ColonelShak

ویدئوی اعدام 13 پلیس پاکستانی بدست نیروهای طالبان ( +18)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote][quote]دوستان اگر ناراحتی قلبی دارن یا سنشون زیر 18 سال است این فیلم رو نگاه نکند ! طرف مثل اینکه دست به تیر خلاص زدنشم خیلی خوبه !!!! [/quote]

تيربارون بود ديگه, چيزي نبود که, از اون خفن ها بزار کلنل ![/quote]

اگه خواستی یه سرچی برای سربریدن های ریگی بکن حال بیای من که هم کیف کردم هم ناراحت شدم که سربازای بدبخت رو سربریدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگه خواستی یه سرچی برای سربریدن های ریگی بکن حال بیای من که هم کیف کردم هم ناراحت شدم که سربازای بدبخت رو سربریدن[/quote]

[b]ميشه بگيد ديدن اين صحنه ها چه حال و كيفي ميتونه به آدم بده ؟ تازه وقتي اين آدم ها جوان هاي هم وطن خودت باشن كه براي خدمت به مملكتشون جونشونو به خطر انداخته باشن و بدست يه جونور از خدا بي خبري مثل ريگي معدوم سر بريده بشن و داغشون واسه هميشه به دل خانوادشون بمونه ؟؟ [/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]اگه خواستی یه سرچی برای سربریدن های ریگی بکن حال بیای من که هم کیف کردم هم ناراحت شدم که سربازای بدبخت رو سربریدن[/quote]

[b]ميشه بگيد ديدن اين صحنه ها چه حال و كيفي ميتونه به آدم بده ؟ تازه وقتي اين آدم ها جوان هاي هم وطن خودت باشن كه براي خدمت به مملكتشون جونشونو به خطر انداخته باشن و بدست يه جونور از خدا بي خبري مثل ريگي معدوم سر بريده بشن و داغشون واسه هميشه به دل خانوادشون بمونه ؟؟ [/b][/quote]

من که گفتم از یه طرف ناراحت میشم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان خواهشاً وارد حاشيه نشن!
ديدن جنايت‌هاي وحشيانه كه لذتي نداره.
آرشيو جناب كلنل پره از اين سري كليپ‌ها. ولي ايشون تا حالا چنين كليپ‌هايي رو براي سايت نذاشتن. چون خيلي خوب مي‌دونن نه سايت جاي اين دست كليپ‌ها هست و نه از نظر اخلاقي، انتشار چنين كليپ‌هاي براي عموم، كار صحيحيه.

البته اگه خيلي تمايل دارن، مي‌تونن از جناب كلنل بخوان تو pm يه شمه‌هاي براشون بياد تا خواب شب هم بهشون حرام شه و تو خواب و بيداري اون صحنه‌ها جلوي چشمشون بياد.
ولي خواهشاً درخواست ارائه‌شون تو سايت رو نداشته باشيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پاکستان خیلی کشور عجیب غریبیه.بهشته برای تروریست ها.راست راست میچرخن واسه خودشون.من فقط موندم چرا آمریکا گیر به ایران داده در حالی که سالانه 800 میلیون دلار کمک به پاکستان میکنه.آدم اینارو میبینه که دلش به درد میاد.جهان پر از بی عدالتی که آدم اعتراض هم نمیتونه بکنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فیلمی هست دقیقا معنیش یادم نیست ولی فکر کنم قبر بود یا تابوت به فارسی

داستان یه راننده بدبخت امریکایی هست توسط عده ای عراقی دزدیده میشه و داخل یه تابوت زیر خاک اسیر میشه برای دریافت پول
به نظر من لزومی نداره ادم کلیپ هایی از این دست ببینه تا روح و روانش به هم بریزه هرچند تو نت ریخته و حسابی هست ولی اون فیلمو ببینید رسما دیگه ... !

فکرشو بکن یارو بدبخت تو تابوت با یه گوشی موبایل و لحظات اخر عمرش اونم چی ؟ نه بکشنش بلکه زیرخاک تدفین شده باشی ....

