مشاهده بفرمایند! ما اینجا پایگاه شیعیان اهل فکر منطقه هستیم بزرگ ترین دموکراسی خاورمیانه ایم برای چی باید سکوت کنیم و یا اینکه فقط در حد چشم غره رفتن و نامه پراکنی واکنش نشون بدیم باور کن دوست عزیزم اگر فقط ایران دو تا کشتی جنگی خودشو دو کیلومتر به بحرین نزدیک کنه همه این وهابی ها حساب کار میاد دستشون! هم شما و هم من و هم همه دوستان میدونن که این وهابی های بی ریشه تا چه حد از ما می ترسن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوست عزیزم جناب تامکت
من با شما موافق ام: بله ایران باید در این مورد اسلوب موثری رو اتخاذ کنه
اما یه ضرب المثل قدیمی هم هست که میگه:
فکر کردن زیادی باعث بی عملی میشه!
ما الان تو این منطقه برای خودمون سرور ایم و همچین دست و پا بسته هم نیستیم
حالا عرب های وهابی 1000 تا اراذل خودشونو آوردن ریختن تو سر مردم بی دفاع غیرنظامی ما باید بشینیم به این فکر کنیم که دنیای این وری یا اون وری می خوان طرف وهابی ها رو بگیرن؟! نه اینکه کشتار بی رحمانه و جلادی آل سعود رو مشاهده بفرمایند! ما اینجا پایگاه شیعیان اهل فکر منطقه هستیم بزرگ ترین دموکراسی خاورمیانه ایم برای چی باید سکوت کنیم و یا اینکه فقط در حد چشم غره رفتن و نامه پراکنی واکنش نشون بدیم باور کن دوست عزیزم اگر فقط ایران دو تا کشتی جنگی خودشو دو کیلومتر به بحرین نزدیک کنه همه این وهابی ها حساب کار میاد دستشون! هم شما و هم من و هم همه دوستان میدونن که این وهابی های بی ریشه تا چه حد از ما می ترسن[/quote]

پاتریوت عزیز من هم با شما موافقم اما خوب چه میشه کرد؟اگر یک کشتی ایرانی فقط یک کیلومتر به سمت بحرین بره بلافاصله ناوگروه آمریکایی با ناو ایرانی درگیر میشه.بر فرض اگرهم ناو ما پیروز شد (که به دلیل وجود پشتیبانی هوایی مناسب تر آمریکا تقریبا ناممکنه)آمریکا جنگی رو علیه ما شروع میکنه به بهانه دموکراسی!!!و ما باید همزمان هم با اعراب بجنگیم و مثلا برای بمباران یه منطقه خاص با موشک هر موشک ایرانی باید با 4تا پدافند درگیر بشه!یا سوخو24های ما برای بمباران همزمان باید با فالکون های صعودی و اماراتی و آمریکایی بجنگن!
پس لااقل تو این شرایط نباید آغازگر جنگی باشیم که پایانی نداره!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

با تشكر از استاد مصطفي كه ما را تحمل مي كنند. :cry:

[quote]
دوست بزرگوار.
من يه سوال دارم. مثلاً در ايران انقلاب شد، امنيت نفت به خطر افتاد؟ يا كمبودي در نفت روي داد؟
الان ايران كه 150% با امريكا مشكل داره، از فروش نفت خودداري كرده يا تنگه‌ي هرمز رو بسته؟

مگه غير اينه كه كشورهاي جهان سومي و به قول مؤدبانه‌اش در حال توسعه كه عمدتاً تك محصولي هستن يا وابسته به محصولي خاصن، راهي جز ارتزاق از محل فروش و يا عرضه‌ي اين محصول رو ندارن؟ مگه مثلاً قذافي سقوط كنه و حريري بشه رئيس جمهور، ليبي از فروش نفت خودداري مي‌كنه كه شما اينطور مي‌فرمايين؟ يا اگه قذافي بمونه نفت رو تحريم مي‌كنه؟

اصلاً فرض مي‌كنيم كه تمامي بنادر و صنايع نفتي اين كشورها نابود بشه! مگه كشورهاي ديگه‌ي نفت خيز مثل ايران و عربستان مرده‌ان كه بازار نفت، خالي بمونه!

