ITNOG

ضربتی زدی،ضربتی نوش کن 2 <<>> و بازی همچنان ادامه دارد !!!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ITNOG
[size=18]«شهاب»های سایبری ایران کابوس زیرساختهای اسراییل و آمریکا[/size][color=red][/color]

گزارشی که چندی پیش از سوی مقامات اسراییلی منتشر شد، نشان از این حقیقت دارد، که ایران حمله استاکس نت را بی پاسخ نخواهد گذاشت و چندی بعد رییس سازمان امنیت داخلی اسراییل موسوم به شین بت، از تلاش های جدی برای حملات سایبری به تاسیسات حیاتی این کشور خبر داد.


[color=red][size=18]شمشیر دو لبه ای به نام استاکس نت[/size][/color]



تجربیات بکار گرفته شده در جنگ اول خلیج فارس برای مختل کردن سیستم بانکی این کشور و شبکه تلفن همراه این کشور و سپس هک شدن صندوق پستی فرماندهان عراقی به منظوراطلاع از مکالمات محرمانه بخشی از این سابقه محسوب می شوند.
به تدریج در نبردهای کوزوو در سال 1998 و هم چنین عملیات اشغال عراق استفاده از این راهبرد تکامل بیشتری پیدا کرد، گرچه همین استفاده محدود نیز بیشتر در قالب عملیات ایذایی و هم چنین اخلال در رسانه های مجازی انجام می شد.
البته غرب نیز از ثمرات چنین فناوری بی بهره نماند و در اولین دهه قرن بیست و یکم شبکه های اینرنتی غرب چندین بار مورد تهاجم قرار گرفت که اعلب آن ها از سوی قدرت های نو ظوری هم چون چین هدایت می شدند.
[b]معروف‌ترین نمونه از جنگ سایبری تا امروز، "جنگ وبی اول " بود.[/b] این اصطلاح برای حمله‌ای به‌کار می‌رود که هکرهای روسی در سال یییی علیه رسانه‌ها، بانک‌ها و نهادهای دولتی کشور استونی آغاز کردند. علت این حمله، جابه‌جایی یک بنای یادبود مربوط به جنگ‌های شوروی توسط استونی‌ها بود که خشم روس‌ها را برانگیخت.

[color=blue]کارخانه ویروس سازی اسراییل[/color]



شاید استاکس نت اولین سلاح تهاجمی سایبری بود که با یک هدف مشخص و برای یک انهدام واقعی بکار گرفته شد. انهدام برنامه هسته ای ایران.
پیشتر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مقاله ای با اشاره به تلاش آمریکا برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران از دستور جرج بوش برای امتحان تمام روش های تجربی برای اختلال دربرنامه اتمی ایران پرده برداشت.
گرچه هنوز ثمرات این حمله سایبری در برآورده کردن این هدف چندان روشن نبوده است، [u]اما مقامات اسراییلی مدعی هستند که این ویروس توانسته است با اخلال در [b]سیستم های هدایت زیمنس موسوم به اسکادا موجب از کار افتادن یک هزار سانتریفیوژ[/b] و یک تعویق سه ماه در راه اندازی نیروگاه بوشهر شده است.[/u]
افتخاری که حتی سرلشگر اشکنازی رییس پیشین ستاد ارتش اسراییل نیز آن در مراسن تودیع خود به عنوان یکی از دستاوردهای خود معرفی می کند.
استاکس نت در خفا و به وسیله [color=red]واحد 8200 سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسراییل و[/color] با همکاری CIA در ساخته شد و به عنوان ابزاری تهاجمی در یک جنگ سایبری بکار گرفته شد
شاید به زعم مقامات اسراییلی استاکس نت توانسته باشد اختلالی در برنامه هسته ایران ایجاد کرده باشد، [color=red]اما دست ایرانی ها را برای تلافی باز کرده است.[/color]


[color=red][size=24]شهاب های ایرانی دیجیتال می شوند[/size][/color]


در حوزه دفاع سخت موشک های سری شهاب اصلی ترین بازوی تهاجمی ایران برای مقابله با هر گونه تهدیدی به خصوص از سوی آمریکا و اسراییل هم پیمان منطقه ای آن قلمداد می شوند.