از قرار هم داستانش واقعیه و اتفاق می افته در عراق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضي وقتا ما واسه اينكه نشون بديم چقدر شجاع و دليريم يه حرفهايي ميزنيم كه نبايد بزنيم .
كلنل جان تشكر ولي به قول سرلشكر مصطفي ديگه تو سايت از اينجور كليپها نذار .
واقعا تاسف باره .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پاکستان نخستین تروریست دولتی در دنیا است نگاهی به شیعیان پارچنار بندازید هر حکومت کثیف پاکستانی برای تجدید حیات خود که چه جنایاتی در حق مردم کشور خودش نکرده واقعا حیف از اسم اسلام اباد که برای پایتخت این کشور انتخاب شده .
کشتار مردم بی دفاع فقط کار انسانهای ترسو است .اگر این پلیس ها به اتهام کشتن زنان و کودکان بی دفاع و بی گناه مجازات میشوند پس ان کسانی که هر روزه با انفجار بمب های انتحاری باعث کشته شدن زنان و کودکان بی گناه می شوند چی ؟

جنایت , جنایت است فرقی هم نمی کنه که با چه هدف توجیه شده باشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشید اینجوری میگم ولی اون ریگی یه کسافتی بود که 100 تا اعدام هم کمشه! سرباز های بی گناه رو کشتن هیچ هیجانی نداره!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همین پاکستان هر ساله میلیاردها دلار از عربستان میگیره تا این طالبان و وهابی ها رو نادیده بگیره .
وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ژنرالها در پاکستان کودتا کردند و پدر خانم بوتو رو اعدام کردن . و ضیاءالحق سر کار اومد . وقتی مقام معظم رهبری به پاکساتن سفری کردند اونقدر استقبال از ایشون عظیم بود که این ژنرالها به وحشت افتادند . برای جلوگیری از تکرار انقلاب اسلامی در پاکستان امریکا و ژنرالها ی پاکستانی (ارتش پاکستان امریکایی هست و همیشه سر رشته اون بدست طرفداران امریکا در این ارتش بوده و هنوز هم همین طوره ) بدنبال ایدئولوژی جایگزین میگردن و اونو در وهابیت عربستانی پیدا میکنن . از اون موقع به بعد بود که گروه های افراطی سلفی با گرایش وهابی با پول عربستان و امارات و با حمایت اطلاعاتی ارتش پاکستان ،سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان و با تجهیزات امریکایی در پاکستان بوجود آمده و رشد کردند . ابتدا سپاه صحابه و بعد طالبان . تعدادی از دیپلمات ها و رایزن های فرهنگی ما رو هم در پاکستان ترور کردن . و با بیرون رفتن شوروی از افغانستان و بروز اختلافات سهم خواهانه در میان مجاهدین افغانی و بروز جنگ داخلی ، بسرعت به این کشور سرازیر شده و زمام امور رو از دست بقه مجاهدین خارج کرده و حکومت رو بدست گرفتند .یادمه وقتی یکی از امریکایی ها به خانم بوتو راجع به رشد و حمایت از طالبان از نخست وزیر پاکستان انتقاد کرده بود خانم بوتو در جواب با تندی میگه غربی ها یادشون رفته که طالبان رو ما با همکاری هم بوجود آوردیم .
در پاکستان حکومت ها مردمی نیستند و در واقع قدرت اصلی در دست ارتش و سرویس اطلاعات پاکستان هست . بنا بر این نه مردم کاری به حکومت دارن و نه حکومت کاری با مردم داره و هر کدوم راه خودشون رو میرن . ارتش سکولار هست ولی مردم پاکستان بشدت مذهبی هستن و ارتش خوب میدونه که اگه بخواد دموکراسی و رای مردم حاکم باشه همون اتفاق انقلاب ایران در پاکستان تکرار میشه . بنا بر این سر رشته طالبان در پاکستان بدست خود ارتش و سرویس اطلاعاتی پاکستان هست . و در آخر اینکه :
[size=18][color=red]خود کرده را تدبیر نیست[/color][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.