كل نفتي كه ليبي صادر مي‌كرد 1.6 ميليون بشكه بود كه به راحتي عربستان و حتي ايران مي‌تونن جايگزينش بشن! چه برسه به اينكه اپك بخواد اين سهم رو بين كشورهاي عضو، تقسيم كنه!

حالا بفرمايين به خاطر اين مسئله، ميان كلي نقشه مي‌ريزن و رژيم عوض مي‌كنن و توپ و تانك رو نابود مي‌كنن و طياره‌ها رو ساقط؟!

به خاطر چند سنت يا چند دلار، ميان هواپيماي F-15 چند ده ميليون دلاري رو نابود كنن؟! يا موشك‌هاي چند ميليون دلاري رو حروم كنن؟ بمب‌هاي هدايت ماهواره‌اي‌شون رو هدر بدن؟ يا SFهاشون رو الكي به كشتن بدن كه نفت امنيت داشته باشه؟!!
[/quote]

استاد گرامي ، موقعي كه انقلاب روي داد ما با شيطان بزرگ رابطه داشتيم . اما وقتي كه دست او براي ما روشن شد . سفارتش را گرفتيم و كارمندهاي گوربه گوريش را زنداني كرديم . مشكلات اقتصادي و جنگ باعث شد برخي از تماس ها همچنان ادامه داشته باشد اما به عنوان رابطه نبوده است .

وقتي هم كه جنگ به نفتكش ها رسيد ، مشخص شد براي چند دلار ، چه كارهايي كردند و چند تا ناو و هواپيما و ... را فرستادند و حاضر شدند هزينه هم بدهند . اما توضيح بيشتر را در ادامه بخوانيد :rose:


[quote]

به نظر شما، اساساً امنيت نفت اصلاً به خطر افتاده كه الان بخواد بخاطرش جنگ راه بندازن؟!

[b]فرمودن امريكا در مصر دخالت كرد، چون نمي‌خواست كانال سوئز بسته بشه! [/b]
بهتره بفرمايين كي جرأت بستن كانال سوئز رو داشت؟ تنها كسي كه اين كار رو كرد، جمال عبدالناصر بود كه اون هم تازه نبست! اومد ملي‌اش كرد كه عوارض بگيره. صد البته بهاي بسيار سنگيني هم بابتش پرداخت و اسرائيل، انگليس و فرانسه كشورش رو شخم زدن و اگه نبود مداخله‌ي همزمان دو ابرقدرت؛ يعني امريكا و شوروي، امروز مصر به اون معني كه ما مي‌شناسيم وجود نداشت!!

حالا به نظر شما اگه كل مصر اصلاً «انقلاب اسلامي» مي‌كرد و مصر هم كلاً مي‌شد ايران پريم (به ياد آقا حامد عزيز كه اين پريم رو وارد ادبيات ميليتاري كرد icon_idea )، كماكان چه خطري مي‌شد براي كانال سوئز متصور بود؟ اينكه مثلاً انقلابيون مصر با تجهيزات ابتدايي اهدايي امريكا و اسرائيل كه مال 20، 30 سال قبل هست بخوان كانال سوئز رو ببندن؟


[/quote]
خوبه كه من گفتم[b] شايد [/b]، و مثل شما مطلق به يك نظر نچسبيدم .

به نظر من امنيت جريان انرژي به خطر افتاده بود .
به اين سوال فكر كنيد [i]مي توان به [b]عين اليقين[/b] ثابت كرد چه كساني خط لوله گاز مصر به رژيم صهيونيستي را منفجر كرد ؟[/i] هر دو طرف ديگري را متهم مي كنند . بعضي هم اسرائيل و ديگران حماس را !

حالا اگر كار انقلاب مصر مانند ليبي به جنگ شهري مي رسيد ، آن وقت چي ؟ چند تا گردن كلفت دور هم مي شستن تصميم بگيرند ، منطقه پرواز ممنوع براي مصر درست كنند و آخر هم به نتيجه نرسند . تا مبارك نامبارك سر انقلابيون را پخ پخ بكنه . بعد يك بچه اي مثل من بياد وسط كانال با چند تا راكت كاتيوشا يك نفت كش غولپيكر را هدف قرار بده و نفتكش هم به گل بشينه ، شروع به سوختن هم بكنه !

كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم ! كي بود ؟ كي بود ؟ من نبودم ! :cry: اصلا كار مصطفي است . چه خاكي به سر بريزن . بايد دماغه اميد نيك را دور بزنند ! اوووووو وه !

و اگر بخواهد اين حادثه تكرار بشه چي !

شك ندارم ، اگر من به اين مسئله فكر مي كنم ، برادران عرب و مسلمان مصري هم به اين مسئله فكر مي كنند ، آمريكائيها هم به اون فكر مي كنند. :mrgreen:

حساب ملتها از دولتها جداست ، اخوي . ملتها با سنگ هم جلوي توپ و تفنگ مي ايستن . همچنان كه ملت مسلمان و عرب فلسطين با افتخار و بكمك خون شهداشون جلوي اين رژيم صهيونيستي تا بن دندان مسلح چند دهه هست كه ايستادن .

پس بهتره مبارك پخ پخ بشه ! خيلي خيلي ساده و به عنواني يكي از دلايل مهم قضيه !


[quote]

بهتره كمي واقع‌بين باشيم!
يه اصل بسيار بسيار ساده در امور اقتصادي هست كه البته در تمامي امور، مدنظر قرار مي‌گيره؛ از حسابداري گرفته تا حتي امور امنيتي و نظامي و اون، اصل صرفه‌ي اقتصادي يا همون «فزوني منافع بر مخارج» هست.

ولي وقتي ما ميايم چنين اصل بسيار ساده‌اي رو در نظر نگرفته و به سراغ بچه‌گانه ترين تحليل‌ها مي‌ريم (شما رو نمي‌گم! تحليل‌گران صدا و سيما رو عرض مي‌كنم) و مي‌گيم امريكا به دنبال نفت، وارد عراق شد!!!، يعني اين پيش فرض رو مي‌ذاريم كه امريكا براي امنيت نفت عراق كه صدام داشت به عنوان مبادله با غذا اون رو به غرب مي‌داد و تضمين شده بود و براي جلوگيري از افزايش چند دلاري قيمت نفت، مياد ميلياردها دلار در عراق خرج مي‌كنه!!
يا خنده‌دار تر اينكه فكر مي‌كنن امريكا مياد نفت عراق رو براي خودش برمي‌داره مي‌فروشه و حسابي مايه‌دار مي‌شه!

ملاحظه مي‌فرمايين؟

[/quote]
بله ملاحضه مي كنم .

من توي نظراتم در پست هاي قبلي به مسائل اقتصادي و نفت اشاره كردم چرا شما فقط نفت و اشاره مي كنيد.

علاوه بر اون اصل اقتصادي : فزوني منافع به مخارج كه فرموديد چند تا مسئله ديگه هم هست كه يكيش غرور و افتخار يك ملته كه دولتش سعي مي كنه اون را فراهم كنه . بر اساس چنين قاعده اي كه آمريكا و شوروي انسان به فضا و ماه و سفينه به ساير كرات مي فرستن حالا اگر از نظر اقتصادي فايده اي نداشته باشه .

در مورد جنگ اول و دوم خليج فارس به نظر من مهمترين مسائل اقتصاد ، انرژي و ماشين جنگي خطرناك صدام هست .

صدام بد ارتشي داشت. ارتش چهارم دنيا . روحيه خودش هم كه كم از ديوانه نداشت .اول بهش چراغ خاموش براي حمله به كويت نشون دادن . بعد با تقبل هزينه جنگ از طرف اعراب پولدار كويت را پس گرفتن و صدام و كويت را با هم بيچاره كردن . مردم عراق هم بدبخت تر از پيش شدند .

حالا عراق و كويت بيان نفت بفروشن ، پول بمب هايي كه تو سرشون خورده پس بدن . آمريكائيها هم به خودشون افتخار بكنن . شر صدام و ارتشش رو كم كردن.
آيا كسي هست كه در اشغال عراق معتقد به ضرر اقتصادي غرب و آمريكا باشه ؟ و برد اينچنيني به چشمش نياد.

