SHAHRZAD

ناو هواپيمابر نيميتز از نگاهي ديگر

Recommended Posts

[quote]
با یک موشک کار ناو تموم نیست بصورتی که کلا نابود بشه ولی انچان بهم می ریزه که نمی شه دوباره جمع و جورش کرد الان اگه یک موشک بخوره به عرشه خداقل دو سه هواپیما اتش می گیرن مخازن سوخت چند نفر می می رن و... حالا اگه بقول دوستان 50 تا بزنیم که کل نابوده
دوستان سوالمو کسی جواب نداد اگه موشکه شیطونی کنه بخوره به راکتور چی می شه ؟[/quote]

داداش صدمه زدن به راکتور این ناوها اصلا درست نیست چون این ناوها در نزدیکی آب های سرزمینی ما هستن و آلودگی رادیواکتیو ممکنه گریبان خودمونم بگیره ! :mrgreen:

بستگی به نوع موشکش داره تو نوع موشک رو بگو من میگم چی کارش میکنه ، احتمالا باید موشک بالستیک باشه البته اگه بخواد بخوره به عرشه ناو این نکته هم حائز اهمیته که موشک های کروز هم میتونن روی عرشه شیرجه برن ! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان در مورد اسیب دیدن این ناوها در عملیاتی پرسیدن باید بگم آمریکا اصلا جنگی نداشته در طی 60 70 دهه گذشته که بخواد اسیبی هم دیده باشه و تمام جنگش توی هالیوود بوده.
در مورد برد موشکهای بالستیک ضد ناو ایران اونی که مشخصه برد 350 ک م خلیج فارس هست ولی در مورد نمونه های دیگه اطلاعی در دست نیست ولی فکر می کنم خیلی قدرت و برد اونها بیشتز از این خلیج فارس باشه و در واقع خلیج فارس موشکی برای دفاع ساحلی و مرزی ایران تا این برد هست و موشکهای دیگه ای هم در دت ساخت هستن که حتی بتونن تا دیگو گارسیا رو پوشش بدن.

در مورد قدرت موشکها هم خدمتت عرض کنم دوست عزیز موشکی مثل نور که کلاهکی 165 ک گ داره بله درست شاید 10 تا برای این ناو لازم باشه ولی موشکی مثل خلیج فارس با 600 ک گ و اون سرعت برخورد که خودش مثل یه جرم سنگین کل ناو رو سوراخ میکنه آنچنان موج شدیدی ایجاد میکنه که اگر هیچ آتش سوزی و انفجاری هم پیش نیاره تمام موجودات زنده داخل ناو در این فاشر کشته خو.اهند شد.
راکتور بسیار بدنه قوی داره و در زره پوش ترین بخش ها قرار داره و قابل تخریب نیست و فکر کنم دارای سیستم هایی اتوماتیک هست که در صورت برخورد موشک کل سستم ایزوله میشه و اگر ناو هم غرق بشه تشعشعی بیرون نمی اد و در واقع راکتور خفه میشه.
ولی زدنش راکتور شاید اصلا شدنی نباشه.چون در عمق و در زیر لایه های فراوان زره هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ناو هواپيما بر فقط به درد كشوري مثل آمريكا و كانادا كه يه لنگ دنيا افتادن مناسبه .
براي اينكه راحت هدف قرارش ندن چه سيستمي داره ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ناو هواپيما بر فقط به درد كشوري مثل آمريكا و كانادا كه يه لنگ دنيا افتادن مناسبه .
براي اينكه راحت هدف قرارش ندن چه سيستمي داره ؟[/quote]


به به ...آقای روباه زرد تشریف آوردن!!

بهتره بفرمایین چه سیستمهایی داره.
یکی از معروف ترین سیستمهای دفاع موشکی ناوهای امریکایی سیستم فالانکس هست!!
همون گاتلینگ شیش لول....
البته سیستم های چف و....از این نوع اخلال گرها هم کلی داره که میتونه برای موشک هدف های مجازی ترسیم کنه تا موشک گول بزنه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فرماندهان عالی رتبه ی امریکایی تاکنون بارها نگرانی خودشون رو در مورد موشک بالستیک ضد کشتی چینی اعلام کردند.به نظرم موثر ترین راه برای ایجاد بازدارندگی در مقابل این سازه های عظیم ارتقا و قدرتمندتر کردن موشک هایی از جنس DF-21 و خلیج فارسه.امیدوارم در سال های اینده موشک خلیج فارس رو بلند بردتر.پرسرعت تر.رادار گریزتر و قدرتمندتر ببینیم.البته الانشم موشک خلیج فارس واقعآ یک سلاح کشنده برای این ناو هاست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.