[color=darkred][u]گزارشی که چندی پیش از سوی مقامات اسراییلی منتشر شد، نشان از این حقیقت دارد، که ایران حمله استاکس نت را بی پاسخ نخواهد گذاشت.[/u][/color]
یووال دیسکین رییس سازمان امنیت داخلی اسراییل موسوم به شین بت که چندی بعد جای خود به یورام کوهن خواهد داد، از تلاش های جدی برای حملات سایبری به تاسیسات حیاتی این کشور خبر داد.
این نخستین باری بود که در دوره‌ای از "نبرد سایبری " میان دو دشمن سرسخت خاورمیانه؛ اسرائیل و ایران یک مقام ارشد امنیتی اسرائیل اعتراف کرده است که صنایع کلیدی کشورش هدف تلاش‌هایی در راستای حمله سایبری بیگانگان بوده است.
گرچه هیچ سخنی درباره خسارت های احتمالی این حمله گفته نشد اما شاید شهاب های ایرانی در عرصه سایبری آماده هدف قرار دادن اهدافی در اسراییل و آمریکا باشن
[color=green][/color][b]


[color=blue]رگ های حیاتی که آسیب پذیر است[/color]



اتکای شدید و بی سابقه نیروهای مختلف نظامی جهان و تاسیسات حیاتی وابسته به شبکه های رایانه ای و حفاظت از آن ها به مهم ترین دغدغه کاربران آن ها تبدیل شده است.
شبکه های هدایت و کنترل نقش یک محمل مناسب برای هرگونه عملیات خرابکاری را تشکیل می دهند و این مسئله از سوی بزرگترین کاربر این گونه شبکه ها یعنی دولت ایالات متحده مورد توجه قرار گرفته است.
[color=indigo][u][u]ارتش ایالات متحده از شبکه ای به نام شبکه فرماندهی جهان گستر برای کنترل نیروهای خود در سرتاسر جهان و انتقال اطلاعات بین نیروهای خود استفاده می کند.[/u][/u][/color]
[color=red]هرگونه نفوذ به این شبکه می تواند می تواند مخاطرات شدید و سنگینی را به نیروهای نظامی این کشور تحمیل کند[/color]. گرچه مراکز فناوری اطلاعات آمریکا بر غیر قابل نفوذ بودن این شبکه تاکید کرده اند، اما [color=blue]نفوذ یک کاربر نیروی دریایی از طریق پست الکترونیک[/color] خلاف بودن این ادعا را ثابت کرد.
آکادمی نیروی دریایی آمریکا نیز براین نکته تاکید کرده است که [u][color=green]ایران[/color]، روسیه و چین [/u]سرمایه گذاری قابل توجهی را بر جنگ سایبری و نفوذ در شبکه های رایانه ای متمرکز کرده اند.
شاید تا کنون گزارشی در خصوص نفوذ در این شبکه ها منتشر نشده باشد ولی آمریکایی ها خطر را احساس می کنند.


[color=blue]برق آمریکا خاموش می شود[/color]



[u]از جمله سیستم های حیاتی که بارها آسیب پذیری آن در مقاطع مختلف به اثبات رسیده است، شبکه برق آمریکا است.[/u]
در سال 1999اختلال در شبکه برق آمریکا منجر به فطعی در برق در شهرهایی همچون [color=brown]شیگاگو،نیویورک و واشنگت[/color]ن شد. این در خالی که بنا به گفته کارشناسان غربی هیچ گاه توجه کافی به این مسئله نشده است.

حملات [u]هکرهای چینی به شبکه برق آمریکا[/u] نشان داده است که چنین اظهاراتی کاملا در قالب یک پیش بینی واقعی صورت گرفته و سیستم های هدایت و کنترل برق در ایالات متحده در مقابله حمله هکرها آسیب پذیر است.

در صورت [color=red]درگیری احتمالی آمریکا با ایران[/color] و هر کشور دیگری شبکه برق آمریکا در معرض حملات متعددی قرار خواهد داشت که شاید آمریکا را دچار خاموشی های اساسی کند.


