anaKiN

Members
  • تعداد محتوا

    457
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

51

1 دنبال کننده

درباره anaKiN

  • رتبه حساب کاربری
    استوار دوم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. دوستان مگر ما پدافند هوایی نبردیم تو سوریه؟ چرا جنگنده ها را سرنگون نکردن!! ای بابا خب بعد از کاهش ارتفاع هواپیمایی مسافربری میشد بدون ریسک جنگندها را زد؟ پرا نمیزنیم آخعععععععععععععععع!
  2. یانکی ها دوباره دلشون کتک میخوات #عین_الجسد
  3. تلفیقی یعنی اینکه کلیپ میکس شده و در عمل همچین صحبتهایی که ترجمش روی کلیپ بود وجود خارجی نداره؟ ردسته؟
  4. https://www.youtube.com/watch?v=RnBwsi_X5I0&t=296s دوستان در این برنامه بانو زمانی یه کلیپ پخش میشه در پس زمینه به زبان اسپانیایی هست و گوینده نعره کشان از همدلی و برادری ایران و ونزویلا میگه. کسی این کلیپ رو داره؟ هر چی گشتم هیج جا پیدا نکردم اصل کلیپ رو
  5. سلام من الان خبرگذاری ایرنا را نگاه کردم نوشته بود 4 تا ناوچه و ناو از سمت امریکایی ها برای توقیف نفتکشهای ایرانی ارسال شده یه یکیش هموم دیترویت است. به نظر دوستان اگر قرار به اقداماتی مانند ایست نفتکشها یا مصادره یا ... از سوی آمریکا باشد در کدام منطقه در اقیانوس اطلس رخ خواهد داد؟ وسط اقیانوس هم میتونند همچین کاری کنند یا باید صبر کنند به مناطق غربی اقیانوس اطلس برسند؟
  6. دوستان به نظرتون اگر قرار به ماجراجویی از سمت یانکی باشه حدودا چند روز دیگه اتفاق میافته؟ با توجه به سرعت نفتکشها
  7. سلام به همه دوستان. ما الان از لحاظ قدرت نظامی در حیطه ضدهوایی یا در حد روسها هستیم یا بالاتریم. درست است که آسمان ادلب دست روسهاست ولی خود ما هم مقصر هستیم. سران و امیران نمیخوان با ترکها مستقیم وارد درگیری بشوند آنچنان که اسراییل همین رویه رو دارند ادامه میدهند. ما باید محکمتتر از روسها در ادلب پای کار وایسیم. سیاست مماشات و مصالحه و فلان باعث گستاخ شدن ارتش عردوغان شده و خواهد شد.
  8. بدترین چیزی که الان ممکنه صورت بگیره حتمی شدن شایعه آتشبس است. فاجعه است فاجعه
  9. امروز عصر اومد سراغ کانال های خبر تلگرامی. با کمال تعجب دیدم یک پست نظارتی ترکها بین جاده سراقب ادلب بعد از سرمین اضافه شده است. آخه تا دیروز این نقطه روی نقشه ها نبود!! به نظر من ارتش سوریه داره منفعل عمل میکنه. باید همون چند روز پیش گوش ترکها رو در سوریه میکشیدند تا اینقدر گستاخ نشوند. نمیدونم چی تو سر آقای بشار اسد است. هر چه هست این انفعال اصلا خوب نیست