[quote]
شايد اين دست تحليل‌ها، براي كساني كه آشنايي ابتدايي هم با مسائل منطقه‌اي و اقتصادي حتي، ندارن و درگير امور روزمره‌ي خويش هستن، تحليل‌ها و توجيهات مناسبي به حساب بيان. ولي كساني كه كمي مطالعه دارن هم به نادرستي و ناكافي بودن چنين تحليل‌هايي اذعان دارن.
دليلش هم اين هست كه نفت، اگرچه مسئله‌ي مهمي هست و جزو عوامل افزايش دهنده‌ي منافع در مقابل مصارف طبقه‌بندي مي‌شه، ولي هيچ‌وقت علت و عامل اصلي تحرك در هيچ‌كجاي جهان نبوده و نيست!

[/quote]

من هيچ ادعايي ندارم . سطح سوادم هم از نوشتنم مشخصه . اين كنكاش با شما باعث مي شه مطالعه بيشتري داشته باشم .
اين بنده خدا مصدق هم چون خوشتيپ نبود ، پخ پخش كردن .

============================================

[quote][b]بنام خدا / سلام
ورود خودمو تبریک میگم!!


با توجه به لشکر کشی عربستان و ( امارات :thinking: ) به کشور بحرین
عکسل العمل ایران باید چگونه باشد. ایا باید دخالت نظامی کنند با مدنظر گرفتن این
مساله که قبلا انقلابیون بحرینی بحث کمک گرفتن از ایران رو مطرح کرده بوند[/b]

لینک خبر کمک گرفتن بحرین از ایران:
http://shia-online.ir/article.asp?id=16828

ممنون[/quote]

ورود مجدد شما را تبريك مي گم ! ([size=7] ناقلا كدوم كاربري دوباره با يك اسم ديگه اومدي[/size] )

اين مسئله بحرين ديگه كوكاكولا نيست . يكي بگه بخوريم يكي بگه نخوريم.
مگر نه اینکه اگر مسلمانی صدای مسلمان دیگری را بشنود و بتواند یاریش کند و به یاری آن نشتابد مسلمان نیست.
چشم ما دوخته به تهران و قم و نجف هست . نه وزارت امور خارجه !

مرجعيت شيعه بيداره و ما منتظريم غيرت و شجاعت آنها را ببينيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستان چه اين انقلابها توي منطقه بجايي برسه و چه نرسه دستاوردهاي بسيار زيادي براي منطقه خواهد داشت و زرنگترين كشورهاي منطقه كشورهايي خواهند بود كه تمايل بيشتري به كشور ايران دارند و ميشه پيش بيني كرد كه كشورهاي فرامنطقه اي براي اينكه زمان بيشتري براي حضور يافتن در منطقه پيدا كنند دست به تغييرات سوري در تركيب مترسكهاي خودشون در منطقه بزنند مثل كودتا و جابجايي قدرت بصورت نرم كه براي مدتي به مردم نشان بدند كه حكومتهاي پوشالي اعراب به سمت دمكراسي در حال طي طريق هستند اما هميشه اوضاع اونجوري كه اونا تصور ميكنند پيش نخواهد نرفت اين داستان همچنان ادامه داره ............
با عرض معضر بايد خدمت دوستا بگم بين يك جنگ تمام عيار و رويارويي خيلي فرق و هيچگاه رويا رويي يك كشتي با يك كشتي ديگه و يا ناوگان منتج به يك جنگ تمام عيار نميشه براي حمله به ايران هم با توجه به وضعيت موجود اونا خيلي اوضاع مناسبي ندارند من اين و يكبار ديگه هم گفتم اونا بايد يك چيزي هم به ما بدند كه ما آروم بشينيم و هيچ كاري نكنيم !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام به دوستان عزیز بویژه جناب تامکت
ناوگروه یانکی خودشو از سر راه ما میکشه کنار مگر جنون داشته باشن که بخوان با ایران در چنین شرایطی درگیر بشن در ضمن چرا باید روی فالکون های مشتی عرب ترسو و خائن حساب باز کنیم!؟؟!؟! یا اینکه تصور می کنیم یانکی ها باید نیروی هوایی عزیز کرده شونو بفرستن رو هوا بخاطر مشتی عرب نفهم و عقب مونده!!؟؟! خیر شما خواهید دید که اگر ایرانی ها تنها یک قدم به جلو بردارن منطقه تکون میخوره. وانگهی اصلا ناوگروه یانکی هم درگیر بشه مثلا چه غلطی می خواد بکنه وقتی کل خلیج فارس در تیررس موشک های مرگبار ماست. استنباط شخصی من اینه که استراتژیست های سیاسی و نظامی ما از قبل درباره بروز این تحولات نشستن و فکر کردن و پیش بینی های لازم رو درنظر گرفتن. موشک های ایرانی رو محاله بتونن رهگیری کنن و بندازن اونقدر موشک خواهند خورد که روی زانو به غلط کردن بیوفتن این یه فقره رو ایمان دارم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسئولان نيروهاي انقلابي ليبي اعلام كردند كه براي اولين بار توانستند از دو جنگنده عليه نيروهاي قذافي استفاده كرده و مواضع آنها را بمباران كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، چند تن از رهبران انقلابيون ليبي در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌اي الشرق الاوسط اظهار داشتند براي اولين بار نيروهاي ما بعد از تعمير دو جنگنده توانستند آنها را عليه نيروهاي قذافي به كار ببرند.