[url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002258146]منبع[/url]

همچنین قابل توجه دوستان

[url=http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=15571]ضربتی زدی ، ضربتی نوش کن 1[/url][size=9][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ITNOG
مدیران محترم با توجه به حملات اخیر ویروس استاکس نت به تاسیسات هسته ای ایران و دفاع اولیه ایران به نظر می رسد ایران از فاز دفاع به فاز حمله در جریان جنگ سایبری تغییر موضع داده است.

[color=red]همچنین با توجه به اینکه تاسیسات هسته ای هر کشوری خط قرمز آن کشور می باشد[/color] و ایران خود را مجاز به حملات تلافی جویانه می داند .[u][b] بهتر این است که این حملات تلافی جویانه و ساختار استراتژی ایران در جنگ سایبری با کمک دوستان با تجربه و البته منطقی سایت بررسی و به نتیجه ی مطلوب از تحولات آینده در این زمینه که البته گمانه زنی در زمان حال برای آینده است برسیم .
[/b][/u]
از تمام دوستان خوبم می خواهم نظرات و البته تحلیل های خودشان را در این تاپیک ارائه نمایند.


مدیران در صورت لزوم منتقل کنند .

با تشکر
ITNOG

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من قصد دارم یک ویروس ملس که خانمان برانداز باشه درست کنم و بندازم به جون سیستم عامل های ماکروسافتی. فایل های هدف هم مشخصه ولی باز اطلاعاتم را بیشتر میکنم.
روتین فعال شدنش هم میخواهم بزارم روی رنج آی پی. یه آشی بپزم من واسه این موشهای کثیف صهیونیست icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما هم مشتاقانه منتظریم که حملات این تروریست ها رو جواب بدیم.
به نظر شما با توجه به این که اونها احتمال هر حمله تلافه جویانه رو میدن و خودشون رو با تجهیزات پیشرفته ای که آمریکا در اختیار اسرائیل میذاره،آماده می کنن،بازم برای ما امکانش هست که این حملات رو تلافی کنیم و به تاسیسات اونها ضربه وارد کنیم؟راه نفوذی مونده هنوز؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون بابت مطلبه جالبتون.
در جنگ هاي آينده يكي از بازوهاي اداره جنگ نبردهاي سايبري هستند كه كاملا از جنگ الكترونيكي مجزا خواهند بود.
گرچه براي كشوري مثل امريكا بلوكه كردن نت [color=red]در صورته وضعيت قرمز[/color] كاملا امري ملموسه اما ايرانيها هميشه در زمينه هك توانايي خودشون رو اثبات كردند.
بنابراين تمامه نظراته دوستان رو با اين زمينه در نظر ميگيريم كه در صورت وخيم شدن وضعيت امريكا شبكه اي براي هك كردن بمونه.دوستان توجه كنيد كه سيستم هايي كه اونها در اختياره خيلي از كشورها قرار دادن با يك دكمه از اونها گرفته ميشه و با فشار دادن همون دكمه!!بهشون برگردونده ميشه.مثلا موشكهايي كه با جي پي اس كار ميكنند اگر به سمته امريكا يا اسرائيل نشانه روند خب تكليف مشخصه.....والا آخر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بلوکه کردن اینترنت که به همین آسونی ها نیست ، کلی هزینه کردن تا اخباری و که دوست دارن از طریق نت به خورد جامعه ی هدف برسونن بیان به همین راحتی بلوکه کنندش؟!!
ایرانی نیستن که تا یه چیز جدید دیدن سریع صورت مسئله رو پاک کنند ( چیز ترش کنند )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مطمين باشين كه سيستم عاملي كه خود اونا ساختن يه سري حفره هاي عمدي داره كه بيشتر خودشون ازش مطلعن و در صورت لزوم ميبينيد كه با كشور هدف چه كار ميتونن بكنن البته اونها هم آسيب پذيرن ولي به هر حال فكر كنم دست بالا رو داشته باشن راستي جان سخت 4 در اين مورده اگه نديدين جالبه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزيزان تو رويا نباشند . يقينا از لحاظ علم كامپيوتر اونها بمراتب از ما بالاتر هستند . بعيد بدونم بتونيم كار خاصي بكنيم فقط در حد مزاحمت ! با توجه به يه سري چيزهايي كه ميدونم خدمتتون عرض ميكنم . به اين راحتيها نيست عزيزان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]عزيزان تو رويا نباشند . يقينا از لحاظ علم كامپيوتر اونها بمراتب از ما بالاتر هستند . بعيد بدونم بتونيم كار خاصي بكنيم فقط در حد مزاحمت ! با توجه به يه سري چيزهايي كه ميدونم خدمتتون عرض ميكنم . به اين راحتيها نيست عزيزان[/quote]