  10. سلام به همه دوستان. به نظرتون با توجه به تراکم تروریست ها و مسلحین و نیروهای ترکیه در ادلب آیا حمله به ادلب کار درستی است؟ آنها منتظر هستند و مسلما جنگ در نزدیک و خود ادلب سختتر است و حتی ممکن است به حالت فرسایشی برود. به نظر من باید جبهه شیفت بشود به یک محور قوی در غرب حلب و شمال غرب حلب. البته قبل از اون تمام نواحی شرقی بزرگراه ام5 تصرف بشود یک محور قوی عملیاتی از غرب حلب به سوی شهرهای "المنصوره" "بشانطره" "عنجاره" "تقاد" و حرکت تا مرز ترکیه "باریشا" "قلب لوزه" و محور شمال غرب حلب هم حرکت کنه برای تصرف "کفر حمره" "بابیص" "عندان" "حیاط" و حرکت به سمت منطقه ای که دست اعتلاف روس و ترک است تا "قاج" و "اطمه" این جوری مناطق استراتژیک شمال دست نیروهای ارتش میافته و عملا ارتباط و کمک ارتش ترکیه به مسلحین محدود میشه به مرز غربی ادلب با ترکیه. مناطق غربی ادلب هم با پایان عملیات در محور شمال سوریه میشه جبهه جدیدی باز کرد و کلا تمام مرزهای ادلب با ترکیه را قطع کرد. و شهر ادلب را در محاصره گذاشت تا به مرور زمان خودشون تسلیم بشوند. حتی طرح هایی مانند غذا در برابر تسلیم اسلحه میشه گذاشت و عده ای از مسلحین میانه رو خلع سلاح کرد یا طرح های تشویقی و بخشش و عفو عمومی برای تسلیم شدن مسلحین سوری. بعد هم میشه فشار اورد برای خارج کردن ارتش اشغالگر ترکیه برای خروج از شمال سوریه یا با زبان خوش یا با زور و گلوله کردهای عفرین هم راحت میشه تسلیمشون کرد یا اگر تسلیم نشدند برخورد نظامی. و عملا تمام غرب فرات بجز شهر ادلب و جنوب اون دست ارتش میافته. مخلص کلام اینکه در شرایط فعلی حمله به ادلب چندان منطقی نیست و بهتره با محاصره و وفرسایش ادلب را فتح کرد
  11. سلام. حقیقتا منم داشتم به این فکر میکردم ک چرا نیروی هوایی پشتیبانی نزدیک ندارند؟ چند تا پهباد مسلح بالای سر این نیروها نیست تا انتحاریها رو بزنه یا جیپ تویوتاهایی که نفرات حمل میکنه را بزنه. مثلا دو تا شاهده 129 که مداومت پروازی خیلی خوبی هم دارند میتونند راحت خط مقدم درگیری رو واچ کنند و در صورت نیاز وارد فاز حمله به خودروی انتحاری یا حمل نفرات دشمن بشوند. حتی یه قبضه موشک انداز دهلاویه میتونه این انتحاریها را معدوم کنه . بندگون خدا هیچی ندارن و راحت مورد آسیب تروریستها قرار میگرن ):
  12. من خیلی با دور آهسته نگاه کردم. آخرین نفری که داشت فرار میکرد نبش اون تقاطع بود که انتخاری ترکید. فک کنم کشته ای نداشته. درسته یا اشتباه میکنم؟ لااقل در فیلم کشته ای روی زمین نبود. چند تا لکه بود ولی در زمان انفجار اونجا ها کسی نبود و لکه ها نمیتونه آدم باشه. درست میگم؟
  13. سلام. عذرخواهی ولی استعفای ایشان را دشمنانش به گور خواهد برد. سردار سرافراز ایرانی سر جایش خواهد ماند و ما هم 6 دانگ پشت سرشیم و حمایتش میکنیم. خداوند عمر طولانی و باعزیت به امیر فدایی وطن بدهد انشالله و به گور بروند دشمنان ایشون
  14. سلام. دوست عزیزم فرضا هم درست باشد حدس شما پس چرا گزارش شلیک ثبت نشده و افسر آتشبار گزارش به مافوق نداده که دستگاه خود ب خود شلیک کرد؟ لاپوشانی میکنند؟
  15. امیدی به تلافی نیست رفقا. طبق معمول سیاست صبر استراتپزیک و نرمش قهرمانانه این حرفا در پی حرف های مسیولان براهه. برید بگیرید بخوابید. کشیده رو خوردیم رفت. ما الکی به خودمان غره شده بودیم. بادباکی بودیم که انگار بادش ترکید. 1 عدد تیر هم شلیک نشد. حتی یک عدد!!