يكي از مسئولان برجسته مخالفان ليبيايي اظهار داشت:‌ دو تن از افسران برجسته كه پيشتر در ارتش ليبي خدمت مي كردند به منطقه شرقي كه دست انقلابيون است بازگشتند و جنگنده‌هاي باقي مانده از تجهيزات نظامي ارتش را در اين منطقه تعمير كردند.

اين مسئول برجسته همچنين تاكيد كرد:‌ ما توانستيم براي اولين بار از اين جنگنده‌ها عليه نيروهاي قذافي استفاده كرده و آنها را كه به سمت اجدابيا حركت مي‌كردند متوقف كنيم.

عبدالله ابراهيم، يكي از مسئولان راديو ليبي اظهار داشت: درگيري‌هاي بسيار زيادي ميان نيروهاي قذافي و مردم انقلابي در منطقه بريقه و اجدابيا صورت پذيرفت .

وي در ادامه افزود: نيروهاي انقلابي توانستند نيروهاي قذافي را به عقب برانند.

عبدالله ابراهيم همچنين تاكيد كرد:‌ نيروهاي قذافي دو شهر بريقه و اجدابيا را با جنگنده‌ها و توپخانه خود بمباران كردند.

وي در ادامه افزود:‌ روز سه‌شنبه اين دو شهر شاهد حملات گسترده‌ي دريايي و هوايي بوده است اما مردم انقلابي ليبي توانستند براي اولين بار با استفاده از دو جنگنده قديمي نيروهاي قذافي را متفرق كنند.

آنها همچنين با استفاده از اين دو جنگنده دو كشتي تجارتي وابسته به نيروهاي قذافي را مورد هدف قرار داده و غرق كردند.

عبدالله ابراهيم در ادامه افزود:‌ اين توانايي مردم انقلابي ليبي باعث ايجاد رعب وحشت ميان نيروهاي قذافي شده است.

نيروهاي انقلابي توانستند 70 قطعه از تجهيزات يكي از گردان‌هاي وابسته به قذافي را در زمان گريختن آنها به دست بگيرد.

در حال حاضر اجدابيا در اختيار مردم انقلابي ليبي است. اما در شهر بريقه همچنان شاهد درگيري‌هايي هستيم.

لينك خبر : http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1735971&Lang=P

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی دست بالا گرفتی برادر من اینا نهایتش تازه توی مشروطه ما هستن ولی خوب چون سرعت فناوری و تکنولوژی بسیار بالاست خیلی زودتر از ما به 57 می رسن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام به دوستان عزیز بویژه جناب تامکت
ناوگروه یانکی خودشو از سر راه ما میکشه کنار مگر جنون داشته باشن که بخوان با ایران در چنین شرایطی درگیر بشن در ضمن چرا باید روی فالکون های مشتی عرب ترسو و خائن حساب باز کنیم!؟؟!؟! یا اینکه تصور می کنیم یانکی ها باید نیروی هوایی عزیز کرده شونو بفرستن رو هوا بخاطر مشتی عرب نفهم و عقب مونده!!؟؟! خیر شما خواهید دید که اگر ایرانی ها تنها یک قدم به جلو بردارن منطقه تکون میخوره. وانگهی اصلا ناوگروه یانکی هم درگیر بشه مثلا چه غلطی می خواد بکنه وقتی کل خلیج فارس در تیررس موشک های مرگبار ماست. استنباط شخصی من اینه که استراتژیست های سیاسی و نظامی ما از قبل درباره بروز این تحولات نشستن و فکر کردن و پیش بینی های لازم رو درنظر گرفتن. موشک های ایرانی رو محاله بتونن رهگیری کنن و بندازن اونقدر موشک خواهند خورد که روی زانو به غلط کردن بیوفتن این یه فقره رو ایمان دارم.[/quote]