مبارز جان. موضوع خنده دار اینه که هک کردن شاید 10 درصدش خود علم کامپیوتر باشه که این ده درصدم تقریبا همه دارن. 90 درصد بقیه اش هوش و خلاقیت فوق العاده اس. نمیدونم تا به حال سایتی رو هک کردین یا نه ولی جریان اینه که یه هکر خلاق با علم کامپیوتر متوسط هم میتونه دنیا رو به هم بریزه. فقط کافیه یه سوراخ خیلی کوچیک پیدا بکنه و ... . برای همین مهم نیست علم کامپیوترمون چقدر باشه. مهم اینه که چند نفر آدم خلاق (از نوع مخرب) داریم. ماشاالله که ایرانیا در این زمینه استادن. قضیه ی تلفن عمومی های ژاپن رو که شنیدین؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]عزيزان تو رويا نباشند . يقينا از لحاظ علم كامپيوتر اونها بمراتب از ما بالاتر هستند . بعيد بدونم بتونيم كار خاصي بكنيم فقط در حد مزاحمت ! با توجه به يه سري چيزهايي كه ميدونم خدمتتون عرض ميكنم . به اين راحتيها نيست عزيزان[/quote]

مبارز جان. موضوع خنده دار اینه که هک کردن شاید 10 درصدش خود علم کامپیوتر باشه که این ده درصدم تقریبا همه دارن. 90 درصد بقیه اش هوش و خلاقیت فوق العاده اس. نمیدونم تا به حال سایتی رو هک کردین یا نه ولی جریان اینه که یه هکر خلاق با علم کامپیوتر متوسط هم میتونه دنیا رو به هم بریزه. فقط کافیه یه سوراخ خیلی کوچیک پیدا بکنه و ... . برای همین مهم نیست علم کامپیوترمون چقدر باشه. مهم اینه که چند نفر آدم خلاق (از نوع مخرب) داریم. ماشاالله که ایرانیا در این زمینه استادن. قضیه ی تلفن عمومی های ژاپن رو که شنیدین؟[/quote]

دوست عزيز مشكل همون سوراخ كوچيكه است ! مهندسين اونها هم شبانه روز تو سايت خودشون رو براي همين آماده كردن. اجازه بديد آينده قضاوت بكنه ! البته اگر توسط رسانه هاي ما از كاه كوه نسازند !! مثل يكي فقط بتونه وارد سايت بشه و اينها بگن زديم سانترفيوژهاشون داغون كرديم icon_wink اجازه بده آينده حرف من يا شما رو اثبات كنه ! با قضاوتي عادلانه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]عزيزان تو رويا نباشند . يقينا از لحاظ علم كامپيوتر اونها بمراتب از ما بالاتر هستند . بعيد بدونم بتونيم كار خاصي بكنيم فقط در حد مزاحمت ! با توجه به يه سري چيزهايي كه ميدونم خدمتتون عرض ميكنم . به اين راحتيها نيست عزيزان[/quote]

توییتر رو کی هکید اخوی؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
lما نشون دادیم تو هر کاری کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم 100 در 100 موفق میشیم
ما میدونیم سپاه از سالها قبل در زمینه سایبر کار کرده امیدوارم که اونها هم با قصاص به این گونه موافق باشن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب [b]سرباز زمين[/b] اين اواتارت چشم ما رو در آورد برادر.عوضش كني ما رو هم از كور شدن نجات دادي. icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.