پاتریوت عزیز اون مشتی فالکون که عرض میکنید در حد200_300تا جنگندست!حالا باقی جنگنده هاشون بمونه!الان نیروی هوایی ما در حدی نیست که با کل اعراب بجنگه حتی با کمک ترکیه!از لحاظ زمینی و دریایی البته که ما جلوتر از اعرابیم ولی نداجای عزیز توان نابودی کامل نیروی دریایی آمریکا رو نداره.این موضوع رو شما بهتر از من میدونید.موشکهای ما نهایتا چنتا شلیک بشن؟1000تا؟2000تا؟ :cry:
کاش اون موقع که امام فرمودن ناو آمریکایی رو بزنید و حتی شهید عباس بابایی هم آماده شده بود این اتفاق میافتاد :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام
اين وهابي هاي بي شرف هر جوري ميخان با شيعيان رفتار ميكنند به نظر من وقتش رسيده ايران يه عرض اندامي به اين سعودي ها نشون بده جلوي اين گستاخي هاشونو بگيره اين جور بخايم رفتار كنيم همه شيعيان بحرين رو از دم تيغ ميگذرونن عربستان خودش تو مجلابه دسته پيشو گرفته پس نيوفته
به نظر من ايران بايد يه نيروي چيريكي مثل حزب الله از خوده مردم بحرين تشكيل بده و كارو يك سره كنه و جلوي ارتش سعودي و امارات رو بگيره من كه خوش بين هستم كه حكومت ديكتاتور آل خليفه هم سرنگون ميشه اگر ما سريع دست به كار بشيم

به اميد سربلندي ايران اسلامي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در این چند صفحه انواع و اقسام دیدگاه ها را دیدم.
خواستم چند کلمه ای به عنوان نصیحت به اون برادرانی بگویم که اصل انسانیت و مسلمانی را نادیده گرفته و فقط استدلال های عقلانی و منفعت طلبانه را پیش پا میکشند.

واقعا حکم دین مبین اسلام این است که مسلمانان شیعه و سنی در بلادی نزدیک ما نسل کشی بشوند و ما نظاره گر محض باشیم؟ خیلی مسلمانید!!
واقعا حکم میهن پرستی این است که هموطنان فارسی زبان جدا مانده از ما در بلادی که در گذشته ای نه چندان دور متعلق به ما بوده هر روز تکه تکه بشوند و ما نظاره گر محض باشیم؟ خیلی خوش غیرت هستید!!

یک نکته. دوستانی گفته اند که مثلا اگر ایران وارد فاز مداخله نظامی مستقیم بشود کشور های غربی و آمریکا منطقه را اشغال و جولانگاه خود خواهند کرد.
انگار عده ای هنوز تو عالم 10 سال پیش هستند. البته من خودم مخالف دخالت نظامی مستقیم بحرین هستم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مگه اون روز که ما داشتیم برای انقلاب کشته می دادیم عربا مداخله کردن.
ما تازه داریم تو زمینه های زیادی پیشرفت می کنیم چرا خودمونو درگیر جنگی کنیم که به ما مربوط نمیشه و با این کار دوباره خودمونو سال ها عقب بندازی.
چرا اون روز که ما داشتیم 8 سال تیکه پاره می شدیم این مردم بیدار نشدن و به یاری مسلمانان نشتافتند. و حالا بیدار شدن، خب وقت خواب.
ما به نظر من فقط همین که محکوم کنیم و رو عربا از طریق سازمان ملل فشار بیاریم کافیه.
..................................................................................................
اگه قرار درگیری نظامی بشه کل دول عرب جمع بشن نمی تونن با ایران مقابله کنن.
نگین عربستان فلان جنگنده رو داره فلان.... داره ، وقتی نمی تونن از اونا استفاده کنن بدرد لای جرز می خوره، اینا باید برن شتر سواری خودشونو بکنن نه F15 سوار شن. که فکر کنم سایه جنگنده ایرانی رو تو رادار خودشون ببینن اجکت بکنن
من می خوام بگم عربستان اصلا می تونه نقشه یک جنگ تمام عیار رو بکشه.

بازم من نظر خودمو دادم که شاید خیلی هم مسخره باشه :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]مگه اون روز که ما داشتیم برای انقلاب کشته می دادیم عربا مداخله کردن.
ما تازه داریم تو زمینه های زیادی پیشرفت می کنیم چرا خودمونو درگیر جنگی کنیم که به ما مربوط نمیشه و با این کار دوباره خودمونو سال ها عقب بندازی.
چرا اون روز که ما داشتیم 8 سال تیکه پاره می شدیم این مردم بیدار نشدن و به یاری مسلمانان نشتافتند. و حالا بیدار شدن، خب وقت خواب.
ما به نظر من فقط همین که محکوم کنیم و رو عربا از طریق سازمان ملل فشار بیاریم کافیه.
..................................................................................................
اگه قرار درگیری نظامی بشه کل دول عرب جمع بشن نمی تونن با ایران مقابله کنن.
نگین عربستان فلان جنگنده رو داره فلان.... داره ، وقتی نمی تونن از اونا استفاده کنن بدرد لای جرز می خوره، اینا باید برن شتر سواری خودشونو بکنن نه F15 سوار شن. که فکر کنم سایه جنگنده ایرانی رو تو رادار خودشون ببینن اجکت بکنن
من می خوام بگم عربستان اصلا می تونه نقشه یک جنگ تمام عیار رو بکشه.

بازم من نظر خودمو دادم که شاید خیلی هم مسخره باشه :cry:[/quote]

SALEM جان گل گفتی اون روز ما با اون همه بیرحمی با اون همه شهید با اون همه زحمت با اون همه از خودگذشتگی با اون همه ارزو برای احیای حق مستضعفین با بدبختی انقلاب کردیم کسی اومد بگه حالت چه طوره ایا ما اون موقع دست برادری و دوستی سمتشون دراز نکردیم جوابش چی شد ؟ برای یه تقدیر لفظی ارزو به دل موندیم بازم اینم نخواستیم همین برادران دینی چشم طمع به خاک کشور ما داشتن چشم طمع به ناموس ما داشتن 8 سال جنگ کردیم اونم چه جنگی جنگ 72 ملت علیه یه مردم مظلوم که هدفش سربلندی اسلام و مسلمین بود ایا شد یک دفعه فقط یک دفعه همین مردم انقلابی فعلی همین برادران دینی یه حمایت خشک خالی از ما بکنن نمیگم حاکمانشون نمیگم پادشاهانشون جامعه شون رو میگم کیا پول خمس و ذکاتشونو میدادن به برادر صدام که توپ تانک گلوله موشک گاز اعصاب و خردل بشه خراب بشه رو سرمون همین که در حد سارمان ملل ازشون حمایت میکنیم باید از خجالت سر به زیر بکشن حالا بعضی دوستان ننگ بی غیرتی به ما میزنن ما بی غیرتیم یا کسانی که در اون شرایط چشم طمع به خاک و مال و ناموس ما داشتن ؟
حالا که به لطف خدا به پشتیبانی این ملت و رهبر داریم از اب و گل در میام چرا باید خود را با طناب پوسیده این قوم بی معرفت تو چاه بیاندازیم خواهشا دوستان به خودشون بیان کلاه خودشونو قاضی کنن . نمیگم حمایت نکنیم ما باید حمایت کنیم این جزو همون احیای حق مستضعفینه ولی دیگه ما نباید کاسه از اش داغ تر بشیم خودشون باید گلیم خودشونو از اب بکشن بیرون دیگه ما نباید بریم برا انها هم انقلاب کنیم !

در ضمن کی گفته اعراب نمیتونن از تسلیحات خودشون استفاده کنن پس خریدن برا چی ؟ خریدن ترشی بندازن ؟ تا وقتی تحت حمایت شیطان بزرگ هستن خیلی هم خوب می توانن ار F15 خودشون استفاده کنن ! اخه سایه کدام جنگنده ما رو ببنین ایجکت کنن فانتوم یا تامکت یا F5 ! باید واقع بین باشیم برادران .
در حا حاظر از قردت سیاسی خیلی بیشتر بهره میبریم تا اقدام دیگه ما باید به فکر منافع ملت خود باشیم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.